Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Fik vi skræmt de sidste kvinder væk?

Recommended Posts

Guest Exchange-Student

I already have a full time position.. but in case it won´t last, I´ll make a call ;) haha. thanks!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

@Exchange-Student - the main issue is that some users can be very insulting. And if you argue with them, things just get worse (don’t you agree @Tantra?).


And in the end most of the girls leave this site. And honestly - this site is not the same without you.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Måske ville det gavne nuancerne noget, hvis man blot kunne anerkende at pigerne og kunderne ikke er her inde på lige fod. Pigerne er langt mere offentlige end nogen af os. Nogle af dem er så offentlige at de tilmed deltager med ikke slørede billeder, og mange herinde er bekendt med dem. Deres risiko med at deltage herinde er langt større end vores.

Vi mænd derimod er totalt anonyme og kan skrive hvad vi vil uden at risikere andet end muligtvis karantæne.
Attackerne på pigerne bliver derfor langt mere personlige og - gætter jeg - gør mere ondt.

Det handler ikke om leflen eller at være kønløs, men om at anerkende og tage hensyn til at positionerne faktiskt er forskellige. 

Det koster ikke særligt meget og ødelægger heller ikke samfundet.
 

Muligvis har jeg misforstået det, men de lyserøde der er herinde -skal de have usløret billeder/annoncere er det ikke et valg de har taget? kan de ikke have en profil som os andre dødelige?? Jeg spørg bare -og jeg ved jo også flere har, flere profiler de logger på med... Hvis de så skriver/kommentere et indlæg kan de jo vælge den "totalt anonyme" Men det gør de jo netop ikke, af en årsag -måske du kender svaret her også kære Bananas? Jeg, og jeg kan kun tale for mig selv anerkender bestemt også positionerne faktisk er forskellige -men vi bliver nok aldrig enige om, hvad forskelligeheden ligger i. Når jeg skriver tager jeg ikke hensyn til om det er en kvinde med status herinde eller en af "vi sørgerlige mandfolk, som dels må betale for sex, dels ikke kan formå at holde på kvinder, selv i Cyberspace."  Hvis nogen føler sig personligt "attackt" af det er det beklageligt -jeg går altid efter bolden... Medmindre nogen selv angriber os mænd generelt, og ophøjer andre til rockstjerne niveau -det bryder jeg mig ikke om. Vi er ligeværdige sådan er det -og det vil jeg altid kæmpe for;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 minutter siden:

Muligvis har jeg misforstået det, men de lyserøde der er herinde -skal de have usløret billeder/annoncere er det ikke et valg de har taget? kan de ikke have en profil som os andre dødelige?? Jeg spørg bare -og jeg ved jo også flere har, flere profiler de logger på med... Hvis de så skriver/kommentere et indlæg kan de jo vælge den "totalt anonyme" Men det gør de jo netop ikke, af en årsag -måske du kender svaret her også kære Bananas? Jeg, og jeg kan kun tale for mig selv anerkender bestemt også positionerne faktisk er forskellige -men vi bliver nok aldrig enige om, hvad forskelligeheden ligger i. Når jeg skriver tager jeg ikke hensyn til om det er en kvinde med status herinde eller en af "vi sørgerlige mandfolk, som dels må betale for sex, dels ikke kan formå at holde på kvinder, selv i Cyberspace."  Hvis nogen føler sig personligt "attackt" af det er det beklageligt -jeg går altid efter bolden... Medmindre nogen selv angriber os mænd generelt, og ophøjer andre til rockstjerne niveau -det bryder jeg mig ikke om. Vi er ligeværdige sådan er det -og det vil jeg altid kæmpe for;-)

Nej, jeg kender ikke svaret - hverken her eller andre steder. Jeg har bare - ligesom du - mine idéer om tingene.

Og at kvinder herinde nogle gange bliver attackerede lige fordi at de er kvinder herinde - noget som ikke alle mænd er helt glade for - ser jeg i ny og næ bevis for. Det er lidt trist synes jeg, men ikke noget som en tråd hist og pist kan kurere. Det er bare som det er. Men vært at nævne nogen gang imellem.

En spade er jo alligevel en spade, ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 7 timer siden:

Synes du at det er at blive kastreret at tale og skrive respektfuldt til andre, herunder til kvinder? Gør det os til tøser? Og skal de lyserød så blot “indordne sig” når tonen bliver personlig og grim, eller må de bare acceptere en sviner, hvis de kommenterer det?

Året er 2022… 

Netop 2022. Jeg mener helt bestemt man skal tale og skrive respektfult til andre;-) Alle skal "indordne sig" naturligvis. Der er ingen der har fortrinsret eller er ophøjet over andre. Det skal være en god tone begge veje. Hvis nogen får en sviner kan det være en årsag, som ikke vedkommer andre -og man kan tag den over pb. i sted.  Hvis nogen nedgøre sig selv, og sit køn (mænd) så må de også forvente det kommer en reaktion -og nok ikke alle reager med forståelse og applaus... Jeg vil ikke finde mig i det om ik andet;-) at fiske nogle af de ord ud, jeg skrev i et andet sammenhæng, og sætte dem sammen til noget andet -gider jeg slet ikke at forholde mig til;-) Jeg har ikke dårlig samvittighed over noget, jeg har skreven -jeg har skreven det med de bedste intentioner, og ikke for at være ond eller hård ved nogen -men det er også grænser for, hvad man skal finde sig i selv som mand;-)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Nej, jeg kender ikke svaret - hverken her eller andre steder. Jeg har bare - ligesom du - mine idéer om tingene.

Og at kvinder herinde nogle gange bliver attackerede lige fordi at de er kvinder herinde - noget som ikke alle mænd er helt glade for - ser jeg i ny og næ bevis for. Det er lidt trist synes jeg, men ikke noget som en tråd hist og pist kan kurere. Det er bare som det er. Men vært at nævne nogen gang imellem.

En spade er jo alligevel en spade, ik?

"Kvinderne herinde" er jo også nogle gange "ude med riven" med det de skriver. Debatten bliver bedre, hvis vi tør, at stå ved vores mening, og kæmper for det vi tror på. Vi har alle vores kæphest... nogen endda flere;-) Hvis vi ikke/må reagere på uretfærdighed så er det dælme trist...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

"Kvinderne herinde" er jo også nogle gange "ude med riven" med det de skriver. Debatten bliver bedre, hvis vi tør, at stå ved vores mening, og kæmper for det vi tror på. Vi har alle vores kæphest... nogen endda flere;-) Hvis vi ikke/må reagere på uretfærdighed så er det dælme trist...

Jeg oplever nu at de er lige så forskellige som mændene. Nogle takker bare for anmeldelser, giver deres side af en historie eller svarer på forespørgsler, andre deler viden og erfaringer. Alt sammen til god oplysningen og begejstring for mig. Men ligesom mændene, så ryger der også nogle finker af panden. Mon ikke de bare er som mennesker er flest? Jeg synes dog ikke lige jeg kan huske nogle af kvinderne stor-svine andre til uopfordret og med ond vilje. Det har mest været en dum-smart bemærkning eller en konflikt en-mod-en. Der kan nogle af vi mænd præstere nogle usædvanligt grove svinere eller åndssvage mistanker som er ren konspirationsteori. Jeg er fx ret træt af bemærkninger som "hun ligner en ombygger" :blink: Det må sgu være mærkeligt at læse om sig selv på den måde fra en der ikke har været tættere på end et zoom på annoncebilledet.

Vedr. om de skulle køre med andre anonyme brugernavne, så er det jo helt ok i følge reglerne, men jeg synes også det er lidt ærgerligt hvis de skulle finde det nødvendigt, omend jeg godt kan forstå at de har behov for at skærme sig selv og gesjæften hvis de går ind i en debat der er, eller har potentiale til at blive, betændt. Som anonym er de jo ligestillet med alle andre og kan jo kalde sig "the big load", "the hunk" eller noget andet tosset der ikke lige leder tanken hen på den lille søde blonde.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 3.6.2022 at 06:31:

Jeg glemte at læse alle indlæggene inden jeg røg på tasterne :wacko:

Anyhow: jeg savner også at de omtalte piger kommer forbi med deres guldkorn og modspil :wub:

Vi andre kan ikke nå dem til sokkeholderne jo :lol:

 

Jeg bliver lidt nysgerrig på, hvem de såkaldte lyserøde kvinder er ?

Personligt nød jeg meget at debattere med Nemtøs for år tilbage. I mine øjne et stk intelligent og brandhamrende frækt styk kvindesind:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 8 minutter siden:

Jeg bliver lidt nysgerrig på, hvem de såkaldte lyserøde kvinder er ?

Personligt nød jeg meget at debattere med Nemtøs for år tilbage. I mine øjne et stk intelligent og brandhamrende frækt styk kvindesind:ph34r:

Her kan jeg kun give dig ret. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

@FrøkenLegesyg og @Frodige Ida - er hun stadig aktiv? Så kan hun jo få et lille vink om at hun er savnet.

Redigeret af … And Justice for All

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 3 timer siden:

@FrøkenLegesyg og @Frodige Ida - er hun stadig aktiv? Så kan hun jo få et lille vink om at hun er savnet.

 

FrøkenLegesyg skrev, for 3 timer siden:

Jeg bliver lidt nysgerrig på, hvem de såkaldte lyserøde kvinder er ?

Personligt nød jeg meget at debattere med Nemtøs for år tilbage. I mine øjne et stk intelligent og brandhamrende frækt styk kvindesind:ph34r:

Skulle ikke undre mig om den lille frøkenLegesyg og Nemtøs er en og samme person ggg -det er jo så moderne -at gå ud og komme ind igen... Og skamrose sig selv hehehe "De kloge narre de mindre kloge"  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, den 3.6.2022 at 19:59:

My advice to any girls getting into this business would be to find clients via forum and not ads. I was making ads via announce light, and met quite some men there, but the fact that you can feel how clients are behaving in here, makes this place much better and safer than ads.. (and very entertaining too) 

Most of the girls I have visited, have been girls that are active on EG.
It helps because you know a little about the girls, it is easy to communicate and easy to make an appointment.
And yes, maybe because the girls can read my posts on EG.
It makes the first meeting much more relaxed, I think, because we know each other to some degree ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, den 3.6.2022 at 09:14:

En andet aspekt er, som i ved, at danske piger i denne branche ikke er så almindeligt længere, hvorfor jeg også tænker at de lyserøde profiler svinder ind. 

Det ror jeg du har ret i.
Jeg tror ikke så meget det skyldes den hårde tone.
Mere, at de danske yngrfe piger bruger Sugardating, i dag. 

Men i al almindelighed tænker jeg, dialog, dialog, dialog ...
På mig virker det som om nogle af mændene herinde har et noget træls syn på GP'ere ...
Og de samme mænd nærer en afgrundsdyb foragt for de af os mænd der ser mere nuanceret på pigerne ... eller som bruger besøgene på en landen måde end de selv .. 
Det er frustrerende, men der er ikke så meget at gøre ved det ... 
Netop de mænd er ikke indstillet på dialog ... 

Men som sagt, jeg tror egentlig ikke det er 'de lyserøde' bliver skræmt væk, mere end det altid har været tilfældet ... 
Det er snarere, fordi der ikke rigtig kommer nogen nye danske; og de allerfleste udenlandske piger er helt ligeglade ... 
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 3.6.2022 at 17:44:

Syntes der er god trafik af de lyserøde herinde, der deltager i diverse tråde med gode input.:)

Eks . Eva her og der og alle vegne.:) Godt med lidt modspil fra anden side.:)

Præcis. Det kommer lidt i bølger, sommetider har man mere lyst, tid, overskud mv til at skrive herinde. Og sommetider er tonen for grov eller for dum, så mister jeg interessen.

Emnerne går også i ring, så hvis man som fx jeg har været med i flere år, så har jeg svaret på adskillige indlæg om samme emne, og ønsker ikke at tage en runde mere og skrive det samme som sidste år og året før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 3.6.2022 at 17:44:

Eks . Eva her og der og alle vegne.

Og her! :D 
Bedre sent end aldrig... for nogle ;) 

Jeg skriver helst ikke noget meget omfattende i tråde hvor andre kvinder har budt ind med hvad de ved/tænker/tror/synes som dækker det jeg kan/ønsker at bidrage med.
Allerhelst nøjes jeg med at klikke på hjertet eller tak-pokalen i andres indlæg. 
I en rum tid har der bare ikke været så mange "lyserøde" på dansegulvet herinde, men som @Liv skriver det, så kommer det nok lidt i bølger.
Nu hvor min tvungne skærmtid ved aftentide er overstået fordi jeg er blevet pensioneret fra mit ufrække arbejde, vil jeg sandsynligvis være mindre synlig. Både fordi jeg kan tage på ferie rigtigt ofte, og fordi jeg ikke opdager så mange tråde når jeg har færre timer foran skærmen til overspringshandlinger :) 

Jeg er i hvert fald ikke skræmt væk af den hårde tone der omtales af flere. Jeg har bare mindre tid og lyst til at skrive her end det har været tilfældet i nogle måneder i starten af året. 
Guderne skal vide at der er en håndfuld gutter der ellers ivrigt og kontinuerligt prøver deres bedste for at få mig til at klappe kaje. 
Skørt nok er det når den hårde kerne fra dén flok er allermest ude med hammer og segl at jeg får flest private beskeder fra "det tavse flertal" der gerne vil trække i modsat retning og hepper på mig om at blive ved fordi de sætter pris på min tilstedeværelse og bidrag. Så det har sådan lidt den modsatte effekt for mig, hvilket jo er både lidt bizart og samtidigt skønt med alle de positive modreaktioner i indbakken.

I øvrigt er mit allerbedste værktøj når jeg læser her på Eroguide "The Swedish Chef".
 
Mit trick til ikke at føle mig personligt ramt eller måske tilmed såret eller mindreværdig, og til at bibeholde distancen til dem der ønsker at tromle mig, er altså en figur fra "The Muppet Show"
Der er efterhånden ret  mange aktive skribenter herinde (ingen nævnt, ingen glemt, og I ved nok godt selv hvem I er) som ligesom bare er blevet til een "karakter" med tiden.
Jeg skøjter fuldstændigt upåvirket videre til næste indlæg i tråden lige så snart jeg ser deres brugernavne, og erstatter dem med "The Swedish Chef". Så når de skriver ser/hører jeg for mit indre øje og øre cirka dette her: 
 


Hvis nogen skulle være i tvivl, så er var det jo mig som at der var hønen, og vrøvlehoveder og sabotører der er kokken i mit EG-trick :D 

Ærligt og kærligt ment, 
Eva :P

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eva Nadine Aaaaaaaand she's back! :lol::wub::wub: danser en lille kyllinge dans af fryd rundt om mig selv (indsæt selv chicken dance temaet).

fuldstændig enig i det med likes og pokaler til dem, der allerede har italesat noget af det man selv havde på hjertet, det bruger jeg selv i stor stil.

Når jeg ser nogle bestemte lyserøde navne i en tråd, smiler jeg helt spontant fordi jeg har en erfaring med, at når de her kvinder blander sig, så kommer der noget gennemtænkt og konstruktivt frem på min skærm. :)

Det samme gælder altså også for nogen af dem med blå bånd på skal lige siges <3

I bund og grund blander jeg mig oftest i en tråd hvis jeg har noget at bidrage med som ikke er sagt af en anden (lyserød eller ej) men ærligt: jeg klapper kaje hvis jeg kan se nogle betragtninger og holdninger i tråden som bliver fremlagt af profiler som "ikke er til at tale med" 

De tråde ender oftest i mudderkastning og den gode og nysgerrige holdning og tone er kastet i samme retning :huh:

"Vælg dine kampe med omhu og giv klaveret nogle tæv i stedet" konkludere jeg for mig selv i de situationer og jeg er faktisk ret tæt på at kunne spille Bachs 'Minuet in G' fejlfrit nu....:rolleyes:

Kram til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Jeg skøjter fuldstændigt upåvirket videre til næste indlæg i tråden lige så snart jeg ser deres brugernavne, og erstatter dem med "The Swedish Chef".

Nu er du altså slem .... :angry:

Det er MIG der er "The Swedish Chef"!

Alle der har set mig lave mad siger det, når jeg først er i aktion sprøjter det rundt over hele køkkenet med grøntsagsrester ... 
Og det bliver værre og værre med alderen, da jeg efterhånden også er halvblind .... 

.. har lige set video'en ... 
Jeg er osse vild med høns ... :D :D 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest XLtøsen

Ja jeg er ny her.. Meget ny.. Men nu har jeg læst rigtigt mange anmeldelser og tråde her på siden og jeg kan godt forstå, at der ikke er mange "lyserøde" piger herinde. Jeg kan også se, at der har været et par forespørgsler på mine egne ydelser , men heldigvis har jeg kun mødt søde og rare gentelmen på min vej... for jeg ville ikke synes det var rart, at se mig selv beskrevet på den måde, som mange her på siden beskriver de "lyserøde piger".

Der er meget snak om priser og hvor god/dårlig pigen er, thai vs. dansk pige. Men alt er jo relativt. Det er jo ikke kun pigens ansvar, at det bliver en god oplevelse, det handler om to mennesker der skal fornøje sig sammen og så ved jeg godt, at det typisk er manden der betaler for en ydelse, men dermed er han ikke fritaget for at bidrage til, at det bliver en god oplevele.

Jeg ved godt at jeg nok bliver "lynchet" nu, men har i tænkt på hvordan i selv vil have det med, at i belv anmeldt? hvis vi "piger" havde en tråd, hvor vi kunne anmelde jer som kunder? og vurdere Jer, som i gør ved os? Han har godtnok en lille pik, han kan da slet ikke slikke fisse, han er godtnok ikke køn, ham skal i under ingen omstændigheder have besøg af, han tuder når han kommer.. osv.

Det jeg vil sige med dette indlæg er nok, at hvis i ønsker flere "lyserøde piger" i debatten og i det hele tager flere piger her på sitet, så burde siden måske handle om andet end anmeldelser af piger. Jeg er i hvertfald ikke interesseret i kun at læse anmeldelser af piger og høre brok om priser mv. og nej jeg er ikke "tøse fornærmet" og ja jeg ved godt at jeg selv har valgt at være på dette forum, men heldigvis ved jeg også, at jeg kan "trække stikket" hvis jeg føler at jeg spilder min tid.

Kan i alle have en god og fræk eftermiddag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sikkert at det ikke er anmeldelserne der gør at jeg gider at være herinde. 

Det der løfter stedet sommetider, og det der gør, at jeg eksempelvis logger mig på engang imellem ( selvon jeg ikke er registreret som " lyserød") er de debatter om helt eksistentielle emner og om seksualitet der er her. 

Hvis stedet udelukkende bestod af anmeldelser, ville det hurtigt dø ud. Det er ikke anmeldelserne der holder EG i live. 

Det må man godt være uenig i, men det er sådan jeg ser det. 

Vedr. " den hårde tone" og de misogyne udtalelser der florerer som gift rundt omkring på EG - ja så tænker jeg at vi alle har et ansvar for at bekæmpe det. Hvis ondskab ikke modsiges, så vokser den og slår rødder. 

Det er lidt ligesom ukrudt. Hvis du ikke trækker det op med rode hele tiden, så breder det sig og ender med at slå alt det smukke ihjel

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
XLtøsen skrev, 1 time siden:

Ja jeg er ny her.. Meget ny.. Men nu har jeg læst rigtigt mange anmeldelser og tråde her på siden og jeg kan godt forstå, at der ikke er mange "lyserøde" piger herinde. Jeg kan også se, at der har været et par forespørgsler på mine egne ydelser , men heldigvis har jeg kun mødt søde og rare gentelmen på min vej... for jeg ville ikke synes det var rart, at se mig selv beskrevet på den måde, som mange her på siden beskriver de "lyserøde piger".

Der er meget snak om priser og hvor god/dårlig pigen er, thai vs. dansk pige. Men alt er jo relativt. Det er jo ikke kun pigens ansvar, at det bliver en god oplevelse, det handler om to mennesker der skal fornøje sig sammen og så ved jeg godt, at det typisk er manden der betaler for en ydelse, men dermed er han ikke fritaget for at bidrage til, at det bliver en god oplevele.

Jeg ved godt at jeg nok bliver "lynchet" nu, men har i tænkt på hvordan i selv vil have det med, at i belv anmeldt? hvis vi "piger" havde en tråd, hvor vi kunne anmelde jer som kunder? og vurdere Jer, som i gør ved os? Han har godtnok en lille pik, han kan da slet ikke slikke fisse, han er godtnok ikke køn, ham skal i under ingen omstændigheder have besøg af, han tuder når han kommer.. osv.

Det jeg vil sige med dette indlæg er nok, at hvis i ønsker flere "lyserøde piger" i debatten og i det hele tager flere piger her på sitet, så burde siden måske handle om andet end anmeldelser af piger. Jeg er i hvertfald ikke interesseret i kun at læse anmeldelser af piger og høre brok om priser mv. og nej jeg er ikke "tøse fornærmet" og ja jeg ved godt at jeg selv har valgt at være på dette forum, men heldigvis ved jeg også, at jeg kan "trække stikket" hvis jeg føler at jeg spilder min tid.

Kan i alle have en god og fræk eftermiddag ;)

Jeg har da prøvet at blive "anmeldt'ish", heldigvis ikke negativt :)

Men det er nu engang ikke et ligeværdigt forhold vi har som kunder og GP'ere, det er nu engang os der betaler jer for en ydelse, og ikke omvendt (desværre ;) ). Så derfor er det rimeligt nok at vi vi anmelder den ydelse vi køber af jer, ligesom det er rimeligt at restauranter, håndværkere, firmaer osv.. bliver anmeldt på f.eks. trustpilot og lignende sites. Hvis en kunde har opført sig fuldstændig urimeligt er det i min optik helt fint at I indbyrdes kommunikerer, men det er nu engang ikke jer der betaler os for at få slikket fisse af en lækker veludrustet hunk af en mand, hvis du skulle få lyst til at betale en mand for det er det i min optik helt rimeligt at du anmelder hans ydelser. 

Men det skal selvfølgelig ALTID gøres i et ordentligt sprog. :)

 

Iøvrigt er der en meget nem måde at undgå at læse anmeldelser af piger, ld være med at gå ind i de underfora der omhandler det, og hold dig til "andet" foraerne. ;)

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest XLtøsen

Det er rigtigt at i betaler for en ydelse og dermed også "retten" til at anmelde.. Men derfor kan det godt foregå i en ordentlig tone. Synes flere anmeldelser er et referat af forløbet, mere end en anmeldelse.

Jeg ved forøvrigt godt hvordan jeg skal undgå at læse anmeldelserne her på siden. Mit indlæg var blot mit bidrag, til det oprindelige indlæg om, hvorfor der måske ikke er så mange piger på sitet der blander sig i debatten

Redigeret af XLtøsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
XLtøsen skrev, for 1 time siden:

...for jeg ville ikke synes det var rart, at se mig selv beskrevet på den måde, som mange her på siden beskriver de "lyserøde piger".

Der er en hvis selvjustits på EG hvor man ikke skriver om ydelser der ikke er registreret i annoncen. Og nej, det er langt fra alle der holder sig til dette, men i en del tilfælde vil det blive kommenteret som dårlig stil, når en anmelder skriver om ydelser der ikke annonceres med. 

De ydelser der så annonceres med, ja de vil blive målt og vejet, for det er nu engang eksistensberettigelsen for EG. Det er primært et site for anmeldelser af købesex. Jeg kan godt forstå at det kan virke voldsomt og til tider meget udpenslende. Mange omtaler dog også den leverede service som "det var fantastisk / ikke noget der skriver sig ind i historiebøgerne" men uden andre detaljer end det. 

Jeg er selv af den opfattelse at særligt kritik skal skrives med omhu og respekt. Anmeldelser kan med fordel også sendes til kvinden inden udgivelse. Det har jeg selv gjort med en anmeldelse hvor jeg var kritisk overfor det leverede. Kvinden gjorde mig opmærksom på en enkelt detalje som jeg så også fik med og det lader ikke til at det påvirkede hendes forretning negativt. Hun likede selv anmeldelsen og er stadig efterspurgt af andre der er glade for hendes ydelser.

Sidst men ikke mindst. Nogle kvinder frabeder sig anmeldelser. De fleste (min egen vurdering) efterlever dette. Det vil jeg også selv gøre, med mindre der er tale om snyd og fusk, som fx falske billeder, truende adfærd eller helt klare aftaler der ikke overholdes.

XLtøsen skrev, for 1 time siden:

Jeg ved godt at jeg nok bliver "lynchet" nu, men har i tænkt på hvordan i selv vil have det med, at i belv anmeldt? hvis vi "piger" havde en tråd, hvor vi kunne anmelde jer som kunder? og vurdere Jer, som i gør ved os? Han har godtnok en lille pik, han kan da slet ikke slikke fisse, han er godtnok ikke køn, ham skal i under ingen omstændigheder have besøg af, han tuder når han kommer.. osv.

Det har faktisk været diskuteret nogle gange, men målet er jo at købere kan advare, oplyse og anbefale de ydelser vi køber. Det kan vi kun fordi i har en offentlig profil og fordi vi møder jer. Jeg tror i øvrigt at nogle af kvinderne har en aftale om at advare om de brodne klar blandt kunderne. Voldsomme mænd, udeblivelse fra aftaler, usoigneret etc. Jeg tænker heller ikke det fremmer forretningen hvis man ved at man får udstillet sin "anakonda" på 12 cm :biggrin:

Vedr. priser, så er det vist en diskussion der bare ikke kan slås ihjel. Hverken her på EG eller i jeres indbakke. Men enig, jeg gider heller ikke den diskussion.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...