Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Pris pr. time

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

De danske piger skal typisk have 2100 kroner+ for en time GFE-sex.

Pigerne fra Spanien, Italien, Ungarn, Polen, Tyskland, de baltiske lande, Tjekkiet, Grækenland etc. leverer samme ydelse for 15-1800 kroner. På fornuftige private adresser, der også er diskrete og i orden. 

Blot en konstatering. Og måske en del af forklaringen på kundemangel hos visse.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes der er stor forskel, hvad GP'er mener med GFE-sex.
Synes man får en del mere hos de danske piger, hvor der ikke skal købes ekstra til.

Når jeg regner sammen hos de udenlandske piger, hvad den for mig høre til en GFE-menu så når jeg op i samme beløb.
Selvfølgelig kan der være visse GP'er der har det som en del af deres hovedmenu, men det er ikke dem jeg har skrevet med de sidste par gange, der var det ekstra for kys, slik fisse, blow uden, flere udløsninger, osv. noget der burde høre til en GFE-menu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 8 minutter siden:

Velformuleret. Høj lix.

Jeg ved. Blikken, plastiken, kropssproget - nogle gange er ord overflødige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først var det diskussionen om de dyre kvinder. Hvad er det mon de kan som er så meget værd? Der for enden af regnbuen ligger skatten begravet. Uopnåelig. Græsset er bare grønnere på den anden side. Fortsæt selv.

Men tak for oplægget. Det er alt for længe siden vi har haft debatten om priser, hvorfor det er så dyrt. Hvorfor nogle er dyrere end andre. Jeg kunne slet ikke genkende EG mere, men dette indlæg bragte mig straks tilbage igen. Nu kender jeg kræmmermarked EG igen. Jeg er hjemme.

Suk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
½angel skrev, for 15 minutter siden:

Jeg synes der er stor forskel, hvad GP'er mener med GFE-sex.
Synes man får en del mere hos de danske piger, hvor der ikke skal købes ekstra til.

Når jeg regner sammen hos de udenlandske piger, hvad den for mig høre til en GFE-menu så når jeg op i samme beløb.
Selvfølgelig kan der være visse GP'er der har det som en del af deres hovedmenu, men det er ikke dem jeg har skrevet med de sidste par gange, der var det ekstra for kys, slik fisse, blow uden, flere udløsninger, osv. noget der burde høre til en GFE-menu. 

Vist så, men hos mine italienske og spanske "veninder" får jeg næsten altid eksta lækkerier og ekstra tid. Plus deres skønne temperament.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Og hvad er det så du vil debattere? Du konstaterer jo bare noget, som vi alle vidste i forvejen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Søren A skrev, for 1 minut siden:

Og hvad er det så du vil debattere? Du konstaterer jo bare noget, som vi alle vidste i forvejen! 

Alle? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 27 minutter siden:

Pigerne fra Spanien, Italien, Ungarn, Polen, Tyskland, de baltiske lande, Tjekkiet, Grækenland etc. leverer samme ydelse for 15-1800 kroner.

So many German girls work in Denmark that you know @Mr. Sensual ? At the prices you mentioned? Hmmm...
 strange:rolleyes:;).. I'm German, but you yourself paid me 2500dkk/hour:P

Hug <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 4 minutter siden:

So many German girls work in Denmark that you know @Mr. Sensual ? At the prices you mentioned? Hmmm...

Hug <3

You are hereby allowed to call yourself Danish Tantra :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Tantra skrev, for 1 minut siden:

Hug <3

You have a remarkable memory, Tantra. Chapeau!

Why did I pay 2500? Because I see you as a luxury experience, a higher level in life, like white tartufi from Piemonte, like Barolo, Champagne and Gevrey-Chambertin. And I love your humour. In fact it makes me sensual - on the border to being horny.

Hug and probably more from Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
GP_Nyder skrev, for 5 minutter siden:

Hvad vil skolelæreren/levemanden helst betale 1500 eller 2100 for? Ægte fransk champagne eller uægte fransk champagne?

Enten er det fransk Champagne eller også er det ikke fransk Champagne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 23 minutter siden:

Enten er det fransk Champagne eller også er det ikke fransk Champagne.

Nå, du plejer ellers at gøre opmærksom på at det er ægte fransk champagne du har med til pigerne, men det er måske bare ligegyldige fyld ord fra verdensmanden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
GP_Nyder skrev, for 1 minut siden:

Nå, du plejer ellers at gøre opmærksom på at det er ægte fransk champagne du har med til pigerne, men det er måske bare ligegyldige fyld ord fra verdensmanden..

Nej da, Champagne med til pigerne. Man er jo, som du ganske rigtigt skriver, verdensmand. Hjemme kan jeg godt klare en Cava eller Cremant. Sådan i hverdagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

De danske piger skal typisk have 2100 kroner+ for en time GFE-sex.

Pigerne fra Spanien, Italien, Ungarn, Polen, Tyskland, de baltiske lande, Tjekkiet, Grækenland etc. leverer samme ydelse for 15-1800 kroner. På fornuftige private adresser, der også er diskrete og i orden. 

Blot en konstatering. Og måske en del af forklaringen på kundemangel hos visse.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Stort  tillykke  med  din  konstatering.

Hjælp  mig  lige,  hvem  er  det  der  mangler  kunder?

De  kære  gper  tager  forhåbentlig de  beløb de  finder  rimelige,  og  kunderne  besøger  de  gper  som  de  har  råd  til og  giver  dem  det  de  søger.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Hr. Sensual, jeg er jo kvinde og dermed af natur meget nysgerrig....og samtidig hex....med meget lang næse....hvem er det du referer til når du skriver : Visse?

Hvem er Visse?

Er det en bestemt bruger?

Og skal prisen så op eller ned hos pigen Visse?

:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest I will lick your feet

Endnu engang, en total dum tråd af verdensmanden som iøvrigt altid praler med at penge ingen betydning har for ham og at han med glæde lægger flere tusind kroner :D

Virker som om du har forskellige personligeheder eller bare ikke kan huske alt det vrøvl du skriver fra tid til anden .

Kære Mr, du gør kun dig selv til grin .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 9 timer siden:

Velformuleret. Høj lix.

Og dog så rammende ift. dit indlæg

Måske er det ikke altid formen og glasuren, det kommer an på, men indholdet:)

Kigget for dybt i baroloen igen? Eller var det bare en papvin; det var jo hverdag:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor så mange af disse tråde? Det er vel for pokker den enkelte pige(eller hendes pimps) eget valg hvad en tur i hendes lystgrotte skal koste! Hvis du synes at pris og kvalitet ikke passer sammen så bliv hjemme! Du beskriver selv en kvinde som noget særligt og derfor vil du gerne give et større beløb for hende. Men hvem gjorde dig til dommer? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor så mange af disse tråde? Det er vel for pokker den enkelte pige(eller hendes pimps) eget valg hvad en tur i hendes lystgrotte skal koste! Hvis du synes at pris og kvalitet ikke passer sammen så bliv hjemme! Du beskriver selv en kvinde som noget særligt og derfor vil du gerne give et større beløb for hende. Men hvem gjorde dig til dommer? 

det er ikke andet en ævl og kævl der kommer ud af hans mund, manden lider af lavt selvværd, derfor så opmærksomhedskrævende konstant.

Men god underholdning, selvom man græmmes indimellem:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr. verdensmand har sendt en masse grine :lol:, viser tydeligt hvor lille han i grunden er, tænk at spille verdensmand og prale med hvor mange tusind kroner han er villig til at betale hos en gp, og så nu inddirekte gøre eg opmærksom på at danske piger selv er skyld i manglende kunder pga de tar over pris, vor herre bevares .

Del dette indlæg

Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 12 minutter siden:

Mr. verdensmand har sendt en masse grine :lol:, viser tydeligt hvor lille han i grunden er, tænk at spille verdensmand og prale med hvor mange tusind kroner han er villig til at betale hos en gp, og så nu inddirekte gøre eg opmærksom på at danske piger selv er skyld i manglende kunder pga de tar over pris, vor herre bevares .

Jeg er enig i at det nok gjorde TS lidt mindre med det indlæg som han fik lagt op her, men at gentage nedgørende bemærkninger tenderer til udskamning og gør heller ikke ligefrem en til et større menneske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...