Hop til indhold

Recommended Posts

Lucia Española skrev, for 1 time siden:

hi @scorpiones  I'll be in Aarhus soon! Wishing to go, I will be from February 28 to March 12,

Don’t go to Aarhus, go to Vejle instead;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 15 timer siden:

hi @scorpiones  I'll be in Aarhus soon! Wishing to go, I will be from February 28 to March 12,

Lucia, i will for shure visit you i Aarhus.

Loking forward already :-)

Hope its a Nice place :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg tror også Lucia får mit visit nummer 2 når hun vender mod Århus igen, det passer også lige med at jeg får løn faktisk, og så skal jeg bestemt besøge hende igen, hun er bare smuk og fantastisk på alle måder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
New User skrev, for 33 minutter siden:

Will you be in Randers after March 12?

Hun har sidste dag i Aalborg den 13. februar og tager så til Randers og så må det blive Århus den 28. februar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, den 4/2/2022 at 16:36:

hi @scorpiones  I'll be in Aarhus soon! Wishing to go, I will be from February 28 to March 12,

Then we have to make at date them :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 13 timer siden:

It is my last week in Randers, on Saturday I am going to Aarhus for two weeks where I say goodbye to Denmark.

Hope to see you back in Aalborg in the near future ;-) 

/Tjon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjon skrev, for 17 timer siden:

Hope to see you back in Aalborg in the near future ;-) 

/Tjon

Er der gode muligheder for parkering hvor Lucia er i Randers ? og hvor ca.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som trådstarter er jeg imponeret over, at min opslag har fået 30000 visninger, 3 sider og 59 svar… Lucia er en populær kvinde! ;) .. 

And to Lucia. I cant wait to see you in Aarhus :x .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
udinaturen skrev, for 26 minutter siden:

Lucia er en populær kvinde! ;) .. 

Det må jeg give dig ret i :) Jeg besøgte hende selv, da hun var i Aalborg og fandt ud af, at jeg havde besøgt hende et år eller to tidligere. Hun er virkelig flot og vildt sexet, og så smilte jeg noget af alle hendes spanske gloser, da hun var varmet op. Dem har jeg jo læst en del om og må nikke genkendende til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 14 timer siden:

Som trådstarter er jeg imponeret over, at min opslag har fået 30000 visninger, 3 sider og 59 svar… Lucia er en populær kvinde! ;) .. 

And to Lucia. I cant wait to see you in Aarhus :x .. 

Måske du skulle starte en underskrifts indsamling for at påvirke den skønne til at komme tilbage til Danmark igen.

For når hun er færdig i Aarhus så forlader hun DK, for IKKE at vende tilbage…

Personligt ville jeg ønske at hun kom til Vejle området, men sådan er der så meget.

Uanset må jeg trøste mig med at hun har bragt glæde og gode oplevelser i den tid hun har tilbragt her i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Max Power skrev, for 2 timer siden:

For når hun er færdig i Aarhus så forlader hun DK, for IKKE at vende tilbage…

 

Lad os nu se :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 5 timer siden:

Måske du skulle starte en underskrifts indsamling for at påvirke den skønne til at komme tilbage til Danmark igen.

For når hun er færdig i Aarhus så forlader hun DK, for IKKE at vende tilbage…

Personligt ville jeg ønske at hun kom til Vejle området, men sådan er der så meget.

Uanset må jeg trøste mig med at hun har bragt glæde og gode oplevelser i den tid hun har tilbragt her i landet.

Jeg er ikke den store tilhænger af hende

Jeg har besøgt hende, men synes besøget var professionelt, men ikke på den gode måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 20 timer siden:

Lad os nu se :) 

Jeg håber selvfølgelig at jeg har læst forkert og hun kommer igen og ikke mindst hun besøger andre byer en Aalborg og Aarhus, så indtil videre krydser jeg fingre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

@Max Powerlad os håbe hun får tid og lyst til at komme igen. Lysten er jeg nu ikke så meget i tvivl om, men mere om hun har tid og mulighed for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 18 minutter siden:

@Max Powerlad os håbe hun får tid og lyst til at komme igen. Lysten er jeg nu ikke så meget i tvivl om, men mere om hun har tid og mulighed for det :)

 

Max Power skrev, for 2 timer siden:

Jeg håber selvfølgelig at jeg har læst forkert og hun kommer igen og ikke mindst hun besøger andre byer en Aalborg og Aarhus, så indtil videre krydser jeg fingre.

Hun har ikke planer om at komme retur efter Aarhus, men man kan jo håbe at hun med tiden får lyst til at komme igen. 

Skøn kvinde. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
North skrev, 1 time siden:

 

Hun har ikke planer om at komme retur efter Aarhus, men man kan jo håbe at hun med tiden får lyst til at komme igen. 

Skøn kvinde. 

/North

Det havde hun heller sidst hun var i DK og alligevel kom hun tilbage. Men ja, vi må se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhus-Dude skrev, for 2 timer siden:

Hvor i Århus området plejer Lucia og være? 
Jeg er nød til at få lavet en aftale med hende :biggrin:

Hun er pt i centrum af Aarhus - satser selv på at få booket en aftale med hende imens hun stadig er her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, den 7.3.2022 at 08:11:

I am in the center of Aarthus very close to the cabin hotel in a private apartment, Saturday is my last day, Sunday I travel to Spain.

do you plan to go home for good, or will you return to denmark later in the spring

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...