Hop til indhold
sexaddict

Analsex

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Mon ikke du har sjovere ting at bruge dine skattepenge på ;)

Jo, du siger bare til :P

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har tilbragt mange mange søndags formiddage i kirken... adskillige med et buttplug i min fromme numse eller kugler i min fisse som bare dryppede af anger. Jeg ved ikke om det hjælper, men du må da gerne komme med :P Bruger bibelskolen stadig smæk som afstraffelse? <3

God værkstedshumor, Nanna :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

1) Fuck mig, anal kan føles gude-fucking-skønt! Jeg knuselsker at blive kneppet i røven. Aller helst hårdt og dybt, så jeg næsten ikke kan være i det. Skeptikerne kan jo prøve med en glidecremeindsmurt finger eller et lille plug og se, om de selv kan benægte nydelsen :P Jaja, kvinder har ikke en prostata, men der er så sandelig stadig erogene zoner. 

2) lad os nu ikke hate alt for meget på ydmygelse og degradering, det har da også sin charme. Anal kan afgjort føles godt helt objektivt uden dominans eller andet godt ind over, men et lille tvist af dom/sub leg, hvis man tænder på det, tager da lige underholdningen op på et helt nyt plan. Jeg har haft analsex stort set lige så længe som jeg har været seksuelt aktiv - længe før dette arbejde. Jeg har haft bollevenner som udelukkende tog mig analt, fået en dildo på 40 cm presset hele vejen op i min røv, mærket tunger, fingre og andet, fået strukket mit lille røvhul ud til jeg lå og pev og klynkede - og jeg er altid vendt tilbage efter mere, også ganske gratis med private legekammerater <3Det er en af mine favorit ting på menuen, og det ændrer sig sjovt nok ikke, bare fordi jeg får penge for det. Jeg har de hyggeligste gæster som enten tilbeder min røv eller kalder mig en "lille analtøs" hvis røv er "skabt til at få pik". Jeg er fan af begge retninger. Der er noget meget pirrende over at bringe et ydmygelsesaspekt ind over. For mig er det til stede, så snart nogen siger "kan du lide at få den i røven din liderlige analtøs". Logisk set ved jeg jo godt, at der ikke er noget ydmygende over analsex, men når jeg bliver grebet af stemningen, så er der, og jeg elsker det. Det spiller lige ind i min lejlighedsvise kink for at blive "brugt" og behandlet som et "legetøj" eller en "kneppedukke". Så længe det sker mellem to mennesker som ellers griner, hygger og har respekt for hinanden, er det da bare et spændende element at lege med. 

3) selvfølgelig er der pristillæg på anal. For det første fordi vi kan. Hvorfor ikke tjene bedre, hvis man kan? Det er da bare god forretningssans. For det andet fordi det kræver forberedelse. Analsex er hot, men at rende fra badet til toilettet med røven fyldt af vand 4-7 gange 1-2 timer forinden mødet er ikke en af mine kinks. Det tager jeg selvfølgelig penge for. Oftest involverer det også opvarmning, da man ikke ligefrem kan regne med at gæsterne ved hvad de laver, så for at undgå rifter og andet træls. Så basalt set: Tid er penge. Sidst men ikke mindst er der måske grænser for, hvor mange gange man kan have analsex, og er derfor ikke noget man vil have som noget enhver bare kan forvente, derfor får det sin egen særlige kategori, reserveret til dem som vil betale for det. 

 

@Nannas Hjørne Du er en éner - dit indlæg gør mig vild! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
nøddehaven skrev, for 14 minutter siden:

Har aldrig rigtig haft interesse i anal. Er det ikke lidt svært at være spontan med analsex? Naturligvis et mindre problem med købesex.

Vil sige både og. Med kærester og andre mænd som ikke er kunder har jeg aldrig lavet nogen særlig forberedelse. Og måske 1 ud 100 gange pikken har skulle vaskes. Nu med kunder vil jeg jo helst have 0 af 100 så tager lige en tur med en anal skylle sprøjte inden hver kunde som har bestilt anal. Men med andre ord risikoen er meget lille. 
Så spontanitet er ikke nødvendigvis et problem lidt glidecreme og evt en finger eller buttplug først så er det bare at gå til det sjove. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 10 minutter siden:

Vil sige både og. Med kærester og andre mænd som ikke er kunder har jeg aldrig lavet nogen særlig forberedelse. Og måske 1 ud 100 gange pikken har skulle vaskes. Nu med kunder vil jeg jo helst have 0 af 100 så tager lige en tur med en anal skylle sprøjte inden hver kunde som har bestilt anal. Men med andre ord risikoen er meget lille. 
Så spontanitet er ikke nødvendigvis et problem lidt glidecreme og evt en finger eller buttplug først så er det bare at gå til det sjove. 

Mange tak for svaret. De få gange jeg har prøvet anallege (en eks var meget interesseret) har lugten altid generet mig. Er det noget man vænner sig til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
nøddehaven skrev, for 9 minutter siden:

Mange tak for svaret. De få gange jeg har prøvet anallege (en eks var meget interesseret) har lugten altid generet mig. Er det noget man vænner sig til?

Hvis lugten under analsex har generet dig er der gået et eller andet galt, de 2 ting har intet med hinanden at gøre i mit univers og dertil kommer at analsex intet har med sagen Gpèr at gøre, det er bare noget som opstår hos hver enkelt uanset om man er Gp eller i Forhold, dog læser jeg mest Ts som et problem om moral, eller læste jeg forkert :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 3 minutter siden:

Hvis lugten under analsex har generet dig er der gået et eller andet galt, de 2 ting har intet med hinanden at gøre i mit univers og dertil kommer at analsex intet har med sagen Gpèr at gøre, det er bare noget som opstår hos hver enkelt uanset om man er Gp eller i Forhold, dog læser jeg mest Ts som et problem om moral, eller læste jeg forkert :rolleyes:

Altså det her var for længe siden i mine spæde 20ere... Og ja, der var lidt lugt - og siden har jeg også altid formodet, at det bare var noget folk ligesom levede med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
nøddehaven skrev, for 20 minutter siden:

Mange tak for svaret. De få gange jeg har prøvet anallege (en eks var meget interesseret) har lugten altid generet mig. Er det noget man vænner sig til?

Nu har jeg aldrig været den der udførte det så.?? Men ja som TV2 skriver så er der nok noget galt hvis det lugter. Så kan det være du skal foreslå hun lige skyller inden sex. Ellers har du bare næsen for tæt på ;) ej det er en joke, selv sorte kys skulle gerne kunne gennemføres uden lugt, hvis man er til slags  

Jeg fik i al fald ar vide af en kunde, han ligeså godt kunne ha slikket mig i navlen, efter sorte kys, så ingen lugt eller smag her  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Nu har jeg aldrig været den der udførte det så.?? Men ja som TV2 skriver så er der nok noget galt hvis det lugter. Så kan det være du skal foreslå hun lige skyller inden sex. Ellers har du bare næsen for tæt på ;) ej det er en joke, selv sorte kys skulle gerne kunne gennemføres uden lugt, hvis man er til slags  

Jeg fik i al fald ar vide af en kunde, han ligeså godt kunne ha slikket mig i navlen, efter sorte kys, så ingen lugt eller smag her  

 

Vildt nok. Mange tak for svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Jeg fik i al fald ar vide af en kunde, han ligeså godt kunne ha slikket mig i navlen

Navlen er ofte en overset del. Den kan faktisk lugte mere end anus. Det fandt jeg ud af, da en GP engang kyssede mig fra brystkassen og ned over maven. Rent tilfældigt kiggede jeg på hende og så, at hun snuste mig i navlen og hendes ansigt var ikke til at tage fejl af. Efter at have googlet lidt efterfølgende har jeg siden altid sørget for også at vaske navlen grundigt forud for GP besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 1 minut siden:

Navlen er ofte en overset del. Den kan faktisk lugte mere end anus. Det fandt jeg ud af, da en GP engang kyssede mig fra brystkassen og ned over maven. Rent tilfældigt kiggede jeg på hende og så, at hun snuste mig i navlen og hendes ansigt var ikke til at tage fejl af. Efter at have googlet lidt efterfølgende har jeg siden altid sørget for også at vaske navlen grundigt forud for GP besøg.

 

Det er faktisk rigtigt nok. Har også mødt en hvis navle kunne lugte noget så fælt hvis ikke den blev vasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
nøddehaven skrev, for 46 minutter siden:

Det er faktisk rigtigt nok. Har også mødt en hvis navle kunne lugte noget så fælt hvis ikke den blev vasket.

Hold da op en masse vrøvl i tråden men sådan er nok forventet herinde, hun lugter blot det du fremskynder som forventet, nå men jeg fik dog ej svar på mit spørgsmål til Ts, hvad er den største risiko ved at tage pigen i det forkerte hul, åh jo den er sværd for mænd herinde? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
100% Gavtyv skrev, 1 time siden:

Navlen er ofte en overset del. Den kan faktisk lugte mere end anus. Det fandt jeg ud af, da en GP engang kyssede mig fra brystkassen og ned over maven. Rent tilfældigt kiggede jeg på hende og så, at hun snuste mig i navlen og hendes ansigt var ikke til at tage fejl af. Efter at have googlet lidt efterfølgende har jeg siden altid sørget for også at vaske navlen grundigt forud for GP besøg.

 

Ja den kan lugte fælt, hvis man ikke vasker den.:lol: Men resten af kundens udtalelser viste det bestemt var på den gode måde han mente. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smalhans

Har aldrig synes analsex var noget særligt, men tror da lige jeg skulle besøge Nannas hjørne :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
nøddehaven skrev, for 14 timer siden:

Mange tak for svaret. De få gange jeg har prøvet anallege (en eks var meget interesseret) har lugten altid generet mig. Er det noget man vænner sig til?

Som andre har skrevet, så er noget gået galt, hvis det lugter. 
 

Hygiejnen er jo kodeordet her. På samme måde, som det ikke er særlig rart eller lækkert, at slikke en fisse, der kunne have brugt en vaskeklud eller bruser, så er det selvfølgelig heller ikke særlig rart eller lækkert at slikke eller kneppe en røv, der skulle have haft en tur med vaskekluden inden. 
 

De gange jeg selv har givet sorte kys har der ingen lugtgener været overhovedet. Og det var lækkert og frækt. Hun har været helt glat, fin og ren. 
 

Har til gengæld prøvet at slikke en nyvasket og indbydende fisse, hvor røven godt kunne have brugt en vaskeklud og det er heller ikke særlig indbydende. 
 

Når jeg selv leger analelege, så er jeg altid selv forberedt. Dvs. jeg er ren og glat, da en glat anus indgang bare er mere indbydende end når der er hår synes jeg i hvert fald. Der er også større risiko for lidt lugtgener, hvis indgangen er behåret. 
 

Men ved analelege, så tager jeg altid et bad hos GP’en inden så jeg er sikker på, at være helt nyvasket og indbydende, og det sammen gør GP’en også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Vendelboen skrev, for 19 timer siden:

Er det den gamle joke med at hun bliver gravid ?

Præcis men den er dog stadig gældende uanset alderen på Joken :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stiffy

Alle mennesker er på en skala fra 0-10 med interesse i noget frækt. Dem i den lave ende har ofte svært ved at forstå dem i toppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, den 6/1/2022 at 12:38:

Hvorfor efterspørger mænd analsex hos kvinder?

Er en normal skede ikke stram nok?

Er det mænd med en lille penis, som synes at en skede ikke er stram nok?

Hvis det er stramhed, der efterspørges, så kan man vel vælge en ung kvinde, som ikke har født børn.

Er det ydmygelsen af kvinden, manden tænder på, fordi han vælger anus fremfor den sked, der er naturlig fugtig og beregn til sex. 

Nyder kvinder analsex?

sexaddict skrev, den 6/1/2022 at 12:38:

Hvorfor efterspørger mænd analsex hos kvinder?

Er en normal skede ikke stram nok?

Er det mænd med en lille penis, som synes at en skede ikke er stram nok?

Hvis det er stramhed, der efterspørges, så kan man vel vælge en ung kvinde, som ikke har født børn.

Er det ydmygelsen af kvinden, manden tænder på, fordi han vælger anus fremfor den sked, der er naturlig fugtig og beregn til sex. 

Nyder kvinder analsex?

For mig handler set om nysgerrighed . Hvordan føles det? M.v.  Det skal prøves , jeg har kun et liv , prøve så mange ting af som muligt i det relativt korte liv vi har, at tænke sig at ligge på dødslejet og aldrig at have prøvet anal penetrering vil være ubærligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, den 6.1.2022 at 17:46:

Har aldrig rigtig haft interesse i anal. Er det ikke lidt svært at være spontan med analsex? Naturligvis et mindre problem med købesex.

Kun hvis man er panisk ræd for risikoen for at få lidt lort på pikken ... De fleste vil jo sige nej hvis de kan mærke de er ved at være skidetrængende men der er jo altid en risiko for at der kan være lidt på vej i tarmen som man så støder på når man trænger ind. Jeg har dyrket meget analsex gennem årene og det er godt nok sjældent det er sket for mig. Måske 3-4 gange og det er jo ikke værre end at den kan vaskes bagefter ... og problemet er ikke nødvendigvis mindre med købesex medmindre man har lavet aftalen et godt stykke tid i forvejen og det er aftalt på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får man lort på pikken, så forsvinder det når man fjerner kondomet. Nemt, praktisk og renligt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...