Hop til indhold

Recommended Posts

Ulai fortjener en ny tråd, synes jeg. Den gamle har ikke fået opmærksomhed i flere måneder… den kan findes HER hvis i vil læse flere anmeldelser :-)
 

Link til annonce:
https://annoncelight.dk/showad/260865
 

Jeg har døjet med ryggen i nogen tid og har prøvet diverse massører. Ulai er uden tvivl den bedste…

 

Jeg ankom og fik for første gang set hende IRL. Av for en godte. Sexet nederdel som kun sidder til med en enkelt knap og en fræk top som viser at der gemmer sig nogle flotte bryster under. 
 

Hun spørger hvor det spænder og om jeg er med på at hun tager ordentligt fat. Det var jo derfor jeg var kommet - så selvfølgelig.

Og det skal jeg love for at hun gør… super massage. Man skal dog være klar på at være øm efterfølgende. Hun sagde at jeg skulle forvente ømhed i 3 dage. 
 

Der var god Ping Ping og hun virkede også til at kunne lide min krop og størrelse. Så hun spurgte om jeg havde lyst til mere. Jeg havde ikke fået skudt kanonen af i et par dage, så jeg sagde at sex måtte vente til næste gang da jeg nok ikke ville holde så længe ;-) Hun var dog begyndt at lege med kalorius, så hun spillede den af på mig. Bagefter sagde hun at hun havde lyst til mig, så jeg skulle snart komme igen (pun intended). Og det har jeg absolut tænkt mig! 
 

600kr for 50 minutters top-massage er fair! 
Prisen for andre ydelser holder jeg for mig selv.  

Redigeret af Ekstremtgennemsnitlig
Af respekt for Ulai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig skrev, for 43 minutter siden:

Prisen for andre ydelser holder jeg for mig selv, da jeg har indtryk af at det ikke er altid hun tilbyder det. 

Måske du så også skulle have holdt for dig selv at hun tilbød mere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 9 minutter siden:

Måske du så også skulle have holdt for dig selv at hun tilbød mere....

Tjah - det kan du have ret i. Men på den anden side, så indikerer hendes billeder i annoncen, at man måske kan blive positivt overrasket. Hun er bestemt en rigtig flot kvinde og det "mystiske" over hende gør, at jeg bestemt kunne falde for fristelsen, hvis jeg var i nærheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 33 minutter siden:

Måske du så også skulle have holdt for dig selv at hun tilbød mere....

-Det er vel ikke nogen hemmelighed -da hun har gjort det i alle årene og annoncer på al? Har selv ikke været i tvivl, de gange jeg har været forbi -og som han skriver det -lyder det jo fristende...;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal siges at jeg aldrig har været forbi damen....og ja, hun ser virkelig godt ud.

Men det er da vist også alm. kendt at hun netop IKKE tilbyder sex som standart. #Ekstremtgennemsnitlig har jo været heldig at Ulai åbenbart har lyst til ham, og så kunne jeg nok heller ikke sige nej. Jeg har ikke indtryk af at alle får lov eller tilbudet om mere.

Men hun kan måske nu forvente telefonstorm, hvor alle spørger om det samme....."tilbyder du FP?", hvilket man kunne forestille sig at hun ret hurtigt blev træt af.

Jeg har bare et par gange anmeldt thaikvinder for det bedre, og hvor det desværre ikke er blevet modtaget helt så posivivt som man måske kunne forvente. Det er bare min pointe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Det skal siges at jeg aldrig har været forbi damen....og ja, hun ser virkelig godt ud.

Men det er da vist også alm. kendt at hun netop IKKE tilbyder sex som standart. #Ekstremtgennemsnitlig har jo været heldig at Ulai åbenbart har lyst til ham, og så kunne jeg nok heller ikke sige nej. Jeg har ikke indtryk af at alle får lov eller tilbudet om mere.

Men hun kan måske nu forvente telefonstorm, hvor alle spørger om det samme....."tilbyder du FP?", hvilket man kunne forestille sig at hun ret hurtigt blev træt af.

Jeg har bare et par gange anmeldt thaikvinder for det bedre, og hvor det desværre ikke er blevet modtaget helt så posivivt som man måske kunne forvente. Det er bare min pointe :)

Du har ret i meget af det du skriver. Jeg har kontaktet hende for at høre hvad hun selv mener. Så tager jeg en beslutning ud fra det, ift om min anmeldelse skal forblive som den er, om den skal redigeres eller om den skal slettes helt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig skrev, for 51 minutter siden:

Du har ret i meget af det du skriver. Jeg har kontaktet hende for at høre hvad hun selv mener. Så tager jeg en beslutning ud fra det, ift om min anmeldelse skal forblive som den er, om den skal redigeres eller om den skal slettes helt :-)

Da Ulai normalt selv lægger op til at hun driver en sober forretning og lader hendes assistenter om bum bum, ville hun nok være mest glad for din forespørgsel om din anmeldelse var OK, inden du lagde den offentligt frem.

Nu er skaden sket, men held og lykke med din forespørgsel, hun bliver sikkert meget begejstret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omvendt kan man jo også sige at hun selv lægger op til mere end "bare" massage ved at annoncere på AL og med den påklædning hun har på billederne. Men måske det er for at lokke kunder til og så efter endt massage hos hende kan de så gå i kælderen og lægge måske 1000 kr +/- ekstra udover de 600 man har betalt for massage.

Min erfaring er også at man skal være lidt forsigtig med at berette om noget ekstra som man evt. har fået et given sted, hvis man ligesom fornemmer det er noget man har fået helt ekstraordinært. Eksempelvis købte jeg engang et bj men pigen havde lyst til at knalde så det fik jeg oveni. Sådan noget skal man ikke berette om da andre måske så kommer for at få samme behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 4 timer siden:

Da Ulai normalt selv lægger op til at hun driver en sober forretning og lader hendes assistenter om bum bum, ville hun nok være mest glad for din forespørgsel om din anmeldelse var OK, inden du lagde den offentligt frem.

Nu er skaden sket, men held og lykke med din forespørgsel, hun bliver sikkert meget begejstret ;)

Så er det jo ikke en sober forretning når hendes ansatte tilbyder sex i hendes forretning.

Kig på billeder i annoncen for så bliver det klart at det ikke er en "sober forretning" hun driver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Gaab Hvis vi skal inddrage mutter, hver gang vi skriver en anmeldelse her... Helt ærligt drenge... Nu kører i over stregen. Jeg har besøgt hende flere gange, og fået massage +ekstra af hende selv -og det virkede bestemt ikke til det var en hemmelighed. Hun har aldrig sagt det var en undtagelse, at jeg kunne få ekstra af hende -men hun pirrede og spurgt til, hvad jeg kunne tænke mig alle 3-4 gange jeg har været forbi (godt nok over 1 år siden)

Hvad hun evt. har at sige til hun og hendes biks bliver anmeldt i dette forrum -betyder godt nok mindre -ikke at jeg har noget dårligt, at sige -det skulle da lige være i forhold til den lidt høje pris... -men man får også noget for pengene;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trolden81 skrev, for 13 timer siden:

Har hun overhovedet piger i kælderen lige pt? 

Ved de 3 sidste smuttede selvom ulai havde corona og blev ved med at tage kunder ind.

Jeg ved ikke om Moni stadig er der, men tvivler. Man kan ikke komme i kontakt med hende mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 timer siden:

Jeg ved ikke om Moni stadig er der, men tvivler. Man kan ikke komme i kontakt med hende mere.

Tror bestemt ikke Moni er der mere, hun har vist ikke været der siden nytår. Og tror heller ikke hun kommer der igen. 

Sådan går det jo tit når mamma ikke kan få nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trolden81 skrev, den 2.2.2022 at 19:29:

Tror bestemt ikke Moni er der mere, hun har vist ikke været der siden nytår. Og tror heller ikke hun kommer der igen. 

Sådan går det jo tit når mamma ikke kan få nok. 

Ved du om hun er stoppet helt, eller?.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 timer siden:

Ved du om hun er stoppet helt, eller?.....

Nej det ved jeg ikke, men tror ikke hun er stoppet helt. Bare en længere pause. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig skrev, den 31.1.2022 at 15:51:

Ulai fortjener en ny tråd, synes jeg. Den gamle har ikke fået opmærksomhed i flere måneder… den kan findes HER hvis i vil læse flere anmeldelser :-)
 

Link til annonce:
https://annoncelight.dk/showad/260865
 

Jeg har døjet med ryggen i nogen tid og har prøvet diverse massører. Ulai er uden tvivl den bedste…

 

Jeg ankom og fik for første gang set hende IRL. Av for en godte. Sexet nederdel som kun sidder til med en enkelt knap og en fræk top som viser at der gemmer sig nogle flotte bryster under. 
 

Hun spørger hvor det spænder og om jeg er med på at hun tager ordentligt fat. Det var jo derfor jeg var kommet - så selvfølgelig.

Og det skal jeg love for at hun gør… super massage. Man skal dog være klar på at være øm efterfølgende. Hun sagde at jeg skulle forvente ømhed i 3 dage. 
 

Der var god Ping Ping og hun virkede også til at kunne lide min krop og størrelse. Så hun spurgte om jeg havde lyst til mere. Jeg havde ikke fået skudt kanonen af i et par dage, så jeg sagde at sex måtte vente til næste gang da jeg nok ikke ville holde så længe ;-) Hun var dog begyndt at lege med kalorius, så hun spillede den af på mig. Bagefter sagde hun at hun havde lyst til mig, så jeg skulle snart komme igen (pun intended). Og det har jeg absolut tænkt mig! 
 

600kr for 50 minutters top-massage er fair! 
Prisen for andre ydelser holder jeg for mig selv.  

Nu er jeg kommet hos Ulai gennem flere år, nok en af de bedste massør. Hun gør det super godt, og har hjulpet mig med flere skader. Er aldrig blevet tilbudt andet, og jeg har en rigtig god kemi med hende. Har snakket med hende om kælderen, der lejer hun værelser ud til nogle piger. (Thai, Polske og andre piger) Så det er ikke hende der driver det, hun henviser folk dertil hvis de ønsker andet. Ulai har lige haft COVID-19 og jeg forsøgte at få tid i denne uge, men blev afvist. Så hendes butik var lukket i denne uge, men kælderen var åben. 
Så tænker ikke det er sandt, når der skrives at hun modtog kunder. Bare lige for at få det på det rene. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drengen66 skrev, for 4 timer siden:

Nu er jeg kommet hos Ulai gennem flere år, nok en af de bedste massør. Hun gør det super godt, og har hjulpet mig med flere skader. Er aldrig blevet tilbudt andet, og jeg har en rigtig god kemi med hende. Har snakket med hende om kælderen, der lejer hun værelser ud til nogle piger. (Thai, Polske og andre piger) Så det er ikke hende der driver det, hun henviser folk dertil hvis de ønsker andet. Ulai har lige haft COVID-19 og jeg forsøgte at få tid i denne uge, men blev afvist. Så hendes butik var lukket i denne uge, men kælderen var åben. 
Så tænker ikke det er sandt, når der skrives at hun modtog kunder. Bare lige for at få det på det rene. 
 

Så løber du jo med løgne.

Så sent som i lørdags var jeg hos hende og der blev jeg også tilbudt ekstra..

Desuden er det Ulai som står for udlejning i kælderen. De betaler leje til hende.

Redigeret af mirai

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriver også at det er hende der udlejer. 
Jeg ved ikke hvad du oplever, men hvad jeg selv. 
så hvad du mener med løgn, må stå for din egen regning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drengen66 skrev, for 17 timer siden:

Er aldrig blevet tilbudt andet, og jeg har en rigtig god kemi med hende.

At I har god kemi sammen er jo ikke ensbetydende med hun tænder på dig. Efterhånden er der mange som skriver de har fået ekstra der, så mon ikke der er noget om snakken? Omvendt kan det jo også være at dem der skriver det bare vil gøre sin interessante. Og inden I lyncher mig vil jeg bare lige tilføje at det er tankespind fra min side. Har på ingen måde nogen beviser de be- eller afkræfter det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu den pige hvile. Ønsker hun være anonym med hendes ydelser er det vel ok.?? Og til dem der stadig ikke har fået deres nysgerrighed stillet - så kan i jo bare besøge hende. Så kommer der sikkert en afklaring om hvad netop du kan tilbydes.
Desuden ligger der gamle anmeldelser fra hendes tid i Vejle, Fredericia og Odense. Selvom fortiden intet siger om nutiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig skrev, den 1.2.2022 at 15:42:

Du har ret i meget af det du skriver. Jeg har kontaktet hende for at høre hvad hun selv mener. Så tager jeg en beslutning ud fra det, ift om min anmeldelse skal forblive som den er, om den skal redigeres eller om den skal slettes helt :-)

I forhold til anmeldelsen, så har jeg en helt anden oplevelse af hendes holdning til Eroguide, hvor hun specifikt efter en omgang massage ikke ønskede at blive nævnt på eroguide, denne var helt uopfordret og vi havde ikke talt om siden forinden, det var så også før corona, så der kan jo ske meget på et par år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...