Hop til indhold
Guest Like a Stone

Professionel elskerinde - findes det?

Recommended Posts

Guest Like a Stone
Sleins skrev, for 1 time siden:

Konceptet er interessant . 
Personligt har jeg ikke behov for nye bekendtskaber hele tiden . 
Besøger primært danske piger , men har aldrig overvejet at spørge om der kunne være andre muligheder for at mødes . Så skulle en af de søde piger læse med er min indbakke åben for forslag :lol:

Lyder som om vi er nogle stykker, der kunne danne grundlag for konceptet. Så skal vi jo bare have pigerne med på idéen og komme igennem deres skrappe udvælgelsesprocedure B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 8 timer siden:

@Candy Cane @VictoriaDavinci Jeg er godt klar over at det ikke er let på den lokale bar. Men hvis man tager et par piger som Filippa og Exchange Student, så er det som kunde næsten umuligt at få muligheden for at vinde prinsessen og de har reelt muligheden for selv at plukke deres kunder. Nuvel - de to pigers anmeldelser er jo også altid ekstremt positive, så det kræver lidt begge veje. Omvendt er det måske også nemmere at give sig hen og gøre oplevelsen endnu bedre for begge parter, hvis man aktivt vælger hinanden.

I må bare sætte igang ^_^

De arbejder også under nogle andre forudsætninger så vidt jeg kan se :) Man må vel bare operere med de muligheder man nu har, under de rammer man har. Men ja kunne godt være man skulle ændre rammerne engang ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm da jeg drev egen business havde jeg et lad mig - kalde det et fysisk forhold alene - til en af mine kvindlige ansatte,  hendes mand magtede ikke st tilfredsstille hende helt og aldeles sexuelt, men hun var glad for ham og de havde børn og et godt liv I øvrigt, hun fik overtime betaling for overtimer og bestemte selv ferieperioder og vi var begge enige om at det kun og udelukkende var sex vi nød sammen,  og vi havde et forrygende godt sexliv og min kone gik ikke glip af noget, men hun var og er en lidt kedelig type,  og vi har være sammen siden skoletiden og fandt vores vej som teenagere - men hun har ikke været så lidenskabelig og “lyst til nyt” det fik jeg kompensering for, med et fint arrangement der sluttede da familien til min firmaelskerinde flyttede til anden landsdel, som følge af en arv og ny karriere form manden. 
 

Så jo det findes og mon ikke nogle sugarbabes kunne få lyst til faste indtægter fra samme kundekreds, de der vil have et sådant arrangement kan da lægge et opslag i sugarbabe Forum eller Scor eller anden dating side. 
Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Candy Cane skrev, 1 time siden:

De arbejder også under nogle andre forudsætninger så vidt jeg kan se :) Man må vel bare operere med de muligheder man nu har, under de rammer man har. Men ja kunne godt være man skulle ændre rammerne engang ^_^

De gør det vel ikke så meget anderledes? Filippa arbejder to dage om ugen og tager på hotel eller i en lejlighed. Og her står vi en hel hær af mænd, der drømme om at besøge hende. Dem der har besøgt hende synes at være småforelsket i hende og så er det jo nemt at holde på sine stamkunder. Exchange-Student har måske et koncept, der er mere til hurtige møder med bind for øjnene, men her har hun også en masse gengangere og endnu flere der drømmer om at komme i audiens. Og hun gør det jo netop ud fra hendes egne ønsker og præmisser, ikke kundens.

Og ganske ærligt - så er det langt mere tilfredsstillende for os mænd at kæmpe os til kvindens gunst og blive “udvalgt”, selv når der er betaling for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Den lille frøken skrev, den 11.1.2022 at 23:41:

Jamen det findes da vel også? 

Jeg har da ihvertfald nogle faste gæster - under et helt andet " kunstnernavn" end det nick jeg bruger herinde. Det er yderst sjældent jeg annoncerer og bruger derfor ingen penge på annoncer. 

Men hvordan finder man som dig, når du ikke annomcerer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Like a Stone skrev, 1 time siden:

Men hvordan finder man som dig, når du ikke annomcerer?

Det ville jeg gerne vide...også jeg.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Den lille frøken skrev, for 24 minutter siden:

Hvem siger jeg ønsker at blive fundet ;)

Som før skrevet har jeg  faste stamgæster :)

Min respekt for det.

Venlige hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

En professionel elskerinde er vel det man i gamle dage kaldte en Kurtisane.
Det blev praktiskeret en del i 'gamle dage' nok helt op i halvtredserne.
Men i dag tror jeg ikke den går ... 
Det er ret dyrt, og de der har råd til det er nok i en position hvor de ikke ville slippe godt fra det ... 

Jeg kom også til at tænke på "Surrogat partnere" noget jeg mener har været brugt o England og USA.
En slags 'betalt terapeutisk kæresteforhold' ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, den 13.1.2022 at 20:15:

Men hvordan finder man som dig, når du ikke annomcerer?

Besøgte en pige og under pillow talk, nævnte hun en veninde der ikke annoncerede - skal vi sige måske lidt genert, men jeg tog changen - måske var hun sugar (er ikke på den portal) men indgangsvinklen var anderledes og jeg havde nok ikke besøgt hende, hvis det ikke var for hendes veninde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...