Hop til indhold
Guest Davina Luna

Tråde

Recommended Posts

Guest Davina Luna

Hej med jer, 

Jeg har bemærket at der er tråde til negative anmeldelser af piger og klinikker. Dette beskytter gæsterne. 

Men jeg bemærker der faktisk ikke er en tråd til at beskytte pigerne mod Fake booking som spilder tid og penge hos pigerne eller mænd der ønsker ubeskyttet sex og udsætte pigerne for sundhed fare som kønssygdomme. 

Hvordan kan dette være? Især da jeg ved at man som pige betaler for annoncering. Nu ved jeg ikke om mændene betaler for deres profiler. 

Bare et spørgsmål. 

Hilsen Davina 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Hvad mænds sexuelle preferencer er vedkommer ikke os. Tænker ikke der er andet at gøre end at blokere tidsrøverne. 

 

Så du mener at det er ok at bruge 10 timer på at køre forgæves ud til udkald og spilde penge på chauffør og benzin? 

Det er bare i forhold til at piger ikke beskyttes i dette fag trods det der pigerne der udføre jobbet. 

Deres seksuelle præferencer er hvad de er. Men det er nok op til den individuelle pige at tage det ansvar for sig selv og deres gæster. 

Mener bare der er tråde hvor mænd kan skrive om Fake piger og Fake kliniker. Men ikke nogen tråd om mænd der booker tid hos piger og vildleder dem, spilder deres tid og penge på benzin. Og at det skal være ok at mænd gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, for 2 minutter siden:

Så du mener at det er ok at bruge 10 timer på at køre forgæves ud til udkald og spilde penge på chauffør og benzin? 

Det er bare i forhold til at piger ikke beskyttes i dette fag trods det der pigerne der udføre jobbet. 

Deres seksuelle præferencer er hvad de er. Men det er nok op til den individuelle pige at tage det ansvar for sig selv og deres gæster. 

Mener bare der er tråde hvor mænd kan skrive om Fake piger og Fake kliniker. Men ikke nogen tråd om mænd der booker tid hos piger og vildleder dem, spilder deres tid og penge på benzin. Og at det skal være ok at mænd gør det. 

Jeg er i gang med, sammen med @Eva Nadine, at oprette en WhatsApp gruppechat hvor vi piger kan hjælpe hinanden.. Du kan bare skrive i pb hvis du vil have nummeret<3.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, for 5 minutter siden:

Så du mener at det er ok at bruge 10 timer på at køre forgæves ud til udkald og spilde penge på chauffør og benzin? 

Det er bare i forhold til at piger ikke beskyttes i dette fag trods det der pigerne der udføre jobbet. 

Deres seksuelle præferencer er hvad de er. Men det er nok op til den individuelle pige at tage det ansvar for sig selv og deres gæster. 

Mener bare der er tråde hvor mænd kan skrive om Fake piger og Fake kliniker. Men ikke nogen tråd om mænd der booker tid hos piger og vildleder dem, spilder deres tid og penge på benzin. Og at det skal være ok at mænd gør det. 

Nogen skal bare starte en sådan tråd. Det kan så være dig. Kald den Fake kunder, eller hvad du vil og så kan andre piger fylde på med deres erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Davina Luna skrev, for 46 minutter siden:

Så du mener at det er ok at bruge 10 timer på at køre forgæves ud til udkald og spilde penge på chauffør og benzin? 

Det er bare i forhold til at piger ikke beskyttes i dette fag trods det der pigerne der udføre jobbet. 

Deres seksuelle præferencer er hvad de er. Men det er nok op til den individuelle pige at tage det ansvar for sig selv og deres gæster. 

Mener bare der er tråde hvor mænd kan skrive om Fake piger og Fake kliniker. Men ikke nogen tråd om mænd der booker tid hos piger og vildleder dem, spilder deres tid og penge på benzin. Og at det skal være ok at mænd gør det. 

Problemet er ret simpelt, set med den juridisk tilgangsvinkel.
Jeg som kunde må gerne lave en anmeldelse af en virksomhed(GP) og dens produkt/service, og som kunde må jeg også fortælle vidt og bredt om min oplevelse med virksomheden(GP's) service og produkt, men virksomheden(GP'en) må ikke lave en anmeldelse af kunden, hvertfald ikke uden kundens samtykke, og virksomheden(GP'en) må heller ikke dele oplysninger om kunden med andre virksomheder(GP's), self en anden sag hvis GP har kundens samtykke.


som virksomhed(GP) er der ikke ret mange andre muligheder end at afvise kunden, eller anmelde kunden til politiet, for svindel, stalkning etc, hvis det er en kunde der bestiller produkter/service uden at betale eller decideret chikanerer virksomheden. alternativt er der civilt søgsmål.... men det bliver næppe aktuelt, da udgiften hertil, vil være større end gevinsten, såfremt man overhovedet vinder søgsmålet
 

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
next skrev, Lige nu:

Problemet er ret simpelt, set med den juridisk tilgangsvinkel.
Jeg som kunde må gerne lave en anmeldelse af en virksomhed(GP) og dens produkt/service, og som kunde må jeg også fortælle vidt og bredt om min oplevelse med virksomheden(GP's) service og produkt, men virksomheden(GP'en) må ikke lave en anmeldelse af kunden, hvertfald ikke uden kundens samtykke, og virksomheden(GP'en) må heller ikke dele oplysninger om kunden med andre virksomheder(GP's), self en anden sag hvis GP har kundens samtykke.
 

Aaah okay. Jamen det giver lidt mere mening når man ser på det på med den industrielle perspektiv. 

Mange tak for hjælpen. Det gav afklaring i forhold til mit spørgsmål. Det er rigtig venligt af dig at forklare mig det på en pæn måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, 1 time siden:

Hej med jer, 

Jeg har bemærket at der er tråde til negative anmeldelser af piger og klinikker. Dette beskytter gæsterne. 

Men jeg bemærker der faktisk ikke er en tråd til at beskytte pigerne mod Fake booking som spilder tid og penge hos pigerne eller mænd der ønsker ubeskyttet sex og udsætte pigerne for sundhed fare som kønssygdomme. 

Hvordan kan dette være? Især da jeg ved at man som pige betaler for annoncering. Nu ved jeg ikke om mændene betaler for deres profiler. 

Bare et spørgsmål. 

Hilsen Davina 

-Og hvem betaler for jeres annoncering?? -er det ikke i sidste ende jeres "kunder"

-Ved ikke hvordan du mener en gæst er beskyttet -ved en negativ anmeldelse??? -Jeg føler mig ikke særligt beskyttet som kunde -som i overhoved ikke! -prøver at bruge min sunde fornuft -og heldigvis har jeg en -det er det sgutte mange gp der har fortiden eller de "glemmer" de har...

-Der er også pigernes ansvar/Valg -når de tilbyder ubeskyttet sex -og udsætter sig selv og kunden "for sundhedsfare som kønssygdomme" 

-Det er så mange fake piger/kunder -måske du kunne skrive en tråd eller flere -og belyser problemstillingen som netop du oplever... Det er jo sådan vi andre gør det i vores anmeldelser...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna

Det er lidt svært at betale for annoncering med Fake bookinger der ikke giver andet end udgifter. 

Hvis du kigger ind i forumet er der masser af kategorier hvor mænd anmelder kvinderne og beskriver Fake kvinder og klinikker. 

Er helt enige  i at det er pigernes eget ansvar at tilbyde sikker service. 

Jeg påpeget helt simpelt at der faktisk ikke er katagorier der hedder Fake bookinger af gæster, eller forbehold gæster. Der er kun katagorier af anmeld pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lav en tråd med alle navne, eg navne, signalement af idioterne, tidsrøverne, de truende mm - og er der kunder, der juridisk vil hive en gp i retten, er de da velkomne til det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
karpede00 skrev, for 6 minutter siden:

Lav en tråd med alle navne, eg navne, signalement af idioterne, tidsrøverne, de truende mm - og er der kunder, der juridisk vil hive en gp i retten, er de da velkomne til det 

Tak for det. Det er vores ansvar at passe godt på hinanden så vi kan nyde hinanden på ordentlig måder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår sgu godt I bliver PISSE GALE OG IRRITEREDE (vi har jo fået indblik i en gps hver/ugekalender) og med tanke på, hvor pigesure halvdelen af mænd bliver, så er det sgu træls. Godt initiativ af Nadine og hende med J (klappesmiley) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 28 minutter siden:

-Og hvem betaler for jeres annoncering?? -er det ikke i sidste ende jeres "kunder"

-Ved ikke hvordan du mener en gæst er beskyttet -ved en negativ anmeldelse??? -Jeg føler mig ikke særligt beskyttet som kunde -som i overhoved ikke! -prøver at bruge min sunde fornuft -og heldigvis har jeg en -det er det sgutte mange gp der har fortiden eller de "glemmer" de har...

-Der er også pigernes ansvar/Valg -når de tilbyder ubeskyttet sex -og udsætter sig selv og kunden "for sundhedsfare som kønssygdomme" 

-Det er så mange fake piger/kunder -måske du kunne skrive en tråd eller flere -og belyser problemstillingen som netop du oplever... Det er jo sådan vi andre gør det i vores anmeldelser...

 

Bliver simpelthen lige nødt til at blande mig.

Sådan kan du sgu da ikke gøre det op. Er det så også din chef der betaler for dine besøg hos en GP?

Grunden til at der nok ikke findes sådan e indlæg Davine, har noget med GDPR loven at gøre. Man må ikke videredele personlige oplysninger så de er offentligt tilgængelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna

Tusind tak for alle jeres svar. Det har hjulpet mig med en bedre forståelse. 

Det har været interessant at se de forskellige reaktioner på en tråd. 

Bare for ærlighedens skyld synes jeg det er bestemt fint at anmelde en gp. For ansvaret går begge veje. Det er ikke fedt at forvente noget hos en Gp som ikke overholder aftalen ved at bedrage og være Fake. 

Jeg prøver bare at forstå og navigere i miljøet så begge parter føler sig trygge og kan nyde hinanden på en lækker måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lickinglover skrev, for 6 minutter siden:

Bliver simpelthen lige nødt til at blande mig.

Sådan kan du sgu da ikke gøre det op. Er det så også din chef der betaler for dine besøg hos en GP?

Grunden til at der nok ikke findes sådan e indlæg Davine, har noget med GDPR loven at gøre. Man må ikke videredele personlige oplysninger så de er offentligt tilgængelige.

-Nej da min chef er også bare ansat;-) Jeg skriver sådan fordi jeg er ligeså træt af, at bliver "taget i røven" -som "Davine" -og når GP skriver i en annonce, hvad de tilbyder -også ikke holder det -eller de billeder der er i -er af andre -i bedste fald 10 -20 år gamle... 

Og det er som om nogen herinde er engle -og andre kun skurke "kunderne" -dem der står frem, og skriver som det er... -Det er andre kunder der straks skal korekse og tager gp (herinde) i forsvar... Og nedgøre budskabet i det man skriver -hvis det ikke er "Sødsuppe" eller "sweettalk" 

Respekt -og gensidig respekt -er en manglevare efterhånden...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt din frustration over falske kunder og dermed også behovet, men det er ret svært at gardere sig mod. Hvordan ville du i praksis anmelde mænd herinde på en relevant måde, uden at videregive deres numre eller andre personfølsomme oplysninger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Davina Luna skrev, for 2 timer siden:

Jeg har bemærket at der er tråde til negative anmeldelser af piger og klinikker. Dette beskytter gæsterne. 

Der er tråde til positive anmeldelser. Det hjælper pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 15 minutter siden:

Jeg forstår godt din frustration over falske kunder og dermed også behovet, men det er ret svært at gardere sig mod. Hvordan ville du i praksis anmelde mænd herinde på en relevant måde, uden at videregive deres numre eller andre personfølsomme oplysninger? 

Præcis min tanke! Hvis det skal have en nytteværdi for pigerne, må de jo kende mændenes Nickname på Eroguide - og forudsætte at de er medlemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, for 2 timer siden:

Jeg påpeget helt simpelt at der faktisk ikke er katagorier der hedder Fake bookinger af gæster, eller forbehold gæster. Der er kun katagorier af anmeld pigerne. 

Det er måske fordi EG oprindeligt var ment som et mandeforum? Efterhånden er der så dukket en del piger op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, for 6 timer siden:

Men jeg bemærker der faktisk ikke er en tråd til at beskytte pigerne mod Fake booking som spilder tid og penge hos pigerne eller mænd der ønsker ubeskyttet sex og udsætte pigerne for sundhed fare som kønssygdomme.

EG er et forum for mænd som ønsker at dele erfaringer, gode som dårlige, om prostituerede. EG er ikke et forum for at prostituerede kan dele erfaringer om deres kunder.  Se det som at EG er et trustpilot for prostitutionskunder.

Du driver som prostitueret en forretning. Du er den professionelle når der skal kneppes, ligesom en frisør er den professionelle når der skal klippes. Du betaler moms og skat og har en arbejdsulykkesforsikring og har lavet arbejdspladsvurdering, ikke sandt? Og hvis den professionelle knepper/klipper godt, så kan det medføre gode anmeldelser på EG/trustpilot. Hvis den professionelle ikke knepper/klipper godt, eller ligefrem snyder kunden, så får den professionelle dårlige anmeldelser på EG/trustpilot.

Men frisører og prostituede kan (som andre har skrevet i tråden) ikke anmelde deres klippe-/kneppe-kunder offentligt, uden at overtræde en masse regler.

Lev med det.

Redigeret af wag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, for 7 timer siden:

Hej med jer, 

Jeg har bemærket at der er tråde til negative anmeldelser af piger og klinikker. Dette beskytter gæsterne. 

Men jeg bemærker der faktisk ikke er en tråd til at beskytte pigerne mod Fake booking som spilder tid og penge hos pigerne eller mænd der ønsker ubeskyttet sex og udsætte pigerne for sundhed fare som kønssygdomme. 

Hvordan kan dette være? Især da jeg ved at man som pige betaler for annoncering. Nu ved jeg ikke om mændene betaler for deres profiler. 

Bare et spørgsmål. 

Hilsen Davina 

Hvad skal vi dog gøre med alle de mange tråde? ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
wag skrev, for 43 minutter siden:

EG er ikke et forum for at prostituerede kan dele erfaringer om deres kunder.

Siger hvem? Står hvor? Har man rent mel i posen, sin sti ren, er respektfuld og ordentlig, burde eg vel snildt kunne have en gp-tråd med plattenslagere, voldelige, ubehagelige, tidsspildende tosser eller stalkende. At mænd havner i kløerne på ‘falske piger’, skyldes måske at mange mænd 1/ tilbudsjager og 2/ ikke tænker sig om. 

 

wag skrev, for 44 minutter siden:

ikke knepper/klipper godt, eller ligefrem snyder kunden, så får den professionelle dårlige anmeldelser på EG/trustpilot.

og kunder nægtes adgang, afkræves gebyr eller forudbetaling eller ‘offentliggøres’ (heldigvis) på flere og flere PROFESSIONELLES fb/insta-sider ift brok, opførsel, krav, mgl betaling, prutten, trusler og tidsspilde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
jensen jr. skrev, for 4 timer siden:

Det er måske fordi EG oprindeligt var ment som et mandeforum? Efterhånden er der så dukket en del piger op.

Okay. Det giver også ret god mening. 

Tak for hjælpen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 4 timer siden:

Det er måske fordi EG oprindeligt var ment som et mandeforum? Efterhånden er der så dukket en del piger op.

 Ah, der var nu piger med fra starten, bare ikke så mange som nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...