Hop til indhold
Guest Like a Stone

Professionel elskerinde - findes det?

Recommended Posts

Guest Like a Stone

Jeg har egentlig ikke helt forstået, hvorfor kvinder ikke selv vil vælge, hvem de vil have selskab og sex med, selv når der betales for det. Attraktive kvinder kunne vel forholdsvis let finde 5-10-15 faste og udvalgte elskere, som besøgte dem fast mod betaling, Både mand og kvinde ville således have valgt hinanden aktivt til og ville formentlig have langt bedre kemi og sex. Det kunne måske ovenikøbet ske i det private hjem, så udgifterne blev holdt nede. Annoncering behøvede pigerne heller ikke at betale for. Med med fx 10 elskere, det betaler 2-4.000 kr. om måneden, så kan der jo godt blive til en lille biindtægt.

Findes konceptet mon - og hvor finder man da pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har egentlig ikke helt forstået, hvorfor kvinder ikke selv vil vælge, hvem de vil have selskab og sex med, selv når der betales for det. Attraktive kvinder kunne vel forholdsvis let finde 5-10-15 faste og udvalgte elskere, som besøgte dem fast mod betaling, Både mand og kvinde ville således have valgt hinanden aktivt til og ville formentlig have langt bedre kemi og sex. Det kunne måske ovenikøbet ske i det private hjem, så udgifterne blev holdt nede. Annoncering behøvede pigerne heller ikke at betale for. Med med fx 10 elskere, det betaler 2-4.000 kr. om måneden, så kan der jo godt blive til en lille biindtægt.

Findes konceptet mon - og hvor finder man da pigerne?

Hvis du tror det er let, kan du godt tro om :rolleyes: Det er altså ikke bare sådan for en kvinde at gå ud finde den lækreste og sødeste fyr og så lige sige ''forresten det koster lige 1000kr'' Ligeså snart der er betaling involveret bliver det for mange mænd et no-go. Betaling for sex er generelt ikke accepteret i størstedelen af befolkningen. Desværre. Men gid det var så nemt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt lide ideen, der er bare et stort problem ved den. De mænd der har størst brug for at købe sex pga. manglende score-evner eller godt udseende, vil være dem der bliver valgt fra. 

Bare min umiddelbare tanke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det findes da vel også? 

Jeg har da ihvertfald nogle faste gæster - under et helt andet " kunstnernavn" end det nick jeg bruger herinde. Det er yderst sjældent jeg annoncerer og bruger derfor ingen penge på annoncer. 

Hvis man vil undgå at betale penge til annoncer og. lign. så handler det vel bare om at opbygge en lille skare af udvalgte stamgæster som man så næsten kan leve af økonomisk. Mon ikke en del alligevel gør det? Dem hører man måske bare ikke så meget til - måske fordi de som jeg - ikke ønsker eksponering. 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 4 minutter siden:

- måske fordi de som jeg - ikke ønsker eksponering.

Og højst sandsynligt osse fordi disse stamgæster heller ikke ønsker at optræde et sted som herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er før kommet ved den samme igennem et stykke tid - jeg syntes  man komer også for tæt på hinanden, det tænder mig ikke hvis der er penge imellem - jeg syntes det virker forkert

 jeg tænder på det ukendt, og kan jeg få hende til at komme, og spillet med at finde vejen til hun evt. kommer er spændende - dette kender man ved en fast - og får ikke den ukendte oplevelse med. 

ellers er jeg bestemt til fast - og finder mange spændende oplevelser, og mulighedder ved en man kender, hvor der ikke er penge imellem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 23 minutter siden:

Tænker @Bananas og @Aarhuselsker bør tilmeldes også til gruppen og konceptet, hvis og når pigerne  har lyst til professionel elsker. 

Hvis nogen smuk pige gerne vil hjælpe med frække fotos af min smukke røv og gerne også en hjemmeside, så byder jeg på 24 timers luksusfringies.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 3 timer siden:

Annoncering behøvede pigerne heller ikke at betale for. Med med fx 10 elskere, det betaler 2-4.000 kr. om måneden, så kan der jo godt blive til en lille biindtægt.

Findes konceptet mon - og hvor finder man da pigerne?

Jeg har bemærket og også besøgt piger, der har en nogenlunde fast turnus, hvor de hver 2. uge besøger bestemte bordeller eller lige hver anden uge tager et par dage på lagenet - her har de uden tvivl en del faste kunder - men mange kunder vil ofte gerne have nyt kød, derfor er der sikkert en del frafald og pigerne må konstant sørge for at tiltrække nye faste kunder for at kunne oppebære en stabil extra indtægt.

Enkelte gange har jeg været heldig at besøge nogle piger, jeg gerne ville besøge igen - på et tidspunkt havde jeg en Thai-pige, jeg nåede at besøge 5 gange, før hun desværre forsvandt - hendes efterfølger var ikke helt så god - så hende besøgte jeg kun 2 gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 6 timer siden:

hvorfor kvinder ikke selv vil vælge, hvem de vil have selskab og sex med,

Men hvem siger, de ikke vil det? 
 

Like a Stone skrev, for 6 timer siden:

Attraktive kvinder kunne vel forholdsvis let finde 5-10-15 faste og udvalgte elskere

Forholdsvis let. Altså af de hundrede eller tusinde kunder besøgende dem. Hvordan er gennemsnittet af mænd herinde mon? Alder, manerer, hygiejne, over/undervægt. Hvorfor går de mænd ikke bare ud og scorer lækre kvinder på tinder, foreninger, byen, singleture? 
 

Like a Stone skrev, for 6 timer siden:

Findes konceptet mon - og hvor finder man da pigerne?

Ja og nej; det annonceres sjældent ala casting. Det er ofte sket via opbygning af ‘kemi, tryghed mm’ ved gentagne besøg. 
 

Annika.Sofia.A skrev, for 6 timer siden:

Ligeså snart der er betaling involveret bliver det for mange mænd et no-go. Betaling for sex er generelt ikke accepteret i størstedelen af befolkningen

Er det Jeres opfattelse, at mænd generelt gerne vil spare, prutte, ikke betale for sex (de måske mener, de har krav på, man ikke bør betale for, er for dyrt generelt, de selv er Guds gave til kvinden)? 

Det er egentlig lidt underligt, at betaling for denne service ikke er accepteret bredt, når nu alle andre serviceydelser vel er accepteret i dag. Coach, massage, barnløshed, psykolog, hypnose, fobier, fodpleje, parterapi, eksamenstræning. 

Om det er pga så mange er utro? Egentlig giver GP’ere vel generelt set en enorm win-win-win skåret over een kam. Mænd passiviseres (mindre agression) og dem, der af en eller anden grund intet samliv har i ægteskabet, får måske bygget selvtillid og givet omsorg. Der ydes fetischer, omsorg, GFE, bliver lyttet til. Det er da lidt skørt, er det ikke? 
 

Like a Stone skrev, for 6 timer siden:

Jeg har egentlig ikke helt forstået

Hvordan er du selv som sexkunde? Samme 1-2-3 GP’ere? 20 forskellige på et år? Søger du nyt og spænding? Er du til kvarter eller halve timer? Prisbevidst? Er du 28-38 og veltrænet, velplejet, lækker udenpå og indeni, der kan stimulere og tiltrække GP’en? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Annika.Sofia.A skrev, for 7 timer siden:

Hvis du tror det er let, kan du godt tro om :rolleyes: Det er altså ikke bare sådan for en kvinde at gå ud finde den lækreste og sødeste fyr og så lige sige ''forresten det koster lige 1000kr'' Ligeså snart der er betaling involveret bliver det for mange mænd et no-go. Betaling for sex er generelt ikke accepteret i størstedelen af befolkningen. Desværre. Men gid det var så nemt!

@Candy Cane @VictoriaDavinci Jeg er godt klar over at det ikke er let på den lokale bar. Men hvis man tager et par piger som Filippa og Exchange Student, så er det som kunde næsten umuligt at få muligheden for at vinde prinsessen og de har reelt muligheden for selv at plukke deres kunder. Nuvel - de to pigers anmeldelser er jo også altid ekstremt positive, så det kræver lidt begge veje. Omvendt er det måske også nemmere at give sig hen og gøre oplevelsen endnu bedre for begge parter, hvis man aktivt vælger hinanden.

I må bare sætte igang ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 8 timer siden:

Findes konceptet mon - og hvor finder man da pigerne?

Selvfølgelig gør det det, mon ikke de fleste GP’er selv vælger blandt kunderne og har tættere forhold til nogle end andre ;) Spørg din favorit GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 8 timer siden:

Findes konceptet mon - og hvor finder man da pigerne?

Jeg kan ikke se andet, end det er sugarprincippet. En sugarpige behøver jo ikke begrænset til en enkelt mand. Jeg har således læst om piger, der veksler imellem flere, så for mig er der ikke noget nyt under himlen.

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

Jamen det findes da vel også? 

Hvis man vil undgå at betale penge til annoncer og. lign. så handler det vel bare om at opbygge en lille skare af udvalgte stamgæster som man så næsten kan leve af økonomisk. Mon ikke en del alligevel gør det? Dem hører man måske bare ikke så meget til - måske fordi de som jeg - ikke ønsker eksponering. 

 

Nemlig.
Der findes da en underskov af aftaler og venskaber som ikke ser offentlighedens lys. 
Det er da ikke ualmindeligt at en GP, eller for den sags skyld en kunde, har en lille liste med mennesker som kontaktes når lysten er der. At der så oftests er penge indvolveret ligger jo i konceptet. Vi har jo mødt hinanden som udbyder køber, engang. 
Bare for at tage den i opløbet, så har Den Lille Frøken ikke mig på sin liste, og heller ikke omvendt :).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom til at tænke på @JenniferTheLady 

Hun er typisk kun aktiv en eller to weekends pr. måned.  Hun går direkte efter bestemte typer,. Man skal kvalificere sig for i det hele taget at komme i betragtning.   Det fungere vist rigtigt godt for hende at have nogle få udvalgte som lejlighedsvist besøger hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa en form for mæcener har jo altid eksisteret,  da min søn studerede undrede han sig over at flere af de (lækre kønne) unge studiner kunne (havde råd til) nyere bil og egen bolig på flere værelser og pænt (som i mærkevare) tøj og havde rigeligt med penge til studieturerne og cafeeerne og I studiestedets relativt dyre kantine. Han blev fortrolig med et par stykker af dem. De ses stadig som gode venner, men det han fik at vide var at de havde en ældre velhavende “supporter”  eller flere supportere som de så tog sig kærligt af og ind i mellem tog på ferie med (de ugifte supportere) de gifte supportere tog det i reglen nogle timer. 3- 4 supportere skulle der til for at have den “sjove indtægt” og SU ja den gik til pensionsopsparing. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ideen lyder tiltalende, men det kan jo være svært for kvinden, at finde de 5 - 10 mænd. Men netop dette forum kan måske hjælpe hertil.

Skulle der være en sådan i det Østjyske, hører jeg gerne fra vedkommende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved sgu ikke lige... Jeg betaler omkring 20.000 om måneden - får stort set det sex jeg vil have. Alligevel går jeg andre steder hen nogle gange... Jeg er selvfølgelig også gift med hende..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Nemlig.
Der findes da en underskov af aftaler og venskaber som ikke ser offentlighedens lys. 
Det er da ikke ualmindeligt at en GP, eller for den sags skyld en kunde, har en lille liste med mennesker som kontaktes når lysten er der. At der så oftests er penge indvolveret ligger jo i konceptet. Vi har jo mødt hinanden som udbyder køber, engang. 
 

Prøv at tænke på da Corona'en kom til landet og Mette lukkede ned for adgang til GP'ere

Nogle GP'ere lukke, andre holdt åbent - åbenlyst, nogle mindre åbenlyst.. og nogle forsøgte sig med dette koncept

Efter Corona'en, har mange piger åbnet igen, nogle piger har valgt helt at stoppe og ja nogle piger forsatte som under Corona'en - uden annoncer, næstmest som det efterlyses

I sidste pige dukke der en pige op på annoncelight, som jeg ikke har set siden Coronan'en og det kan der være mange grunde til (pause eller måske er der blevet for stille i kunde kredsen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konceptet er interessant . 
Personligt har jeg ikke behov for nye bekendtskaber hele tiden . 
Besøger primært danske piger , men har aldrig overvejet at spørge om der kunne være andre muligheder for at mødes . Så skulle en af de søde piger læse med er min indbakke åben for forslag :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...