Hop til indhold
Milner

Mindreværdig / ligeværd / ydmygende - hos den lækre. ??

Recommended Posts

Har planlagt et GP visit i morgen, mit første..

Den mest hotte, lækre og veldrejede milf, - i mine øjne.
Extremt overscore, - som man jo kun kan komme i bukserne på fordi man har penge med.
Så er det jeg kommer til at tænke på:

Er der ingen af jer der kan få følelsen af at der ikke er ligeværd, - eller at hun inderst inde ser lidt ned på en, -

- at det faktisk / måske endda er lidt ydmygende....??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er rigtig mange af os, som “overscorer”, når vi besøger de veldrejede piger. Se det som et privilegie, at du kan få mulighed for at være sammen med lige præcis hende, du har udvalgt dig, fordi hun passer ret godt til dine præferencer.

Hvis bare du opfører dig pænt og respekterer hendes grænser, er det overvejende sandsynligt, at hun vil være glad for dit besøg. Selvom pengene kun går den ene vej, så værdsætter hun jo også gode oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej . Har aldrig haft den følelse. Ved selvfølig godt det handler om en forretning for pigeren. Men jeg forsøger altid at vise venlighed og respekt for dem jeg besøger. Og det har altid givet pote. Har aldrig følt eller prøvet at det bare skulle overståes og så få mig ud af døren igen. 

Men måske jeg bare har været heldig og valgt de rigtige piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne måske opleve at hun mente man nærmest skulle være beæret over at få lov..?

Sådan lige glemme hun er "varen", - dermed ikke sagt hun ikke skal behandles ordentligt og respektfuldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, jeg har det lidt omvendt:

"Lykkelige dig kvinde, som nu får glæden at omgås med en intelligent, sanselig, humoristisk, velduftende og meget smuk gentlemand med oceaner af erfaring."

Pengene fungerer som et balanceværktøj; de gør at hun ikke behøver føle sig underlegen og jeg heller ikke overlegen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok ikke for at prale, men ingen GPer kan hamle op med de kærester jeg har/haft. Medmindre man selvfølgelig bliver kæreste med en GPer. Den man elsker er altid den lækreste i verden.

(min kæreste kigger med over skuldren, stol ikke på ovenstående)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er selv lækker, men har et totalt fetish for at blive ignoreret. Når jeg lige skal have suset mit kink af så finder jeg en dårlig anmeldelse herinde, tager hen til damen og få mit kink opfyldt helt gratis haha. Så jo, den slags findes. Men tror de piger der ikke bryder sig om jobbet ser ned på kunderne uanset hvor lækre de er, så længe de betaler for sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg aldrig tænkt… at det skulle være ydmygende….

Jeg synes selv at jeg ser ganske fornuftig ud. Bevares, kunne bestemt have holdt træningen bedre ved lige igennem corona helvedet…. Til gengæld vover jeg den påstand at langt de fleste gp/thai’er synes om det jeg er og gør, seksuelt. Det synes også at være tilfældet ved ons’ og forhold. Så selv de lækreste føler jeg ikke at jeg skal føle mindreværd ved…. og det skal man da slet ikke ved en gp. Hvis hun slet ikke kan se sig selv med dig, må hun jo sige det…
Til gengæld, og det synes jeg egentlig gør sig gældende både ift købepiger og IRL så er de her, helt ekstremt lækre piger, ofte et elendigt knald. Mange af dem føler nærmest at de er så lækre at du burde komme bare ved synet af dem. De putter intet i sex’en og så kan det sq være det samme….

Så afsted med dig med oprejst pande og gå ind i det og tænk at hun sq er heldig at du lige føler for give hende en ordentlig tur….:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, 1 time siden:

Det har jeg aldrig tænkt… at det skulle være ydmygende….

Jeg synes selv at jeg ser ganske fornuftig ud. Bevares, kunne bestemt have holdt træningen bedre ved lige igennem corona helvedet…. Til gengæld vover jeg den påstand at langt de fleste gp/thai’er synes om det jeg er og gør, seksuelt. Det synes også at være tilfældet ved ons’ og forhold. Så selv de lækreste føler jeg ikke at jeg skal føle mindreværd ved…. og det skal man da slet ikke ved en gp. Hvis hun slet ikke kan se sig selv med dig, må hun jo sige det…
Til gengæld, og det synes jeg egentlig gør sig gældende både ift købepiger og IRL så er de her, helt ekstremt lækre piger, ofte et elendigt knald. Mange af dem føler nærmest at de er så lækre at du burde komme bare ved synet af dem. De putter intet i sex’en og så kan det sq være det samme….

Så afsted med dig med oprejst pande og gå ind i det og tænk at hun sq er heldig at du lige føler for give hende en ordentlig tur….:D

GP'er elsker virkelig også det jeg gør, seksuelt. De er helt vilde med det altid. :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 11 timer siden:

Mange af dem føler nærmest at de er så lækre at du burde komme bare ved synet af dem. De putter intet i sex’en og så kan det sq være det samme….

Det var nok sådan jeg kunne frygte det kunne føles :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, 1 time siden:

Det var nok sådan jeg kunne frygte det kunne føles :wacko:

Husk, at det i så fald ikke er rettet mod dig, men nok er pigens attitude, som er problemet. I hvert fald hvis du selv kan se dig selv i spejlet i forhold til din egen opførsel.

Kom du egentlig af sted til din aftale i går, som du skrev, at du havde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, den 31.1.2022 at 17:23:

Har planlagt et GP visit i morgen, mit første..

Den mest hotte, lækre og veldrejede milf, - i mine øjne.
Extremt overscore, - som man jo kun kan komme i bukserne på fordi man har penge med.
Så er det jeg kommer til at tænke på:

Er der ingen af jer der kan få følelsen af at der ikke er ligeværd, - eller at hun inderst inde ser lidt ned på en, -

- at det faktisk / måske endda er lidt ydmygende....??

Jo. :huh:

Men en milf har alderen og træffer selv valget. Hun har erfaring med i bagagen. Værre er det med helt unge GPer. Nej tak.

Redigeret af sanook
Manglende text

Del dette indlæg

Link til indlæg
sanook skrev, for 2 timer siden:

Værre er det med helt unge GPer

Nogen få gange har jeg besøgt piger i start 20 erne model flotte, der må jeg erkende at der var ubalance, og jeg følte lidt jeg lavede et overgreb på de unge piger, en 20 årig model smuk pige kontra en snart 60 årig mand med rødvinspatter, det for voldsomt.

Idag besøger jeg piger på ca 35-55 år, det giver bedre balance.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

overhovedet ikke for mit vedkommende. Jeg er en fyr der køber mig til sex, hun er en pige der sælger sig selv, hvilket gør at vi mødes meget godt i øjenhøjde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg føler mig ligeværdig. Jeg er jo ikke 9/10, men ser fornuftig ud, og pengene giver balance.

Og når køb og salg av sex gerne er lidt tys tys for begge parter, så er vi ens der også.

Hvis jeg var grim, fed og gammel ville jeg nok føle det anderledes, og stoppe mig selv fra at vælge de smukkeste og yngste GP'erne :ph34r:

Redigeret af Knaldesen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knaldesen skrev, for 11 timer siden:

Hvis jeg var grim, fed og gammel ville jeg nok føle det anderledes, og stoppe mig selv fra at vælge de smukkeste og yngste GP'erne :ph34r:

Der ramte du lige plet, måske ikke ligefrem grim, men gammel og blegfed. :rolleyes:

Skal ikke besøge nogen 19 årige skønhedsdronninger :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 22 timer siden:

Kom du egentlig af sted til din aftale i går, som du skrev, at du havde?

Jeps, ok oplevelse, men hun var jo heller ikke ung, og knap så model som billederne, LOL :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf

ligeværdig har jeg i hvertfald aldrig følt det. de piger jeg har besøgt har 100% haft magten i "forholdet" og under akten. det eneste jeg har kunnet gøre er at stoppe besøgene, men det har hun jo også kunnet. så ligeværdig, nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg er ret overbevist om, at hvis du mener du ikke har ret meget at byde på og hvis du tror du ikke er ligeværdig, så er du det bestemt heller ikke. Det omvendte gør sig så også gældende. Med mindre det (selvfølgelig) bare er en facade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 46 minutter siden:

Jeg er ret overbevist om, at hvis du mener du ikke har ret meget at byde på og hvis du tror du ikke er ligeværdig, så er du det bestemt heller ikke.

Mener du seriøst at alle menneskers grad af selvværd/selvtillid altid er "rigtig"? I så fald kan jeg oplyse, at jeg ved du tager fejl. Det er ret almindeligt at have selvtillid uden relevant grundlag og ditto det modsatte. Det sidste har jeg oplevet ret ofte hos arbejdskolleger, som leverer godt, men ikke selv kan se det. Lidt sjældnere ser jeg det modsatte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Advarsel skrev, for 20 timer siden:

Mener du seriøst at alle menneskers grad af selvværd/selvtillid altid er "rigtig"? I så fald kan jeg oplyse, at jeg ved du tager fejl. Det er ret almindeligt at have selvtillid uden relevant grundlag og ditto det modsatte. Det sidste har jeg oplevet ret ofte hos arbejdskolleger, som leverer godt, men ikke selv kan se det. Lidt sjældnere ser jeg det modsatte.

Ja og nej. Jeg mener ikke at alles grad af selvværd altid er "rigtig". Når du nævner arbejdssituationer, taler vi jo om relationer, rutiner og folk der kender hinanden. Du VED at en person leverer godt, uanset hvad vedkommende selv måtte mene/tro. Det er jo faktisk også videnskabeligt undersøgt at danskerne ofte tror de er dårligere til deres job end deres chef mener de er. "Selvtilliden uden relevant grundlag", er det jeg mener med "facade". 

Det er jo bare ikke den situation vi taler om her. Hér taler vi mere om et besøg hos en GP, der jo netop ikke kender folk. Et diskret besøg, hvor man som sagt ikke kender hinanden, og i de fleste tilfælge heller ikke kommer til det, og igen i de fleste tilfælde, ingen intentioner har overhovedet om at prøve at komme til at kende hinanden. Det diskrete og uforpligtende samvær.  Og de mennesker der går ind til et sådant møde, og mener de intet har at byde på, er mindreværdige, de lugter langt væk af netop dét: at de mener de er mindreværdige. Det var såmænd bare det, der var min pointe. Det betyder jo langt fra at de ikke er superfygtige til deres jobs, men det er bare ikke det der diskuteres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

de mennesker der går ind til et sådant møde, og mener de intet har at byde på, er mindreværdige, de lugter langt væk af netop dét

Okay, altså det omvendte af hvad du skrev. Det er banalt rigtigt, at det er let at gennemskue folk uden selvtillid eller -værd i de fleste situationer - bortset fra dem, der er dygtige til at sætte en facade op, hvor det tager lidt længere. Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være sværere at holden en facade i den korte tid, et gp-besøg varer, hvis man altså kan det med facader i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...