Hop til indhold

Recommended Posts

BrianF skrev, for 1 minut siden:

Mit spanske er ikke for godt og Google translate lader heller ikke til at forstå det.

Hvad skriver damen?

 

 

Hun skriver at hun er i Aalborg om 3 uger. Glæd jer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Lucia og kan kun give de andre anmeldere ret. Hun er virkelig dejlig.

Jeg har gået rundt med et stort smil, siden jeg besøgte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, den 7.1.2022 at 23:39:

 

Hvad skriver damen?

Jeg er i Aalborg om cirka tre uger. min store elskede by.

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

El lunes 17 será una semana de vacaciones para descansar, el 24 en Aalborg, ¡todos mis amores de Aarhus! Muchas gracias!   muchas ganas de  visitar a mi caballeros  de Aalborg muy caliente y salvaje .

Imagen.jpeg

Redigeret af Lucia Española

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 11 minutter siden:

El lunes 17 será una semana de vacaciones para descender, el 24 en Aalborg, ¡todos estos riders de Aarhus! Muchas gracias y muchas veces quiero visitar mi caballería de Aalborg, leer y leer,

 

Love your photo. 

Translation:

Mandag den 17. er der ferie i aalborg, alle disse ryttere fra Aarhus! Mange tak, og mange gange vil jeg besøge mit aalborgensiske kavaleri, læse og læse,

./North

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 6 timer siden:

El lunes 17 será una semana de vacaciones para descansar, el 24 en Aalborg, ¡todos mis amores de Aarhus! Muchas gracias!   muchas ganas de  visitar a mi caballeros  de Aalborg muy caliente y salvaje .

Imagen.jpeg

You are so extremely beautiful. Hotter than Ava Addams after my opinion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 9 timer siden:

El lunes 17 será una semana de vacaciones para descansar, el 24 en Aalborg, ¡todos mis amores de Aarhus! Muchas gracias!   muchas ganas de  visitar a mi caballeros  de Aalborg muy caliente y salvaje .

Imagen.jpeg

When will you be back in Århus?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende i Bogense. Og hun er virkelig lækker, rigtig fast milf figur. Hendes energi og sprog .. bare suverænt, man bliver overbevist om hun er fuldstændig vild med én. Og så har hun et helt igennem kønt og frækt ansigt, noget man bestemt ikke ser tit. 

Men hendes væsen og energi alene er en oplevelse værd !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge hende her i Aalborg mandag. Hun er godt nok en frækkert og jeg tror kun, at jeg har besøgt Gina Faith i København, der når op på samme niveau af GFE-oplevelse. Hun er godt “hot” og de manglende muligheder for kommunikation (tror kun hun taler spansk - og det gøres på en meget intens og fræk måde under det meste af seancen) opvejes i den grad af hendes intensitet og lidenskab. 
 

Jeg kan da lige oplyse at kommunikationen foregik via en translater-app på hendes telefon mellem spansk og engelsk - og det var i den grad sekundært i forhold til det kropssprog vi havde med hinanden :-) 
 

Helt klart en god anbefaling herfra og jeg vil uden tvivl forsøge at få en aftale med hende igen (og det bliver ikke udelukkende for at udveksle ord via hendes translater-app ;-) )

Tjon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får snart selv syn for sagen, men hvor diskret er hendes bolig/lejlighed ift at kunne komme nogenlunde uset ind og ud?

Vildt fedt vi har fået en så lækker dame til Aalborg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nok ret trafikeret der hvor hun holder til, men det er risikoen værd - efter min mening ;-) 

Redigeret af Tjon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber hun snart er tilbage i Århus, eller besøger Vejle evt. så er jeg i den grad på.
Har den dybest respekt for hun ikke lage billeder op af sig selv, og da ked af der har været så meget spekulation at hun har været nød til det.

Men igen, håber hun nærmer sig mit området SNART :-)


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpionen skrev, for 40 minutter siden:

Håber hun snart er tilbage i Århus, eller besøger Vejle evt. så er jeg i den grad på.
Har den dybest respekt for hun ikke lage billeder op af sig selv, og da ked af der har været så meget spekulation at hun har været nød til det.

Men igen, håber hun nærmer sig mit området SNART :-)


 

Helt enig mener også hun burde komme og se Vejle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...