Hop til indhold

Pris pr. time

Featured Replies

Skrevet
Mr. Sensual skrev, den 28.4.2022 at 22:53:

Jeg står af tråden her.

Der går sikkert en rum tid, før jeg får lyst til at skrive debatindlæg igen.Træt af middelmådigheden. Så mine faste kritikere kan juble, mens jeg morer mig med pigerne uden at rapportere. God debat fremover. Håber den bliver som I vil ha' den.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Det vil være ærgeligt hvis du ikke skriver rapporter - please keep it up:) Jeg synes du er god - glem the haters, du har masser af supportere på forum’et - de er måske bare ikke så højlydte som dine kritikere:)

• Svar 76
  • Visninger 10k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• So many German girls work in Denmark that you know @Mr. Sensual ? At the prices you mentioned? Hmmm...  strange.. I'm German, but you yourself paid me 2500dkk/hour Hug 

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Prisen er som den er fordi jeg bor i Danmark med de samme udgifter som alle jer andre til mad, bolig, fornødenheder OG skat.. Jeg tager ikke pengene med ned til polen eller Rumænien hvor de er 4 gange

Postede billeder

Skrevet
Qwertyy skrev, for 12 timer siden:

Det vil være ærgeligt hvis du ikke skriver rapporter - please keep it up:) Jeg synes du er god - glem the haters, du har masser af supportere på forum’et - de er måske bare ikke så højlydte som dine kritikere:)

Tak.

Det er ikke mindst takket være dig, og de ofte lidt skjulte supportere herinde, at jeg skriver videre. Har netop haft en helt enestående oplevelse i eftermiddag. Rapport følger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.