Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Mook, jeg var i himmelen.

Recommended Posts

Mook skrev, for 56 minutter siden:

Du er så sej - I love <3 the way you are.

Du er også sej skat. Dig og mig - vi er de sejeste på hele EG. And that's a fact.

  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekholmen skrev, for 1 minut siden:

Yes we are! Very good "købesex"!

I don't know if you actually have understood that you are having (købe)sex with a person and not only with a collection of different body parts. 

It is the person we (or at least I) talk about! And then we we are back where I started: Mook is a fantastic and unique woman! That makes all the difference for me (and for many  others).

Det er naturligvis helt i orden at du og andre er i himlen. Det er jo skønt. I de 60 min det varer. MEN det er aldrig ægte følelser, så du og andre bliver "snydt" til denne følelse. Det er jo ikke gratis - vel?
Jeg prøver ikke at tage nogle oplevelser fra nogle, men når lovprisningen står på til de nærmeste gudelige, så er det svært for mig ikke at gøre opmærksom på at det er købte følelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 1 minut siden:


Jeg prøver ikke at tage nogle oplevelser fra nogle, men når lovprisningen står på til de nærmeste gudelige, så er det svært for mig ikke at gøre opmærksom på at det er købte følelser.

Og nu har du gjort det. Tak.

I dette sammenhæng vil jeg gerne meddele at jeg knuselsker min cykel. På trods af at jeg betalte mange penge for hende. Er ikke sikker på at det er gengældt, men jeg kan altså ikke gøre noget ved det.

Som sagt, nu tager vi gerne næste ...

NB. Det her er ikke en tråd under debat. Det er en tråd under anmeldelser. 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Og nu har du gjort det. Tak.

I dette sammenhæng vil jeg gerne meddele at jeg knuselsker min cykel. På trods af at jeg betalte mange penge for hende. Er ikke sikker på at det er gengældt, men jeg kan altså ikke gøre noget ved det.

Som sagt, nu tager vi gerne næste ...

NB. Det her er ikke en tråd under debat. Det er en tråd under anmeldelser. 

Det er som en give slik til sukker hungrende børn. Nå men jeg er færdig nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 1 minut siden:

Det er som en give slik til sukker hungrende børn. Nå men jeg er færdig nu.

Min cykel? Slik?

Alt andet end.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Og nu har du gjort det. Tak.

I dette sammenhæng vil jeg gerne meddele at jeg knuselsker min cykel. På trods af at jeg betalte mange penge for hende. Er ikke sikker på at det er gengældt, men jeg kan altså ikke gøre noget ved det.

Som sagt, nu tager vi gerne næste ...

NB. Det her er ikke en tråd under debat. Det er en tråd under anmeldelser. 

Thank you Bananas! You steared me in the right direction!  I was going to answer but as you stated, this is not a discussion thread! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Mook skrev, for 25 minutter siden:

Jeg vil glæde mig til den dag der kommer <3

Det kan du tro jeg også vil <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 46 minutter siden:

Det er naturligvis helt i orden at du og andre er i himlen. Det er jo skønt. I de 60 min det varer. MEN det er aldrig ægte følelser, så du og andre bliver "snydt" til denne følelse. Det er jo ikke gratis - vel?
Jeg prøver ikke at tage nogle oplevelser fra nogle, men når lovprisningen står på til de nærmeste gudelige, så er det svært for mig ikke at gøre opmærksom på at det er købte følelser.

Nogle gange kan man nemt tro, man er den eneste i hele verden, der føler, som man gør. 
Men det synes jeg nu at det er ikke helt rigtigt.

Jeg har erfaret og oplevet. Folk der har skrevet til mig flere gange, hvor de fortæller, at min behandling har stor betydning for dem, det det bliver jeg rørt over - og det var en fantastisk følelse at kunne hjælpe andre, der går igennem de samme ting<3

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salad

Hvilken trosretnitning er der tale om, taler de Jydsk i himlen, må man ha sin hund med ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salad skrev, for 39 minutter siden:

Hvilken trosretnitning er der tale om, taler de Jydsk i himlen, må man ha sin hund med ???

Til dem der er til kærlig pleje og omsorg - også til dem der kan lide det bedste og det værste ;)

Ja, gerne hvis hunden kan lide at filme os mens....:lol:

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salad
Mook skrev, 1 time siden:

Til dem der er til kærlig pleje og omsorg - også til dem der kan lide det bedste og det værste ;)

Ja, gerne hvis hunden kan lide at filme os mens....:lol:

Det må være Breaking  News, hvad angår ydelser.

Intet problem med at filme, dog vil Rollo, mere end blot filme!!!

Go, GoPro!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret ny her på denne platform men nyder - for det meste - at læse alle de forskellige kommentar og beskrivelser som man har haft med en GP. Er jo dejligt at man evt kan læse andres oplevelser med en GP man selv har fået lyst til at besøge. Eller i dette tilfælde - få lyst til et evt besøg hos en der får så meget positive omtale / anbefalinger 

Så må indrømme at Mook bestemt er en kvinde jeg har fået lyst til at besøge ved lejlighed Desuden ser hun jo både smuk og fræk ud så jo en togtur til staden er muligt såfremt det kan lykkes med en aftale med Mook

Der er heldig heldigvis mange mange andre der der også får virkelig super skønne og dejlige anbefalinger hvilket bare er dejligt Vi har jo alle hver vores ting vi synes om og tænder på og ikke tænder på 

God søndag til alle og husk at behandle ALLE med respekt og Love

Mvh

FynboM62

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynboM62 skrev, for 9 timer siden:

Er ret ny her på denne platform men nyder - for det meste - at læse alle de forskellige kommentar og beskrivelser som man har haft med en GP. Er jo dejligt at man evt kan læse andres oplevelser med en GP man selv har fået lyst til at besøge. Eller i dette tilfælde - få lyst til et evt besøg hos en der får så meget positive omtale / anbefalinger 

Så må indrømme at Mook bestemt er en kvinde jeg har fået lyst til at besøge ved lejlighed Desuden ser hun jo både smuk og fræk ud så jo en togtur til staden er muligt såfremt det kan lykkes med en aftale med Mook

Der er heldig heldigvis mange mange andre der der også får virkelig super skønne og dejlige anbefalinger hvilket bare er dejligt Vi har jo alle hver vores ting vi synes om og tænder på og ikke tænder på 

God søndag til alle og husk at behandle ALLE med respekt og Love

Mvh

FynboM62

 

Velkommen til<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Mook

1000 1000 tak for din velkomst hilsen. Det er rigtigt sødt af dig <3<3
Ha en dejlig dag og pas på dig selv

De bedste hilsner

Fynbo M62

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynboM62 skrev, den 7.2.2022 at 04:07:

Kære Mook

1000 1000 tak for din velkomst hilsen. Det er rigtigt sødt af dig <3<3
Ha en dejlig dag og pas på dig selv

De bedste hilsner

Fynbo M62

Selv tak.

Jeg vil se frem til dit besøg :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 10.1.2022 at 17:29:

Din heldige kartoffel

Hej Mook

Det gør jeg bestem også og ser meget frem til det :wub::D

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynboM62 skrev, den 11.2.2022 at 04:36:

Hej Mook

Det gør jeg bestem også og ser meget frem til det :wub::D

Åhh Mook Mook Mook ...... Man kan jo ikke få “NOOK”

Man kan blive overrasket på mange måde:

Det være sig negativ - bare overrasket - positiv overrasket - mega overrasket - vildt overrasket   Eller for mit vedkommende med møde hos Mook.  Blæst omkuld :x

Fik for et par uger siden en aftale i stand med Mook efter vi havde skrevet lidt sammen over et par dage og som gik utrolig nemt og i en sober tone. Hurtig til at skrive tilbage så en aftale blev lavet til en lørdag. Dagen kom - fik mig gjort klar og afsted med toget til KBH. Vi skrev lidt SMS’er sammen under turen Besked at nu var jeg landet i Staden og på vej ud til hende. Hurtigt svar “ Vi ses snart”

På adr blev jeg hentet op af Mook og ind i lejligheden. Af med sko og jakke lidt snak og spurgt og jeg ville have et bad hvilket jeg naturligvis takkede ja til. Den omsorg og service Mook allerede her udvist var bare super. Hjælp bl.a. med at få tøjet af

( om det er fordi jeg er “ en ældre herre” ved jeg ikke men nød det :-P )

Varmt håndklæde fik jeg med også

Efter badet ind på værelset hvor der var dejligt varmt og en stor blød seng og en masse bløde puder Fik mig lagt på sengen og kort efter kom Mook ind og vi fik en kort snak inden hun begyndte på en vild og skøn massage det til tider også blev “ lidt nærgående “ dog uden brok fra min side ;-)Igen viste Mook et kæmpe omsorg for om alt var ok “ ligger du godt eller skal jeg rette puden “ osv.  Det var så sødt af hende at vise den slags omsorg

I starten af massagen havde Mook BH & G streng på men efter lidt tid røg det af

Sikke en super sexet og feminin krop Mook har - hendes hud så smuk brun og så blød så blød og glat Et super smukt ansigt og øjne. Ja i min objektiv et det øjne der kan tale/snakke bare man ser på dem

Smukke smukke bryster og nogle skønne vorter der strittede så fint

Mook’s ..... ja undskyld mit ordvalg men hendes røv i i min verden i en liga for sig selv. Hold da op hvor den bare skøn - fræk og lækker både at se på men så sandelig også at holde om og på Den er hot... på mange måder :x

Hvad der skete rent intimt holder jeg for mig selv men det var en kæmpe nydelse at være i selskab med Mook  Vi fik også snakket og grinet en del hvilket også gjorde oplevelser super 

Følte at Mook går meget op i sit arbejde og at man har det godt i hendes selskab hvilket er svært ikke at havde det

1 ting vil jeg sige er at Mook safter smager ganske aldeles vidunderlig. Sikke en aroma og duft de safter har. Tænk om de safter kunne fåes på en flaske ja så var den købt til at blive nydt igen :-P

Besøg igen ?  Helt sikkert et stort JA og ja fik da spurgt Mook om hun kunne være interesse i et evt nyt besøg ved en anden lejlighed og heldigvis blev svaret ja. Altså ikke det “ja “som når man står i kirken.:roll:

Næste gang Danmark rammes af en storm burde DMI kalde den  Mook :x:D:P

God søndag til alle - husk at behandle alle med respekt og fred på vores jord
FynboM62

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt mange thai`er, men har faktisk besøgt Mook 3 gange, og jeg kan kun tilslutte mig, at hun er skøn, sød og yderst godt selskab.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynboM62 skrev, den 27.2.2022 at 19:01:

Åhh Mook Mook Mook ...... Man kan jo ikke få “NOOK”

Man kan blive overrasket på mange måde:

Det være sig negativ - bare overrasket - positiv overrasket - mega overrasket - vildt overrasket   Eller for mit vedkommende med møde hos Mook.  Blæst omkuld :x

Fik for et par uger siden en aftale i stand med Mook efter vi havde skrevet lidt sammen over et par dage og som gik utrolig nemt og i en sober tone. Hurtig til at skrive tilbage så en aftale blev lavet til en lørdag. Dagen kom - fik mig gjort klar og afsted med toget til KBH. Vi skrev lidt SMS’er sammen under turen Besked at nu var jeg landet i Staden og på vej ud til hende. Hurtigt svar “ Vi ses snart”

På adr blev jeg hentet op af Mook og ind i lejligheden. Af med sko og jakke lidt snak og spurgt og jeg ville have et bad hvilket jeg naturligvis takkede ja til. Den omsorg og service Mook allerede her udvist var bare super. Hjælp bl.a. med at få tøjet af

( om det er fordi jeg er “ en ældre herre” ved jeg ikke men nød det :-P )

Varmt håndklæde fik jeg med også

Efter badet ind på værelset hvor der var dejligt varmt og en stor blød seng og en masse bløde puder Fik mig lagt på sengen og kort efter kom Mook ind og vi fik en kort snak inden hun begyndte på en vild og skøn massage det til tider også blev “ lidt nærgående “ dog uden brok fra min side ;-)Igen viste Mook et kæmpe omsorg for om alt var ok “ ligger du godt eller skal jeg rette puden “ osv.  Det var så sødt af hende at vise den slags omsorg

I starten af massagen havde Mook BH & G streng på men efter lidt tid røg det af

Sikke en super sexet og feminin krop Mook har - hendes hud så smuk brun og så blød så blød og glat Et super smukt ansigt og øjne. Ja i min objektiv et det øjne der kan tale/snakke bare man ser på dem

Smukke smukke bryster og nogle skønne vorter der strittede så fint

Mook’s ..... ja undskyld mit ordvalg men hendes røv i i min verden i en liga for sig selv. Hold da op hvor den bare skøn - fræk og lækker både at se på men så sandelig også at holde om og på Den er hot... på mange måder :x

Hvad der skete rent intimt holder jeg for mig selv men det var en kæmpe nydelse at være i selskab med Mook  Vi fik også snakket og grinet en del hvilket også gjorde oplevelser super 

Følte at Mook går meget op i sit arbejde og at man har det godt i hendes selskab hvilket er svært ikke at havde det

1 ting vil jeg sige er at Mook safter smager ganske aldeles vidunderlig. Sikke en aroma og duft de safter har. Tænk om de safter kunne fåes på en flaske ja så var den købt til at blive nydt igen :-P

Besøg igen ?  Helt sikkert et stort JA og ja fik da spurgt Mook om hun kunne være interesse i et evt nyt besøg ved en anden lejlighed og heldigvis blev svaret ja. Altså ikke det “ja “som når man står i kirken.:roll:

Næste gang Danmark rammes af en storm burde DMI kalde den  Mook :x:D:P

God søndag til alle - husk at behandle alle med respekt og fred på vores jord
FynboM62

Tusind tak for det sødt sagt :x

Hav en rigtig god weekend <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Mook

1000 tak for din besked og velbekomme

Det var sådan min oplevelse var med dig og  ser frem til næste møde:wub:

Du ønskes også en rigtig god og dejlig weekend <3

Mange hilsne

FynboM62

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst alle de positive anmeldelser omkring Mook i Glostrup, besluttede jeg mig for at prøve det af.

Forventningerne var store, men skuffelsen var endnu større. Jeg bestilte tid i forvejen og da jeg ankom, blev jeg mødt i døren af en ældre thai, helt uden charme. Bliver vist ind i et rum, rent og fint - intet at udsætte overhovedet. Betaling 500 kr. for en times massage skiftede hænder. Jeg fik så at vide, at det ikke var hende der skulle massere. Ok tænkte jeg - forhåbentlig var det en lidt kønnere udgave. Ind kommer en sød thai med et godt engelsk, men desværre med beskeden, at hun kun gav massage - hvis jeg ville have ekstra, ville en anden komme og udføre dette. Jeg var lidt skuffet, for jeg elsker en god oliemassage med pirring undervejs og så en god afslutning efter at være bygget god op under massagen. Det skal siges, at hun gav en super massage, hvor alle de ømme punkter blev berørt - lige med undtagelse af de ædlere dele. Efter ca. en halv time hører jeg at døren til rummet går op og pludselig bliver jeg masseret af 2 massører, hvilket var ganske rart. Jeg ser så at det er den ældre thai er modtog mig, der er kommet tilbage og spørger om jeg vil have ekstra. Så forlader den unge massør rummet og forhandlingen om "ekstra" gik i gang. Nu var jeg jo egentlig indstillet på et handjob, så jeg sagde ja tak. Men men men - det skulle jeg så bitterligt fortryde uden egentlig pirring begyndte hun at høvle løs på mit lem og det var klart at det bare skulle overstås. Hun havde ingen forstand på at give et ordentligt handjob. Jeg kom hurtigt - afsluttet med at hun river forhuden voldsomt helt tilbage, så det gjorde mere ondt end det var godt. Øv Øv Øv - nok det dårligste besøg på en thai klinik jeg har prøvet og slet ikke noget der ligner de meget positive indlæg jeg har læst her på siden. Måske det var naivt at tro, at den standard der er beskrevet omkring Mook også var gældende hvis det var andre i klinikken der betjente en.

Damen - ja jeg kan ikke kalde hende pigen - sagde at hun hed Dee Dee.

Jeg kan kun advare andre om at komme her. Jeg gik derfra med en flad fornemmelse og følte virkelig jeg havde spildt mine penge.

Absolut ikke et sted jeg vil komme igen.

  • Synes godt om 1
  • Haha 2
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

@Ham fra København. På godt jysk kan jeg bare sige du er en KNOLD.

det er ikke @Mook du har besøgt, ja måske kalder hun sig Mook, men det er ikke den rigtige stjern , og hvis du havde lavet dit forarbejde vil du også bemærke at den rigtige Mook ikke holder til i Glostrup, samt at hun ikke arbejder på en klinik. Og så lige det der med pungen ( den som er lavet af mulvarpeskind) det er den helt forkerte pris. Jeg tror du har søgt på noget billigt, upålideligt og bare været for hurtig ude, og nok også lige lovlig godtroende/dum. 
Det er faktisk lidt synd at din “anmeldelse” af den forkerte Mook skal ødelægge denne tråd, måske skulke du overveje at gå ind og rette og fortælle som det er at du har opsøgt den forkerte Mook, og så evt lave en ny tråd med anmeldelse af hende. Du kan rediger i dit indlæg i op ti” en time, så som de siger i Robinson, “sæt igang”.

det du har lavet svare lidt til at en dansker omtaler Jensen som en god mand, der vil med garanti også være mange som ikke deler der påstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok det forkerte sted du har besøgt. Det lyder ikke som den lejlighed jeg har besøgt.  Du må afsted igen når du har fundet pigen. Men tag lidt mere end 500kr med ellers er det spild af penge.  
8000
 

Ham fra København skrev, for 14 minutter siden:

Efter at have læst alle de positive anmeldelser omkring Mook i Glostrup, besluttede jeg mig for at prøve det af.

Absolut ikke et sted jeg vil komme 

Redigeret af 8000
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...