Hop til indhold
gerog

Elektroniske p-skiver

Recommended Posts

TordenSkjold skrev, for 17 minutter siden:

I gamle dage registrede parkeringsvagter ventilstilling for at kunne knalde folk for IKKE at have flyttet bilen. Gør de stadig det?

Skjold.

Det gør de sikkert. Jeg har da haft en dialog med en p-vagt, som ville skrive en afgift, da hun mente jeg havde holdt for længe på pladsen. Hvilket jeg i øvrigt også havde og blot havde stillet p-skiven frem. 

Det endte dog uden en afgift, men en meget sur  p-vagt og mig der måtte flytte bilen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 21.6.2022 at 21:42:

Det minder mig om alle de mænd, I min tid på klinik, der liiiige skulle ud og stille p-skiven:P:lol:.. 

Eller de GP'er visse steder i udlandet, der lige skal hente noget klokken 3 om morgenen, når man har betalt for en hel nat.

Hvis man så står op og går ned på baren, hvor man mødte dem, så står de sørme der og prøver at fange en ny mand. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 8 minutter siden:

Eller de GP'er visse steder i udlandet, der lige skal hente noget klokken 3 om morgenen, når man har betalt for en hel nat.

Hvis man så står op og går ned på baren, hvor man mødte dem, så står de sørme der og prøver at fange en ny mand. :D

Vidste slet ikke den slags fandtes:P.. Det kan jeg så glæde mig over:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Vidste slet ikke den slags fandtes:P.. Det kan jeg så glæde mig over:ph34r:.. 

Måske en ide, hvis feriebudgettet bliver anstrengt:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv ParkOne fra Thansen.dk og den virker perfekt.

Har en dårlig vane med lige at tjekke at skiven står korrekt når jeg parkerer, så kommer der ikke nogen ubehagelige overraskelser. Den første elektroniske p-skive som jeg havde døde displayet på, så belært af erfaring.  Har skiftet batteri en gang på 3 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en Park Solar p-skive, virkede rigtig godt hvad angår tiden, og blev opladet ved solceller.:)

Men efter utallige gange at falde ned fra ruden, pga limningen, røg den ud.

Så nu sidder der en gammeldags klisterskive, der skal stilles manuelt.:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 22.6.2022 at 13:03:

Jeg er megaglad for min elektroniske, undtaget hvis jeg har holdt steder med tidsbegrænset parkering, så man skal flytte hele bilen og ikke kun stille p-skiven. 

Er du sikker på at du skal flytte bilen ? Min, elektroniske P-skive, som er leveret med bilen da jeg købte den, ændrer tid blot jeg starter den.

Altså ikke nødvendigt at flytte bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 14 timer siden:

Er du sikker på at du skal flytte bilen ? Min, elektroniske P-skive, som er leveret med bilen da jeg købte den, ændrer tid blot jeg starter den.

Altså ikke nødvendigt at flytte bilen.

Det gør min desværre ikke, man skal lige køre et par meter :( Den kan stilles manuelt, men det er virkelig bøvlet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...