Hop til indhold

Mook, jeg var i himmelen.

Featured Replies

Skrevet

Harley30, se earlier in the thread just a few steps up (AB455 and answer from Mook). Lovely Mook is on vacation and return date is yet unknown. It looks like it will be soon but let Mook comment on that herself.  ==> No active ad at the moment!

Redigeret af ekholmen
Correction I => It

• 4 weeks later...
  • Svar 104
  • Visninger 44.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Åhh Mook Mook Mook ...... Man kan jo ikke få “NOOK” Man kan blive overrasket på mange måde: Det være sig negativ - bare overrasket - positiv overrasket - mega overrasket - vildt overrasket  

• Ham fra København
    Ham fra København

Efter at have læst alle de positive anmeldelser omkring Mook i Glostrup, besluttede jeg mig for at prøve det af. Forventningerne var store, men skuffelsen var endnu større. Jeg bestilte tid i for

• Jeg har tænkt over dit indlæg, netop fordi jeg ved du er gift med en thai... Tankevækkende... Mange af de egenskaber du beskriver ved "Mook" troede jeg var prototypen for en "rigtig thai kvinde" -har

Skrevet
Mook skrev, den 23.3.2022 at 15:29:

Du er bare fantastisk :P

Jeg savner dig Mook

Skrevet
Soapyman skrev, for 6 timer siden:

Jeg savner dig Mook

Det ku være en go ide hvis du skrev det til Mook fremfor resten af Verden og Eg, eller er jeg virkelig den eneste her som ikk nødvendigvis bør vide hvad i savner, i så fald er det nok på tide jeg finder et andet site, hvilket er fuld forståeligt, så skriver i blot videre og helst om den i godt ku tænke jer at møde, hold da op et Site man forstår, go on Egèer :huh:

Skrevet
Krølle Bølle Jr. skrev, for 49 minutter siden:

@Mortenkok  Ja men tak fordi du deler oplevelsen med os alle.

Tak for kaffe.

God påske  (det der er tilbage).

Selv Tak Åge 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.