Hop til indhold
Guest Andreas

TheLadyMylena!!!

Recommended Posts

Hej Big Dick!

Jeg vil såmænd bare stille mig i køen, hvor roserne uddeles.. :)

Er faktisk ret imponeret.

Hold da op, hvor det klæder dig når du skriver i så positive vendinger.

Jeg var ved at tro, du var en gammel mavesur stodder.. ;)

VH Ludvig.

Ja, Ludvig, det er utroligt, hvad en køn pige kan gøre ved een ;) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis der er familie/kone derhjemme kræve et så lang besøg og massiv indkøb af gaver vist lidt mere en bare almindelig planlægning og "held" at gennemføre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da trådstarter er lidt utilfreds med min humoristisk mente skildring af, hvordan vi gamle tosser på St. Kødlyst har modtaget hans sublime anmeldelse af besøget hos Mylena, vælger jeg hermed at slette indlægget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æh X, hvor får du det fra? Altid en fornøjelse at læse når du beretter fra St. Kødlyst - minder lidt om de hyggelige småhistorier man kan læse i div. ugeblade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Borende X - syntes faktisk ikke dit lange indlæg har ret meget med de flotte anmelelser af Mylena at gøre :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Borende X

Nu har jeg læst din historie fra alderdomshjemmet 3 gange. Og....jeg må sgu sige "Det kræver vist lidt indsigt i diverse intriger på EG, hvis det skal give nogen mening. Nå men det var det ok sjovt at læse, selvom jeg ikke rigtigt kunne relatere humoren til noget konkret". :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X

Nu har jeg læst din historie fra alderdomshjemmet 3 gange. Og....jeg må sgu sige "Det kræver vist lidt indsigt i diverse intriger på EG, hvis det skal give nogen mening. Nå men det var det ok sjovt at læse, selvom jeg ikke rigtigt kunne relatere humoren til noget konkret". :D

Nej, og slet ikke hvilken relevans det har til den i øvrigt udmærkede og seriøse tråd.

Men det kan vi jo bede BX om at begrunde.

Venligst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da trådstarter er lidt utilfreds med min humoristisk mente skildring af, hvordan vi gamle tosser på St. Kødlyst har modtaget hans sublime anmeldelse af besøget hos Mylena, vælger jeg hermed at slette indlægget.

??? BX, Det var da et rigtig godt og humoristisk indlæg - absolut et af dine bedre - så var der vist mange der skulle bede om at få slettet deres ofte uinteressante og urelevante indlæg.

Kan du ikke smide den i hyggedebat i stedetfor - der kan den da ikke genere - ellers kan folk jo bare springe den over.

Ellers må jeg indrømme at jeg til tider, også har følt mig pikeret over at folk, i en anmeldelsetråd begynder at diskutere om de f.eks. har den ene eller anden boremaskine :evil: Det er nogen gange ligesom om folk ikke forstår at holde chat og tråd for sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

Hej Borende X :)

Det må være mig du henviser til som trådstarter? Du må simpelthen have telepatiske evner, da jeg hverken har ytret utilfredshed til dig eller Admin over dit humoristiske indlæg! Men jeg må indrømme, at jeg ligesom Bluejacket måtte læse det nogle gange for at finde ud af, hvad det egentligt gik ud på, og hvor relevansen til TheLadyMylena lige var.

Men du behøver ikke slette indlægget for min skyld - alternativt smid den over i Hyggedebat, som Jernsvinet foreslår ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må være mig du henviser til som trådstarter? Du må simpelthen have telepatiske evner, da jeg hverken har ytret utilfredshed til dig eller Admin over dit humoristiske indlæg! Men jeg må indrømme, at jeg ligesom Bluejacket måtte læse det nogle gange for at finde ud af, hvad det egentligt gik ud på, og hvor relevansen til TheLadyMylena lige var.

Men du behøver ikke slette indlægget for min skyld - alternativt smid den over i Hyggedebat, som Jernsvinet foreslår ;)

Undskyld, det er mig, der har kludret lidt i det her.

Det er nemlig rigtigt, at du er trådstarter, men det var BD's anmeldelse lidt længere nede, jeg havde i tankerne, da jeg skrev mit indlæg her fra plejehjemmet.

Jeg kan imidlertid godt forstå en vis undren, idet der faktisk var faldet et afsnit ud. Herved gik noget af pointen tabt, og frem for at sætte det ind på et ret sent tidspunkt efter andre indlæg og måske derved skabe nye focusfjernende indlæg, valgte jeg helt at droppe det.

Jeg kunne selvfølgelig lægge det i hyggesnak, men jeg har ikke længere kladden. Men I skal nok høre om livet på plejehjemmet en anden gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne selvfølgelig lægge det i hyggesnak, men jeg har ikke længere kladden. Men I skal nok høre om livet på plejehjemmet en anden gang :)

Mon ikke du kan genskabe det nogenlunde udfra hukommelsen - ved godt det så ikke altid bliver helt så godt og autentisk, som første gang - du kan også være heldig, nogen har kopieret det og som så kan sende det til dig i en PB, så du selv kan sætte det ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser ud til at standarden er ved at højnes her på sitet.

Tænk blot på Manicas skyrosende omtaler, Toms utrolligt søde Gina referater, Jernets Line oplevelser som praktikant og Borende X´s poetiske Nikita historier med sejlture og kampestens kirker.

Ikke at det skal afholde andre fra at skrive kortere og kontantere indlæg, men afvekslingen er velkommen.

Jeg tror pokker mig, at du har ret.

Sidespringeren har lige skrevet noget meget læseværdigt om Line, og du kan også sagtens skrives på listen for dine fine indlæg om Sanne og nu også for den sublime beretning fra dit besøg i Randers.

En stigende standard, som man ikke skal beklage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:o :o:o:o:o

Endnu engang sker det????

Hvad er det tråden handler om?

Hvor er vi endt?

Ja, undskyld, men en masse rygklapperi,

er vi ikke blevet gode til at skrive, (og rose hinanden)

Undskyld til trådstarter,og Lady Mylena men kunne ikke holde kæft mere.

Uanset om det er det ene eller andet Site, vil der altid være nogle

der elsker at læse, og "høre" dem selv, rette på andre, og så selv glemme det :o:o:o:o

God Weekend :) og god løbetur imorgen tidlig i skoven

PS det er kl 9.00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

:o:o:o:o:o

Endnu engang sker det????

Hvad er det tråden handler om?

Hvor er vi endt?

Ja, undskyld, men en masse rygklapperi,

er vi ikke blevet gode til at skrive, (og rose hinanden)

Undskyld til trådstarter,og Lady Mylena men kunne ikke holde kæft mere.

Uanset om det er det ene eller andet Site, vil der altid være nogle

der elsker at læse, og "høre" dem selv, rette på andre, og så selv glemme det :o:o:o:o

God Weekend :) og god løbetur imorgen tidlig i skoven

PS det er kl 9.00

Det er blevet kaldt " at udvikle tråden".

Fint du bidrager til det. ;)

Den med løbeturen skal du nok forklare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er blevet kaldt " at udvikle tråden".

Fint du bidrager til det. ;)

Den med løbeturen skal du nok forklare.

Kan det være så svært for dig at forstå ;)

At løbe vil sige at flytte det ene ben foran det andet, du skal bare have en svævefase imellem

hvert benskift, hvis ikke kaldes det gang :lol::lol:

"At udvikle tråden" er det kun forebeholdt nogle, her inde, ingen nævnt, ingen glemt :roll::roll::roll::roll:

Helt ærligt, her er en tråd der drejer sig om "TheLadyMylena"

Hvad ender den ud i ?????

Er vi ikke bare "nogle" her på EG der er gode til at skrive anmeldelser

At du mener at jeg er med til at udvikle tråden, hvad skyldes det :roll:

Det skal jeg gerne fortælle dig, det er jo ikke første gang dette diskuteres,

nye medlemmer får en over nakken, over forkerte steder de skriver, men et "gammelt medlem" må åbenbart godt skrive , det han mener under en streg der ikke kommer det ved, han skriver om, hans mening og placering af hans ord er bare ok ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kan det være så svært for dig at forstå ;)

At løbe vil sige at flytte det ene ben foran det andet, du skal bare have en svævefase imellem

hvert benskift, hvis ikke kaldes det gang :lol::lol:

"At udvikle tråden" er det kun forebeholdt nogle, her inde, ingen nævnt, ingen glemt :roll::roll::roll::roll:

Helt ærligt, her er en tråd der drejer sig om "TheLadyMylena"

Hvad ender den ud i ?????

Er vi ikke bare "nogle" her på EG der er gode til at skrive anmeldelser

At du mener at jeg er med til at udvikle tråden, hvad skyldes det :roll:

Det skal jeg gerne fortælle dig, det er jo ikke første gang dette diskuteres,

nye medlemmer får en over nakken, over forkerte steder de skriver, men et "gammelt medlem" må åbenbart godt skrive , det han mener under en streg der ikke kommer det ved, han skriver om, hans mening og placering af hans ord er bare ok ;)

Nu er det vist på tide, at du stikker piben ind, kammerat!

Du mere end antyder, at vi over en kam favoriserer nogle brugere på bekostning af andre.

Vi har til hudløshed pointeret, at kritik af modereringen kan fremsendes via PM, men skal holdes ude af strengene, og det må du og andre venligst efterkomme.

Men du har på en måde ret, for naturligvis er der forskel på, om en skribent med masser af læseværdige indlæg på bagen træder ved siden af en enkelt gang, og så den nytilkomling, som af uvisse årsager lige skal markere sig med oplæg til paladsrevolution eller direkte fordømmelse af andres indlæg, meninger og seksuelle præferencer.

Det burde egentlig ikke være så svært at forstå

Del dette indlæg

Link til indlæg

God morgen.

Efter en gennemlæsning af strengen, må jeg sige at jeg er dybt, DYBT skuffet over de indlæg uden relevans i forhold til de, af visitørerne berettede, visit hos http://www.theladymylena.com/ Specielt det sidste indlæg på side 4 og side 5, har efter min opfattelse INGEN som helst relevans i forhold til tråden, undtagen det af Organizer så glimrende postet.

Jeg må samtidig, desværre forholde mig til, om mine fremadrettede visit hos Mylena, i det hele taget er værd at berette om herinde, da tråden jo alligevel bliver afsporet, men hvis de pgl. åbenbart synes det er sjovt, så må de jo gøre det.

Venligst.

!!!! I dette indlæg er overhovedet ikke anvendt humor.!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

.. desværre forholde mig til, om mine fremadrettede visit hos Mylena, i det hele taget er værd at berette om herinde, da tråden jo alligevel bliver afsporet....
Jeg synes da absolut, du skal fortsætte de gode takter, du viste i den anmeldelse af Mylena.

Jeg har da også oplevet irrelevante indlæg i "mine" strenge, og det er, hvad man kan komme ud for. Men tab da ikke modet, der er da ingen, der siger, at dit "alligevel" overhovedet indtræffer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes da absolut, du skal fortsætte de gode takter, du viste i den anmeldelse af Mylena.

Jeg har da også oplevet irrelevante indlæg i "mine" strenge, og det er, hvad man kan komme ud for. Men tab da ikke modet, der er da ingen, der siger, at dit "alligevel" overhovedet indtræffer.

Hej X.

Det er jo allerede indtruffet på denne streng, så ja, det er sket.

Hvorfor er det nødvendigt at afspore strengen som det er gjort her, det kunne det være relevant at få et svar på af vedkommende.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej X.

Det er jo allerede indtruffet på denne streng, så ja, det er sket.

Hvorfor er det nødvendigt at afspore strengen som det er gjort her, det kunne det være relevant at få et svar på af vedkommende.

Venligst

Hvem er det du hentyder til?

Hvis det er mig så mener jeg hvad jeg har skrevet.

Og du gav jo også "et synes om".

Jeg mener det jeg har skrevet, og det er min måde at sige det på.

Men samtidig gav du også "et synes om" til Organiser, da jeg skulle stikke piben ind,

eller er der noget jeg har misforstået?

M V H

GOG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

GOG

Ja, selvfølgelig mener du vel det du skriver. Respekt for dine holdninger, omvendt bør du vel også kunne leve med, at nogen gerne vil give en skribent en oprigtigt kompliment, tilkende give at de ser en god udvikling i måden nogen anmelder på, eller blot tilkendegive, at de også synes om kvinden der anmeldelse, uden at de nødvendigvis skal oprette en ny tråd.

Jeg har såmænd ikke det store problem ved, at du har valgt at give din mening omkring dette tilkende i nærværende tråd - Det må vel blot skyldes at du i netop denne tråd ser nogle gode eksempler der underbygger din tolkning af den adfærd du har bemærket, og som vel irritere dig.

Jeg tror det vil være rimeligt svært at stille alle tilfredse - Folk smider nu engang deres holdninger der hvor de selv finder det mest relevant.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem er det du hentyder til?

Hvis det er mig så mener jeg hvad jeg har skrevet.

Og du gav jo også "et synes om".

Jeg mener det jeg har skrevet, og det er min måde at sige det på.

Men samtidig gav du også "et synes om" til Organiser, da jeg skulle stikke piben ind,

eller er der noget jeg har misforstået?

M V H

GOG

Nej slet ikke, min "synes godt om" var for indlæggets indhold, ikke for placeringen i denne streng.

Den "synes godt om" til Organizer var for hans håndtering af dine insinuationer.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her skulle så have været min beretning om rørlæggerens 2 visit hos http://www.theladymylena.com/

Desværre har jeg modtaget PM der indikerer at der er handles som venter på at kunne lave ”attak” på min beretning, så i lyset af dette har jeg derfor sendt beretningen på PM til profiler som HAR udtrykte interesse om at læse denne.

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...