Hop til indhold
Guest Like a Stone

Pas på hvem I besøger

Recommended Posts

Amagerdreng83 skrev, for 2 minutter siden:

ved sine fulde fem have lyst til sex en pige, man i princippet kunne være far til!!?? Føj for fanden!! Godt at han fik en omgang høvl :angry:

Tænker lige vi skal være enige om at du læser hele artiklen inden du reagerer en anden gang.. Der står at det er 3 unge mænd.. Du aner ikke om de er 18, 19 eller 20 år.. Så vi snakker om en aldersforskel på måske helt ned til 2 år.. Samtidig var pigen over den seksuelle lavalder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Tænker lige vi skal være enige om at du læser hele artiklen inden du reagerer en anden gang.. Der står at det er 3 unge mænd.. Du aner ikke om de er 18, 19 eller 20 år.. Så vi snakker om en aldersforskel på måske helt ned til 2 år.. Samtidig var pigen over den seksuelle lavalder.. 

Sorry - jeg blev lige hidsig et øjeblik. Det har du selvfølgelig ret i. Undskyld udbrudet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Tænker lige vi skal være enige om at du læser hele artiklen inden du reagerer en anden gang.. Der står at det er 3 unge mænd.. Du aner ikke om de er 18, 19 eller 20 år.. Så vi snakker om en aldersforskel på måske helt ned til 2 år.. Samtidig var pigen over den seksuelle lavalder.. 

Tror også du lige skal læse hele artiklen, for der står direkte: "Ofrene var alle i 30’erne." ;) 

Der står også at nogle af gerningsmændene kræves udvist, og det undrer jo ikke nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 8 minutter siden:

Tror også du lige skal læse hele artiklen, for der står direkte: "Ofrene var alle i 30’erne." ;) 

Der står også at nogle af gerningsmændene kræves udvist, og det undrer jo ikke nogen.

Det må så være en uenighed om hvad der vurderes som "ungt":lol:.. 

Men igen så det altså en pige der er over den seksuelle lavalder.. Jeg personligt havde da en 1 årig datter da jeg var i den alder og var sammen med en mand på 30.. Man skal passe på med at dømme for ting der ikke engang ville blive dømt af lovgivningen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Det må så være en uenighed om hvad der vurderes som "ungt":lol:.. 

Men igen så det altså en pige der er over den seksuelle lavalder.. Jeg personligt havde da en 1 årig datter da jeg var i den alder og var sammen med en mand på 30.. Man skal passe på med at dømme for ting der ikke engang ville blive dømt af lovgivningen.. 

Jeg kan heller ikke se hvad ofrene skulle have gjort galt.D en er vel kun lidt spicy, såfremt de har aftalt at betale den 16-årige, men det står der intet om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Hvis noget ser for godt ud til at være sandt så er det det som regel også :) 

Personligt er jeg ikke til unge kvinder så håber ikke der er modne kvinder der med deres omgangskreds planlægger deslige. :) 

Meen der er nu nogle annoncer som lugter lidt af at kunne være lidt tricky, unge feks 18 19 år fra østeuropa, 3 annoncer med samme billedbaggrund, og samme område, uden gummi, kun kort tid.

Så er der lugt af trafficking og bagmænd, og så kunne de jo lure i skabet :( 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
moden libertiner skrev, for 15 timer siden:

Meen der er nu nogle annoncer som lugter lidt af at kunne være lidt tricky, unge feks 18 19 år fra østeuropa, 3 annoncer med samme billedbaggrund, og samme område, uden gummi, kun kort tid.

Så er der lugt af trafficking og bagmænd, og så kunne de jo lure i skabet :( 

Denne beskrivelse passer meget godt med pigerne på valhøjs alle. Men her mistænker jeg ikke trafficking, men derimod piger som er her friviligt og har valgt at sælge sex for at tjene en masse penge i en fart. Ja de har helt sikkert fået hjælp til at komme her til, annoncer m.m. og betaler sikkert også en høj del af deres indtjening for disse ydelser, men det gør dem fortsat ikke til trafficking ofre i mine øjne. Jeg er godt klar over at jvf. lovgivningen er de trafficking ofre når de får hjælp til at komme hertil m.m. I mine øjne er man bare ikke et trafficking ofte når det er økonomisk begær som "tvinger" en til at sælge sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Like a Stone skrev, for 19 timer siden:


Pas på derude… Når noget ser for godt eller lyder for godt, så tænk jer om en ekstra gang. 

https://ekstrabladet.dk/krimi/tre-maend-ofre-for-grove-roeverier-lokket-i-sexfaelde/9070712

 

NewPunter skrev, for 18 timer siden:

Der står også at nogle af gerningsmændene kræves udvist, og det undrer jo ikke nogen.

@Like a Stone & @NewPunter Var det ikke Anders Breinholdt som blev udsat for noget tilsvarende af nogle race rene danske for nogle år siden?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 4 timer siden:

Denne beskrivelse passer meget godt med pigerne på valhøjs alle. Men her mistænker jeg ikke trafficking, men derimod piger som er her friviligt og har valgt at sælge sex for at tjene en masse penge i en fart. Ja de har helt sikkert fået hjælp til at komme her til, annoncer m.m. og betaler sikkert også en høj del af deres indtjening for disse ydelser, men det gør dem fortsat ikke til trafficking ofre i mine øjne. Jeg er godt klar over at jvf. lovgivningen er de trafficking ofre når de får hjælp til at komme hertil m.m. I mine øjne er man bare ikke et trafficking ofte når det er økonomisk begær som "tvinger" en til at sælge sex.

Hvis ellers din præmis om økonomisk begær som drivkraft holder, så er jeg enig i din betragtning. Det er så også ensbetydende med, at pigen kan stoppe fra den ene dag til den anden, uden at hendes hjælpere stopper hende i det, enten med fysisk tvang eller ved at afkræve så mange “hjælpepenge”, at pigen reelt ikke kan stoppe. Spørgsmålet er, om det forholder sig sådan i praksis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden:

Det er så også ensbetydende med, at pigen kan stoppe fra den ene dag til den anden, uden at hendes hjælpere stopper hende i det, enten med fysisk tvang eller ved at afkræve så mange “hjælpepenge”,

Vigtig pointe i den ofte sort/hvide ‘handlet’ snak. Decideret bortførelse/kidnapning og trafficking i sin mest brutale form eller mere på overfladen pæn ‘tvunget og fastholdt’? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 21 timer siden:

annoncer som lugter lidt af at kunne være lidt tricky, unge feks 18 19 år fra østeuropa, 3 annoncer med samme billedbaggrund, og samme område, uden gummi, kun kort tid.

Hvor mange kunder har mon TALT med disse piger (altså kendskab) og hvor mange er/vil/tør/kan være ærlige. Og selv om nogle af os fx kender udlejer i Amsterdam og Hamburg og et par unge nationale piger (dansk og tysk), der i miljøet som Annika med hendes kollegaer, naturligvis har bedre indblik end vi mænd ofte, så er der skyggetal og grader af det vi pokuler kalder ‘handlet’ (trafficking) og ‘tvungne’ direkte eller inddirekte. Har man ingen penge til mad, er man tvungen. Trues ens familie, er man tvungen. Kan man ikke bare slippe ud af det fx i Danmark, er man vel også i en form for tvungen eller handlet situation. At tro, man personligt kender sandheden, virkeligheden, fakta på baggrund af tro, gisning og lidt snak ved et par besøg med en polsk studine-type, der selv har valgt at bruge 3-5 år med månedlange ture til Danmark 3-4 gange pr år med 30-40 besøg af i snit 1000-1200,-  kroner måske, gør jo ikke alle unge udlændinge til selvvalgte og med stor lyst typer. Dog ville jeg nok ønske, at ALLE kunder i hele verden bevidst valgte disse og ikke skumle, usikre, triste, trætte og del eller helt handlede og tvungne og truede piger. Vender de mørke piger i Vestjylland tilbage til Nigeria’s armod, hvis de ikke illegalt er i DK pga en bagmand? Sandsynligvis. Bør man så knalde hende for 6-800,-, hvor hun måske får 20-30% eller halvdelen men så skylder husleje? Så spar da op. Vent. Nøjes med færre besøg. Vælg dansk. Eller de Columbianere, Polakker og Spaniakker (2 pt i DK), der er højt uddannet i deres hjemland (advokat den ene) men tjener MARKANT mere som GP i DK end som advokat i Sydeuropa. Lande, hvor man ofte lav, ingen eller med forsinkelse løn får. 3-4 besøg i DK på en måned er jo en eller flere månedslønninger tit. Jeg forstår ikke, man trods liderlighed (så er det vel heller ikke større behov) kan udse og researche sig frem til sikre og trygge piger og så med god samvittighed nyde en stund, der i en grad vel så er win-win. Selv om en handlet/tvunget pige får nogle penge trods alt, må det at have 5-10 kunder pr dag uophørligt give så voldsomme konsekvenser, at det er lose-lose og kun win for bagmænd, pimps, mafia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 7 timer siden:

Denne beskrivelse passer meget godt med pigerne på valhøjs alle. Men her mistænker jeg ikke trafficking, men derimod piger som er her friviligt og har valgt at sælge sex for at tjene en masse penge i en fart. Ja de har helt sikkert fået hjælp til at komme her til, annoncer m.m. og betaler sikkert også en høj del af deres indtjening for disse ydelser, men det gør dem fortsat ikke til trafficking ofre i mine øjne. Jeg er godt klar over at jvf. lovgivningen er de trafficking ofre når de får hjælp til at komme hertil m.m. I mine øjne er man bare ikke et trafficking ofte når det er økonomisk begær som "tvinger" en til at sælge sex.

Hvor mange danske piger på 18-19 år kender du der ville tage, helt alene, til et fremmed land (hvor prisen på sex er højere end i danmark) og arbejde med at sælge sex til fremmede mænd de slet ikke kan snakke med:ph34r:.? 

Selvom jeg bliver 32 om lidt så det da stadig ikke noget jeg ville tur bevæge mig ud i.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Hvis ellers din præmis om økonomisk begær som drivkraft holder, så er jeg enig i din betragtning. Det er så også ensbetydende med, at pigen kan stoppe fra den ene dag til den anden, uden at hendes hjælpere stopper hende i det, enten med fysisk tvang eller ved at afkræve så mange “hjælpepenge”, at pigen reelt ikke kan stoppe. Spørgsmålet er, om det forholder sig sådan i praksis.

Jeg har ikke set noget som skulle tale imod det.

Jeg har besøgt pigerne på Valdhøjsalle da de holdte til på nyholmsalle 30a. Ingen tvivl om at det ikke var lysten der drev dem hertil, men på den anden sidde heller ikke noget som indikerede at de ikke kunne stoppe i morgen  hvis de ønskede det. Grunden til dette er at jeg lægger mærke til de små ting, som f.eks. når de render rundt med f.eks. et Apple ur eller en Iphone. Det er næppe noget de ville have hvis ikke de var her af fri vilje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bruneøjne76 skrev, for 44 minutter siden:

Hvor mange kunder har mon TALT med disse piger (altså kendskab) og hvor mange er/vil/tør/kan være ærlige.

Har du mon nogensinde talt med en af de piger som du anklager for at være handlet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Hvor mange danske piger på 18-19 år kender du der ville tage, helt alene, til et fremmed land (hvor prisen på sex er højere end i danmark) og arbejde med at sælge sex til fremmede mænd de slet ikke kan snakke med:ph34r:.? 

Selvom jeg bliver 32 om lidt så det da stadig ikke noget jeg ville tur bevæge mig ud i.. 

Hvormange danske piger kender du som lever på sulte grænsen? At pigerne kommer fra lande hvor de sociale ydelser er ikke eksisterende og at de sælger sex for at tjene til dagen af vejen, gør dem ikke handlet i mine øjne.

Bortset fra det er der ikke mangle lande hvor prisen på sex er så høj som i DK og der er faktisk en del danske piger som forsøger sig med high class prostitution i andre lande som f.eks. USA og nogle af de mere liberale arbiske oliestater.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 3 minutter siden:

Hvormange danske piger kender du som lever på sulte grænsen? At pigerne kommer fra lande hvor de sociale ydelser er ikke eksisterende og at de sælger sex for at tjene til dagen af vejen, gør dem ikke handlet i mine øjne.

Bortset fra det er der ikke mangle lande hvor prisen på sex er så høj som i DK og der er faktisk en del danske piger som forsøger sig med high class prostitution i andre lande som f.eks. USA og nogle af de mere liberale arbiske oliestater.

Præcis. Man kan slet ikke lave en sammenligning med danske unge og eks polske, spanske eller fra de øvrige østlande. Nu rejser jeg meget, også i øst- og Sydeuropa. Der har mange unge og slet ikke hvis du er kvinde uden uddannelse, anden mulighed for frigørelse fra forældre, at blive gift og måske endda, at skulle flytte ind hos svigerfamilien.

Hvis du ønsker et lidt mere frit liv, så er vejen til prostitution i Nordeuropa nok ikke et særligt vanskeligt valg. Og jeg tror faktisk ikke, mange af dem ser det som et kummerligt valg. Flere jeg har talt med i de Sydlige østlande, vil give ret meget for, at komme eks til Danmark. Arbejde som prostitueret i to-tre måneder. For så at vende hjem igen, etablerer sig og få en uddannelse. Det er det jeg hører. Men oftest går det galt for dem, de bliver grebet af livsførelsen heroppe. Smart tøj, smykker, mobiltelefoner etc. Køber måske også en smådyr bil osv. så hænger de pludselig i prostitutionen, selvom det ikke var det som var den primære grund til at starte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 7 minutter siden:

Hvormange danske piger kender du som lever på sulte grænsen? At pigerne kommer fra lande hvor de sociale ydelser er ikke eksisterende og at de sælger sex for at tjene til dagen af vejen, gør dem ikke handlet i mine øjne.

Bortset fra det er der ikke mangle lande hvor prisen på sex er så høj som i DK og der er faktisk en del danske piger som forsøger sig med high class prostitution i andre lande som f.eks. USA og nogle af de mere liberale arbiske oliestater.

Lad nu være med at gøre prostitution til den sidste og eneste udvej for disse piger.. Det handlede element består jo ikke bare i hvorvidt de er tvunget.. Det består for mig lige så meget i om de få den del der tilkommer dem.. Om de yder ydelser de egentlig ikke ønsker eller ydelser de ikke kender til.. 

 

Alle lande du nævner er lande hvor jeg, og de fleste andre danskere, ville kunne kommunikerer med dem vi skal have sex med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 14 minutter siden:

en af de piger

2 af dem ja. 
 

nørden skrev, for 9 minutter siden:

prisen på sex er så høj som i DK

Præcis. Både i reelle tal, forholdstal og den købekraft, det giver dem. 
 

Generalisere er en uskik og enhver af os kender et par historier, enten piger eller udlejere ligesom enhver kan finde sider, links, stats og undersøgelser. 
 

nørden skrev, for 30 minutter siden:

at jeg lægger mærke til de små ting, som f.eks. når de render rundt med f.eks. et Apple ur eller en Iphone.

Imponerende at man bygger sin formodning på at man har set et par stjålne/givne/falske iPads. 
 

Du kan godt have ret i at de ikke er 100% kidnappet-handlet men at være så naiv, at GISNE, de kan rejse hjem, præcis hvornår, de har lyst, er vist naivt med kæmpe N. Jeg har rejst en del i Albanien, Rumænien og Ukraine pga venner derfra og set lidt af den virkelighed, de kommer fra. Så valget er for mange at dø (af sult) og ende på gaden eller se børn/forældre dø fx uden sygehus eller finde en vej ud: og ja, der ER Danmark nemt pga logistikken, ‘mafiaer-karteller-agencies’, prisen på at lægge sin tissekone til danske mænd osv. 

Hvsd model IPad var det. Så du serienummer og kan bekræfte ægtheden. Var der kvittering fra officiel køb i officiel butik. 
 

Naturligvis er det ikke lysten (goddawmand økseskaft!), der driver dem men måske burde man fravælge dem, selv om diskussionen ift dem men også at købe Samsung, IPhone, Nike, H&M mm jo er et tveægget sværd. Stopper vi, mister de vel job/penge/liv. Fortsætter vi betaler vi bagmænd, der skummer fløden. Kunne jo være, der rent faktisk var andre måder at få released sin stive pik og hjælpe nogle af disse hundredetusinde unge piger…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden:

Hvor mange danske piger på 18-19 år kender du der ville tage, helt alene, til et fremmed land (hvor prisen på sex er højere end i danmark) og arbejde med at sælge sex til fremmede mænd de slet ikke kan snakke med:ph34r:.? 

Selvom jeg bliver 32 om lidt så det da stadig ikke noget jeg ville tur bevæge mig ud i.. 

Der er nok stor forskel på at være 18-19 år i Danmark og så at være 18-19 år i en fattig rumænsk landsby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 7 minutter siden:

bliver grebet af livsførelsen heroppe. Smart tøj, smykker, mobiltelefoner etc.

Penge er farlige. Jeg nægter at kalde prostitutions-penge for ‘nemme penge’ i gængs forstand, men de er tidsmæssigt nemmere pga større timepris og beløb end at arbejde normalt og ufaglært. Både i udland og DK. Vel også derfor en del/flere og flere sugar piger dukker op. Der er et marked. Og 2-3-5000 for et besøg/knald/date er da ‘nemt’ ift at skulle tjene 6-7-8-10.000 kr ved at gøre rent, servere, betjene kassen. Samme tendens ses i amerikansk fodbold især, hvor en del fra fattige kår pludselig kommer til enorme summer (uden opvækst, mentorer, råd, sundt fundament). 
 

 

JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Det handlede element består jo ikke bare i hvorvidt de er tvunget.. Det består for mig lige så meget i om de få den del der tilkommer dem..

Tak! 
 

Uden at sammenligne iøvrigt, rengøringskoner i Tyskland (ukrainere) og Italien (albanere, rumænere) og au-pair piger (bedre eksempel?) i vesten: tvunget, næh, kidnappet/handlet direkte næh. Underbetalt ja. Kan de bare stoppe uden konsekvens, næppe. Det kan være tabte penge/depositum til agency, selv skulle betale hjemtur, vende hjem vanæret, skylde noget, ikke få udtalelse. Derudover kan de jo godt få en skide tablet til 30-80 euro og parkeres i lorteforhols både fysisk og ift krav: enten 10 kunder pr dag eller minimumsbeløb at tjene ind til bagmænd/agency. Samme sker i mange tyske og engelske byer med rengøring fx på hoteller. Hvor bosatte ukrainere, polakker, rumænere fx ‘udnytter’ deres landsmænd. På forskellig vis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 13 timer siden:

Penge er farlige. Jeg nægter at kalde prostitutions-penge for ‘nemme penge’ i gængs forstand, men de er tidsmæssigt nemmere pga større timepris og beløb end at arbejde normalt og ufaglært. Både i udland og DK. Vel også derfor en del/flere og flere sugar piger dukker op. Der er et marked. 

Jeg påstår ikke, at det er nemme penge!

Men jeg fastholder, at de penge de kan tjene ved at ligge vandret heroppe og servicerer danske mænd, bare er så mange, at det forment ikke er noget de ellers ville kunne komme i nærheden af i deres respektive hjemlande. 
Det samme er jo gældende som du selv nævner for danske SB piger. De gider da ikke gå med reklamer, stå på tankstationen om aftenen og hele weekender, for kun en brøkdel af hvad de kan hive hjem på en aften som SB. Og derfor er markedet vel også stigende. 
 

Jeg støtter på ingen måde lyssky bagmænd, der napper en stor del af pigernes indtjening. Men er heller ikke så naiv, at jeg ikke kan regne ud, at der er nogle der “hjælper” disse tilrejsende yngre damer. Og det gør de næppe for deres blå øjnes skyld. 
 

Men jeg er så også bekendt med, og har mødt dem og fået førstehånds viden om, at der er danske PD piger, der absolut ikke gør det ene og alene for lystens skyld. Nogle jeg har mødt, har hjulpet sig selv, eller i nærmeste familie ud af narkogæld eller anden gæld, hvor løsningen var, at de solgte sig selv. Nogle bliver så formentlig hængende i miljøet, fordi de opdager hvor hurtigt de kan skrabe en pæn bunke penge sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Lad nu være med at gøre prostitution til den sidste og eneste udvej for disse piger..

Til det kan jeg kun svare. Lad venligst være med at gøre alle piger fra fattige lande til handlede piger.

JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Det handlede element består jo ikke bare i hvorvidt de er tvunget.. Det består for mig lige så meget i om de få den del der tilkommer dem..

Hvorvidt de får hvad der tilkommer dem, kan aldrig blive andet end rene gætterier. At bruge det som en parameter for om en pige er handlet eller ej, svar til at spørge om farven rød er smuk.

JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Om de yder ydelser de egentlig ikke ønsker eller ydelser de ikke kender til..

Igen et meget subjektivt spørgsmål. Er en pige dem handlet eller en penge liderlige slut hvis hun sælger sex uden gummi fordi hun kan tjene flere penge på det, men egentlig helst ikke tilbød det? Jeg tror der er danske piger som hverdag står over for samme valg og vælger at tilbyde sex uden gummi. Gør det dem til handlede piger? Eller er de ikke handlet fordi de ikke har en pimp til at hjælpe dem med det praktiske?

JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Alle lande du nævner er lande hvor jeg, og de fleste andre danskere, ville kunne kommunikerer med dem vi skal have sex med.. 

Jeg er ret sikker på at du ikke har været i arabiske lande. Der er RIGTIG mange i arabiske lande som ikke taler engelsk, men alligvel køber vesteuropæiske luder. På samtlige assignments jeg har haft i Arabiske lande har vi altid haft tolk med når vi forhandlede kontrakter m.m. Ene og alene fordi der er mange topleder i Arabiske lande som IKKE taler engelsk og i arabiske lande forhandler man altid med den øverste chef når der er tale om større kontrakter som dem jeg typisk arbejder på.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bruneøjne76 skrev, for 15 timer siden:

2 af dem ja.

Så din påstand er at de taler sandt når du taler med dem, men lyver når jeg taler med dem?

 

Bruneøjne76 skrev, for 15 timer siden:

Imponerende at man bygger sin formodning på at man har set et par stjålne/givne/falske iPads.

Det handler ikke om hvorvidt det er stjålne/givne/falske iPads, men om at det ikke giver mening at presse/tvinge en pige til at sælge en ekstra ydelse til et par hundre kr. og så lade hende beholde mærkevare som let kan sælges for et par tusinde eller mere på det sorte marked.

Bruneøjne76 skrev, for 15 timer siden:

Du kan godt have ret i at de ikke er 100% kidnappet-handlet men at være så naiv, at GISNE, de kan rejse hjem, præcis hvornår, de har lyst, er vist naivt med kæmpe N. Jeg har rejst en del i Albanien, Rumænien og Ukraine pga venner derfra og set lidt af den virkelighed, de kommer fra. Så valget er for mange at dø (af sult) og ende på gaden eller se børn/forældre dø fx uden sygehus eller finde en vej ud: og ja, der ER Danmark nemt pga logistikken, ‘mafiaer-karteller-agencies’, prisen på at lægge sin tissekone til danske mænd osv.

Så når de frivilligt rejser til DK for at sælge sex som den eneste udvej er de handlet. Hvis det er dit argument. Hvad sker der så hvis de bliver snuppet af politiet og sendt hjem?

Jeg er 100% enig i at mange af de østeuropæiske piger kommer til DK for at slippe for sult og elendighed i det land de kommer fra. Det gør dem bare ikke til handlede piger i mine øjne, da de har den mulighed at søge andre jobs som f.eks. avis bude, i restaurations branchen eller rengørings branchen. De gør det bare ikke fordi de kan tjene meget mere ved at spredde benene.

Bruneøjne76 skrev, for 15 timer siden:

Naturligvis er det ikke lysten (goddawmand økseskaft!), der driver dem

Hvis du ellers havde læst hvad jeg har skrevet i de forskellige indlæg vi du have opdaget at jeg faktisk flere gange har skrevet at jeg ikke er i tvivl om at det ikke gør det af lyst, men for at tjene penge. Man er dog ikke handlet i mine øjne fordi man tjener på noget man egentlig ikke har lyst til at lave. Det er MANGE dansker som vil være handlet hvis det var tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...