Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke fået noget thai massage i lang tid, så efter at have læst at have læst anmeldelsen fra Troldmanden besluttede jeg mig for Tanja.

Fik ringet og aftalt 55 min. "full service" - Står 15 min ved huset og ringer på, bliver pænt vist ind i nok samme rum som Troldmanden, der var både briks og madras. Skulle lige vente 5 min. så ville Tanja komme. Begyndte langsomt at tage sko, tøj af.

Så kom den thai som havde åbent og sagde at Tanja havde taget imod en anden kunde, om jeg kunne vente 30 min. Så åbenbart havde en heldig fyr taget min tid, eller hun havde dobbelt booket. Gad det ikke, så begyndte at tage tøj på, for at køre videre, så tilbyder hun det samme som Tanja, takkede pænt nej tak, hun gik ud for en anden thai kom ind, hende kendte jeg, var Moni, snakkede kort sammen, takkede også pænt nej tak til hendes tilbud. Nå det var så det tænkte jeg, men nej så kom Ulai ind - Hende havde jeg ikke set siden Grønland, ikke jeg har været i "hendes" hus, men altid i kælderen med de andre thai, grundet hun ikke tilbyder "full service" :)

Ikke desto mindre tilbyder Ulai en massage jeg sent vil glemme. Må indrømme hun har ikke ændret sig meget, hun er aldeles attraktiv. Havde læst anmeldelser om hende tidligere, viste også hun kan sit arbejde. Kunne ikke sige nej til hende...

Hun fik hentet olien, jeg tog tøjet af, så begyndte den bedste massage jeg har fået i lang tid. Især når hun sætte de lange negle ned i huden, for at køre den ned langs ryggen. Det var både en afslappede og sensuel massage på samme tid. Følte mig født på ny efterfølgende, sjældent sket for mig, endda uden at få nogen seksuelle ydelser efterfølgende. Må indrømme nok ikke sidste gang jeg booker en tid ved Ulai.

Til fyren som var ved Tanja i dag lige efter 17 tiden, jeg skylder dig sku' noget. Din skyld jeg fik en oplevelse jeg sent vil gemme.   

  http://annoncelight.dk/showad/260865

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1000 skrev, for 16 timer siden:

Har ikke fået noget thai massage i lang tid, så efter at have læst at have læst anmeldelsen fra Troldmanden besluttede jeg mig for Tanja.

Fik ringet og aftalt 55 min. "full service" - Står 15 min ved huset og ringer på, bliver pænt vist ind i nok samme rum som Troldmanden, der var både briks og madras. Skulle lige vente 5 min. så ville Tanja komme. Begyndte langsomt at tage sko, tøj af.

Så kom den thai som havde åbent og sagde at Tanja havde taget imod en anden kunde, om jeg kunne vente 30 min. Så åbenbart havde en heldig fyr taget min tid, eller hun havde dobbelt booket. Gad det ikke, så begyndte at tage tøj på, for at køre videre, så tilbyder hun det samme som Tanja, takkede pænt nej tak, hun gik ud for en anden thai kom ind, hende kendte jeg, var Moni, snakkede kort sammen, takkede også pænt nej tak til hendes tilbud. Nå det var så det tænkte jeg, men nej så kom Ulai ind - Hende havde jeg ikke set siden Grønland, ikke jeg har været i "hendes" hus, men altid i kælderen med de andre thai, grundet hun ikke tilbyder "full service" :)

Ikke desto mindre tilbyder Ulai en massage jeg sent vil glemme. Må indrømme hun har ikke ændret sig meget, hun er aldeles attraktiv. Havde læst anmeldelser om hende tidligere, viste også hun kan sit arbejde. Kunne ikke sige nej til hende...

Hun fik hentet olien, jeg tog tøjet af, så begyndte den bedste massage jeg har fået i lang tid. Især når hun sætte de lange negle ned i huden, for at køre den ned langs ryggen. Det var både en afslappede og sensuel massage på samme tid. Følte mig født på ny efterfølgende, sjældent sket for mig, endda uden at få nogen seksuelle ydelser efterfølgende. Må indrømme nok ikke sidste gang jeg booker en tid ved Ulai.

Til fyren som var ved Tanja i dag lige efter 17 tiden, jeg skylder dig sku' noget. Din skyld jeg fik en oplevelse jeg sent vil gemme.   

  http://annoncelight.dk/showad/260865

Ulai, brugte hun så fødderne eller var det thaimassage på madrassen og hun brugte hænderne

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongen73 skrev, for 4 timer siden:

Tilbyder ulai noget frækt?

 

kongen73 skrev, for 2 timer siden:

Kan afsløre hun tilbyder alt du ønsker

Hvordan kan det være du stiller et spørgsmål for 2 timer senere selv at svare på det? 

kongen73 skrev, for 1 time siden:

For ti min siden 

En time senere skriver du så du fik svaret for 10 minutter siden.

Kræver lige lidt ekstra forklaring for at jeg også kan forstå det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongen73 skrev, for 3 timer siden:

For ti min siden 

Tilykke , du er en af de få , hun er virkelig en ener 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der er mange fantasier vedr. Ulai, men jeg tror ikke på noget så længe ingen beskriver oplevelsen. Men man kan da altid gøre sig interessant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg


De billeder har hun haft på i mange år, så jeg tror ikke der er noget nyt unden solen, men lad os hører,  hvis der er nogen der har troværdige beretninger om det modsatte :)

Redigeret af sand16

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte hende fra i formiddags, jeg ringede til hende og spurgte om hun tilbyder sex ?..det ville hun ikke svarer på i telefonen, men hun oplyste at det er der andre kvinder på adressen der gør uden hun dog vil sige noget om hvem det var eller evt. sende et par billeder ?...jeg skulle møde op på adressen og så se pigerne face to face og få priser og ydelser oplyst, det gider jeg ikke sådan noget og det lød noget suspekt det hele <_<

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 11 timer siden:

jeg ringede til hende og spurgte om hun tilbyder sex ?..det ville hun ikke svarer på i telefonen, men hun oplyste at det er der andre kvinder på adressen der gør uden hun dog vil sige noget om hvem det var eller evt. sende et par billeder ?

Den ene der tilbyder sex er jeg ret sikker på er Moni der tidligere var ved 123, det er vist ingen hemmelighed... Med mindre jeg tager fejl... Det kan selvfølgelig også være. Om der pt er andre skal jeg ikke kunne sige. Det irriterer også mig at de ikke kan sige ja eller nej til en forespørgsel. Men et "kom og hør nærmere" er jo nok et mere eller mindre forsigtigt ja... Med større eller mindre forbehold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte at det er Moni fra 123 og Tanja som tilbyder sex. Samt en lille buttet thai, som jeg ikke har set før.

Med hensyn til Ulai, hun har jo tilbudt det før… Efter den omgang massage jeg fik, har jeg været flere gange hos hende, synes hun bliver mere og mere nærgående. Men må indrømme, der er ikke sket noget endnu. :P Som jeg kender hende, er det hende som tager over, jeg håber stadig!

Nok derfor hun har så mange faste kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til at jeg skal forbi og få afklaret sagen! :D

Enten så tilbyder hun ekstra, eller også gør hun ikke. Jeg kommer dog ikke lige på de kanter de næste tre uge. 

Cliffhanger....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sexaddict.

Jeg har lavet en anmeldelse af Tanja og kan give hende mine bedste anbefalinger. Se min anmeldelse nedenfor. Tanja er flot, petit og utrolig service- og berøringsvillig. Billerne i Tanjas annonce på AL er retvisende. De fleste er taget på stedet, da jeg kan genkende lokalerne :)

Den buttede Thai der omtales i tråden, gætter jeg på er Tanjas veninde, der af og til hjælper til med massage delen. Jeg tror ikke hun er der pt.

Som jeg forstår det, så har Tanja og Moni lejet sig ind i kælderen og driver hver deres selvstændige forretning. 

Venlig hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...