Hop til indhold
gerog

Elektroniske p-skiver

Recommended Posts


Jeg går og overvejer at købe en elektronisk p-skive, da det er surt at få en bøde for at glemme at stille skiven.

Er der nogen der har en elektronisk p-skive i deres bil?
Er i glade for den?
Et bestemt mærke i kan anbefale?
 

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 3 minutter siden:


Er der nogen der har en elektronisk p-skive i deres bil?
Er i glade for den?
Et bestemt mærke i kan anbefale?
 

 

Ja. Er super glad for den. 

Har en standard Park-One. Koster 250 i THansen. 

Har ikke haft problemer med den. 

Du kan også få mere avancerede elektroniske p-skiver med tilhørende app og mange forskellige funktioner. Men så er der en anden model en min som du skal finde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 1 minut siden:

Ja. Er super glad for den. 

Har en standard Park-One. Koster 250 i THansen. 

Har ikke haft problemer med den. 

Du kan også få mere avancerede elektroniske p-skiver med tilhørende app og mange forskellige funktioner. Men så er der en anden model en min som du skal finde. 

Er det denne som du kalder en standard Park One?
https://www.thansen.dk/bil/udstyr/indvendigt-udstyr/p-skiver/elektronisk-p-skive-parkone-2-titanium-silver/n1662879210/pn-247466458

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige købt den hér : https://www.thansen.dk/bil/udstyr/indvendigt-udstyr/p-skiver/elektronisk-p-skive-parkone-solar/n1662879210/pn-234097217/ 

Så sku jeg ku slippe for at skifte batteri ...

Redigeret af Vendelboen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i mange år brugt den lille model fra Harald Nyborg.

Den siger selv til når det er tid til at skifte batteri og den skifter også selv mellem sommer- og vintertid.

Kan kun anbefale at få købt en hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en billig til 249 kr. fra T.Hansen, den skifter selv til sommertid, giver besked når det er tid til batteri skift (holder i et års tid). 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også glad for min, kan ikke lige huske modellen - den eneste gang jeg har haft problem med den sendte jeg p bøden ind til firmaet og der blev den betalt uden problemer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Det minder mig om alle de mænd, I min tid på klinik, der liiiige skulle ud og stille p-skiven:P:lol:.. 

Øv at skulle rende midt-session for at stille p-skiven :D

Minder mig om mine unge dage, hvor jeg var tilkalde brandmand. Der kunne alarmen lyde midt i en hyggestund med en sød pige og så var det bare afsted. Ud i bilen og sidde med “rat-låsen” i klemme bag rattet :D:P.

Dengang tog det lidt tid før blodet løb fra…

Good times ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 38 minutter siden:

Øv at skulle rende midt-session for at stille p-skiven :D

Minder mig om mine unge dage, hvor jeg var tilkalde brandmand. Der kunne alarmen lyde midt i en hyggestund med en sød pige og så var det bare afsted. Ud i bilen og sidde med “rat-låsen” i klemme bag rattet :D:P.

Dengang tog det lidt tid før blodet løb fra…

Good times ;)

Det som regel mænd man aldrig ser igen:lol:.. Dem der bare kommer for at vinduekigge som jeg kalder det:P.. Eller hvis de lige skal ned og hæve.. Jeg sværger ved Romantica lå der Bermudahæveautomaten.. Folk gik hen for at hæve for aldrig at blive set igen.. Forstår ikke det ikke er mere udbredt i medierne.. Der må være en del familier der mangler fædre og mænd:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Det som regel mænd man aldrig ser igen:lol:.. Dem der bare kommer for at vinduekigge som jeg kalder det:P.. Eller hvis de lige skal ned og hæve.. Jeg sværger ved Romantica lå der Bermudahæveautomaten.. Folk gik hen for at hæve for aldrig at blive set igen.. Forstår ikke det ikke er mere udbredt i medierne.. Der må være en del familier der mangler fædre og mænd:ph34r::lol:.. 

Et sted i universet flyver der en ufo fyldt med liderlige mænd med rede kontanter på lommen… :ph34r::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Det som regel mænd man aldrig ser igen:lol:.. Dem der bare kommer for at vinduekigge som jeg kalder det:P.. Eller hvis de lige skal ned og hæve.. Jeg sværger ved Romantica lå der Bermudahæveautomaten.. Folk gik hen for at hæve for aldrig at blive set igen.. Forstår ikke det ikke er mere udbredt i medierne.. Der må være en del familier der mangler fædre og mænd:ph34r::lol:.. 

Ok - så forstår jeg bedre. Jeg troede det var ved længerevarende besøg, hvor det blev brugt som undskyldning for at komme ud og samle fornyede kræfter.:P

Jeg troede egentlig ikke, at du med dit yndige lille væsen kunne skræmme fuldvoksne mænd bort.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En elektronisk skive er helt uundværlig. Det er mit indtryk, at de billige fungerer helt fint.

Jeg havde forleden en lånebil på værkstedet, hvor der sad en manuel skive. Vanens magt er stor, og jeg glemte selvfølgelig at stile den, og efter et par timer var jeg hvad der svarer til en gang massage med en håndtrold fattigere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 7 timer siden:

En elektronisk skive er helt uundværlig. Det er mit indtryk, at de billige fungerer helt fint.

Jeg havde forleden en lånebil på værkstedet, hvor der sad en manuel skive. Vanens magt er stor, og jeg glemte selvfølgelig at stile den, og efter et par timer var jeg hvad der svarer til en gang massage med en håndtrold fattigere.

 

Jeg har også prøvet det med lånebil ogmanuel P skive, men jeg slap heldigivs for en parkeringsafgift (heldet følger de tossede!).

Men til dem der har/overvejer at få en automatisk P-Skive:

Hav altid ekstra batterier i handskerummet og husk for guds skyld at tjekke P-skiven når I parkerer !

Elers er jeg megaglad for min billige P-skive fra T-Hansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Fik denne sat i, da jeg købte ny bil. Indtil videre, har den da holdt i 3 år. Den garanterer mindst 10 års batterilevetid. Fatter slet ikke nogen stadig kører rundt med manuelle p-skiver. Prisen for denne, er under det halve af en p-afgift. 

Endvidere er du sikret, at der ikke dumper en

p-afgift ind og du måske får et forklaringsproblem hjemme.

https://www.thansen.dk/bil/udstyr/indvendigt-udstyr/p-skiver/elektronisk-p-skive-park-life-black/n1662879210/pn-243984927/?gclid=Cj0KCQjw2MWVBhCQARIsAIjbwoPgQCClUrRsL8c07MfeLQk9pkWyM_anSB2HC6rfhqmqlm9iqiYN5TkaAlBNEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 11 timer siden:


Jeg går og overvejer at købe en elektronisk p-skive, da det er surt at få en bøde for at glemme at stille skiven.

Er der nogen der har en elektronisk p-skive i deres bil?
Er i glade for den?
Et bestemt mærke i kan anbefale?
 

 

Og husk at easy park app også er en god ide at downloade og tilmelde sig     Den kan du styre fra telefonen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, 1 time siden:

Fatter slet ikke nogen stadig kører rundt med manuelle p-skiver.

Min elektroniske har kostet mig en P-afgift, fordi batteriet var løbet tør og den er næsten umulig at skifte batteri på, når den sidder nederst i vinduet - så nu har jeg en alm. manuel, som jeg er glad for - man skal bare huske at stille den!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, for 50 minutter siden:

Og husk at easy park app også er en god ide at downloade og tilmelde sig     Den kan du styre fra telefonen 

Det kan jeg pgså anbefale.

Funny story:

For noget tid siden fik jeg problemer med EASY Park APP'en, jeg kunne ikek stoppe min parkering og på en elle anden måde havde eg pludselig 2 stks 24 timers parkeringer på samme spot.

Nå jeg blev ret sur og ringede til Easy park næste dag og var forberedt på at jeg skulle argumentere og råbe, men til min store forbløffelse, blev jeg mødt af en sød og venlig  pigestemme

Hun forstod  hurtigt problemet  og sørgede for, at jeg kun fik betalt for den tid  som jeg faktisk havde parkeret.

Problemet skyldtes en fejl i deres APP og mobilepay.

Sådan kan parkeringsselskaber også være :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Min elektroniske har kostet mig en P-afgift, fordi batteriet var løbet tør og den er næsten umulig at skifte batteri på, når den sidder nederst i vinduet - så nu har jeg en alm. manuel, som jeg er glad for - man skal bare huske at stille den!

Så skal du jo bare ha sådan en jeg linker til, mindst 10 års batterilevetid. 299 kr.

Er min parkering ved at udløbe, bruger jeg "parkpark" en skide nem app

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er megaglad for min elektroniske, undtaget hvis jeg har holdt steder med tidsbegrænset parkering, så man skal flytte hele bilen og ikke kun stille p-skiven. 

Hvis du køber en, så vær obs på, at nogle modeller er svære at aflæse indstillingen på. Og når du monterer den, at den skal sidde, så man stadig kan komme til at skifte batteri ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Jeg er megaglad for min elektroniske, undtaget hvis jeg har holdt steder med tidsbegrænset parkering, så man skal flytte hele bilen og ikke kun stille p-skiven. 

Hvis du køber en, så vær obs på, at nogle modeller er svære at aflæse indstillingen på. Og når du monterer den, at den skal sidde, så man stadig kan komme til at skifte batteri ;) 

 

 

De nyere modeller er rimelig nemme at skifte batteri på, har også bandet og svovlet et par gange over ældre modeller...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en Park-one Solar i et par år nu, den fungerer upåklageligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 22.6.2022 at 13:03:

Jeg er megaglad for min elektroniske, undtaget hvis jeg har holdt steder med tidsbegrænset parkering, så man skal flytte hele bilen og ikke kun stille p-skiven. 

Hvis du køber en, så vær obs på, at nogle modeller er svære at aflæse indstillingen på. Og når du monterer den, at den skal sidde, så man stadig kan komme til at skifte batteri ;) 

 

 

Så må du have dig en af dem som kan også kan indstilles manuelt, så behøver du ikke rykke bilen for at stille skiven frem. 

Det er dog ikke lovligt…:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...