Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Fik vi skræmt de sidste kvinder væk?

Recommended Posts

Hans69 skrev, for 1 minut siden:

@Bananas stop feeding the…..

Vidste ikke han var det. Åbenbarlig forstår han hverken dansk eller engelsk. Eller så er det noget andet ...

Men jeg stopper nu med troldmaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keaper skrev, for 4 minutter siden:

Ye ?
Sadly for you.
I'm a real person that is so damned sick of the hate towards women !

 

Du har nu ødelagt en tråd der havde noget på hjertet. Good for you, bad for us that considered the tone towards women kind of important.

Undskyld @Hans69 :(

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Du har nu ødelagt en tråd der havde noget på hjertet. Good for you, bad for us that considered it kind of important.

Undskyld @Hans69 :(

Great !

Since that means I conveyed less hate ! 

I'm actually proud if I in any small way brought things back from the hate you and @Hans69 sends.
Of wait.
You are Nazi...
I missed that

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keaper skrev, for 6 timer siden:

TS / OG Post
It's a Hate post.
That for some damned reason you guys buy into !
It hates women.
And it wonders, why don't All men Hate women ??
Anything bad that has happened to a girl is ok.
Since that TS Hates women.

That's my take 

 

Google translate gone wrong.

The only hate I see is from you so far, so maybe you should listen to the people who are trying to correct you?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 5 timer siden:

@Bananas meget af Hans ;) er standard for at ødelægge en god tråd, så man skal ikke lade sig rive med;)

Jeg glemte at læse alle indlæggene inden jeg røg på tasterne :wacko:

Anyhow: jeg savner også at de omtalte piger kommer forbi med deres guldkorn og modspil :wub:

Vi andre kan ikke nå dem til sokkeholderne jo :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keaper skrev, for 7 timer siden:

As opposed to what ?
I see it as a pure Hate Post !
Both attacking girls and those that wish to make a connection.
It cant, so nobody can.
Ye, No !
It's a I Hate Women.
They don't let me do what I like, so I hate them !
Sad troll post !

But Pure Hate !

Hvis du læser og kommentere posts fra kvinder som du gør med dette OP, forstår jeg godt at kvinder forsvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare mig eller er det noget helt galt med denne tråd?

Den giver absolut ingen mening for mig.

Altså fint oplæg fra TS om at vi er mange der ønsker mere aktive kvinder på EG forum og så skriver @Keeper om voldtægt og nazi - WTF? :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
AB455 skrev, for 41 minutter siden:

 

Er det bare mig eller er det noget helt galt med denne tråd?

Den giver absolut ingen mening for mig.

 

Den holdning står du ikke alene med. Det er virkelig hovedrystende, det der foregår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keaper skrev, for 8 timer siden:

I cant even imagine hating women like you do..

Du skal bruge citer funktionen når svarer en person. Der er ingen der aner hvem du svarer her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 43 minutter siden:

Er det bare mig eller er det noget helt galt med denne tråd?

Den giver absolut ingen mening for mig.

Altså fint oplæg fra TS om at vi er mange der ønsker mere aktive kvinder på EG forum og så skriver @Keeper om voldtægt og nazi - WTF? :blink:

'Keaper' (bemærk at han åbenbart ikke evner at stave til Keeper) er tydeligvis blot ude på at ødelægge et ellers fint oplæg til en sober diskussion.

Han bør ignoreres 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 9 minutter siden:

'Keaper' (bemærk at han åbenbart ikke evner at stave til Keeper) er tydeligvis blot ude på at ødelægge et ellers fint oplæg til en sober diskussion.

Han bør ignoreres 

Ja, jeg ved det men missede det alligevel. Keeper og Keaper er to forskellige profiler. Og jeg ramte den forkerte (som i øvrigt er moderator). Det var selvfølgelig @Keaper jeg skrev om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke lige få tråden tilbage på sporet? Jeg synes, at det er et godt indspark og vil gerne give mine 5 cents;

Det grundlæggende problem (ift at tiltrække det lyserøde segment) er nok, at fokus ligger på "kvinder, der yder sex i mod betaling" og ikke så meget på seksualitet, som kunne interessere almindelige piger/kvinder. For mig er der en meget bred gråzone i mellem sex/seksualitet og traditionel betalingssex, men siden (og moderatorerne?) er ikke så imødekommende overfor det. Jeg foreslog for et par år siden at oprette et forum diskussion af mandlige sexarbejdere/gigoloer/whatever, fordi jeg et par gange har ledt efter mænd til trekanter med kærester / piger, som jeg kender. Der var overhovedet ingen reaktion på det.

Så indtil EG aktivt og strukturelt giver plads til emner, der (også) interesserer det "lyserøde segment", tror jeg ikke, at vi kommer til at se meget til dem. Og det er ærgerligt, både fordi mange af os gerne vil dyrke gråzonen og fordi det ville gavne EGs popularitet og politiske korrekthed ganske betydeligt. Jeg tror også at det ville hjælpe nogle af de etablerede glædespiger til at ikke at blive klassificeret som "ludere", men i stedet som "kvinder med en aktiv seksualitet, der ind i mellem forener det dejlige med det nyttige". :)

 

 

 

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Det er jo det - du gider ikke en gang skyde en ko. The time will come, når han som ikke gider skyde en ko må gå uden fisse. 

Det er korrekt - eller måske er jeg bare ikke en dygtig landmand eller jæger. Det er jo derfor det her er perfekt for kontorfolk som mig:)  

Men jeg deler dine synspunkter - og vi ved begge at vi altid kan vende argumentationen ydeligere 42 en halv grad - bare for hobbyens skyld;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

@Blueberry - du skal ikke underkender at det kan være en del kunder at hente via en aktiv lyserød profil herinde. Der er da flere profiler herinde, som har fanget min opmærksomhed igennem tiden, som jeg ellers ikke ville have lagt billet ind på. Tror da også at piger som fx Exchange Student fik alle sine kunder herinde fra. Og den del synes jeg er helt ok og giver værdi for alle brugere. Men…. når tonen bliver modbydelig og personlig, så stopper hele festen. Og når de lyserøde forsvarer sig, så går det hele op i en hadsk retorik og så forsvinder de alle. Der er i hvert fald mange lyserøde profiler jeg savner herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miley4pleasure

Hej :) umiddelbart tænker jeg også at det har noget at gøre med at emnet herinde nu hovedsagligt er de udenlandske piger. Og det er self HELT fint, folk skal bruge deres penge som de lyster <3Men ovenstående har i hvert fald en betydning for min egen interesse i at logge på. En andet aspekt er, som i ved, at danske piger i denne branche ikke er så almindeligt længere, hvorfor jeg også tænker at de lyserøde profiler svinder ind. 
 

Dejlig dag til jer alle :x

tanker fra en “lyserød” profil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved at et par piger ikke er herinde længere da de er stoppet i branchen, og kun er på en gang i mellem, og har nok kunder til det i "kartoteket".

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 11 timer siden:

Da jeg var herinde for år tilbage var der en hel del “lyserøde” brugere. De var aktive på chatten, de kunne lægge billeder op af sig selv og de havde en aktiv stemme i de forskellige fora. Og ja - grunden til det, har da ganske givet været, at det også havde en reklameværdi. Men det var vel også ok - i hvert fald dengang.

Idag er der stort set ingen “lyserøde” tilbage med en aktiv og selvstændig stemme. Tilbage sidder vi sørgerlige mandfolk, som dels må betale for sex, dels ikke kan formå at holde på kvinder, selv i Cyberspace.
Vi er nogen der synes at det er hamrende ærgerligt, da de lyserøde et eller andet sted er dem, det hele handler om. Men kaster man sit blik på de tråde, der er startet de seneste par dage, vil man måske kunne se at tendensen er uundgåelig. En naturlig udvikling måske, men hamrende ærgerlig.

Tjaah:  "Tilbage sidder vi sørgerlige mandfolk, som dels må betale for sex, dels ikke kan formå at holde på kvinder, selv i Cyberspace." At se sådan på sig selv, og andre taler jo for sig selv...

Det står jo enhver frit for, at skrive og mene næsten, hvad de har lyst til i dette forum. Men så må man jo også forvente det bliver kommenteret -hvis det skæmmer nogen væk -er det da trist, men på den anden side -så er det vel forventeligt.. Hvis det skal menes som en opsang til dem der deltager, og skriver deres mening -og med en antydning, om man skal sweettalke og lefle noget mere for nogen -så de ikke bliver forlegen og smutter. er det da "hamrende ærgerligt" at vi alle skal være ens... 

Er "de lyserøde" hellige på nogen måde? Og er "vi mandfolk" andenrangs?  Det kan godt være "de lyserøde et eller andet sted er dem, det hele handler om." Men i dette forum er det altså deres kunder der skriver -hovedparten til hinanden -at de lyserøde, så også er her fedt nok! -det gør debatterne bredere, og man får flere vinkler på sagerne -hvilket er fint -men de må altså også indordne sig ligesom enhver anden må -det er ikke nogen der har mere ret end andre -selv om det kan være træls for nogen. Vi kan ikke alle være en flok tøser -selv om nogen gang på gang forsøger at "kastrere os" -såsom trådstarter og hans slags -der nedgøre sig selv, og andre mænd -det kan godt være de tænder på det -men i mine øjne gør, det dem kønsløs... Og det er "hamrende ærgerlig" for samfundet;-)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Det står jo enhver frit for, at skrive og mene næsten, hvad de har lyst til i dette forum. Men så må man jo også forvente det bliver kommenteret -hvis det skæmmer nogen væk -er det da trist, men på den anden side -så er det vel forventeligt.. Hvis det skal menes som en opsang til dem der deltager, og skriver deres mening -og med en antydning, om man skal sweettalke og lefle noget mere for nogen -så de ikke bliver forlegen og smutter. er det da "hamrende ærgerligt" at vi alle skal være ens... 

Er "de lyserøde" hellige på nogen måde? Og er "vi mandfolk" andenrangs?  Det kan godt være "de lyserøde et eller andet sted er dem, det hele handler om." Men i dette forum er det altså deres kunder der skriver -hovedparten til hinanden -at de lyserøde, så også er her fedt nok! -det gør debatterne bredere, og man får flere vinkler på sagerne -hvilket er fint -men de må altså også indordne sig ligesom enhver anden må -det er ikke nogen der har mere ret end andre -selv om det kan være træls for nogen. Vi kan ikke alle være en flok tøser -selv om nogen gang på gang forsøger at "kastrere os" -såsom trådstarter og hans slags -der nedgøre sig selv, og andre mænd -det kan godt være de tænder på det -men i mine øjne gør, det dem kønsløs... Og det er "hamrende ærgerlig" for samfundet;-)   

Måske ville det gavne nuancerne noget, hvis man blot kunne anerkende at pigerne og kunderne ikke er her inde på lige fod. Pigerne er langt mere offentlige end nogen af os. Nogle af dem er så offentlige at de tilmed deltager med ikke slørede billeder, og mange herinde er bekendt med dem. Deres risiko med at deltage herinde er langt større end vores.

Vi mænd derimod er totalt anonyme og kan skrive hvad vi vil uden at risikere andet end muligtvis karantæne.
Attackerne på pigerne bliver derfor langt mere personlige og - gætter jeg - gør mere ondt.

Det handler ikke om leflen eller at være kønløs, men om at anerkende og tage hensyn til at positionerne faktiskt er forskellige. 

Det koster ikke særligt meget og ødelægger heller ikke samfundet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Møffe skrev, for 6 timer siden:

fint -men de må altså også indordne sig ligesom enhver anden må -det er ikke nogen der har mere ret end andre -selv om det kan være træls for nogen. Vi kan ikke alle være en flok tøser -selv om nogen gang på gang forsøger at "kastrere os" -såsom trådstarter og hans slags -der nedgøre sig selv, og andre mænd -det kan godt være de tænder på det -men i mine øjne gør, det dem kønsløs... Og det er "hamrende ærgerlig" for samfundet;-)   

Synes du at det er at blive kastreret at tale og skrive respektfuldt til andre, herunder til kvinder? Gør det os til tøser? Og skal de lyserød så blot “indordne sig” når tonen bliver personlig og grim, eller må de bare acceptere en sviner, hvis de kommenterer det?

Året er 2022… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes der er god trafik af de lyserøde herinde, der deltager i diverse tråde med gode input.:)

Eks . Eva her og der og alle vegne.:) Godt med lidt modspil fra anden side.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student
… And Justice for All skrev, for 10 timer siden:

@Blueberry - du skal ikke underkender at det kan være en del kunder at hente via en aktiv lyserød profil herinde. Der er da flere profiler herinde, som har fanget min opmærksomhed igennem tiden, som jeg ellers ikke ville have lagt billet ind på. Tror da også at piger som fx Exchange Student fik alle sine kunder herinde fra. Og den del synes jeg er helt ok og giver værdi for alle brugere. Men…. når tonen bliver modbydelig og personlig, så stopper hele festen. Og når de lyserøde forsvarer sig, så går det hele op i en hadsk retorik og så forsvinder de alle. Der er i hvert fald mange lyserøde profiler jeg savner herinde.

My advice to any girls getting into this business would be to find clients via forum and not ads. I was making ads via announce light, and met quite some men there, but the fact that you can feel how clients are behaving in here, makes this place much better and safer than ads.. (and very entertaining too) 

Though I am not much active anymore, I really love to look into the different threads and topics :) Keep it going guys :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 19 minutter siden:

My advice to any girls getting into this business would be to find clients via forum and not ads. I was making ads via announce light, and met quite some men there, but the fact that you can feel how clients are behaving in here, makes this place much better and safer than ads.. (and very entertaining too) 

Though I am not much active anymore, I really love to look into the different threads and topics :) Keep it going guys :P 

If you are ever in need of a sales manager job, call!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...