Hop til indhold

Recommended Posts

Lucia Española skrev, for 3 timer siden:

I am sorry to say that my intention is not to return. I am very sad .

Dear @Lucia Española

If it was your last visit to Denmark I will miss your Company and your nice treatment of me ;) 

I hope you will change your mind and will come back to Denmark and visit Aalborg again ;) 

Tjon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at det er Lucia der er tilbage, og hun er lige så fantastisk som jeg huskede hende.

Hun er kun kort tid i Århus, så nøl ikke hvis I vil se hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen grund til nøl her: Jeg var også forbi Lucia igen, og hun er simpelthen fantastisk. Hvis man har drømme og fantasier om MILFs, så skal man ikke snyde sig selv for Lucia. Nøj, hun er fræk, lækker og servicemindet! Anbefales varmt - igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er også på min radar - hvis hun bare er i nærheden af de billeder hun viser på annoncen så vil jeg gerne en tur forbi:P

Har skrevet lidt med hende forleden, men desværre kunne vi ikke lige få vores respektive kalendre til at passe sammen.

Desværre er stedet hun arbejder fra ikke lige helt min favorit. Men det skulle jeg nu nok kunne se bort fra når nu damen er så lækker som det lyder til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåde ikke at sætte tænderne i hende sidst hun var her i dk. Hun havde jo endeligt sagt at hun ik kom tilbage.

men men lige med et faldt man over annoncen. Fik skrevet, og booket tid. 
yes Sir, kan jo godt huske at mine brødre herinde fra site var helt oppe at ringe over hende. 

nå, men jeg kom, så og sejret over hende. Hold nu op et stykke kvinde menneske. Hun er vildt. Jeg har aldrig haft så stor en fornøjelse med en gp før. Vi kyssede, vi slikkede, vi krammede, og knaldede til den helt store guld medalje. 
vil endeligt ikke gå ind i akten. Men jeg fik alt Hva jeg kunne drømme om. 
hun er total fræk, når hun er spændt op til lir og de spanke gloser bliver slynget ud i stribevis. 
 

til jer der spørger om billederne er ægte, så nej. Det er stadigvæk ava addams hun bruger. Der er pga af familie hjemme i Spanien.
men krops mæssigt er det meget lig derhen af. Hun holder sig Extremt godt af en milf til 49 år. 
jeg skal og må besøge dette stykke lækre kød inden hun smutter til kbh.  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, den 1/1/2022 at 23:12:

https://annoncelight.dk/showad/328897

Durante 30 minutos, Lucía y yo estuvimos cachondos y salvajes juntos, y no hubo un solo lugar en el cuerpo que no fuera examinado y jugado. Nos besamos y acariciamos al principio y nuestra química es una combinación perfecta. Ella puede sentirme claramente excitándola y yo puedo sentirla excitándome a mí. Va de dulce a salvaje rápidamente y sus insultos en español son tan atrevidos... Podría escuchar a esta mujer hablar español todo el día... Casi desearía que me regañara un poco en español y mostrara su temperamento, como la deliciosa mujer española que es. ... Lucía es de pies a cabeza una mujer con hermosas proporciones, hasta sus pies son hermosos. También es increíblemente inteligente, divertida y encantadora. 

Pero ella realmente es una mujer salvaje a la que claramente le gusta lo que hace. Definitivamente la visitaré nuevamente en un futuro cercano. 

Para futuras consultas: si, se la chupa sin preservativo, cuesta 200 extra y esta bien gastado. Es la mejor mamada que he tenido hasta la fecha. Contacto visual constante, lame suavemente y también lo toma profundo y rápido.

Es simplemente la mejor experiencia sexual que he tenido hasta la fecha con una chica de placer. 

https://annoncelight.dk/showad/338621    I'm Lucia and now this is my link, the other one doesn't exist.  so that you can find me my loves

Del dette indlæg


Link til indlæg
Molle37 skrev, for 13 timer siden:

Ella también está en mi radar: si está cerca de las imágenes que muestra en el anuncio, me gustaría pasarme.:PAG

Escribí un poco con ella el otro día, pero lamentablemente no pudimos hacer coincidir nuestros respectivos calendarios.

Desafortunadamente, el lugar desde el que trabaja no es exactamente mi favorito. Pero probablemente debería poder ignorar eso ahora que la dama es tan deliciosa como parece.

https://annoncelight.dk/showad/328897 I'm Lucia and now this is my link, the other one doesn't exist.  so that you can find me my loves

Del dette indlæg


Link til indlæg
IkkeSÅdum skrev, den 16/4/2023 at 22:13:

Puedo confirmar que Lucía está de vuelta y es tan increíble como la recordaba.

Solo estará en Aarhus por poco tiempo, así que no dudes si quieres verla.

https://annoncelight.dk/showad/328897 I'm Lucia and now this is my link, the other one doesn't exist.  so that you can find me my loves

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik endeligt kalenderen til at passe med Lucias.

Og det var skønne 30 minutter i hendes selskab.

Hun er en fræk moden dame i mine øjne. Kommunikationen forløb fint via WhatsApp.

Hun kan ikke ret meget engelsk - til gengæld overhælder hun en med spanske gloser under hele seancen. Faktisk synes jeg at det var ret frækt med alt det spanske.

selvom jeg har lært en smule spansk i gymnasietiden, så forstod jeg ikke rigtigt hvad hun sagde. Men skide være med det, for på sproget “sex” forstod vi hvad hinanden ville.

jeg fik fornemmelsen af at jeg fik fyret godt op under hende med tungen på opdagelse på hendes bryster. Og da jeg smagte på hende blev hun bare endnu vildere og skruede ekstra op for de spanske gloser.

Hun fik mig revet godt og grundigt rundt i de 30 minutter som sluttede med at jeg sprøjtede udover hendes bryster. Det var pisse frækt at se på at hun sad og smurte spermen rundt på brysterne efter jeg havde leveret en god portion til hende.

Så er der alt det med at hun ikke bruger egne billeder på hendes annoncer, men låner fra Ava Addams.

Jeg forstår hendes argument for at gøre det, men hun er nu fotogen nok til at bruge sine egne fotos. Jeg tror faktisk godt at det sidste billede hun har på annoncen på AL dd. er af hende.

Hvis man er gammel nok (min 39) og kan lide mamasitas, så kan jeg kun anbefale at man aflægger et besøg hos Lucia.

Hun drager videre til Helsingør på mandag, så sjællænderne får også muligheden for at besøge hende.

Jeg håber at hun vender tilbage til Aarhus igen. Og hvis hun gør, så skal jeg helt klart have en ny runde med hende.

Lucia = muy guapa e una experiencia fantastica.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genbesøgte Lucia for et par dage siden og hun er lige så dejlig som sidst.

Hun har nu fået egne billeder på annoncen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...