Hop til indhold
AB455

Vi må gerne diskutere med/uden kondom på EG

Recommended Posts

AB455 skrev, for 55 minutter siden:

Det står altså ikke noget i reglerne om at man ikke må diskutere med/uden kondom på EG. Så ordet er frit og ligeledes retten til at have en holdning :)

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Og hvorfor f….. skulle vi ikke også måtte diskutere det? Og hvorfor går mange så meget op i hvad andre gør og vil - det er jo et frit land vi lever i trods alt :)

Jeg kan oplyse at, ni ud af ti af de piger jeg besøger, ville jeg knalde uden når som helst hvis jeg måtte ;)

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler vel bare om at efterlysninger og anmeldelser ikke skal afspores til en diskutioner for eller imod bareback.  Selvstændige tråde om emnet er helt i orden.

Og ja, jeg har knaldet GP’er uden og gør det sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 54 minutter siden:

 

Det står altså ikke noget i reglerne om at man ikke må diskutere med/uden kondom på EG.

Jeg har altid diskuteret uden kondom. Dem bruger jeg mest når jeg knalder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 20 minutter siden:

Og hvorfor f….. skulle vi ikke også måtte diskutere det?

Netop min pointe.

dhnmdst skrev, for 21 minutter siden:

Og hvorfor går mange så meget op i hvad andre gør og vil - det er jo et frit land vi lever i trods alt :)

Jeg synes såmænd det er ok at andre har en holdning om at det betyder noget for dem. Det betyder i øvrigt også noget for mig, da jeg går uden om de kvinder der skilter med at de tilbyder uden. Jeg tænker at jeg kan mindske risikoen for selv at samle en kønssygdom op. Men nu er jeg jo også dobbeltmoralsk, for jeg foretrækker blow uden. Dobbeltmoral er jo dobbelt så godt, ikke :biggrin:

Men derfor må folk da gerne have mening om hvad der synes om at jeg og andre gør, så længe de udtrykker det med respekt og uden fordømmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 19 minutter siden:

Selvstændige tråde om emnet er helt i orden.

Ja og jeg er helt enig. Det virkede blot som om @nørden havde en anden opfattelse, hvorfor jeg oprettede denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har altid diskuteret uden kondom. Dem bruger jeg mest når jeg knalder.

Det kan ellers være fint med beskyttelse, også når man debatterer :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har altid diskuteret uden kondom. Dem bruger jeg mest når jeg knalder.

 

Jeg diskuterer helst med kondom. Den snærende, begrænsende og ubehagelige følelse af et kondom gør mig endnu mere sur og tvær, så jeg på intet tidspunkt forfalder til at være positiv og behagelig i diskussionen. Har jeg ikke et kondom, putter jeg en sten i skoen eller en tidsel i underbukserne. 

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Det kan ellers være fint med beskyttelse, også når man debatterer :biggrin:

Med glidecreme trænger modpartens synspunkter også bedre ind…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penetrator skrev, 1 time siden:

Med glidecreme trænger modpartens synspunkter også bedre ind…

Ja, hvem kan modargumentere med munden fuld af kagecreme :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 4 timer siden:

Jeg diskuterer helst med kondom. Den snærende, begrænsende og ubehagelige følelse af et kondom gør mig endnu mere sur og tvær, så jeg på intet tidspunkt forfalder til at være positiv og behagelig i diskussionen. Har jeg ikke et kondom, putter jeg en sten i skoen eller en tidsel i underbukserne. 

Den positive og behagelige ton kan jo desuden spredes videre. Smitterfaren er meget stor, så kondom er nok ikke så dumt alligevel. I dit tilfælde.

Men personligt synes jeg det er langt skønere at diskutere uden. Har svært at få ræsonnemantet op og stå med, og uanset hvor meget jeg prøver med gummiparagraferne, så sprøjter ikke lige argumenterne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Jamen så lad os da komme igang med at diskutere!!

Jeg er hamrende ligeglad med, om man knalder med eller uden kondom. Sex er mega røvsygt med kondom, men jeg kunne ikke finde på at lade være med at bruge det med en gp.

Derudover synes jeg faktisk at det er særdeles etisk forkert at knalde en gp uden kondom. Af den simple årsag at en hvilken som helst gp, der passer bare en smule på sig selv, vil undlade at dyrke ubeskyttet sex. Så når nogle piger ligefrem annoncerer med det, vil det være fordi de enten er tvunget til det af bagmænd eller er så langt ude i en selvdestruktiv adfærd, at en mand med blot en smule empati ville lade være med at besøge pigen.

Og ja, det er min holdning. Du er naturligvis velkommen til at have en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, 1 time siden:

 

Og ja, det er min holdning. Du er naturligvis velkommen til at have en anden.

Mange tak. Det er meget generøst af dig. Jeg ved at jeg har en holdning her noget sted, og vender tilbage så snart jeg har fundet den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AB455 skrev, for 7 timer siden:

Ja og jeg er helt enig. Det virkede blot som om @nørden havde en anden opfattelse, hvorfor jeg oprettede denne tråd.

Jeg ved ikke hvilket af mine mange indlæg du referer til, men jeg er ret sikker på at der står noget i retning af at diskutioner for/imod sex uden gummi høre hjemme i general debat og er forbudt i anmeldelses/efterlysnings fora.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AB455 skrev, for 8 timer siden:

Opfølgning på debat i anmeldelser...

Jeg svarer dig lige her @nørden når vi så pænt er blevet bedt om ikke at debattere i anmeldelsen.

Det står altså ikke noget i reglerne om at man ikke må diskutere med/uden kondom på EG. Så ordet er frit og ligeledes retten til at have en holdning :)

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Diskutionen for/imod sex uden gummi er en nytteløs disktion, som er taget 1000 vis af gange allerede. Jeg har intet at tilføje til den.

Jeg tror ikke jeg på noget tidspunkt har skrevet at det er forbudt at diskuter for/imod sex uden gummi her på boardet, men jeg har skrevet MANGE gange at det er forbudt i anmeldelses og efterlysnings fora. diskutionen er så ømtålig at det er blevet forbudt at lufte sin holdning om emnet i anmeldelses og efterlysnings fora. Men i general debat kan du diskuter emnet ligeså tosset du vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fundet min holdning nu. Den er gammel og slidt, men den er min.

1. Jeg ville aldrig finde på at spørge om uden, og ville aldrig opsøge nogen som offentligt tilbyder uden.

2. De gange jeg har knaldet med GP uden har det helt været på hendes initiativ, og hver gang temmelig overraskende. Jeg ville aldrig videregive disse oplevelser herinde.

Baggrunden til min holdning er at jeg ikke har nogle problemer med kondomer. Synes tilmed at det kan være lidt sexet. For mig er med en slags oplevelse, uden en anden - og begge kan være nydelige. Og at presse nogen eller prøve at købe mig til noget som egentlig ikke tilbydes - det er så langt fra min holdning som noget kan være.

Det som jeg synes er blevet lidt problematiskt, er hvad jeg hører fra junglen. Snakkede for nylig med en pige som jeg kender temmelig godt (thai). Hun har aldrig annonceret med ydelser uden, og har aldrig tilbudt det på nogen måde. Alligevel siger hun at idag så spørger mere end 50 % af dem der henvender sig, efter sex uden kondom. Har hun det sådan, så har flere det sådan. Det som tidligere var undtagelser, er idag blevet  regel.

Så min egen - meget personlige - analyse, er at der er færre kunder generelt, mindre penge og flere som spørger efter sex uden kondom.

Altså generelt ikke en supergod situation lige nu for GP'erne. Og der er sikkert nogle stykker flere end ellers, som føler sig presset at tilbyde uden.

Når forholdene begynder at blive værre indenfor det ene eller det andet samfundsområde, så plejer det at være en indikator på at noget nærmer sig vejs ende.

Så, det var min holdning. Serveret helt uden beskyttelse.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Det som jeg synes er blevet lidt problematiskt, er hvad jeg hører fra junglen. Snakkede for nylig med en pige som jeg kender temmelig godt (thai). Hun har aldrig annonceret med ydelser uden, og har aldrig tilbudt det på nogen måde. Alligevel siger hun at idag så spørger mere end 50 % af dem der henvender sig, efter sex uden kondom. Har hun det sådan, så har flere det sådan. Det som tidligere var undtagelser, er idag blevet  regel.

Så min egen - meget personlige - analyse, er at der er færre kunder generelt, mindre penge og flere som spørger efter sex uden kondom.

Altså generelt ikke en supergod situation lige nu for GP'erne. Og der er sikkert nogle stykker flere end ellers, som føler sig presset at tilbyde uden.

Når forholdene begynder at blive værre indenfor det ene eller det andet samfundsområde, så plejer det at være en indikator på at noget nærmer sig vejs ende.
 

Jeg kender også et par piger i branchen og jvf. dem har der de sidste 3-5 år kørt en hetz mod piger som annoncer med sex uden gummi. Det har selvfølgelig medfødt at færre piger annoncer med det og man nu er nød til at spørger efter det, hvilket så går ud over de piger som ikke tilbyder det og de kunder som gerne vil undgå piger som tilbyder sex uden gummi.

Om der er flere eller færre piger som tilbyder sex uden gummi nu sammenlignet med for 3-5 år siden ved jeg ikke, men umiddelbart tror jeg ikke det har ændret sig meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kender også et par piger i branchen og jvf. dem har der de sidste 3-5 år kørt en hetz mod piger som annoncer med sex uden gummi. Det har selvfølgelig medfødt at færre piger annoncer med det og man nu er nød til at spørger efter det, hvilket så går ud over de piger som ikke tilbyder det og de kunder som gerne vil undgå piger som tilbyder sex uden gummi.

Om der er flere eller færre piger som tilbyder sex uden gummi nu sammenlignet med for 3-5 år siden ved jeg ikke, men umiddelbart tror jeg ikke det har ændret sig meget.

Sådan kan det jo også være selvf. Og det kan jo være årsagen til at flere som ikke tilbyder det, idag får spørgsmålet.

Dog tror jeg ikke grunden er hetz mod piger som annoncerer uden gummi - understreget tror. 

Min amatøranalyse siger at dårlige tider supplerer den slags. På den anden side så indebærer dårlige tider også langt flere spørgsmål end egentlige kunder. Så måske er øgningen af den slags spørgsmål kun analogt med øgningen af telefonwankere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke hvilket af mine mange indlæg du referer til, men jeg er ret sikker på at der står noget i retning af at diskutioner for/imod sex uden gummi høre hjemme i general debat og er forbudt i anmeldelses/efterlysnings fora.

Men det var sådan set lige præcis det der var årsagen til at jeg kommenterede (og oprettede tråden her). Det er der ikke nogen regel der siger. Derfor jeg også satte et link ind til reglerne i mit indlæg til denne tråd. 

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

At det så kan være træls, det kan jeg bestemte godt være enig med dig i, men altså ikke at reglen findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 2 timer siden:

diskutionen er så ømtålig at det er blevet forbudt at lufte sin holdning om emnet i anmeldelses og efterlysnings fora.

Og så spørger jeg igen. Hvor står det?

nørden skrev, for 2 timer siden:

Men i general debat kan du diskuter emnet ligeså tosset du vil.

Ellers tak, det var ikke det der havde min interesse. Jeg er også træt af det kævl, særligt når det bliver en betændt debat, men det gør det trods alt ikke forbudt nogen steder, heller ikke i fx anmeldelser. Jeg kan i hvert fald ikke finde noget sted hvor det står.

Så når du siger det er forbudt, hvor har du så det fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 24 minutter siden:

Og så spørger jeg igen. Hvor står det?

Punkt 3.5 i de guidelines du selv linkede til i første indlæg.

Citat

3. Specielt for fora for anmeldelser og efterlysninger

3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, 1 time siden:

Punkt 3.5 i de guidelines du selv linkede til i første indlæg.

Det formåede jeg så ikke selv at finde. Tak. Det er åbenbart lykkes mig at skøjte forbi denne tekst adskillige gange uden at læse den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Sådan kan det jo også være selvf. Og det kan jo være årsagen til at flere som ikke tilbyder det, idag får spørgsmålet.

Dog tror jeg ikke grunden er hetz mod piger som annoncerer uden gummi - understreget tror. 

Min amatøranalyse siger at dårlige tider supplerer den slags. På den anden side så indebærer dårlige tider også langt flere spørgsmål end egentlige kunder. Så måske er øgningen af den slags spørgsmål kun analogt med øgningen af telefonwankere?

Den ene forklaring udelukker ikke den anden, men der forgår helt sikkert en hetz mod dem som annoncer med sex uden gummi. De piger jeg har talt med fortæller bl.a. om SMS'er og telefon opkald hvor de bliver kaldt alt muligt uskønt fordi de tilbyde sex uden gummi. Oven i det er der jo så den hetz som opstår her hvergang en tillader sig at efterlyse sex uden gummi eller anmelde en pige som tilbyder sex uden gummi. Det er lige så sikkert som amen i kirket at hvergang der kommer en anmeldelse eller efterlysning som indeholde sex uden gummi, så dukker der en nyoprettet bruger op som fordømmer det i alle mulige vendinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AB455 skrev, for 8 timer siden:

Men det var sådan set lige præcis det der var årsagen til at jeg kommenterede (og oprettede tråden her). Det er der ikke nogen regel der siger. Derfor jeg også satte et link ind til reglerne i mit indlæg til denne tråd. 

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

At det så kan være træls, det kan jeg bestemte godt være enig med dig i, men altså ikke at reglen findes.

Jeg kan se at andre var hurtigere end mig til at henvise dig til den korrekte paragraf. Men måske kunne det være et hint når en moderator i en tråd skriver "Tilbage til anmeldelsen/efterlysningen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 13 timer siden:

Jamen så lad os da komme igang med at diskutere!!

Jeg er hamrende ligeglad med, om man knalder med eller uden kondom. Sex er mega røvsygt med kondom, men jeg kunne ikke finde på at lade være med at bruge det med en gp.

Derudover synes jeg faktisk at det er særdeles etisk forkert at knalde en gp uden kondom. Af den simple årsag at en hvilken som helst gp, der passer bare en smule på sig selv, vil undlade at dyrke ubeskyttet sex. Så når nogle piger ligefrem annoncerer med det, vil det være fordi de enten er tvunget til det af bagmænd eller er så langt ude i en selvdestruktiv adfærd, at en mand med blot en smule empati ville lade være med at besøge pigen.

Og ja, det er min holdning. Du er naturligvis velkommen til at have en anden.

Om det handlar om att skydda sig (och andra) så finns det forskningsstudier som visar att det är viktigare att en GP och hennes klienter regelbundet testar sig än att kondom används vid samlaget. Min erfarenhet är också att det inte handlar om tvång och "bagmænd" eller självdestruktivitet för de GP som jag har haft samlag med utan kondom. En del GP:er knullar utan kondom för att de tycker att det är skönast och andra gör det för att de kan få en större inkomst. Så det etiska argumentet är tveksamt utan det handlar väl om hur vi värderar risker! Det farligaste är kanske körningen till en GP och är vi oförsiktiga då, eller kåt och helt upp i tankarna hur skönt vi kommer att få, så kanske vi inte bara skadar oss själva utan någon annan i en olycka.

Nu i samband med pandemin har jag varit mera rädd (bange) för att kyssa en GP än att knulla henne utan kondom, likväl har jag inte avstått från att kyssas för det hör ju till en GFE. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...