Hop til indhold
Dentykke

At være tyk kunde

Recommended Posts

Tyksakken taler ud

Jeg er en tyksak, desværre. 

Som ung og i 20’erne var jeg meget tynd. Jeg dyrkede en sport på eliteplan og ja levede af det.  Jeg er og var ikke kendt blandt folk men indenfor min sport var jeg kendt. En alvorlig skade satte en stopper for det, og lægerne forbød mig at dyrke min elskede sport, så efter 15 år måtte jeg sige farvel til min sport, mit arbejde, og mit sociale netværk i sporten løb ud i sandet også. 

Jeg havde problemer med at finde mig selv og min identitet og tilværelse i den nye situation. Kiloene røg på med hastige skridt i takt med at sodavand, øl, chip, fastfood, slik pludselig blev en del af min tilværelse. Trøstespise tit. Og så kom depressionen og senere kampen ud af den.  

Jeg er for flere år siden kommer ud af depressionen, har fået et arbejde og en ny social omgangskreds. Jeg arbejder på at slanke mig og det går fremad med meget små skridt men fremad.

Det modsatte køn havde jeg som ung ingen problemer med at komme i kontakt med. Når jeg ikke var i forhold kunne jeg besøge en massagepige og havde mange gode sexuelle oplevelser der også. 

Da  depressionen var ovre, begyndte jeg igen at besøge massagepiger, og single er jeg nu og var jeg.  Jeg besøger de bedst anmeldte, de mest kendte massagepiger.

Når jeg tager kontakt til en massagepige, oplyser jeg fornavn, alder, vægt, højde, nationalitet, ønsket tidspunkt og hvad jeg ønsker at købe. 

Pigen ved derfor at det er en tyksak der skriver. Og hun kan jo så sige nej, lade være med at svare hvis hun ikke ønsker besøg af en tyksak 

(191 høj, 121 kg)

Det næste er at jeg selvfølgelig går op i min hygiejne, jeg har været i bad som altid om morgnen som jeg er hver dag og tager et bad hos  massagepigen også 

Ja jeg opfører mig pænt hos pigen også, selvfølgelig gør jeg det. Og jeg efterspørger intet unormalt.

Jeg køber gerne ret god tid.

Jeg forsøger at gøre alt for at det skal være godt, men tit er det skidt. Det burde det ikke være når så mange har givet dem jeg besøger gode anmeldelser.  Det er jo ikke bare et tilfælde.

Så må det jo være mig der er problemet. Min opførsel og jeg ved godt hvordan man opfører sig ordentlig kan ikke blive bedre. Min hygiejne heller ikke. 

Så forsøger jeg at stikke massagepigen 200 kr i drikkepenge inden vi går igang eller at tage en stor æske dyr chokolade med. Jeg forsøger i SMS at bede massagepigen om at sige nej hvis hun ikke ønsker besøg af en tyk gæst, når jeg præsenterer mig selv.  Jeg undgår de yngste massagepiger. Jeg forsøger at gøre alt. 

Men massagepigerne skriver bare at man er velkommen. De initiativer hjælper ikke rigtig.

Uanset hvad jeg gør så ender jeg med middel oplevelser, med undtagelser af et par massagepiger der gav det fantastisk 

Jeg ved godt at jeg er tyk, jeg ved også godt at der ikke er pænt at være tyk. I min ungdom var jeg en fyr der havde flotte kærester som andre fyre gloede efter i byen 

Jeg ved godt at alle næsten herinde altid giver kunden skylden hvis han har besøgt en rost massagepige og fået en dårlig oplevelse. Så har han været beskidt, ikke opført sig pænt eller hvad folk kan finde på at skrive. De kan skrive rigtig grimt til andre der har haft en dårlig oplevelse.

Men min skyld tror jeg at jeg er tyk. Fordi det er nok 20 roste massagepiger herinde fra jeg har besøgt i de sidste 3 år og kun to værd at besøge igen. 

Hvor kunne det være dejligt hvis I piger afviste på forhånd en tyk mand hvis I ikke ønskede hans besøg.

Det mest underlige er at det her gælder piger fra Østeuropa og Danmark. Jeg er ikke så vild med thaipiger af udseende men har på det sidste valgt dem. Det har været mærkeligt for de har været så søde og virkelig været værd at besøge. Det er måske bare det jeg skal affinde mig med, at besøge thaipiger. 

Men faktisk ville jeg hellere besøge en dansk pige eller en pige fra Østeuropa. 

Nu blotter jeg mig selv. Man kan blive rigtig ked af at få en dårlig oplevelse hos en pige alle andre roser fordi så er det jo en selv der er problemet og så er det jo fedmen hos mig der er årsagen. Det kunne være skønt at et besøg hos en massagepige gav et frirum og man følte sig i godt humør bagefter. Men meget tit har jeg været rigtig ked af det bagefter for jeg ved jo godt hvorfor jeg fik den dårlige oplevelse, fordi jeg er fed.

Bare pigerne dog ville sige nej til mine penge når de bagefter indirekte siger nej til mig og min krop selvom de sagde ja da de fik pengene fra mig

Jeg ved godt at jeg oftest betaler ml 1600-2200 for mine besøg, og selvom jeg er hurtig færdig så er det jo også for at have god tid 

Men hvor fedt er det at stå på gaden 15-20 min efter besøget startede med en dårlig oplevelse og en del penge fattigere og når man havde købt 45 eller 60 min

Jeg synes ikke at det er ok at I roste piger herinde gerne tager imod mine penge hvis I synes jeg er for tyk, så sig da nej og gå glip af de penge 

Og lad nu være med at svine mig til og sig at jeg lugtede som er svin eller var er dumt svin overfor pigerne, det gør jeg ikke og er jeg ikke, jeg er bare fed, venlig og betaler penge for sex, ok ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentykke skrev, for 15 minutter siden:

Jeg synes ikke at det er ok at I roste piger herinde gerne tager imod mine penge hvis I synes jeg er for tyk, så sig da nej og gå glip af de penge 

Ja tak...

Hilsen 185cm. - 123 kg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ

Hej, jeg er ikke selv overvægtig, men har kæmpet meget med manglende selvværd tidligere.

Kan du uddybe hvad der mangler for at besøge bliver bedre end middel?

uUden at kende de besøgte piger tænker jeg da de fleste ønsker at give kunder et godt besøg, så de kommer igen. Det er jo deres levebrød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Dentykke,

Sådan er desværre vores idealer og vores vesterlandskultur - og den er også massagepigerne en del af. Ligesom vi mænd som kigger os mentalt ødelagte på billeder af sexede, slanke piger.

Men du har jo fundet en vej ind i et andet miljø, hvor  mennesker og deres kroppe ikke opfattes helt på den samme måde: hos thai'erne. Der rankes venlighed, humor og generositet højest og nærighed og snavsede røve lavest.

Det er jo bare kedeligt at du ikke er så vild med deres udseende. Der går du jo lidt i den samme fælde som de flotte europeiske piger som ikke er så vilde med dit udseende. Dvs det er appearances som tæller; ikke det man måske kan opleve sammen hvis man giver det chancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I do know what you mean.
I have some issues myself.
Work, with very long hours, a bit of candy or chocolate is easy at hand to pass the time.
And I am very aware of this.
But that said, as long as you are nice to the girl.
Very meticulous about hygiene, it's less of  problem.
Granted, some positions may be less of a good idear.
But the last girl I meet with.
At the end, of what was an amazing meeting.
I happened to mention my weight.
And she was just: Pfff, who cares, I'd love to meet with you again !

A Lot I think is in our heads.
Even if I would agree, or at least I feel like, It's more of an issue for a Danish girl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke om du har besøgt mig.. Men jeg er en af de piger der har fået en del anmeldelser og derfor føler jeg mig truffet..

Så jeg beklager hvis du har og er kommet herfra med en dårlig oplevelse.. Jeg ved dog at jeg aldrig har smidt en gæst ud efter 20 min når han har købt meget mere som du skriver..

Jeg har nu heller ikke noget imod store mænd og har faktisk fået børn med 2 af slagsen så jeg kan ikke forstår hvis du skulle have følt dig uvelkommen hos mig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også stor ligesom dig, men jeg har endnu ikke haft dårlige oplevelser.

Kan der være tale om en ubekymret frygt som vokser sig større end den behøver at være, eller har du været svine uheldig, eller jeg svine heldig?

Nogle kvinder skriver direkte at størrelse (og alder for den sags skyld) ikke betyder noget, når blot du er så høflig, respektfulde og velsoigneret som du jo netop selv forklarer at du går op i, så burde du få gode oplevelser.

Måske skal du lægge bekymringen lidt væk og fokusere på at nyde tiden. Ved godt at det nok er et dårligt råd, men jeg kan ikke rigtig komme op med noget bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg læser om "jeres" fantastiske oplevelser hos de forskellige GP, og Thai'er for den sags skyld, - må jeg indrømme at jeg føler mig "bare" som et job når jeg er hos dem,
- og da jeg er en hygiejnisk gentlemann, tænker jeg grunden er min størrelse og måske alder (64), - det tænder nok ikke meget op under dem..??:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jennifer, der er altså mange andre  piger end dig der får rosende anmeldelser, ud af 20 var der to der også havde givet mig fantastiske oplevelser. Jeg har faktisk besøgt dig og jeg har ikke nogen kritik af mit besøg hos dig. Det var så fint at jeg kunne besøge  dig igen og har lyst til det og du sagde jeg meget gerne måtte. Men det skal tråden ikke handle om, mit besøg hos dig. Det kan jeg endda skrive en anmeldelse om i stedet. Så håber vi kan holde fokus på det generelle 

AB, Ja mange piger siger at det ikke betyder noget med om man er stor. Men det betyder jo ikke at de mener det. Hvordan kan jeg nyde tiden når pigen straks beder mig om at ligge mig på sengen, så giver hun med det samme fransk og hopper op og giver dansk, jeg kan bede om at vi kan tage det lidt med god tid, men så kigger hun underligt på en. Sådan kan en kunde gøres færdig på 15 min selvom man har købt 45 min. 

Bananas, ja tror du skriver noget rigtigt. Det er da i hvert fald sjovt at ved næsten alle mine besøg hos thaipiger er jeg gået fløjtende derfra i glæde og næsten det modsatte ved danske og østpiger.  Jeg tror at løsningen er at begive mig ud i thaiverdnen noget mere og bare droppe de danske og østpigerne med få undtagelser. Klogt indlæg du skrev. 

Mogens, se svar til AB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentykke skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan kan jeg nyde tiden når pigen straks beder mig om at ligge mig på sengen, så giver hun med det samme fransk og hopper op og giver dansk, jeg kan bede om at vi kan tage det lidt med god tid, men så kigger hun underligt på en. Sådan kan en kunde gøres færdig på 15 min selvom man har købt 45 min. 

Hvis du er til GFE, så skal oplevelsen efter min oplevelse - når den er bedst - helst være som at besøge en elskerinde som begærer dig.

For mig er det en illusion som giver mig lov til at glemme alt det jeg ikke er stolt af ved mig selv. Et øjeblik med fuld bekræftelse af mig som jeg er med de kundskaber som jeg nu engang har (eller ikke har). Det hele betyder ikke noget, for aftalen er jo at det er noget vi har aftalt. De gode oplevelser kommer så i takt med at vi begge lever os ind i rollen og skaber det gode øjeblik sammen. Men det betyder også for mig at jeg skal begære hende og være opmærksom på det hun nyder og undgå det hun ikke bryder sig om. 

Det var det jeg mente med at lægge bekymringerne væk, når jeg er på besøg. De skal helst ikke med ind i soveværelset.

Redigeret af AB455
Stavebøf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har Vaskebræt og ser hamrende godt ud... :-)  Min sved lugter af roser mine prutter ligeså. 

Ej spøj til side, jeg har et andet problem end det med vægten, jeg er kun 174 cm høj, så når jeg hører høje mænd tale om deres overvægt, bliver jeg sq lidt harm. Vi ved alle at når en mand er under 180 cm høj bliver han automatisk fra sorteret hos næsten alle kvinder uanset hvad man ellers kan tilbyde. Min højde kan jeg ikke lave om på, men overvægt er faktisk muligt at gøre noget ved.

Jeg har dog ikke problemer hos GPere, men ville til en hver tid gerne bytte det ud med en bedre højde, så behøvede jeg måske ikke gå så meget til GPere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
skunken skrev, 1 time siden:

Jeg har Vaskebræt og ser hamrende godt ud... :-)  Min sved lugter af roser mine prutter ligeså. 

Ej spøj til side, jeg har et andet problem end det med vægten, jeg er kun 174 cm høj, så når jeg hører høje mænd tale om deres overvægt, bliver jeg sq lidt harm. Vi ved alle at når en mand er under 180 cm høj bliver han automatisk fra sorteret hos næsten alle kvinder uanset hvad man ellers kan tilbyde. Min højde kan jeg ikke lave om på, men overvægt er faktisk muligt at gøre noget ved.

Jeg har dog ikke problemer hos GPere, men ville til en hver tid gerne bytte det ud med en bedre højde, så behøvede jeg måske ikke gå så meget til GPere.

du er på højde med Johnny Depp og han vader i fisse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, I'm not Eastern European not Danish, so I kinda don't fit the "grid" and I'm not a massage girl - I practice real tantra rituals.<3

A gentleman regardless of his height or weight is always welcome as long as he follows my rules and sends a specific appointment request accordingly - I've had a message in the past saying he's overweight... - I've got him not answered: not because I refuse him because he is overweight, but because he has not respected what he read in my ad - namely that I only answer specific appointment requests where it is clearly stated: the day , time, duration of the appointment. If the person had sent an appointment request + the question about his weight - he would have received a polite answer from me accordingly.<3

I have some great gentlemen who are overweight - who are more overweight than the TS, - we value and respect each other. I am free to choose my customers, whereby respect at eye level is essential.<3

Receiving someone just to collect the money is absolutely not okay. In Germany we have a suitable word for it: "Abzocke" - I don't know if it can be translated correctly into English.

I think the TS should report about his experiences... I've been in the business for a long time and I know that not all reviews are "honest", especially when girls are in Denmark for the first time, but already figure on the frontpage of eroguide and get first rewievs where the plane is still in the air - that's probably "magic":rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Dentykke skrev, for 1 time siden:

Ja mange piger siger at det ikke betyder noget med om man er stor. Men det betyder jo ikke at de mener det. Hvordan kan jeg nyde tiden når pigen straks beder mig om at ligge mig på sengen, så giver hun med det samme fransk og hopper op og giver dansk, jeg kan bede om at vi kan tage det lidt med god tid, men så kigger hun underligt på en. Sådan kan en kunde gøres færdig på 15 min selvom man har købt 45 min. 

Hvis du beder dem tage det roligt og de ikke accepterer/respekterer det, kan jeg godt se problemet. Men ellers vil jeg sige det også er sådan et besøg hos mig starter. Med mindre jeg får at vide det ønskes anderledes. 

Man vil jo heller ikke have kunderne brokker sig over ikke at have fået fuld ydelse for pengene. Pga pigen ikke lavet noget den første lange tid. 

Nogen der bestiller lang tid ønsker/forventer at nå flere udløsninger. Og nogen kan holde tiden ud i en akt. 

Og hvis du ikke blev smidt ud efter 15-20 min. Var det jo principielt uden betydning om hygge/nus er før eller efter aktiv sex.

(Men spørgsmålet er jo også om du føler du skal gå eller direkte bliver bedt om det?)

Så kommunikation om at du ønsker langt forspil, allerede når du booker tiden, kunne måske gøre flere piger kan levere præcis den oplevelse du ønsker. Vi er ikke tankelæsere.

Det er lidt svært, at blive klog på hvad der gør besøgene dårlige. 

Så kan kun sige ud fra egen erfaring. Jeg har intet imod store mænd. (Og har aldrig fået kritik hverken direkte inden kunden går eller som efterfølgende anmeldelse.) Jeg flirter, kysser, rører ved på samme måde som alle andre. Men og ja der kom et “men”. Det kan være svært at komme til, hvis maven skal skubbes lidt op for overhovedet at kunne komme til at give fransk. Få plads til at ride osv. Især 69’er er ofte helt umuligt  

Så om det er ting der fysisk sker og gør besøget akavet, ved jeg ikke. Og da du har gode erfaringer hos enkelte piger, er det måske ikke problemet. Eller også har de få piger fundet teknikken til at yde trods fysiske udfordringer. 

Og skal ikke opfattes som kritik, udelukkende hverdags viden om hvordan jeg oplever det. Og en vis grad af selvindsigt om hvad der er muligt og ikke muligt må også forventes. Eller som minimum evnen til, at tage det med et smil hvis en sexstilling afprøves og ikke lykkes.

Men enig kan de ikke håndtere en stor mand bør de sige nej. Nogen har bare ikke råd til at vælge til og fra. Gør det ikke i orden, men sådan er virkeligheden. 

Og langt de fleste mænd er gode til at fortælle de er store på forhånd. Og nogen spørger endda igen efter ankomst, når jeg har set dem. Har du lyst til sex med mig. Så de i modsat fald kan vende om og køre hjem.

Håber det lykkes at få gode oplevelser fremadrettet. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentykke skrev, for 1 time siden:

Jennifer, der er altså mange andre  piger end dig der får rosende anmeldelser, ud af 20 var der to der også havde givet mig fantastiske oplevelser.

Det kan vi bestemt godt.. Du kaldte bare en masse piger ud da vi alligevel ikke er såååå mange der har flere positive anmeldelser:P.. 

Jeg ved ikke hvad du skal gøre ved problemet da det jo egentlig ikke er dit problem selvom det er dig der lider under det til 7ende og sidste.. Det er pigerne du vælger der klart laver en fejl og som har et problem.. 

Jeg håber det lykkes dig at få nogle fantastiske oplevelser som du kan leve højt på i længe.. Også blandt danske og udenlandske piger.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

SweetMilf. Jeg oplyser altid inden vi går igang, at jeg kun kan komme en gang når jeg har købt 45 eller 60 min. Så er der ingen grund til at pigen tror vi skal to gange. Du har ret i, at jeg kunne fortælle at jeg ønskede et længere forspil end 0-2 sekunder når man har købt 45 eller 60 min, og tit GFE, jeg troede det lå i det ikke mindst i de tilfælde hvor det har været GFE, men hvad er så GFE må jeg spørge dig ? Og jeg skal lige sige som jeg skrev i mit første indlæg, så ved pigen ved booking at det er GFE hvis det har været muligt at få det hos hende. Men alligevel vil jeg tage det råd med mig at sige det. Omkring at stå på gaden efter 15-20 min så sidst jeg oplevede det, ja en pige begyndte ar tage tøj på osv. Det er selvfølgelig min fejl hvis jeg har forstået det forkert og når man bestiller 45 eller 60 min, siger man kun kan engang og så forventer dels at jeg får den tid jeg har betalt for men også at pigen måske ikke starter med at hive løs i banditten så snart bukserne er smidt men i stedet tager det lidt mere roligt. Som jeg også så nogle gange har sagt. Men uanset hvad sweetmilf, jeg tror det er et godt råd du har givet mig. For ja jeg er ikke til at blive smidt på en seng og så starter pigen med at hive i banditten straks, og slet ikke når jeg har købt 60 min. Når pigen på forhånd ved at jeg kun kan en gang undrer det mig så også lidt at hun gør det på den måde. Men det kan jeg jo undrer mig over herfra og til næste påske, det får jeg ikke noget ud af. Fremover når jeg bestiller tid, gør  jeg opmærksom på at jeg ønsker et langt forspil. 5 - 10 min er rigeligt men i forhold til de 0 - 2 sekunder jeg tit får er det jo langt tid. Og det er der altså rigelig tid til når man har købt 45 min eller 60 min mener jeg. 

Du siger I ikke er tankelæsere. Enig. Der er bare en ting der undrer mig. Hvordan kan min succesrate for et godt besøg være så stor hos thaipigerne og så dårlig hos danske piger og østpigerne. Og hos thaipigerne bestiller jeg end ikke GFE. Jeg tror faktisk Bananas indlæg hjalp mig meget på vej og en forståelse for hvorfor.

Det har været en hård tråd for mig at skrive og blande mig i. Men den har givet mig nogle gode råd med på vejen.

Jennifer, jeg kan godt se hvad du mener, det var ikke mit mål at skyde på nogen specifikt bare at forklare ærligt hvad jeg har oplevet. Og slet ikke at skyde på dig da du jo netop gav mig en god oplevelse og sagde at jeg var velkommen en anden gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Dentykke skrev, for 31 minutter siden:

men hvad er så GFE må jeg spørge dig ?

Det er, at det er inkl kys og kærlig berøring, ligge om holde om hinanden til sidst mm

Men ikke nødvendigvis kun til start. 

Men ok fik mig nok også udtalt lidt forkert, for mine kunder for kys og knus med det samme de træder ind og vi kysser og berører hinanden mens tøjet kommer af. Nogen får er bad med mig. Så det er jo forspil i sig selv. Og hvis jeg tolker din fortælling korrekt, skal du selv klæde dig af, for de derefter går lige på og haster akten igennem. 

Men selve sexakten starter jeg stort set altid med fransk. Men ikke hurtigt og hektisk for at få den til at komme med det samme. 

Ja ud fra det du skriver har du kommunikeret ret tydeligt. Og jeg ved ikke hvorfor succes raten er bedre hos thai. 

Og forstår din frustration over du bliver signaleret at forlade stedet før tid. Det er øv at det skal være sådan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Dentykke

Jeg undrer mig lidt ... 
For mig er lige-på-og-hårdt også et turn-off.

Jeg siger det bare til pigen, hvis hun lægger op til et 'standard-program', eller viser forsigtigt, at jeg gerne vil noget andet ... 
Det plejer slet ikke at være noget problem.
Jeg har så som regel også skrevet lidt med pigen først, så hun véd hvad jeg gerne vil ...

Skulle jeg en dag besøge en klinik-pige jeg ikke har haft kontakt med først, ville jeg måske nøjes med en kort aftale til en start for lige at mærke, om der er OK kemi .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit

Hej @Dentykke

Jeg tror vi ofte som mænd bliver blindsidet af vores egen sexualitet - fordi vi tænder på kvinder som vi nu engang gør af evolutionære grunde (primært visuelt og fysisk), så projekterer vi ud og tænker at kvinder tænder på mænd på samme måde som vi gør. 

Hvad er det man siger... "Mænd er fra Mars, kvinder er fra Venus". Vi er bare forskellige fysisk, psykologisk, følelsesmæssigt, og ja, sexuelt. Ikke bedre eller værre. Men meget forskellige. Jeg ser mange unge bitre "mænd" tage denne mentalitet til en ekstrem; kvinder tænder kun på flotte, høje, veltrænede, velbetalte mænd. Og det er ganske simpelt noget vås. 

Kvinder tænder primært på psykologiske faktorer. Selvtillid, at vide hvad man vil have, humor, charme, kompetence... Du ser det hele tiden gå i gengang på dating sites og lign. "Et glimt i øjet" osv. Selv højden har enlig ikke noget at gøre fysisk, så meget som den psykologiske effekt. Fysikken, trods den spiller en semi-betydelig rolle, er nærmest sekundær og kan på ingen måder spille op mod personligheden. 

Dette er noget jeg siger som en ung mand på 28, 191 cm, lidt under 80 kg, relativt veltrænet, et pænt ansigt og velsoigneret hygiejne. Mine værste besøg har altid været grundet angst og nervøsitet. Mine bedste, når jeg hviler i mig selv med ro, sammenfatning og afklarethed.

I virkeligheden tror jeg ikke at dine dårlige besøg skyldes din overvægt, så meget som din selv-bevidsthed, paranoia og usikkerhed som du generer underbevidst og som der skinner tydeligt igennem din attitude, dit kropssprog, toneleje og generelle væremåde. Jeg siger ikke at du skal sætte dig til rette med at være tyk; hvis det giver dig selvtillid at være i form så følger du bare den gulerod til verdens ende. 

Jeg ved bare, af observation og egen erfaring, at kvinder tænder anderledes end mænd. Faktisk har de bedste forførere jeg har kendt næsten altid været store, men silvsikre, humoristiske bamser. Min pointe er: problemet er måske ikke så meget at du er tyk, som hvad det at være tyk gør ved din udstråling 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv 185,og 120 kg.. 

Jeg har ikke haft flere dårlige oplevelser, af den grund. Kun ganske få, og vil ikke sige at de var dårlige pga min størrelse. 

Mere pga forkert valg af pige. For er 100% på at alle har fået en middelmådig oplevelse af dem.... 

Mvh Fynboen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som flere andre skriver, så tror jeg ikke dine ekstra kg i sig selv er problemet, men at du måske kan få nogle federe oplevelser, hvis du tænker grundigt over hvad du egentlig godt vil have -- og så går efter kvinder der tilbyder det (det kan være ved at nærlæse anmeldelser eller du kan efterlyse).

Jeg kan genkende noget af mig selv i det du skriver og jeg fik fx nogle rigtig gode oplevelser, da jeg begyndte at gå efter "erfarne" kvinder med evne til at kunne lidt tankelæsning - for det havde jeg brug for:lol:. Og så har jeg lært at det ikke giver mening bare at vælge kvinder med gode anmeldelser, for de duer kun, når dem der anmelder har samme ønsker og behov som mig selv:-)

Du lyder som en fin fyr og jeg håber du finder nogle dejlige kvinder der kan forkæle dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja undskyld mig Hr. tyksen Jeg har selv været på den maskuline siden af 100kg. i over 30år og jeg har derfor selv oplevet mit i den forbindelse. Men det lyder helt ærligt som om din vægt er dit mindste problem. Når du er 191cm. høj er 121kg. da ikke meget overvægtigt. Men da du beskriver hvordan du tidligere kunne "det der med de lækre piger" som sportsmand +normalvægtige -og ingen problemer havde. Så lyder du som du har mindreværdskomplekser og i en sådan grad, at det hæmmer dig i din relation til piger (dem som du tidliger ingen problemer havde med at score +havde gode oplevelser med) også må du bare nøjes med thaikvinder du ellers ikke tænder specielt på -men at de rent faktisk kan give dig gode oplevelser ved et besøg... hmmm......

Fordi andre har haft succes med en pige og laver en anmeldelse -og andre tilkendegiver at de ligeledes har haft gode oplevelser -er jo ikke ensbetydende med du får succes (og det behøver ikke være pga. din vægt/hygiejne osv.) Selv om vi er mænd er vi jo meget forskellige... 

Danske og østeuropæiske kvinder -har jeg det, på samme måde, som du har det med thaikvinder... Sådan har det været i mange år... Nogen kan godt tænde mig -men så er de gift eller er ikke single. Men jeg er så evigt taknemlig over der findes andre kvinder;-)

Det er lavet undersøgelser om at overvægtige mennesker ikke får den samme respekt som andre -og man har ikke så meget tålmodighed med dem -og gider egentligt ikke, at lytte til, hvad de har at sige... Og det kan jeg selv skrive under på -da jeg ikke er overvægtig længere -det er mærkbart nu, hvor jeg bliver taget mere alvorligt, når jeg siger noget. Det er jeg naturligvis glad for... Da jeg er en der elsker detaljer, og ligger mærke til de små ting -har jeg rent faktisk oplevede, hvordan f.eks. en overvægtige kollega må kæmpe for, at blive taget alvorlig, når hun argumentere for noget hun har fuldstændigt ret i... Det gør mig harm det skal være sådan.

Jeg gør meget ud af at fortælle hvad jeg vil have og hvor længe -jeg er ikke en der har let ved, at komme og har aldrig haft det -det har været et problem for en del piger, jeg har besøgt, og dermed også blevet mit problem -fordi de skynder på mig, og tror min pik er lavet af træ -og de bare kan tag ved helt uden følelser(fornemmelse) -også kan jeg jo slet ikke komme... Jeg er jo en gammel r.. på et stykke over de 50 så når jeg bestiller tid -starter det altid med massage -og ekstra må vi se på hen af vejen (hvis jeg ikke kommer i stemning/ingen kemi) så vil jeg ikke aftale noget på forhånd -mange thai kvinder har den helt rigtige indstilling til det, og tager det som en udfordring, at få mig i stemning, og det kan jeg sgu da godt lide... Efter 1-2 timers massage er jeg klar til sex (såfremt stemningen er kommet) vi har sex -og tit fantastisk, nogen gange kommer jeg helt uden videre -andre gange går jeg i baglås, og kan sgutte kneppe mig til, at komme og en sjælden gang kan pigen helle ik få mig til at komme -også er det jeg tager over, og viser dem hvordan det skal gøres -det siger jeg gerne til dem -og understreger det er vigtigt de følger med, og lærer det til næste gang (med et glimt i øjet) Det tager jeg helt roligt, og gør det ikke til et problem -hvis det skulle ske... (det var et stort problem for mig tidligere, og kunne gøre det umuligt, at slappe af og nyde det -fordi jeg var bange for om jeg gik i baglås.

Efter min mening skal du spørge dig selv:

-1 hvad er det jeg vil have 

-2 Hvad er en god oplevelse for mig

-3 med hvem

-4 hvad kan jeg selv gøre for det bliver en god oplevelse

-5 hvis jeg har fundet 1 pige der giver mig gode oplevelser, hvorfor tag chancen med en ny

-6 forberede pigen -hvad du ønsker af hende -muligvis før besøget -og hvis du mener det er vigtigt fortæl du er en stor mand (har jeg aldrig gjort)

-7 glem andres anmeldelser -brug det som underholdning -find dine piger selv -sikre dig de udbyder det du vil have på forhånd.

-8 Prøv altid på at få det bedste ud af situationen/besøget -også selv om det ikke går som du havde planlagt -thaier har det med at overraske -og man kan aldrig helt vide, hvad der sker selv om man kender dem/har været der før...

-9 Glem fortiden -du lever her og nu -og ser fremad ikke tilbage...

-10 Kik dig i spejlet hver dag og sig "jeg er som jeg er og det er godt nok til mig" (f.eks.)

Dine komplekser skal du stoppe med, at slå dig selv oven i hoved med!!! -du kan ikke bruge det til noget. Ingen kan hjælpe dig -du må selv tag ansvaret, og finde DIN vej til succes;-) DU ER IKKE FORKERT1

Med de bedste intentioner og positive tanker -held og lykke;-)        

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catsuit skrev, for 34 minutter siden:

Hvad er det man siger... "Mænd er fra Mars, kvinder er fra Venus". Vi er bare forskellige fysisk, psykologisk, følelsesmæssigt, og ja, sexuelt. Ikke bedre eller værre. Men meget forskellige. Jeg ser mange unge bitre "mænd" tage denne mentalitet til en ekstrem; kvinder tænder kun på flotte, høje, veltrænede, velbetalte mænd. Og det er ganske simpelt noget vås. 

Kvinder tænder primært på psykologiske faktorer. Selvtillid, at vide hvad man vil have, humor, charme, kompetence... Du ser det hele tiden gå i gengang på dating sites og lign. "Et glimt i øjet" osv. Selv højden har enlig ikke noget at gøre fysisk, så meget som den psykologiske effekt. Fysikken, trods den spiller en semi-betydelig rolle, er nærmest sekundær og kan på ingen måder spille op mod personligheden. 

Det tror jeg du har helt ret i, et langt stykke hen ad vejen.
Det får en masse til at falde på plads for mig.
Men det får mig også til at kaste mig grædende ned på gulvet og skrige, ååh nej nej nej ... :D:D:D
Jeg har været kronisk kæresteløs i 30 år, og jeg tror jeg har forspildt en hel bunke gode chancer ... 

Jeg tror du har fuldstændig ret i at kvinder tænder seksuelt på noget andet end mænd.
Det kan sagtens være derfor at jeg har oplevet en forholdsvis god kemi ved de fleste af mine besøg.

Dér, hvor der er et reelt problem, er at nogle af os har cirka samme chancer som en skrædder i helvede for at komme tæt nok på en kvinde til at vi når at tænde hende.
Det handler om selve det at flirte, og score.
Og her betyder udseendet meget.
Som det blev beskrevet i en anden tråd, så kan mange kvinder ikke finde en kæreste fordi de aldrig ville vælge een hvor "slipset sidder skævt"
Kæresten er ikke bare et personligt forhold - det er en del af kvindens sociale udstillingsvindue .. 
Og det er et ufravigeligt krav for mange - især i det pæne parcelhus.segment - at kæresten skal være præsentabel, og være seriøs.
Også selv om kvinden selv dybest set ikke er til et fast forhold.

Der er to faser.
At flirte og at score.
Og her er kvinder benhårde.
Uden charme, selvtillid OG et godt udseende får du ikke fodfæste ... 

Og så selve sex'en
Og hér tror jeg også at det er andre kvaliteter der tæller ... 

Det helt særlige ved at besøge pigerne er, at vi hér kan komme helt 'udenom' 'jagten på kødmarkedet' - så er vilkårene helt anderledes ...

Udseendet tænder ikke seksuelt - men det tænder socialt ,,, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin og hudløst ærlig tråd, @Dentykke. Du får hermed et par lige så ærlige input retur:

Ja, med din angivne højde og vægt, falder du nok i kategorien “tyk”, og dit BMI er højere end det anbefales. Men din højde taget i betragtning er det faktisk ikke så slemt endda. Jeg er derfor helt på linje med @Keaper, når han siger

Keaper skrev, for 5 timer siden:

A Lot I think is in our heads.

Hvilket fører til næste pointe: Det er tydeligt, at du er ked af situationen, og jeg er sikker på, at de fleste af os herinde føler med dig, for så mange skuffelser sætter unægteligt sine spor. Men hvad gør det ved din udstråling? Kan det undgå at påvirke din fremtoning, når du møder en ny pige for første gang? Måske er din ængstelse for en ny skuffelse allerede startet, inden pigen åbner døren? Hvilket så resulterer i usikkerhed og frygt for nederlag, allerede inden pigen har fået muligheden for at gøre noget godt for dig? I så fald vil også piger med nok så godt et renomme i praksis have svært at få jeres stund sammen gjort fantastisk. @Catsuit udtrykker det rigtig fint:

Catsuit skrev, 1 time siden:

Min pointe er: problemet er måske ikke så meget at du er tyk, som hvad det at være tyk gør ved din udstråling 

Det, jeg skriver ovenfor, kan godt læses som om, at hele skylden igen lægges på dine skuldre. Det er ikke der, jeg vil hen. Til gengæld tror jeg, at du måske kan finde lidt hjælp i at identificere årsagerne til din usikkerhed. Nærmere bestemt de årsager, som ikke har med din skikkelse at gøre. Du udvælger de højt besungne piger, hvilket umiddelbart kan synes oplagt. Til gengæld kan det måske også medføre et pres for dig, fordi det mentalt gøres til et “det-her-kan-ikke-gå-galt”-besøg. Hvilket måske presser dig under besøget hos pigen, og i hvert fald efterfølgende medfører en følelse af fiasko, hvis det ellers “sikre valg” heller ikke var så godt endda alligevel.

Hvad kan du så gøre ved det? Det enkle svar, som desværre bare er ret tæt på umuligt i praksis, er at prøve at lade være med at have forventninger til, at din GP-aftale helst skal få dig helt op at ringe. Også selvom pigen har gode anmeldelser. Tænk i stedet noget i stil med “nu-tager-jeg-det-som-det-kommer”. Og måske er det nemmere at tænke sådan, hvis du vælger piger, som ikke ligger helt i top med lutter stjerneanmeldelser (beklager overdrivelsen, men du fanger nok, hvad jeg mener).

En anden fremgangsmåde kunne være det, som @Bananas er inde på. Nemlig at fokusere på dem, som du oplever positive oplevelser hos. Det kan så enten være i thaimiljøet eller hos de par GP’er, som du fremhævede at have gode besøg hos. For helt ærligt undrer jeg mig over, at når du har så mange skuffende besøg, hvorfor vælger du så ikke at gå derhen, hvor du havde det godt?

Håber, at du finder en løsning, som passer dig godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit
sneræven skrev, for 8 minutter siden:

Kæresten er ikke bare et personligt forhold - det er en del af kvindens sociale udstillingsvindue .. 

Jeg er vild med din formulering. Selvfølgelig kan man aldrig helt adskille det dyriske og det menneskellige; jeg har ofte observeret par hvortil de er sammen fordi de bare er bange for at være alene. For at opfylde samfundskriterierne om hus, volvo og vovse. For at passe ind på overfladen. For ikke endnu engang at sidde alene til påskefrokosten med familien, men at råbe til omverdnen: "Se! Jeg har en kvinde. Er jeg ikke ganske normal?". At partneren enlig ikke er meget end en Gucci taske for at imponere kammeraterne og pynte på sin facebook profil. Sand kærlighed... Hvad er nu det? Over halvdelen af alle ægteskaber ender i skillsmisse, og de der varer ved, gører næppe uden købesex. 

I min optik, så er det at tiltrække kvinder ikke en esoterisk kunst som så mange salgsmænd gør ud af det. Hvad jeg mener, og som du selv peger på, er at der i de fleste forhold er et element af social udstilling. Jeg husker jeg brokkede mig over dette til en tidligere chef. Han svarede at hand onkel havde fundet en kone i Thailand. Hun var økonomisk sikret i et fredeligt land, og han havde rent tøj, en varm middag og en nøgen kvinde i sin seng. "Klik" gik det op for mig. Sådan er vi bare forskellige

Så jo, både det med at engarere sig med kærester, flirts, engangsknald, ægteskaber, livsstil, og motiverne bag... Det handler om at kende sig selv. Tilteækning og forhold, hvad end de er betalte, komprimerede eller dybt autentiske er en sær størrelse. Min pointe er bare at der ligger så meget mere til tiltrækning og kemi end et vaskebræt og et par solbrune muskler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...