Hop til indhold
John Dillermand

Anal tillæg

Recommended Posts

Emnet har været oppe før, altså at der skal betales ekstra for Sport i 2'eren. Typisk fra 500 kroner og opad.
GP'ere angiver som forklaring dels at det kræver forarbejde med tømning og udskylning, dels at man tager tillægget bare fordi man kan. Men oveni den almindelige timepris på i hvert fald 1500 kr,så bliver det hurtigt en udskrivning for entusiaster og nysgerrige.

Men sjovt nok så mødes man ikke af dette tillæg hos transer og ladyboys og siden vi må antage at en endetarm er en endetarm uanset på hvem den sidder,så ser de intet behov for tarmskylning. Så man kunne godt få den fornemmelse at GP'ere takserer tillægget fordi de kan og kunderne måske ikke diskutererer så meget om noget som måske er et lidt pinligt emne.

Kære GP'ERE. Er det et reelt tillæg eller bare et spørgsmål om at den kloge narre den mindre kloge.

Måske kunne analtillæg til den bedste pris=gratis være en konkurrenceparameter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DanskeMaria

Super godt spørgsmål :)

Jeg tager tillæg fordi alle andre gør, og fordi jeg førhen aldrig tog tillæg så mente gæsten man bare lige kunne jage den direkte ind, med tillæg føler jeg lidt mere at det er aftalt hvad der skal ske. Så kommer det ikke som en overraskelse og så er det jo dejligt men er forberedt med udskylning.

Dog har jeg desværre erfaret at man får nogle rifter og andre "skader" dernede og det vil jeg helst gerne undgå når jeg kommer i det humør, jeg tilbyder det som sådan kun til dem der direkte har et ønske om det. Skulle skaden ske så dækker det vel svie og smerte:lol:

Jeg tager tillæg (300kr.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har absolut ingen holdning til hvad ladyboys, transer eller andre GP'er gør for den sags skyld. Jeg aner intet om ladyboys og transers prissætning, men siden de ikke har en skede, er prisen på anal måske simpelthen indtænkt i deres grundpris? Det kunne den også sagtens være hos mig, så var min grundpris bare højere. 

Jeg skyller ud, det har jeg det bedst med. Jeg vil heller ikke stå inde for, at jeg har lyst til at blive taget hårdt analt af hver eneste mand på en vagt, så jeg sorterer i det med tillægget - så må fornøjelsen jo gå til dem som vil lægge det ekstra :) Hvis en pige kun har lyst til anal en enkelt gang eller to på en vagt, er det jo oplagt med et højt tillæg for både at maksimere profit og begrænse efterspørgsel til det ideelle. 

Mit tillæg er så ikke 500, og det er netop fordi jeg ikke vil afskrække, men tværtimod opfordre til anale fornøjelser, men selv hvis ingen andre tog tillæg for anal, tror jeg nu nok, at jeg ville. Det er mere krævende både i prep og udførelse, længere er den ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det lidt på samme måde med thai'erne. Når jeg alligevel er nøgen, hun er næsten nøgen, vi er alene i værelset i en time og jeg allerede har betalt for massage - hvorfor skal det så koste ekstra med lidt knepperi? Et knald er jo en fuldstændigt naturlig udvikling af massage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 1 time siden:

Emnet har været oppe før, altså at der skal betales ekstra for Sport i 2'eren. Typisk fra 500 kroner og opad.
GP'ere angiver som forklaring dels at det kræver forarbejde med tømning og udskylning, dels at man tager tillægget bare fordi man kan. Men oveni den almindelige timepris på i hvert fald 1500 kr,så bliver det hurtigt en udskrivning for entusiaster og nysgerrige.

Men sjovt nok så mødes man ikke af dette tillæg hos transer og ladyboys og siden vi må antage at en endetarm er en endetarm uanset på hvem den sidder,så ser de intet behov for tarmskylning. Så man kunne godt få den fornemmelse at GP'ere takserer tillægget fordi de kan og kunderne måske ikke diskutererer så meget om noget som måske er et lidt pinligt emne.

Kære GP'ERE. Er det et reelt tillæg eller bare et spørgsmål om at den kloge narre den mindre kloge.

Kom glad ….. Hos mig er anal til dig GRATIS 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rart at se at DanskeMaria indrømmer at det er et fiktivt tillæg,der er formentlig ingen proffered uanset seksuel orientering der udskyller tarme for der er intet reelt behov for der lissom det ikke sker på Lillemor hjemme hos Hr. Og Fru Jensen. Og tak for tilbuddet til DanskeBlondeEmma om gratis dildo i min røv. Det er vist det de i byretten kalder for omvendt bevisførelse.:-P Men lidt morsomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan egentlig undre sig lidt over, at tillægget for anal altid er det samme, uanset om gæsten har købt en halv eller en hel time. Og ja, det er nok de færreste besøg, hvor der står analsex på programmet i samtlige minutter, men med den fulde time kan mange nok nå to omgange. Eller det gør man måske ikke med anal i begge runder, så? (Er selv totalt uvidende på området)

Det samme gælder i øvrigt med kys. Der er det også samme tillæg, uanset om besøget er aftalt til 30 eller 60 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Man kan egentlig undre sig lidt over, at tillægget for anal altid er det samme, uanset om gæsten har købt en halv eller en hel time

Hvis jeg skal svare for mig selv er det halvt, at det er forberedelsen som fylder. Samme med opvarmningen - det hårdeste fysisk ved analsex er begyndelsen, hvor man stadig er ved at varme op og alt er meget stramt. Det er her der er risiko for at det gør ondt og størst risiko for rifter. Når først jeg er varmet op "glider det nemt", og om det er en halv time eller en time gør ikke den store forskel ift. hvor hårdt det fysisk er ved mig. Til gengæld når jeg at blive "kold" imellem gæsterne, så jeg skal altid varmes op på ny, og når et punkt hvor det bliver ømt - det er så typisk her jeg siger nej tak til flere møder med anal. Heldigvis kan jeg tage ret meget før jeg ikke nyder det mere ^_^ Basalt set, det er i begyndelsen hele humlen ligger, derefter er det smooth sailings. Det svære er selvfølgelig at vurdere på forhånd, hvornår man når det punkt, når man laver sine aftaler, for én mand som ikke ved hvad han laver kan gøre en øm resten af dagen. Derfor bruger jeg ofte selv tid på at varme min røv op forinden anal - det kan man jo ikke kalde andet end en fornøjelse, men igen, tidskrævende. De mænd som selv modtager anal kan jo prøve at overveje, om de kan genkende det jeg skriver fra dem selv. 

Den anden halvdel er, at det simpelthen bliver for omstændigt med tillægs-tillægs priser. Så hellere bare lande på én pris uanset tiden. Det plejer jo alligevel at blive billigere jo længere man besøger, så det er bare endnu en bonus. Jeg vil ikke sige, at mængden af penetrering intet betyder, men der er jo heller ikke forskel på prisen hvis du vælger at kneppe igennem samtlige minutter vs. 10 minutters sex og 20 minutter kæl og hygge. Jeg ved ikke med andre, men har man købt anal ved mig er det selvfølgelig ikke begrænset til én runde - men booker man 4 timer vil jeg nok understrege, at det ikke bliver 4 timers konstant penetrering af min røv ;) 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 13 timer siden:

Jeg sælger ikke analsex men jeg dyrker det privat og jeg kan ihvertfald bekræfte at det koster blod, sved og tårer samt TID at forberede anal sex. Jeg bruger min en time på udskylning. Og mange jeg kender bruger samme tid. 

Jeg forstår faktisk ikke at det undrer nogle at det koster ekstra? 

Analsex er ikke bare lige. Og et hul er ikke bare et hul. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Man kan egentlig undre sig lidt over, at tillægget for anal altid er det samme, uanset om gæsten har købt en halv eller en hel time. Og ja, det er nok de færreste besøg, hvor der står analsex på programmet i samtlige minutter, men med den fulde time kan mange nok nå to omgange. Eller det gør man måske ikke med anal i begge runder, så? (Er selv totalt uvidende på området)

Det samme gælder i øvrigt med kys. Der er det også samme tillæg, uanset om besøget er aftalt til 30 eller 60 minutter.

Ja, man skal passe på med tillæg, da det nemt løber op - derfor bestiller jeg normalt kun 1 - 2 tillæg - og så gerne 1 time, da jeg på den måde, sådan set får mere for pengene ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 30 minutter siden:

Hvis jeg skal svare for mig selv er det halvt, at det er forberedelsen som fylder. Samme med opvarmningen - det hårdeste fysisk ved analsex er begyndelsen, hvor man stadig er ved at varme op og alt er meget stramt. Det er her der er risiko for at det gør ondt og størst risiko for rifter. Når først jeg er varmet op "glider det nemt", og om det er en halv time eller en time gør ikke den store forskel ift. hvor hårdt det fysisk er ved mig. Til gengæld når jeg at blive "kold" imellem gæsterne, så jeg skal altid varmes op på ny, og når et punkt hvor det bliver ømt - det er så typisk her jeg siger nej tak til flere møder med anal. Heldigvis kan jeg tage ret meget før jeg ikke nyder det mere ^_^ Basalt set, det er i begyndelsen hele humlen ligger, derefter er det smooth sailings. Det svære er selvfølgelig at vurdere på forhånd, hvornår man når det punkt, når man laver sine aftaler, for én mand som ikke ved hvad han laver kan gøre en øm resten af dagen. Derfor bruger jeg ofte selv tid på at varme min røv op forinden anal - det kan man jo ikke kalde andet end en fornøjelse, men igen, tidskrævende. De mænd som selv modtager anal kan jo prøve at overveje, om de kan genkende det jeg skriver fra dem selv. 

Den anden halvdel er, at det simpelthen bliver for omstændigt med tillægs-tillægs priser. Så hellere bare lande på én pris uanset tiden. Det plejer jo alligevel at blive billigere jo længere man besøger, så det er bare endnu en bonus. Jeg vil ikke sige, at mængden af penetrering intet betyder, men der er jo heller ikke forskel på prisen hvis du vælger at kneppe igennem samtlige minutter vs. 10 minutters sex og 20 minutter kæl og hygge. Jeg ved ikke med andre, men har man købt anal ved mig er det selvfølgelig ikke begrænset til én runde - men booker man 4 timer vil jeg nok understrege, at det ikke bliver 4 timers konstant penetrering af min røv ;) 

Men så kom der en lidt anden forklaring som nok giver mere mening end undskyldningen om behov for udskylning. Og den giver da mening.

Men søde Nanna håber du er klar over at der i modsætning til hvad du skriver længere oppe  findes trans'er med skeder. Det er dem med de dybe stemmer,store hænder og  Grove ansigtstræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
John Dillermand skrev, 1 time siden:

Men så kom der en lidt anden forklaring som nok giver mere mening end undskyldningen om behov for udskylning. Og den giver da mening.

Men søde Nanna håber du er klar over at der i modsætning til hvad du skriver længere oppe  findes trans'er med skeder. Det er dem med de dybe stemmer,store hænder og  Grove ansigtstræk.

Det er din mening, at udskylning ikke er en valid grund til tillæg. Det er det for mig. Jeg har det bedst med at skylle ud, så det gør jeg, og det tager tid og er ikke en videre underholdende process, så selvfølgelig tager jeg ekstra for besværet. Det er sandt, at der sjældent er uheld, selvom man ikke skyller ud. Privat skyller jeg heller ikke hver gang (ligesom jeg privat ikke altid tager bad, barberer ben og fisse, lægger makeup, og alle de andre ting som vi gør inden købesex, fordi vi har en vis professionel standard), men når jeg tager penge for sex, vil jeg være så sikker som muligt på at det bliver en ren fornøjelse for mine gæster og mig selv. At der så er flere årsager til tillæg end udskylning er en anden sag. 

Det er sandt, nogle transer har skeder. Andre har ikke, alt afhængigt af om de har valgt at blive opereret (masser af transkønnede som identificerer sig som kvinder vælger operationen fra). Min pointe var mere, at anal måske er en forventet aktivitet i det segment og derfor en del af grundprisen, modsat GP'er hvor anal på ingen måde er forventet som en grundlæggende del af et møde, da mange GP'er slet ikke tilbyder dette. Som jeg også skrev i mit første indlæg, er transkønnede og ladyboys' prissætning ikke noget, jeg ved noget om, så det var et gæt på hvorfor de ikke anvender tillæg til anal, hvis det reelt er tilfældet. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 2 timer siden:

Hvis du ikke rigtig regner udskylning for noget og andet end en undskyldning for at tage et tillæg, så synes jeg sørme du skal prøve det selv. Så tror jeg nemlig du får en lidt mere ydmyg og respektfuld  tilgang. Prøv ar skylle din røv 80 - 100 gange, som er tilfældet og mærk ømheden og mavekramperne som følger.  Der er meget planlægning i det her og analsex er ihvertfald en af de ydelser JEG ville taksere ret højt - hvis jeg altså skulle udbyde det. 

Dernæst er en anden " undskyldning" - som du kalder det - at det - som nanna også er inde på - at det faktisk er ret ubehageligt i starten at blive taget analt, men at det så bliver rart senere. Dvs man skal igennem et vist ubehag / smerte før det bliver lækkert og liderligt. Og det kræver OGSÅ at manden ved hvad han gør og starter langsomt ud. Hvis han ikke forstår forskellen mellem vaginalsex og analsex - ja så er det bare ret ufedt og væmmeligt for kvinden. 

Jeg tænker at hvis det stadig - trods ret gode forklaringer - er svært at forstå hvorfor der er tillæg på dette - ja så er der ikke andet for, end at du prøver selv at blive taget analt - selvfølgelig efter grundig udskylning ;)

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant fordi man stiller spørgsmålstegn ved rimeligheden ved et anal tillæg som kolleger i branchen dvs ladyboys m fl. som må formodes at have indgående kendskab til emnet ikke takserer så bliver man straks overfaldet af en horde aggressive trunter og skal trues med analvoldtægt og hvad ved jeg.

Jeg synes at I er pinlige og barnlige. Men money talks i begge huller åbenbart. Egentlig er jeg bare dødtræt af den endeløse liste af tillæg for at få nusset tæer ja til at få et tantekys på kinden.

Over and out.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænder ret voldsomt på analsex, og betaler gerne hvad det koster for noget jeg er vild med. Slutprisen for en time med anal (+hvad jeg ellers gerne ville) har alligevel været nogelunde ens for dem hvor anal har indgået i grundprisen, har været en ekstra, eller har været med i "alt på menuen". 

Jeg oplevede da også på et mindeværdigt besøg at betaling for anal kunne være et dominans (var aftalt) element hvor hun fik ekstra beløbet lige når hun skulle have den i røven. 

Jeg er egentlig også lidt tændt på den beskidte del, og kan da fortrække at pigen ikke har rengjort, men hun må da gerne gøre det for sin egen skyld. Det er flere gange lykkedes at måtte varme en pige op med fingrene og finde en lille "snack" i den sammenhæng. Det er selvfølgelig noget jeg advarer om i forhold til kys osv. 

Til gengæld har jeg ganske få gange oplevet piger der havde anal på menuen som virkelig ikke brød sig om det men bare bed tænderne sammen for ekstra beløbets skyld. Det var så ikke rigtigt sjovt for nogen af os. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 21 minutter siden:

Interessant fordi man stiller spørgsmålstegn ved rimeligheden ved et anal tillæg som kolleger i branchen dvs ladyboys m fl. som må formodes at have indgående kendskab til emnet ikke takserer så bliver man straks overfaldet af en horde aggressive trunter og skal trues med analvoldtægt og hvad ved jeg.

Jeg synes at I er pinlige og barnlige. Men money talks i begge huller åbenbart. Egentlig er jeg bare dødtræt af den endeløse liste af tillæg for at få nusset tæer ja til at få et tantekys på kinden.

Over and out.

Hvad er pinligt og barnligt? 

Er det pinligt og barnligt at prøve at forklare årsagen til at der er tillæg på analsex? 

Eller er det pinligt og barnligt at være uforstående - som du jo er - trods gentagne forklaringer og endog eksplicitte uddybninger på hvad det kræves at forberede sig

Er det pinligt og barnligt at gøre opnærksom på at der ligger et stort arbejde i det eller er det mere pinligt og barnligt at påstå at det bare er en undskyldning for at tage et tillæg? 

True med anal voldtægt ligefrem? Seriøst?  

Føler du dig truet og er bange for at nogle vil voldtage dig analt fordi jeg opfordrer dig til at afprøve analsex selv? ( apropos pinligt og barnligt) 

Hvis der vitterlig er noget man ikke forstår, men gerne vil forstå ( du oprettede denne tråd for at forstå går jeg ud fra - eller var motivet i virkeligheden et andet?) ja så er det altid en ide at afprøve tingene selv. For det meste fremmer det forståelsen helt gevaldigt at afprøve tingene selv. Man bliver ofte meget mindre skråsikker og mere ydmyg når man prøver det på egen krop. Fordi når man ikke vil godtage forklaringer og borttkaster forklaringer og kalder dem for " undskyldninger" ja så er der jo ikke så meget andet jeg kan gøre end at sige = prøv det selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 52 minutter siden:

Over and out.

Seriøst?…:blink:

Tør dig øjnene og tænk dig om en gang mere. 

Det er ikke pigerne, der er pinlige og barnlige i denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

DanskeMaria kommer som den eneste med en seriøs forklaring på at der skal varmes op og det har jeg da forståelse for det skal da være en fornøjelse og rifter i  slimhinder er ikke godt. Fuld forståelse men det kan da ikke være så slemt nærmest en fornøjelse med en lun glasdildo smurt med rosenolie. Det er da lige før det skulle være et anal fradrag for at få lov til at hygge sig uden at være besværet af irriterende kunder i den halve time. Bild mig ikke ind at danske piger ligger på ryggen 8 timer hver dag med konstant spredte ben mens telefondamen dirigerer trafikken til og fra. Hvis den holder,så medgiver jeg at der er et indtægtstab. Og denne her grundige skylning med analpumpe i hele og halve timer tror jeg kun de mest kropsforskrækkede bruger tid på. Herregud enhver har da tørret et barn i røven og tænk ikke på hvad hjemmehjælpere og sygeplejersker må tørre i.

Reaktionen og den barnlige retorik  kommer fordi det er et angreb på deres pengepung. Bevist af at trans'er m fl. ikke bruger det.

Ingen tvinger pigerne til det,så tillægget er primært fordi gæsterne er dumme nok til at betale det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Dillermand skrev, 1 time siden:

DanskeMaria kommer som den eneste med en seriøs forklaring på at der skal varmes op og det har jeg da forståelse for det skal da være en fornøjelse og rifter i  slimhinder er ikke godt. Fuld forståelse men det kan da ikke være så slemt nærmest en fornøjelse med en lun glasdildo smurt med rosenolie. Det er da lige før det skulle være et anal fradrag for at få lov til at hygge sig uden at være besværet af irriterende kunder i den halve time. Bild mig ikke ind at danske piger ligger på ryggen 8 timer hver dag med konstant spredte ben mens telefondamen dirigerer trafikken til og fra. Hvis den holder,så medgiver jeg at der er et indtægtstab. Og denne her grundige skylning med analpumpe i hele og halve timer tror jeg kun de mest kropsforskrækkede bruger tid på. Herregud enhver har da tørret et barn i røven og tænk ikke på hvad hjemmehjælpere og sygeplejersker må tørre i.

Reaktionen og den barnlige retorik  kommer fordi det er et angreb på deres pengepung. Bevist af at trans'er m fl. ikke bruger det.

Ingen tvinger pigerne til det,så tillægget er primært fordi gæsterne er dumme nok til at betale det.

Men hvorfor opretter du en tråd hvor du spørger :"  kære GP ere. Er det et reelt tillæg eller bare et spørgsmål om den kloge narrer den mindre kloge?" 

Du vil jo åbenbart ikke høre svaret, så hvorfor spørger du. Du opretter jo ikke tråden og stiller spørgsmålet, fordi du er nysgerrig og gerne vil højne din viden. Du opretter tråden for at brokke dig ikk. Fordi du ikke gider betale ekstra for anal. 

Det her er jo bare en brokketråd over at der er tillæg på analsex. Du er reelt fuldstændig ligeglad med hvorfor. Så lad være med at foregive at du vil høre en forklaring og øge din horisont, for det er du åbenlyst totalt ligeglad med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der stilles af TS et spørgsmål, som man i et kort øjeblik indbilder sig er nogenlunde seriøst. Hvad det altså ikke var; det var kun retoriskt og en argumentation for at anal altid skal indgå i prisen.  Når det viser sig at ikke alle er enige - at der tilmed findes andre synspunkter og meninger - så er TS oprørt, sur og krænket. 

Endnu et debatindlæg som ikke var oplæg til debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 49 minutter siden:

[…trolling…]

Næste gang du keder dig, og får lyst til at spille dum og diskutere for diskussionens skyld, så lad være med at kalde nogen for barnlige. Det giver sådan et dumt indtryk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Den lille frøken skrev, for 8 timer siden:

Jeg tænker at hvis det stadig - trods ret gode forklaringer - er svært at forstå hvorfor der er tillæg på dette - ja så er der ikke andet for, end at du prøver selv at blive taget analt - selvfølgelig efter grundig udskylning ;)

Jeg har selv prøvet nogle gange, at blive taget analt med strap-on og af shemales, og jeg har fuld forståelse for, at det er en ydelse som de fleste piger tager ekstra for. 

Er du sindsyg, hvor har jeg et par gange brugt lang tid på at foreberede mig på det, og kan nikke genkendende  til, at det ikke er særlig rart indtil man er varmet op, men så er det til gengæld også en rigtig dejlig følelse. 

Det er yderst sjældent jeg prøver det, og det er bl.a. på grund af udskylningsdelen, men også gener bagefter, som kan være ondt i maven og medføre en del luft i maven også. Men det har sikkert også noget af gøre med, at dee netop går så lang tid mellem, at jeg gør det, tænker jeg. 

Men ja, jeg ser det som en naturlig ting, at analsex koster ekstra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I tror nok det er løgn men jeg har den sidste tid besøgt 3 piger hvor ingen tog ekstra for anal, det fremgik da heller ikke af annoncerne de tilbød det. Men med charme og en portion nysgerrighed kommer man langt, der har dog også været én som på det bestemteste afviste sport i 2´eren.

Og lad nu være at fiske efter hvem de er. :P

Redigeret af pacer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dillermanden er jo nok påvirket af pornoen, hvor kvinden altid har en ren røv og blot stønner noget mere med dilleren i det hul. Pornoen gør jo, at vi er mange der drømmer om at tage tøserne i numsen med jævne mellemrum, men jeg skal ikke ud i den genre, købesex er dyrt nok i forvejen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...