Hop til indhold

Lucia - Wow! Fræk kvinde!

Featured Replies

Skrevet
BrianF skrev, for 1 minut siden:

Mit spanske er ikke for godt og Google translate lader heller ikke til at forstå det.

Hvad skriver damen?

Hun skriver at hun er i Aalborg om 3 uger. Glæd jer ;)

• Svar 93
  • Visninger 64.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Flotfyr4 : Jeg antager med dette svar, at du ikke er en troll, men at du blot undervejs i læsningen er blevet så liderlig, at du mistede evnen til at læse. 

• Lucia Española
    Lucia Española

Sr 72 ;! There are women like me who have children, siblings and parents and are unaware of our work, why don't they respect that decision? Thank you I wish you the best 

• Lucia Española
    Lucia Española

You are right. It is very difficult to express with translation, I wish I could talk to Ava is my idol my teacher, kisses Mr 72, Mr north 

Skrevet

Har lige besøgt Lucia og kan kun give de andre anmeldere ret. Hun er virkelig dejlig.

Jeg har gået rundt med et stort smil, siden jeg besøgte hende.

Skrevet
MrJolly skrev, for 3 timer siden:

Acabo de visitar a Lucía y solo puedo estar de acuerdo con los otros revisores. Ella es muy buena.

He estado caminando con una gran sonrisa desde que la visité.

each one of you has a wonderful essence!

Skrevet
BrianF skrev, den 7.1.2022 at 23:39:

Hvad skriver damen?

Jeg er i Aalborg om cirka tre uger. min store elskede by.

/North

Skrevet
Lucia Española skrev, den 8.1.2022 at 00:34:

From january 23 to February 13 ,in Aalborg.

that is good news and light in the dark winter

Skrevet

El lunes 17 será una semana de vacaciones para descansar, el 24 en Aalborg, ¡todos mis amores de Aarhus! Muchas gracias!   muchas ganas de  visitar a mi caballeros  de Aalborg muy caliente y salvaje .

Imagen.jpeg

Redigeret af Lucia Española

Skrevet
Lucia Española skrev, for 11 minutter siden:

El lunes 17 será una semana de vacaciones para descender, el 24 en Aalborg, ¡todos estos riders de Aarhus! Muchas gracias y muchas veces quiero visitar mi caballería de Aalborg, leer y leer,

Love your photo. 

Translation:

Mandag den 17. er der ferie i aalborg, alle disse ryttere fra Aarhus! Mange tak, og mange gange vil jeg besøge mit aalborgensiske kavaleri, læse og læse,

./North

Skrevet
Lucia Española skrev, for 6 timer siden:

El lunes 17 será una semana de vacaciones para descansar, el 24 en Aalborg, ¡todos mis amores de Aarhus! Muchas gracias!   muchas ganas de  visitar a mi caballeros  de Aalborg muy caliente y salvaje .

Imagen.jpeg

You are so extremely beautiful. Hotter than Ava Addams after my opinion

Skrevet
Lucia Española skrev, for 9 timer siden:

Imagen.jpeg

When will you be back in Århus?????

Skrevet

Har besøgt hende i Bogense. Og hun er virkelig lækker, rigtig fast milf figur. Hendes energi og sprog .. bare suverænt, man bliver overbevist om hun er fuldstændig vild med én. Og så har hun et helt igennem kønt og frækt ansigt, noget man bestemt ikke ser tit. 

Men hendes væsen og energi alene er en oplevelse værd !! 

Skrevet

Mn hun endelig er på vej til Aalborg nu, siden hendes annoncer er væk? I hope

Skrevet
Lucia Española skrev, den 24.1.2022 at 19:23:

I am in Aalborg, I will be there for approximately 17 days

Do you visit Fyn?

Skrevet

Jeg skal helt klart forbi Lucia når hun kommer i området.

er nu noget over modne kvinder :-)

Skrevet

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende her i Aalborg mandag. Hun er godt nok en frækkert og jeg tror kun, at jeg har besøgt Gina Faith i København, der når op på samme niveau af GFE-oplevelse. Hun er godt “hot” og de manglende muligheder for kommunikation (tror kun hun taler spansk - og det gøres på en meget intens og fræk måde under det meste af seancen) opvejes i den grad af hendes intensitet og lidenskab. 

Jeg kan da lige oplyse at kommunikationen foregik via en translater-app på hendes telefon mellem spansk og engelsk - og det var i den grad sekundært i forhold til det kropssprog vi havde med hinanden :-) 

Helt klart en god anbefaling herfra og jeg vil uden tvivl forsøge at få en aftale med hende igen (og det bliver ikke udelukkende for at udveksle ord via hendes translater-app ;-) )

Tjon

Skrevet

Jeg får snart selv syn for sagen, men hvor diskret er hendes bolig/lejlighed ift at kunne komme nogenlunde uset ind og ud?

Vildt fedt vi har fået en så lækker dame til Aalborg!

Skrevet

Det er godt nok ret trafikeret der hvor hun holder til, men det er risikoen værd - efter min mening ;-) 

Redigeret af Tjon

Skrevet

Håber hun snart er tilbage i Århus, eller besøger Vejle evt. så er jeg i den grad på.
Har den dybest respekt for hun ikke lage billeder op af sig selv, og da ked af der har været så meget spekulation at hun har været nød til det.

Men igen, håber hun nærmer sig mit området SNART :-)

Skrevet
Scorpionen skrev, for 40 minutter siden:

Håber hun snart er tilbage i Århus, eller besøger Vejle evt. så er jeg i den grad på.
Har den dybest respekt for hun ikke lage billeder op af sig selv, og da ked af der har været så meget spekulation at hun har været nød til det.

Men igen, håber hun nærmer sig mit området SNART :-)

Helt enig mener også hun burde komme og se Vejle :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.