Hop til indhold

Recommended Posts

For vel 1 1/2 - 2 år siden blev hun kæresteramt. I den forbindelse bad hun mig slette mine indlæg. Jeg fandt desværre ikke fidusen til at slette dem. Selvom jeg prøvede flere gange.

Bare en general betragtning.

Men det er da min klare holdning, at vil en pige starte forfra og slå en streg i sandet - skal respekteres - uanset hvad hendes grund måtte være.

Så giver hun nok lyd igen, hvis hun på ny vil ha lidt reklame ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Def virker næsten som om det er dig hun blev ramt af  Men jeg ved det er en Thailænder som jeg mener er gift i forvejen, så tror det er lidt op af bakke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73

Jeg er lidt forvirret 

tilbyder hun mere end blot massage , eller gør hun ikke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongen73 skrev, 1 time siden:

Jeg er lidt forvirret 

tilbyder hun mere end blot massage , eller gør hun ikke ?

Det er du ikke den eneste der er.
Om hun gør eller ej kommer vist an på hvem du spørger eller hvem du er....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
kongen73 skrev, for 7 timer siden:

Jeg er lidt forvirret 

tilbyder hun mere end blot massage , eller gør hun ikke ?

Jeg kan positivt sige at det gør hun.
Jeg har været hos hende en 3 - 4 gange. Første gang var ren massage og den var VIRKELIG god.
Efter 30 minutter blev der vendt om og hun starter med fødder, underben mv. Jeg ligger med underbukser på og hun flytter meget forsigtigt håndklæde rundt så hun ikke opdager at jeg er temmeligt ophidset. Hun når så til massage af mine nedre mavemuskulator, hvor hun gør sig meget umage.
Herefter fortsætte hun med overkrop og hovedbundsmassage mv. Helt fantastisk og noget af det mest ophidsende jeg har oplevet.

Vel hjemme måtte jeg lige have migselv en hjemmegjort håndtrold.

De næste 2 - 3 gange jeg var der spurgte hun direkte til hvad jeg ønskede og jeg spurgte hvad hun tilbød.
Det er så blevet til ½ times body2body - som egentlig bare var nok 16-18 minutter. Mega lækkert med også lidt dyrt når det nu kostede 1000 kr

Jeg kunne godt tænke mig en alm. gang 50 minutters massage igen - men når hun står i døren og tilbyder 18 min. B2B for 1000 kr - synes jeg ikke jeg kan tillade mig at tage 50 minutter af hendes tid for bare 500 kr (eller hvad hun nu har skruet prisen op til for alm massage).

Så pt. benytter jeg mest Wanmai i Nyborg - Her får jeg god massage med lidt stimuli :) og afslutning. 60 minutter for 400 + 200 - Det er dog ikke en frækkert på niveau med Ulai - men massagen er.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Servicen på dette sted, er simpelthen nedadgående.  
 

ærgerligt ullai ikke tager der mere seriøst, for på hendes gode dage er hun one of a cind!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 5 timer siden:

Servicen på dette sted, er simpelthen nedadgående.  
 

ærgerligt ullai ikke tager der mere seriøst, for på hendes gode dage er hun one of a cind!

Kan du forklare lidt nærmere? Er det kun servicen fra Ulai der er nedadgående eller også fra de andre på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...