Guest Catsuit Skrevet 29. April, 2022 Hej, Jeg har længe tumlet rundt med dette spørgsmål i syv sind og jeg må være ærlig og at erkende noget jeg ikke er stolt over som mand. Jeg tænder ikke på købesex Jeg ville vitterligt ønske jeg gjorde. Det ville være så nemt. Så mange forskellige sexede kvinder tilgengælige igennem en høflig hilsen, en stak kontanter og en nysgerrig, autentisk sulten, respektfuld attitude. Der imødekommer og servicerer de forskellige fetishes man ligger inde med med et røvslikkende smil. Men jeg har ikke temperementet til at falde hengivent hen i illusionerne. Jeg er for mistroisk og kysser ofte med åbne øjne for at se om hun også gør. Det er ikke pengene... Det er magt balancen. Jeg kan ikke vaske denne beskidte følelse af mig af at jeg er et desperat dumt dyr som hun gør en tjeneste. Jeg føler mig udnyttet. Brugt. Svag. Ikke serviceret så meget som spillet. Jeg vil hellere undvære end at nøjes. Den ægte vare eller ingenting. Lurer stadig rundt i busken. Tak for denne gang, Catsuit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 29. April, 2022 (edited) Tak for din ærlige mening. Det er jo blot en ærlig snak og et ærligt skriv fra din side af. Hvilket jeg ikke synes man skal beklage. Jeg kan godt forstå dig i sidste ende og jeg vil også gerne komme til kende med at jeg vil foretrække en kæreste frem for alt andet hvor det er den ægte vare og et ægte begær og hvor hun virkelig elsker dig(og mig bare ikke samtidig) Den ægte tosomhed er bedre en tosomheden der vare 30 min, 45 min, eller en Time og så står man på gaden igen. Det jeg bare siger er tak for et ærligt skriv og jeg foretrækker også den ægte vare ligesom dig. må gud være med dig og skænke dig en kæreste. Redigeret 29. April, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 29. April, 2022 Du skal da ret til din oplevelse af virkeligheden. Jeg oplevede bare noget i går som jeg tvivler stærk på ville være sket i nogen anden sammenhæng end i denne verden. Beløbet virker så uendeligt ligegyldigt i forhold til den lykkefølelse jeg går rundt i lige nu, og jeg vil så meget hellere have den fælles oplevelse med den skønne pige jeg mødtes med mig end noget andet jeg kunne have fået. Jeg ønsker dig god vind. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. April, 2022 Den "ægte vare" er næsten lige så tricky som købesex. Og købesex kan være lige så ærlig som den ægte vare. Jeg har haft den ægte vare i cirka 40 år off and on, og eftersom den hver gang er bygget af mennesker så er den ikke mere ægte end hvad byggestenene magter. Når byggestenene krakelerer, så krakelerer også den ægte vare. Den "ægte vare" er baseret på at håb og løfter konstituerer aftaler som holder stræk i lang tid; købesex er baseret på at koncise aftaler holder stræk en time eller to. For mig er det nu i det sidste kvartal af livet, ikke sådan at det ene udelukker det andet. Derimod adderer de til hinanden. To sider - eller flere - af det seksuelle mønt. At man siden håber på noget af købesex, som man ikke altid får, er noget andet. Det får man jo heller ikke på alle restauranter, eller hver gang man spiller på lotto. Men det får man heller ikke altid af "den ægte vare". Selv om man investerer ikke kun 1500 kr, men hele sit liv. Det ene er det ene, og det andet det andet. Hvis man har det andet i hovedet når man eksekverer det ene, så bliver det dumt. It's all in your head, son. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 29. April, 2022 Lauersen skrev, for 2 minutter siden: Du skal da ret til din oplevelse af virkeligheden. Jeg oplevede bare noget i går som jeg tvivler stærk på ville være sket i nogen anden sammenhæng end i denne verden. Beløbet virker så uendeligt ligegyldigt i forhold til den lykkefølelse jeg går rundt i lige nu, og jeg vil så meget hellere have den fælles oplevelse med den skønne pige jeg mødtes med mig end noget andet jeg kunne have fået. Jeg ønsker dig god vind. Det var vist noget af en clifhanger @Lauersen , vi venter spændt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 29. April, 2022 Catsuit skrev, 1 time siden: Jeg vil hellere undvære end at nøjes. Den ægte vare eller ingenting. Men, når man så har undværet i flere år uden udsigter til at møde den ægte vare - så er den uægte vare bedre end ingenting - og skulle den ægte vare endelig dukke op - så dur det heller ikke at man er helt uerfaren og ikke ved hvad der er op eller ned på en kvinde og ude af træning - isåfald holder den ægte vare ikke længe 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 29. April, 2022 (edited) @Catsuit Jeg stopper ikke med at synge Sirene sangen om at du skal blive sådan lige med det samme Dine refleksioner og dine bidrag til debatterne er så tungtvejende og for mig at se vigtige at jeg stemmer for at du er nødt til at finde en vikar hvis du forsvinder helt Jeg forstår i øvrigt udmærket at købesex ikke er for alle. Der er stor forskel på for de fleste sexkøbere om det er i tillæg til noget de har derhjemme eller i andre ikke-betalings relationer eller om det ligesom er hele sexlivet der er købesex. At du er kommet til den erkendelse at du ganske enkelt ikke tænder på det, er jo et fremskridt - for dig! Det kan være det ændrer sig en dag. Eller også gør det ikke. Livet slår krøller i alle mulige retninger hele tiden. Alt vi kan gøre er at mærke efter og reagere. Jeg ønsker mig at du bliver ved med at bidrage når du har noget på hjerte. Også som ikke-aktiv sexkøber eller sexkøber i dvale eller hvadsomhelst. Du er totalt yndlings! Jeg savner dig lidt (på forskud) allerede Kærligst, Eva Redigeret 29. April, 2022 af Eva Nadine 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 30. April, 2022 (edited) Catsuit skrev, for 4 timer siden: Jeg vil hellere undvære end at nøjes. Den ægte vare eller ingenting. Lurer stadig rundt i busken. Tak for denne gang, Jeg forstår dig faktisk godt, eller rettere hvad du mener. Jeg har det bare ikke på den samme måde. Det skal være godt og rart ellers gider jeg heller ikke. Du skriver den ægte vare, tja... For mig er den en ægte illusion. Det er en ægte kvinde, det er ægte sex og jeg nyder det når varen (undskyld kvinder) altså servicen er god. Men jeg har også altid haft let ved at lege, leve mig ind i illusionen/legen. Computer- og rollespil, det er også illusioner, men de er (eller kan være) herlige. Mine små breaks som også samtidig er en del af livet. Jeg giver mig gerne hen, men har også leget så meget at det er let at hoppe ind og ud af rollerne, når den anden del af livet kalder "far... hvor er mine gummisko". Ind og ud af illusionen. Når jeg er på besøg, så starter det jo også altid med hej, bad og penge, og så starter legen, leg på lagnet eller hvor man nu fjoller rundt. Vi leger, jeg bliver (be)rørt, liderlig, krammet, kysset, vi griner, fniser, taler og gør herligt frække ting sammen. Så det er overstået og vi er ude af legen, så krammer vi kort og måske er kys til farvel, men det er ikke en del af legen, det er "det var rart/godt/sjovt" at lege. Ind og ud af legen. Nogen gange ramler man ind i en der ikke vil lege, men bare stikke fissen op i ta-selv-højde. Det er nederen, for det er ikke det jeg søger. Det skal være sjovt for os begge to. Nej, jeg er ikke Adonis og jeg får ikke kvinderne til at skrige og hvine af fryd, men derfor kan vi godt lege godt sammen alligevel. Have det sjovt og rart sammen. Det er lidt ligesom at huske at nyde isen og den gode bøf, mens man spiser den og droppe bekymringerne. Bagefter ligger den alligevel lidt for tungt i maven, giver dårlig samvittighed og en ekstra delle på sidebenet. Men hvis den var god, så kan jeg tænke tilbage og holde fokus på nydelsen. En god oplevelse hos en GP kan holde længe hos mig Jeg håber du finder det der gør dig glad og ikke tager alt for meget, alt for alvorligt. Redigeret 30. April, 2022 af AB455 Klamhugger taste fejl 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 30. April, 2022 Catsuit skrev, for 10 timer siden: Jeg har længe tumlet rundt med dette spørgsmål i syv sind og jeg må være ærlig og at erkende noget jeg ikke er stolt over som mand. Jeg tænder ikke på købesex Jeg forstår ikke, hvad du mener med, at du ikke er stolt over det “som mand”? Er det en del af dit mandesyn, at “rigtige” mænd skal tænde på købesex? En “rigtig” mand står vel ved sine lyster, som du jo så også gør 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 30. April, 2022 Catsuit skrev, for 11 timer siden: Hej, Jeg har længe tumlet rundt med dette spørgsmål i syv sind og jeg må være ærlig og at erkende noget jeg ikke er stolt over som mand. Jeg tænder ikke på købesex Jeg ville vitterligt ønske jeg gjorde. Det ville være så nemt. Så mange forskellige sexede kvinder tilgengælige igennem en høflig hilsen, en stak kontanter og en nysgerrig, autentisk sulten, respektfuld attitude. Der imødekommer og servicerer de forskellige fetishes man ligger inde med med et røvslikkende smil. Men jeg har ikke temperementet til at falde hengivent hen i illusionerne. Jeg er for mistroisk og kysser ofte med åbne øjne for at se om hun også gør. Det er ikke pengene... Det er magt balancen. Jeg kan ikke vaske denne beskidte følelse af mig af at jeg er et desperat dumt dyr som hun gør en tjeneste. Jeg føler mig udnyttet. Brugt. Svag. Ikke serviceret så meget som spillet. Jeg vil hellere undvære end at nøjes. Den ægte vare eller ingenting. Lurer stadig rundt i busken. Tak for denne gang, Catsuit Du er inde på noget "det evige dilemma" for en mand... "hellere undvære end at nøjes" Jeg har/haft de samme følelser som dig, og nok også mange andre. Købe sex er grundlæggende forkert! Du lever kun en gang! Jeg vil ikke undvære noget, jeg kan få for en mønt (som ik har noget værdi) Jeg er gift -men illusionerne lever stadig -og ændre sig... Jeg kan lide at give den fuld gas en gang i mellem -og det lever jeg for. Alle de der dårlige følelser kan man ikke bruge til noget nu og her -og det er nu og her du lever... Hvis du venter er det måske for sent... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 30. April, 2022 Det er altså en interessant diskussion! - har især bidt mærke i bananas og Eva Nadines kommentarer.. Mange mænd (mig selv inkl.) er super gode til at leve i den illusion at købesex er ægte. - men det er altså en vare vi køber. Nogle gange er kemien mellem os så god at det faktisk, i øjeblikket, føles som den ægte vare, drevet af kærlige følelser. Men jeg ringer jo ikke dagen efter og takker for en dejlig aften/nat (bl.a. fordi det jo maks. er en time) - eller foreslår at vi knalder hjernen ud igen i morgen.. (Uden at tale økonomi forstås). - men når det er sagt er der jo omvendt en form for forførelse i det - det gode indtryk af hinanden og den gode kemi kan altså ikke købes for penge - så, ja - nogle gange føles det ægte. Jeg havde for et par år siden en smuk ung maler til at male mine stuer. Det tog lang tid og blev dyrt fordi vi knaldede hjernen ud næsten hver dag - til stor gensidig fornøjelse. - vi så ikke hinanden bagefter. Vi prøvede, men magien, rollespillet var væk. For mig var det bare rigtig god sex. Jeg tror at situationen tændte hende - herunder også ligheden til købe sex (det talte vi om) - så måske ER der nogle gange ikke stor forskel på købesex og kæreste sex.. Jeg har jo prøvet at købesex går en del over tiden - p.g.a. sympati og god kemi, men det er altså godt nok sjældent... Jeg vil tro at ca. Halvdelen af gangene er det ligesom at gå til kiropraktor - køber en behandling og går igen (og håber ikke at man skal derhen igen) - den anden halvdel er det betydeligt bedre og illusionen om ægte gensidige følelser og sex lever.. Den halvdel gør at vi kommer igen og igen.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 30. April, 2022 otto06 skrev, for 16 minutter siden: Det er altså en interessant diskussion! - har især bidt mærke i bananas og Eva Nadines kommentarer.. Mange mænd (mig selv inkl.) er super gode til at leve i den illusion at købesex er ægte. - men det er altså en vare vi køber. Nogle gange er kemien mellem os så god at det faktisk, i øjeblikket, føles som den ægte vare, drevet af kærlige følelser. Men jeg ringer jo ikke dagen efter og takker for en dejlig aften/nat (bl.a. fordi det jo maks. er en time) - eller foreslår at vi knalder hjernen ud igen i morgen.. (Uden at tale økonomi forstås). - men når det er sagt er der jo omvendt en form for forførelse i det - det gode indtryk af hinanden og den gode kemi kan altså ikke købes for penge - så, ja - nogle gange føles det ægte. Jeg havde for et par år siden en smuk ung maler til at male mine stuer. Det tog lang tid og blev dyrt fordi vi knaldede hjernen ud næsten hver dag - til stor gensidig fornøjelse. - vi så ikke hinanden bagefter. Vi prøvede, men magien, rollespillet var væk. For mig var det bare rigtig god sex. Jeg tror at situationen tændte hende - herunder også ligheden til købe sex (det talte vi om) - så måske ER der nogle gange ikke stor forskel på købesex og kæreste sex.. Jeg har jo prøvet at købesex går en del over tiden - p.g.a. sympati og god kemi, men det er altså godt nok sjældent... Jeg vil tro at ca. Halvdelen af gangene er det ligesom at gå til kiropraktor - køber en behandling og går igen (og håber ikke at man skal derhen igen) - den anden halvdel er det betydeligt bedre og illusionen om ægte gensidige følelser og sex lever.. Den halvdel gør at vi kommer igen og igen.. Link til maler ( det beholder du ) Godt skrevet indlæg, og enig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. April, 2022 (edited) Catsuit skrev, for 13 timer siden: Men jeg har ikke temperementet til at falde hengivent hen i illusionerne. Jeg er for mistroisk og kysser ofte med åbne øjne for at se om hun også gør. Det er ikke pengene... Det er magt balancen. Jeg kan ikke vaske denne beskidte følelse af mig af at jeg er et desperat dumt dyr som hun gør en tjeneste. Jeg føler mig udnyttet. Brugt. Svag. Ikke serviceret så meget som spillet. Jeg kan jo egentlig dybest set godt forstå dig. Jeg har før et eller andet sted herinde skrevet om, hvor hyperfokuseret man (eller i hvert fald jeg) er som sexarbejder, når man er sammen med gæster. Det er ikke sådan, at det hele sker oppe i en eller anden rationel del af hjernen, men jeg vænner mig til næsten automatisk at aflæse mine partneres signaler og respondere derefter. For mig er det lidt en dans, det ene trin tager det andet. Du bevæger dig frem, jeg træder tilbage, du leder, jeg følger. Selv hvis det, du leder mig til at gøre er, at være den styrende. I min verden er det slet ikke en dårlig ting, jeg føler ikke, at jeg spiller nogen, men det er grundlæggende anderledes end sex privat, hvor mit fokus er på mig og mine lyster, der leder vi dansen sammen. Ærlig talt tror jeg ikke, at der er den store forskel i praksis på hvad jeg gør eller hvordan, slet ikke ved de gæster hvis fokus også er på mine lyster, men inde mig selv er der en forskel. Der, hvor jeg bliver ærgerlig på dine vegne er der, hvor du oplever det som noget manipulerende og udnyttende. For mig selv er der aldrig en ond tanke bag. Det eneste der er, er ønsket om at se min gæst få det største grin på ansigtet og en herlig oplevelse i rygsækken. Jeg fornemmer, at den væsentligste skillelinje i din udlægning og min egen er intentionen. Hvad er intentionen og følelserne bag den måde, vi agerer med vores gæster? For nogle er den måske beregnende, for andre imødekommende. Måske er du meget følsom og fintunet til at opfange folks intentioner, og det som ligger bag? Eller måske har du dine egne ting i bagagen, som giver dig en tendens til at forvrænge gode intentioner til dårlige - hvem ved. Bare lidt reflektioner på en smuk forårsdag. Uanset om det bliver her, i købesex eller privat, håber jeg at du finder noget eller nogen, du kan give dig hen til. Redigeret 30. April, 2022 af Nannas Hjørne Gramma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 30. April, 2022 Catsuit skrev, for 13 timer siden: Men jeg har ikke temperementet til at falde hengivent hen i illusionerne. En ærlig betragtning, men også super ærgerligt. I illusionerne ligger rigtig meget fornøjelse. I hvert fald, når man er så heldig at møde de piger, som forstår at opbygge og spille med på illusionen om, at i lige præcis denne time, gælder det kun os to. I de bedste stunder fører illusionen over i et flammende begær. Det er en udsøgt fornøjelse, når man mærker begæret fra et andet menneske, og mange af os tænder enormt på netop det. Præmissen på købesex er jo, at man aftaler et tidsrum at hygge sig i. Nogen vil mere eller mindre bevidst vælge af fokusere på sluttidspunktet og enten forsøge at nå så meget som muligt eller også allerede fra starten være kede at, at den gode stund slutter lige om lidt. Måske tilmed være mistroiske over for, om det overhovedet er muligt at opbygge en “nu-er-det-os-to”-stemning i den korte tid, besøget varer. Andre vil fokusere på det positive i, at man kan være sammen med lige præcis den pige, man har udset sig, og at hun er med på at fokusere på kun dig og give efter for kødets lyster sammen med dig. Er man heldig, så har man ovenikøbet fornemmelsen af, at hun er glad for, at du kom forbi. Bevares, købesex-verdenen er da ikke kun rosenrød. I nogen tilfælde falder illusionen om en lækker hyrdetime til jorden i samme øjeblik, som pigen åbner sin dør, og nogen gange bliver håbet om den hede, begærlige erotik hurtigt afløst af en flad “gider-egentlig-ikke-men-nu-er-du-her-jo-og-har-betalt”-stemning, som aldrig ville komme op at ringe. At de mænd, som har mange oplevelser af denne slags, har et andet syn på købesex-verdenen, end jeg og andre har, er nok ikke så underligt. Men ved at læse med her på eroguide kan man få nogen ganske gode fornemmelser for, hvilken oplevelse, man går hen imod. Ikke en garanti, men en god fornemmelse. Selve ordet illusion har vel det i sig, at en tilsyneladende god situation viser sig ikke at være så holdbar. Men hvis man på forhånd gør sig klart, at den kommende time er nydelse på flygtige vilkår, så byder jeg gerne illusionen velkommen. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 30. April, 2022 Tjah, havde faktisk lige en møg oplevelse her for en time siden.. Bestilte tid på en klinik med én bestemt pige.. Vi skrev sammen om mine ønsker - en times langsom, sensuel massage + hvad vi kunne blive enige om (ikke ligefrem raketvidenskab). Møder op til aftalt tid - nå, hun kunne ikke lige, men "hej, jeg hedder Rita" - tænker allerede her, at det er sgu nok ikke så godt... Nå, men der er altså ikke ret meget hjerne i et hoved på størrelse med en valnød, så jeg tog chancen. Rita havde i hvert fald ikke den fjerneste idé om hvad langsom massage er! - ellers ville sengen sgu da bryde i brand ved hurtig massage! - hun havde heller ikke forstået at det mandlige lem faktisk er en ret følsom ting (men dum!) - pyt med det. En smule fattigere og lidt klogere er jeg da helt klar til at komme en tur i himlen næste gang jeg besøger en af de skønne GP'er. Moralen er nok at nogle piger faktisk godt ved at det er det mindste hoved, der styrer (eller; det ved alle piger selvfølgelig) - men ikke alle udnytter det groft. Jeg har faktisk ALDRIG brokket mig over at en time er 40 minutter ( det ved alle, der besøger GP'er jo) - tværtimod er jeg helt vild glad hvis det har været en tur i himlen - uanset den brugte tid... Ovenstående skal ikke læses som en anmeldelse, men som input til hvor svært det kan være med kemi og sympati - og selvfølgelig købesex.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 30. April, 2022 otto06 skrev, for 23 minutter siden: Moralen er nok at nogle piger faktisk godt ved at det er det mindste hoved, der styrer (eller; det ved alle piger selvfølgelig) - men ikke alle udnytter det groft. Jeg har faktiskt opdaget noget her i mit efterår: alle ved selvf at det mindste hoved nemt snakker omkuld det større hoved - og ikke alle udnytter det groft, som du siger. Meen, så er der dem som faktiskt ikke har forstand på hvordan en lem fungerer - eller hvordan en mand gør. Det handler ikke altid om at udnytte noget groft. Jeg har mødt disse - kan vi kalde dem seksuelt uintelligente? - kvinder af mange nationaliteter, men især på thaiklinikker. Kvinder som gerne vil servicere, men ikke aner hvordan man gør. De fleste thai'er jeg mødt er jo meget kropsintelligente, men der er forbløffende mange som ikke er. På den anden side har jeg mødt seksuelt uintelligente kvinder også blandt "ægte varer". 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 30. April, 2022 (edited) Kan man ikke sige at der fordele og ulemper ved både købesex og den ægte vare. Fordele ved købesex kunne være: Man finder en gp hvor kemien er der og man har en dejlig stund med hinanden og det hele bare er dejligt. Man snakker godt sammen efter endt samleje man har meget at snakke om og hun er intesseret i at høre hvad man har og sige og alt det der høre med. Sexen og det hele er fantastisk. Ulempen: der er penge blandet ind i det man er kun i en tosomhed i det aftalte tidsrum og når den tid man har bestilt er ovre og så stor man på gaden igen. Det kan give afhængighed man kan blive såret og trist da sex er noget af det mest intime og hellige man kan give et andet menneske og nogle bliver måske ulykkeligt forelsket i en smuk pige. Den ægte vare er der også fordele ulemper ved Fordele: man finder en kæreste man er smask forelsket i og hun er forelsket i en og alle følelser er gensidige og man elsker hende Over alt på jorden og hun elsker en, hun begære en inderligt og når hun siger “jeg elsker dig” så ved man at det er noget hun mener oprigtigt. Man vågner op til en kvinde der ligger trygt i dine arme, og her er der ikke penge indblandet, der bliver ikke kiggede på uret og her er tiden uendelig kyssende hun giver er ikke en ekstra ydelse nej det er gratis og begæret, lidenskaben og kærligheden er ægte. ulempen ved den ægte vare. Det går hver dag i den, man værdsætter ikke hinanden mere . Intimiteten er forsvundet og ikke eksisterende længere. Man går fra hinanden. Man er hjerteknust og alene eller man føler sig ensom i forholdet. Utroskab eller lysten til en anden kvinde eller mand bliver større fordi man ikke laver noget intimt sammen mere eller fordi den bare er ved at dø ud og man ikke værdsætter hinanden mere. Der er fordele og ulemper ved både købesex og den ægte vare. Købesex er godt men også skidt den ægte var er godt men også skidt. jeg synes det er et ærligt skriv fra TS og han forklare ganske fint hvad han foretrækker og ikke foretrækker. Og det skal man ikke være ked af. Jeg er også der hvor jeg foretrækker den ægte kærlighed frem for kærlighed der vare i en time og så er det slut når tiden er færdig. Redigeret 30. April, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 30. April, 2022 (edited) Bananas skrev, for 1 time siden: Meen, så er der dem som faktiskt ikke har forstand på hvordan en lem fungerer - eller hvordan en mand gør. Det handler ikke altid om at udnytte noget groft. Jeg har mødt disse - kan vi kalde dem seksuelt uintelligente? ... På den anden side har jeg mødt seksuelt uintelligente kvinder også blandt "ægte varer". Brænder inde med en mindre afsporings-bemærkning... på forhånd tak for forståelsen til alle Min mor som er født i 1945 er lejlighedsvist ufrivilligt morsom helt op til "tisser i bukserne af grin"-grænsen. Forrige søndag så vi "Big Little Lies" på HBO og talte efterfølgende om seriens sidste afsnit. Det affødte en samtale om det her med at de hormonelle forandringer for nogle mennesker også ændrer deres libido. Jeg fortalte at for mig var det ikke sket endnu. Min mor siger: "Hmm... Hvornår skete det egentlig for mig? Jeg ved det ik'... Men nu tror jeg bare at jeg er blevet seksuelt dement". Det kan være jeg skal købe hende et slaw pikkemand så vi kan få testet teorien. Har vi nogen frivillige? Eller er dem der ikke tænder på købesex så ligesom afskrevet på forhånd uanset hvilken vej pengene vender? Hva' @Catsuit? Kærligst, Eva Redigeret 30. April, 2022 af Eva Nadine 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 30. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 17 minutter siden: Brænder inde med en mindre afsporings-bemærkning... på forhånd tak for forståelsen til alle Min mor som er født i 1945 er lejlighedsvist ufrivilligt morsom helt op til "tisser i bukserne af grin"-grænsen. Forrige søndag så vi "Big Little Lies" på HBO og talte efterfølgende om seriens sidste afsnit. Det affødte en samtale om det her med at de hormonelle forandringer for nogle mennesker også ændrer deres libido. Jeg fortalte at for mig var det ikke sket endnu. Min mor siger: "Hmm... Hvornår skete det egentlig for mig? Jeg ved det ik'... Men nu tror jeg bare at jeg er blevet seksuelt dement". Det kan være jeg skal købe hende et slaw pikkemand så vi kan få testet teorien. Har vi nogen frivillige? Eller er dem der ikke tænder på købesex så ligesom afskrevet på forhånd uanset hvilken vej pengene vender? Hva' @Catsuit? Kærligst, Eva Eva Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 30. April, 2022 Bananas skrev, for 1 time siden: Jeg har faktiskt opdaget noget her i mit efterår: alle ved selvf at det mindste hoved nemt snakker omkuld det større hoved - og ikke alle udnytter det groft, som du siger. Meen, så er der dem som faktiskt ikke har forstand på hvordan en lem fungerer - eller hvordan en mand gør. Det handler ikke altid om at udnytte noget groft. Jeg har mødt disse - kan vi kalde dem seksuelt uintelligente? - kvinder af mange nationaliteter, men især på thaiklinikker. Kvinder som gerne vil servicere, men ikke aner hvordan man gør. De fleste thai'er jeg mødt er jo meget kropsintelligente, men der er forbløffende mange som ikke er. På den anden side har jeg mødt seksuelt uintelligente kvinder også blandt "ægte varer". Tjah, det møder vi da.. På den anden side tror jeg at mange af de dejlige kvinder oplever at mænd - lige som kvinder - er virkelig forskellige - ikke, Eva Nadine? M.fl. - jeg opfatter mig selv som seksuelt nysgerrig og ved at de fleste kvinder vil opfatte mig som seksuelt intelligent - men at der også er nogle kvinder der seksuelt har set mig som et hul i jorden! - men vel bare udtryk for at mænd er forskellige og kvinder er forskellige.. Kun én ting at sige: videre! - og gå aldrig tilbage til en fuser - det var så to ting... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tullifas Skrevet 30. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 22 minutter siden: Det kan være jeg skal købe hende et slaw pikkemand så vi kan få testet teorien. Kærligst, Eva Hvis datteren følger med som bonus gevinst, er jeg klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 30. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 24 minutter siden: Brænder inde med en mindre afsporings-bemærkning... på forhånd tak for forståelsen til alle Min mor som er født i 1945 er lejlighedsvist ufrivilligt morsom helt op til "tisser i bukserne af grin"-grænsen. Forrige søndag så vi "Big Little Lies" på HBO og talte efterfølgende om seriens sidste afsnit. Det affødte en samtale om det her med at de hormonelle forandringer for nogle mennesker også ændrer deres libido. Jeg fortalte at for mig var det ikke sket endnu. Min mor siger: "Hmm... Hvornår skete det egentlig for mig? Jeg ved det ik'... Men nu tror jeg bare at jeg er blevet seksuelt dement". Det kan være jeg skal købe hende et slaw pikkemand så vi kan få testet teorien. Har vi nogen frivillige? Eller er dem der ikke tænder på købesex så ligesom afskrevet på forhånd uanset hvilken vej pengene vender? Hva' @Catsuit? Kærligst, Eva Du siger bare til, er SÅ klar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 30. April, 2022 otto06 skrev, for 15 minutter siden: Du siger bare til, er SÅ klar nåh ja, tog for givet at datteren skal godkende... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 30. April, 2022 Gabbana skrev, for 2 timer siden: Kan man ikke sige at der fordele og ulemper ved både købesex og den ægte vare. Alt det du skriver der er jo ligeså meget en illusion og gisning osv...... Jeg er ked af at sige "Den ægte vare findes ikke" -det eneste der er ægte er livet... hvis trådstarter vil vente på "Den ægte vare" er sandsynligheden for han kommer til at død med dyden i behold og æren åbenlys -og hvor meget er det værd, hvis man er død -eller sidder et eller andet sted, og er gammel og bidder fordi han ikke levede sit liv, mens han kunne. Det er en flot melding i et forum som dette, at komme med. Når man tænker nærmer over det... "noget jeg ikke er stolt over som mand. Jeg tænder ikke på købesex" Hvem fanden tænder på købe sex som mand??? Det gør jeg sgu da helle ikke -og det er jeg da ret stolt over! Men forsøger da at abstrahere fra tanken, så hurtig som muligt efter, man har smidt tøjet på besøg... -Og legen begynder "den ægte vare" -ser jeg altid for mig... Tror jeg er Verdensmester i at fantasere og bilde mig selv det mest utrolige ind -selv om jeg godt ved det kun er for en kort stund -jeg hopper lige i hver gang. Og hvorfor -fordi jeg giver mig selv lov;-) Når man så kommer hjem til konen -og smækker benene op i fifaen og kikker på "den ægte vare" Ja så behøver jeg ikke bilde mig selv noget ind >>>den er god nok<<< og hun forsvinder ikke -selv om det nogen gange ville være en befrielse;-) moralen er -det er ikke nogen... Trådstarter og mange andre -der skriver et eller andet uden egentligt, at afsløre deres budskab med det de skriver -peger finger af andre, måske for at lette deres egen dårlige samvittighed over det de gør/ikke gør/har gjort, eller måske burde... Som om nogen er bedre end andre -og nogen burde tag mere ansvar og sige fra -stramme op osv... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 30. April, 2022 bare husk summen af laster er konstant 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg