Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Mook, jeg var i himmelen.

Recommended Posts

FinFyr skrev, 1 time siden:

Har været hos Mook. En gang. Kommer ikke igen. Det er ikke alle som kommer i "paradis" hos Mook. Dejligt for dem som gør.
Og nej, der er "ikke noget galt med mig og bla bla...

Det er jeg glad for at høre. 

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 19 minutter siden:

Kommer ikke igen

Altså jeg blev glad du ikke kommer tilbage !

  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
FinFyr skrev, 1 time siden:

Har været hos Mook. En gang. Kommer ikke igen. Det er ikke alle som kommer i "paradis" hos Mook. Dejligt for dem som gør.
Og nej, der er "ikke noget galt med mig og bla bla...

Hver sin smag og respekt for det.

Jeg er glad for Mook og er så heldig, at hun var en af de første GPs, jeg besøgte. Har oplevet meget i mit liv, men aldrig så følsom, nuanceret, udfordrende og givende kvinde som hende. Jeg har kun råd til at se hende en eller to gange pr måned, og jeg skal hver gang minde mig selv om ikke at forelske mig. Det kræver stor disciplin...tro mig. En disciplin som jeg kun delvist mestrer.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg har ikke haft den ære at besøge Mook endnu, men jeg kunne virkelig godt finde på at tage en tur til København blot for at besøge denne skønne kvinde. Jeg tror jeg må spare lidt op, for jeg er næsten sikker på at det er turen og alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ikke haft den ære at besøge Mook endnu, men jeg kunne virkelig godt finde på at tage en tur til København blot for at besøge denne skønne kvinde. Jeg tror jeg må spare lidt op, for jeg er næsten sikker på at det er turen og alle pengene værd.

Du er mere end velkommen <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Mook skrev, for 1 minut siden:

Du er mere end velkommen <3

Det er jeg glad for at høre, opsparingen starter hermed nu <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

Du er mere end velkommen <3

You are a lucky guy N10Ah! Mook is welcoming you! It has been a long time since my last visit and I will never forget it! She is a fantastic and unique woman! 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har ikke haft den ære at besøge Mook endnu, men jeg kunne virkelig godt finde på at tage en tur til København blot for at besøge denne skønne kvinde. Jeg tror jeg må spare lidt op, for jeg er næsten sikker på at det er turen og alle pengene værd.

Men jeg er meget usikker. 
Og det er noget jeg ikke kan love på. 
Hvis du ser min annonce herinde igen, er der ikke GFE måske jeg vil fortsætte …. Men du er altid velkommen til at skrive. <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
ekholmen skrev, for 1 minut siden:

You are a lucky guy N10Ah! Mook is welcoming you! It has been a long time since my last visit and I will never forget it! She is a fantastic and unique woman! 

Oh yes i am. Well the only problem is that i live in Aarhus, so i’ll need to save up some money for transport and a hotel. I have to plan the trip because i live far away.


I have seen Mook on different threads and topics, she also posted something on a thread i made back in the start of december, and just by the Way she answers back to people tells that she’s such a lovely and warm hearted woman. I truly believe that she’s a fantastic and unique woman there’s No doubt about that. I Will definitely save up some money just to visit her, i Can tell you that much.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Mook skrev, for 11 minutter siden:

Men jeg er meget usikker. 
Og det er noget jeg ikke kan love på. 
Hvis du ser min annonce herinde igen, er der ikke GFE måske jeg vil fortsætte …. Men du er altid velkommen til at skrive. <3

Det er helt okay, det med gfe er ingen problem jeg er sikke på at besøg hos dig er det hele værd. Jeg kan prøve at skrive til dig når jeg har sparet nogle penge sammen <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 8 minutter siden:

so i’ll need to save up some money for transport and a hotel. I have to plan the trip because i live far away.

  So kind of you <3

You don’t need to have a hotel booked. Sleep at my place. -  I do need to have someone holding me at night :wub:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mook skrev, for 18 minutter siden:

Men jeg er meget usikker. 
Og det er noget jeg ikke kan love på. 
Hvis du ser min annonce herinde igen, er der ikke GFE måske jeg vil fortsætte …. Men du er altid velkommen til at skrive. <3

Som jeg har sagt, kære @Mook :wub:, så er det helt ligegyldig om jeg bare må sidde over i et hjørne, bare det at være i samme rum, som dig er en fantastisk oplevelse, dermed ikke være sagt at der ikke godt må ske lidt mere, end bare at sidde i et hjørne. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 7 minutter siden:

Det er helt okay, det med gfe er ingen problem jeg er sikke på at besøg hos dig er det hele værd. Jeg kan prøve at skrive til dig når jeg har sparet nogle penge sammen <3 

Mange tak <3

Jeg synes bare der er flere og flere, som er blevet forelsket i mig, og det er hårdt for mig, hvis jeg må tage stilling til alle. Håber du forstår min situation :)

Jeg er tilbage igen til April måned, og vi tager den derfra <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg har sagt, kære @Mook :wub:, så er det helt ligegyldig om jeg bare må sidde over i et hjørne, bare det at være i samme rum, som dig er en fantastisk oplevelse, dermed ikke være sagt at der ikke godt må ske lidt mere, end bare at sidde i et hjørne. <3

Hvis det er ok med Mook, så er det helt ok med mig at du sidder over i et hjørne når jeg endelig når frem til et besøg hos hende. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Hvis det er ok med Mook, så er det helt ok med mig at du sidder over i et hjørne når jeg endelig når frem til et besøg hos hende. 

Du er så sej - I love <3 the way you are.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 13 minutter siden:

Mange tak <3

Jeg synes bare der er flere og flere, som er blevet forelsket i mig, og det er hårdt for mig, hvis jeg må tage stilling til alle. Håber du forstår min situation :)

Jeg er tilbage igen til April måned, og vi tager den derfra <3

Well, we can have it like that, can we. So maybe it is a good idea to be a little bit less GFE. OTOH, I am not sure that it helps! It will always shine through, the person you really are! <3

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Hver sin smag og respekt for det.

Jeg er glad for Mook og er så heldig, at hun var en af de første GPs, jeg besøgte. Har oplevet meget i mit liv, men aldrig så følsom, nuanceret, udfordrende og givende kvinde som hende. Jeg har kun råd til at se hende en eller to gange pr måned, og jeg skal hver gang minde mig selv om ikke at forelske mig. Det kræver stor disciplin...tro mig. En disciplin som jeg kun delvist mestrer.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Altså. Undskyld mig. Vi taler altså om købesex.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 1 minut siden:

Altså. Undskyld mig. Vi taler altså om købesex.

Du er undskyldt. Næste ....

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Mook skrev, for 31 minutter siden:

  So kind of you <3

You don’t need to have a hotel booked. Sleep at my place. -  I do need to have someone holding me at night :wub:

Det var så lidt <3

Uha jamen så spare jeg da de penge, og jeg vil da også langt hellere overnatte hos en sød pige fremfor at overnatte alene på et hotel :wub:

jeg har fået at vide at mine arme og gode at putte i og at min brystkasse er god at have hovedet på ;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
FinFyr skrev, for 1 minut siden:

Altså. Undskyld mig. Vi taler altså om købesex.

Ja vi taler købe sex, men tag nu at indrøm, at det de fleste opsøger er en “følelse” af noget ægte, selv om der er betaling ind over, og der er få piger som kan give den følelse 100%. Når man læser anmeldelser er det det som bliver søgt mest, og desværre også det punkt hvor flest bliver skuffet, så når der dukker en pige op, som kan give den følelse, så bliver hun værdsat meget højt. Og @Mook kan give den 100%  følelse, og tak for det. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Mook skrev, for 42 minutter siden:

Mange tak <3

Jeg synes bare der er flere og flere, som er blevet forelsket i mig, og det er hårdt for mig, hvis jeg må tage stilling til alle. Håber du forstår min situation :)

Jeg er tilbage igen til April måned, og vi tager den derfra <3

Kære Mook. 
Om du tilbyder gfe eller ikke så er det ikke det der skræmmer mig væk. Jeg har set dine skriv herinde, og du virker til at være en utrolig sød, hjertevarm og dejlig kvinde og det er det der gør at jeg gerne vil besøge dig og efter at have læst @Grydeskeen gode anmeldelse <3 

jeg kunne godt forestille mig at mange er blevet forelsket i dig, men det er jo sikkert kun fordi du er en sand skønhed og sød og rar pige :) men det vil ikke ske hos mig, du skal jo også  have en god, tryg og rar oplevelse, at have mig på besøg.

april lyder rigtig godt, jeg kan jo prøve at kontakte dig der, og så kan vi se på det ;)

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
FinFyr skrev, for 17 minutter siden:

Altså. Undskyld mig. Vi taler altså om købesex.

Selv årsag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekholmen skrev, for 30 minutter siden:

Well, we can have it like that, can we. So maybe it is a good idea to be a little bit less GFE. OTOH, I am not sure that it helps! It will always shine through, the person you really are! <3

Your right <3

Yes, I’m the person who can be in the sentence designation - I can not even do much to avoid.

- And of course it requires practice :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 21 minutter siden:

Det var så lidt <3

Uha jamen så spare jeg da de penge, og jeg vil da også langt hellere overnatte hos en sød pige fremfor at overnatte alene på et hotel :wub:

jeg har fået at vide at mine arme og gode at putte i og at min brystkasse er god at have hovedet på ;)<3

Jeg vil glæde mig til den dag der kommer <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 26 minutter siden:

Altså. Undskyld mig. Vi taler altså om .

Yes we are! Very good "købesex"!

I don't know if you actually have understood that you are having (købe)sex with a person and not only with a collection of different body parts. 

It is the person we (or at least I) talk about! And then we we are back where I started: Mook is a fantastic and unique woman! That makes all the difference for me (and for many  others).

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...