Hop til indhold
Guest Davina Luna

Tråde

Recommended Posts

Davina Luna skrev, for 6 timer siden:

Jeg påpeget helt simpelt at der faktisk ikke er katagorier der hedder Fake bookinger af gæster, eller forbehold gæster.

Fordi diskretion går begge veje, man må ikke dele private oplysninger, heller ikke på afbrændere. Iøvrigt kan en der ved et uheld har brændt en pige af, være en god kunde hos en anden. Og ham du synes er en nar, kan være en stjerne i en andens øjne.

Lav et system i din telefon, så folk kun kan brænde dig af een gang. Sortér tidsspildere fra. Og brug dit krudt på de positive ting, fremfor de negative, så bliver livet som GP meget lettere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 19 minutter siden:

 Ah, der var nu piger med fra starten, bare ikke så mange som nu.

Men du anerkender vel, at det var tænkt og opbygget som et mandeforum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 4 minutter siden:

Men du anerkender vel, at det var tænkt og opbygget som et mandeforum?

Det er et forum om købesex, det er vi så den ene halvdel af. Generel debat og hyggesnak har været med fra begyndelsen. Og chatten ikke mindst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna

Tak for jeres svar og give mig en bedre forståelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, for 9 timer siden:

mænd der ønsker ubeskyttet sex og udsætte pigerne for sundhed fare som kønssygdomme. 

Ved ikke hvordan du kommer frem til alt muligt andet da jeg KUN svarede på denne sætning . De kvinder der tilbyder en eller anden form for ubeskyttet sex er et valg de har taget. Det må de selv stå til ansvar for. Det skal vi ikke være dommer overfor . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, selv om jeg forstår dig, så er det nok lidt bøvlet at oprette tråde om tidsspildende mænd.

Men det kunne være lidt interessant at vide hvor mange af jeres henvendelser - og aftaler - som er ren snyd. Generelt sådan. 50 %? 20?

Det er vel en af erhvervets downsides kan jeg tro, at mærkeligt mange mænd mener det er ok at lave aftaler man ikke agter at holde. Og noget man som GP efterhånden lærer alt bedre at skille fra dem som er seriøse.

Men hvor stor del af aftalerne er ren snyd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Jeg er i gang med, sammen med @Eva Nadine, at oprette en WhatsApp gruppechat hvor vi piger kan hjælpe hinanden.. Du kan bare skrive i pb hvis du vil have nummeret<3.. 

Lyder fornuftigt at hjælpe hinanden på den måde.

Hvis tilgangen møder juridisk modstand, fordi man ikke må dele kundernes mobilnumre, så kunne listen eventuelt udformes, så man ser de første to og sidste tre cifre i mobilnummeret, fx 24xxx123. Dermed er nummeret ikke offentligt delt, men giver alligevel en god indikation, når en pige vil tjekke, om et mistænkeligt nummer allerede er på listen.

Og vil hun have sikkerhed for, hvad det fulde nummer er, kan hun i princippet tage fat i den pige, som har sat nummeret på listen. Men måske bliver det for bøvlet, hvis man også skal kontakte hinanden. Og ja, denne sidste tilføjelse er vist ikke lovlig i forhold til reglerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Nej, selv om jeg forstår dig, så er det nok lidt bøvlet at oprette tråde om tidsspildende mænd.

Men det kunne være lidt interessant at vide hvor mange af jeres henvendelser - og aftaler - som er ren snyd. Generelt sådan. 50 %? 20?

Det er vel en af erhvervets downsides kan jeg tro, at mærkeligt mange mænd mener det er ok at lave aftaler man ikke agter at holde. Og noget man som GP efterhånden lærer alt bedre at skille fra dem som er seriøse.

Men hvor stor del af aftalerne er ren snyd?

Jeg er begyndt at skille dem bedre nu hvor jeg forstår det mere. Men for mit vedkommende er det 25% indtil videre. 

 

Men ja det er jo en del at erhvervet. Jeg stiller egentligt bare spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
Møffe skrev, for 16 timer siden:

-Nej da min chef er også bare ansat;-) Jeg skriver sådan fordi jeg er ligeså træt af, at bliver "taget i røven" -som "Davine" -og når GP skriver i en annonce, hvad de tilbyder -også ikke holder det -eller de billeder der er i -er af andre -i bedste fald 10 -20 år gamle... 

Og det er som om nogen herinde er engle -og andre kun skurke "kunderne" -dem der står frem, og skriver som det er... -Det er andre kunder der straks skal korekse og tager gp (herinde) i forsvar... Og nedgøre budskabet i det man skriver -hvis det ikke er "Sødsuppe" eller "sweettalk" 

Respekt -og gensidig respekt -er en manglevare efterhånden...  

Jeg har fuld forståelse for at en Gp skal være ærlig og overholde aftaler. 

Men jeg har været udsat for et besøg hvor gæsten forsøgt at presse mig til at gøre det uden gummi og en anden gang at en gæst trods mine grænser vælger at gnide pikken rundt udenpå. 

Jeg tænker ikke på de GPer der tilbyder uden eller Gæster der spørger og forstår et nej. Men dem der presser på velviden om at GPen ikke ønsker det eller tilbyder det. 

Men lige præcist med gensidig respekt var mit view på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
Søren A skrev, for 16 timer siden:

Der er tråde til positive anmeldelser. Det hjælper pigerne. 

Det er helt rigtigt. Jeg elsker de tråde. Elsker når en Gp får en lækker anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, for 3 timer siden:

Jeg har fuld forståelse for at en Gp skal være ærlig og overholde aftaler. 

Men jeg har været udsat for et besøg hvor gæsten forsøgt at presse mig til at gøre det uden gummi og en anden gang at en gæst trods mine grænser vælger at gnide pikken rundt udenpå. 

Jeg tænker ikke på de GPer der tilbyder uden eller Gæster der spørger og forstår et nej. Men dem der presser på velviden om at GPen ikke ønsker det eller tilbyder det. 

Men lige præcist med gensidig respekt var mit view på det. 

Jeg har mange gange oplevet gp gnide pikke rundt udenpå -hvorefter de så sætter gummi på. Jeg bryder mig ikke om gummi -men jeg forstår et "nej"  

Annoncer hvor der står alt er "med kondom" -men inden man når noget som helst -sætter de sig på pikken eller sutter løs -også er det man tænker "har jeg læst forkert" Jeg er så ikke den der brokker mig over det (ligesom man læser nogen gør herinde)

I forhold til at "presse" : Bestilt på forhånd 1 el. 2 timers massage -er ikke aftalt noget om ekstra på forhånd -hvis de spørg "det ser vi lige" "måske" osv.  -der er ingen pirring el. strejf -før man bliver vendt om på ryggen -nogen kan allerede havde spurgt flere gange til ekstra alligevel her. Nåmen så ligger man der -får ingen håndklæde over sig -de stirre kan jeg mærke selv om jeg har lukket øjne det meste af tiden -åbner jeg bare øjnene det mindste og de ligger mærke til det -kommer spørgsmålet igen "ekstra??" nogen gange kan det godt tænde mig, og jeg kan få lyst til ekstra -men jeg kommer for massagen -og får jeg så ikke massagen i den aftalte tid føler, jeg mig snydt! -såfremt de ikke afslutter massagen efter sex (det var engang helt almindeligt de gjorde det)

Efterhånden er det håbløst, at få en god hård massage over hele kroppen -først! Jeg gider ikke føle mig presset til, at bestille ekstra på forhånd -eller have sex med en jeg ikke har lyst til for at få massage... Mange der annoncere på al -gider ikke give rigtig massage -ellers kun 10-30minutter -og hvis man forholder dem til det vi aftalte på forhånd bliver de pisse sure -og brokker sig... Nogen er allerede sure på forhånd -såfremt jeg ikke bestiller for 1500-2000kr.  Specielt her på Fyn -trekantsområdet kan man godt få noget fornuftigt endnu...

Jeg prøver at have det gode humør og joker gerne -og forsøger altid at få det bedste ud af et besøg -men indenfor det sidste ½års tid er jeg kommet til kort -enten er jeg gået igen med det samme -ellers er jeg gået midt i eller vi har diskuterede -og stemningen er så ringe -disrespekt og forsøg på manipulation -lyver og bortforklaring... Det kan el. vil jeg slet ikke respektere!

Jeg kan forstå du har samme oplevelser med useriøse mænd -det lød bare i starten som om du, havde en forestilling om gp alle er som dig -de er ligeså forskellige så kunderne er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Annoncer hvor der står alt er "med kondom" -men inden man når noget som helst -sætter de sig på pikken eller sutter løs -også er det man tænker "har jeg læst forkert" Jeg er så ikke den der brokker mig over det (ligesom man læser nogen gør herinde)

"Med kondom" er ofte et gloriepussende skaldkeskjul ud ad til. Tingene stiller sig tit anderledes når man først er kommet inden for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 52 minutter siden:

"Med kondom" er ofte et gloriepussende skaldkeskjul ud ad til. Tingene stiller sig tit anderledes når man først er kommet inden for.

-eller dem man møder er ikke dem der skriver annoncen -og ved ikke hvad de reelt tilbyder -dagsformen kan nok også gøre sig gældende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
jensen jr. skrev, for 18 timer siden:

"Med kondom" er ofte et gloriepussende skaldkeskjul ud ad til. Tingene stiller sig tit anderledes når man først er kommet inden for.

Det er virkelig bekymrende, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Møffe skrev, for 20 timer siden:

Annoncer hvor der står alt er "med kondom" -men inden man når noget som helst -sætter de sig på pikken eller sutter løs -også er det man tænker "har jeg læst forkert" Jeg er så ikke den der brokker mig over det (ligesom man læser nogen gør herinde)

 

Jeg oplever det nogle gange med fransk, at de vil sutte uden, men får dem altid bremset inden og de undrer sig lidt, men accepterer, at jeg vil have gummi på ved fransk også. 
 

Jeg ville virkelig blive sur og afbryde legen med det samme, hvis en GP satte sin fisse ned over min pik uden gummi på. 
 

Det er på ingen måde for at være en helgen eller noget, men jeg vil simpelthen ikke tage den chance at få en kønssygdom med hjem. Jeg er helt med på, at der er en lille bette risiko uanset hvad, men det har jeg valgt at acceptere, og jeg minimerer den så meget jeg kan ved, at have kondom på ved dansk og fransk. 
 

Jeg har prøvet en gang med en dansk GP, at da vi skulle i gang, da kunne hun ikke finde kondomerne, men i bunden af sin taske lykkedes det dog at finde et. Først bagefter kom jeg til at tænke på, om hun helt automatisk gjorde alt uden gummi og om jeg mon var den eneste kunde den dag, der havde insisteret på, at alt skulle være med gummi. Glædede mig dog over, at jeg hverken havde slikket elle kysset hende, men blot havde købt et hurtigt knald. 


Normalt har jeg altid et kondom med selv. Så ved jeg det er af god kvalitet og det passer perfekt :) 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
Møffe skrev, for 21 timer siden:

Jeg har mange gange oplevet gp gnide pikke rundt udenpå -hvorefter de så sætter gummi på. Jeg bryder mig ikke om gummi -men jeg forstår et "nej"  

Annoncer hvor der står alt er "med kondom" -men inden man når noget som helst -sætter de sig på pikken eller sutter løs -også er det man tænker "har jeg læst forkert" Jeg er så ikke den der brokker mig over det (ligesom man læser nogen gør herinde)

I forhold til at "presse" : Bestilt på forhånd 1 el. 2 timers massage -er ikke aftalt noget om ekstra på forhånd -hvis de spørg "det ser vi lige" "måske" osv.  -der er ingen pirring el. strejf -før man bliver vendt om på ryggen -nogen kan allerede havde spurgt flere gange til ekstra alligevel her. Nåmen så ligger man der -får ingen håndklæde over sig -de stirre kan jeg mærke selv om jeg har lukket øjne det meste af tiden -åbner jeg bare øjnene det mindste og de ligger mærke til det -kommer spørgsmålet igen "ekstra??" nogen gange kan det godt tænde mig, og jeg kan få lyst til ekstra -men jeg kommer for massagen -og får jeg så ikke massagen i den aftalte tid føler, jeg mig snydt! -såfremt de ikke afslutter massagen efter sex (det var engang helt almindeligt de gjorde det)

Efterhånden er det håbløst, at få en god hård massage over hele kroppen -først! Jeg gider ikke føle mig presset til, at bestille ekstra på forhånd -eller have sex med en jeg ikke har lyst til for at få massage... Mange der annoncere på al -gider ikke give rigtig massage -ellers kun 10-30minutter -og hvis man forholder dem til det vi aftalte på forhånd bliver de pisse sure -og brokker sig... Nogen er allerede sure på forhånd -såfremt jeg ikke bestiller for 1500-2000kr.  Specielt her på Fyn -trekantsområdet kan man godt få noget fornuftigt endnu...

Jeg prøver at have det gode humør og joker gerne -og forsøger altid at få det bedste ud af et besøg -men indenfor det sidste ½års tid er jeg kommet til kort -enten er jeg gået igen med det samme -ellers er jeg gået midt i eller vi har diskuterede -og stemningen er så ringe -disrespekt og forsøg på manipulation -lyver og bortforklaring... Det kan el. vil jeg slet ikke respektere!

Jeg kan forstå du har samme oplevelser med useriøse mænd -det lød bare i starten som om du, havde en forestilling om gp alle er som dig -de er ligeså forskellige så kunderne er. 

Hold da op. Det er jeg kad af et høre du har oplevet. 

Nej nej alle Gper er forskellige. Jeg stiller bare mine spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...