Sidelining 249 Skrevet 9. December, 2021 Hej, Jeg ved ikke om GP'erne mangler kunder, men jeg er begyndt at blive kontaktet af GP'ere som jeg ikke har været hos før, hvor de skriver at de har snakket med én af de piger jeg har besøgt - og gerne vil tilbyde sig til mig. Det skal siges at det indtil videre kun har været igennem de piger jeg har besøgt flere gange hvor der har været en god kemi imellem os... Ved ikke lige hvad jeg skal tænke - og om det er ok eller ej, men har andre prøvet det samme ?? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1614 Skrevet 9. December, 2021 Sidelining skrev, for 6 minutter siden: Hej, Jeg ved ikke om GP'erne mangler kunder, men jeg er begyndt at blive kontaktet af GP'ere som jeg ikke har været hos før, hvor de skriver at de har snakket med én af de piger jeg har besøgt - og gerne vil tilbyde sig til mig. Det skal siges at det indtil videre kun har været igennem de piger jeg har besøgt flere gange hvor der har været en god kemi imellem os... Ved ikke lige hvad jeg skal tænke - og om det er ok eller ej, men har andre prøvet det samme ?? Jeg havde taget kontakt til den pågældende GP, de andre GPer henviser til, for at spørge ind til om hun har delt min info med tredjepart. Skulle dét være tilfældet, ville jeg nok blive meget lidt glad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iceteapeach 22 Skrevet 9. December, 2021 Det er bare ikke i orden. Det bryder helt med den diskretion man også køber. Men de deler jo sikkert info med hinanden.. Især om dårlige kunder. Og det er nok umuligt at hindre. Så det mindste man kan forlange, er vel at få et godt tilbud fra dem. Nu når man er blevet anset for at være en god kunde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 9. December, 2021 iceteapeach skrev, for 21 minutter siden: Det er bare ikke i orden. Det bryder helt med den diskretion man også køber. Men de deler jo sikkert info med hinanden.. Især om dårlige kunder. Og det er nok umuligt at hindre. Så det mindste man kan forlange, er vel at få et godt tilbud fra dem. Nu når man er blevet anset for at være en god kunde. Hej En ting er at vi deler nogle dårlige gæsters mobilnumre med videre, men jeg/vi kunne aldrig finde på uopfordret at kontakte en mand og slet ikke i 2 eller 3 led. Det er simpelthen ikke i orden. godnat 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisser 88 Skrevet 9. December, 2021 Jeg ville også undersøge om tingene de stemte overens med de par faste piger jeg har, er det sandt ,så er det ifølge mig brud på den gensidige respekt og diskretion vi har og ville stoppe det hele med det samme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. December, 2021 Sidelining skrev, for 55 minutter siden: Hej, Jeg ved ikke om GP'erne mangler kunder, men jeg er begyndt at blive kontaktet af GP'ere som jeg ikke har været hos før, hvor de skriver at de har snakket med én af de piger jeg har besøgt - og gerne vil tilbyde sig til mig. Det skal siges at det indtil videre kun har været igennem de piger jeg har besøgt flere gange hvor der har været en god kemi imellem os... Ved ikke lige hvad jeg skal tænke - og om det er ok eller ej, men har andre prøvet det samme ?? Det er selvfølgelig på INGEN måde okay Diskretion er en stor del af vores job. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2265 Skrevet 9. December, 2021 Det er ikke særligt diskret. Aldrig nogensinde har jeg oplevet kontakt udover fra piger jeg har besøgt. Jeg har dog en telefon dedikeret til GP’ere, så jeg er ikke så nervøs for at blive identificeret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 9. December, 2021 Sidelining skrev, 1 time siden: Ved ikke lige hvad jeg skal tænke Så lad mig sige hvad jeg tænker = NEJ - det er IKKE i orden ..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 9. December, 2021 Sådan er vi bare forskellige. Det her er jo en verden hvor hverken vi eller pigerne kan stole på noget som helst - fremfor alt ikke hinanden. Sådan er det bare, uanset hvor oprørte vi bliver herinde. Derfor bruger man forsigtighed, bl.a. med hvilke spor man levner efter sig etc. Og hvordan man behandler hinanden. Personligt blev jeg mest nysgerrig den ene gang jeg var med til det TS beskriver. Måske kunne der åbnes en ny dør, hvis nu nogen var så indstillet på at få mig mellem sine ben - desuden rekommanderet af nogen som havde prøvet det. Og det skal jeg sanderlig sige at det gjorde - åbnedes en dør til et rum jeg var meget glad at træde ind i. Eller med andre ord: vi havde forfærderligt god sex og sjovt sammen - mig og hun som kontaktede mig uden at jeg havde bedt om det. Selvfølgelig er det grenseoverskridende, men er det ikke alpha og omega for den her verden - det er jo derfor vi er her? Det er grenseoverskridende - på godt og ondt. Man kan ikke nyde det ukontrollerede og på samme gang prøve at kontrollere det. Den dag GP-verden bliver lige så struktueret og regleret som det almindelige liv - så ophører charmen med det. I hvert fald for mig. I den her junglen har man sin egen kompas, dannet af erfaring, sundt fornuft og lyst at finde det som ikke findes andre steder - det der som måske et sekund eller en dag forhøjer værdiet i at leve. Eller noget.... Jeg kunne jo bare have skrevet at: det er vel ikke noget at blive vred over? Enten svarer du, eller så gør du ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 10. December, 2021 Sidelining skrev, for 2 timer siden: Hej, Jeg ved ikke om GP'erne mangler kunder, men jeg er begyndt at blive kontaktet af GP'ere som jeg ikke har været hos før, hvor de skriver at de har snakket med én af de piger jeg har besøgt - og gerne vil tilbyde sig til mig. Det skal siges at det indtil videre kun har været igennem de piger jeg har besøgt flere gange hvor der har været en god kemi imellem os... Ved ikke lige hvad jeg skal tænke - og om det er ok eller ej, men har andre prøvet det samme ?? Jeg er enig med de andre - det er i princippet ikke i orden, fordi de ved jo ikke, om du har en fast partner, og om det kan skabe problemer for dig at blive kontaktet. Men jeg tænker, at hvis du skal tage den positive hat på, så er det jo lidt af et kompliment! Pigen du ser fast synes tydeligvis du er en god kunde, og vil gerne anbefale dig til andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 10. December, 2021 Bananas skrev, for 2 timer siden: Sådan er vi bare forskellige. Det her er jo en verden hvor hverken vi eller pigerne kan stole på noget som helst - fremfor alt ikke hinanden. Sådan er det bare, uanset hvor oprørte vi bliver herinde. Derfor bruger man forsigtighed, bl.a. med hvilke spor man levner efter sig etc. Og hvordan man behandler hinanden. Personligt blev jeg mest nysgerrig den ene gang jeg var med til det TS beskriver. Måske kunne der åbnes en ny dør, hvis nu nogen var så indstillet på at få mig mellem sine ben - desuden rekommanderet af nogen som havde prøvet det. Og det skal jeg sanderlig sige at det gjorde - åbnedes en dør til et rum jeg var meget glad at træde ind i. Eller med andre ord: vi havde forfærderligt god sex og sjovt sammen - mig og hun som kontaktede mig uden at jeg havde bedt om det. Selvfølgelig er det grenseoverskridende, men er det ikke alpha og omega for den her verden - det er jo derfor vi er her? Det er grenseoverskridende - på godt og ondt. Man kan ikke nyde det ukontrollerede og på samme gang prøve at kontrollere det. Den dag GP-verden bliver lige så struktueret og regleret som det almindelige liv - så ophører charmen med det. I hvert fald for mig. I den her junglen har man sin egen kompas, dannet af erfaring, sundt fornuft og lyst at finde det som ikke findes andre steder - det der som måske et sekund eller en dag forhøjer værdiet i at leve. Eller noget.... Jeg kunne jo bare have skrevet at: det er vel ikke noget at blive vred over? Enten svarer du, eller så gør du ikke. Hvis folk er i forhold så kan det jo hurtigt give problemer hvis der pludselig i tide og utide popper beskeder ind fra fremmede piger. Der kan også være kunder der har hemmeligt/udeladt nummer og som derfor ikke ønsker det bliver givet ud til højre og venstre. For mig er det på ingen måde i orden at give folks private numre ud uden deres samtykke. Det vil jeg aldrig selv drømme om at gøre. Så får jeg de andres telefonnummer og giver videre til den de ønsker at komme i kontakt med. Så kan de selv vælge om de ønsker at tage kontakt til vedkommende. Det samme vil jeg også mene at pigerne burde gøre. Enten så spørger man kunden næste gang man ser denne om det er okay at give nummeret videre til andre piger og ellers så kan man give ham nummeret på de andre piger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 10. December, 2021 møgsvinet skrev, for 3 timer siden: Enten så spørger man kunden næste gang man ser denne om det er okay at give nummeret videre til andre piger og ellers så kan man give ham nummeret på de andre piger. God løsning. Jeg melder mig i øvrigt til koret der ikke mener at det er ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 10. December, 2021 Et eller andet sted bliver jeg sku lettere chokeret over man kan være sådan noget bekendt.. Jeg kunne ALDRIG, pånær hvis der var virkelig dårlig erfaring (udeblivelser på udeblivelser osv) med en gæst, finde på at give et nummer videre.. Hvis min gæst skulle bede mig om at give hans nummer til en kollega så ville jeg dog gerne gøre det, men aldrig uopfordret.. Jeg bryder mig ikke engang om at skrive til de gæster der har bedt mig meddele "når jeg var der og der igen".. Jeg har så også stået i saunaclubben da en kone kom for at hente hendes mand.. Gud hvor havde jeg ondt af hende og hvor må hun have følt sig til grin et eller andet sted.. Den situation har jeg ikke lyst til at står i igen eller stille en kone i igen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 10. December, 2021 (edited) Synes dette er 100% utilstedeligt og bare total mangel på respekt for den diskretion der skal være i denne verden.....nååååh, ja..så må vi da også håbe, at det ikke er en eller anden syg pimp, der her bedt pigen om at få flere kunder i butikken...tænk nu lige helt klart med det øverste hoved.....pas ligeledes på du ikke her åbner en Pandoras æske, der skaber præcedens for denne aggressive markedsføringsstrategi. Dette vil måske sprede sig som ringe i vandet, så vi andre også bliver udsat for dette utøj....don't You ever go there! Redigeret 10. December, 2021 af GIANT COCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 10. December, 2021 Sidelining skrev, for 9 timer siden: jeg er begyndt at blive kontaktet af GP'ere som jeg ikke har været hos før, hvor de skriver at de har snakket med én af de piger jeg har besøgt - og gerne vil tilbyde sig til mig. Er der tale om danske eller udenlandske piger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 249 Skrevet 10. December, 2021 Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden: Er der tale om danske eller udenlandske piger? Ikke danske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 10. December, 2021 Sidelining skrev, for 8 minutter siden: Ikke danske. OK - tænker at de ankommer på en origaniseret pakkerejse incl. telefon - så det er nok pimpen, der skriver rundt til tidligere pigers gamle kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1180 Skrevet 10. December, 2021 Jeg synes det er 100 % i orden at de udveksler oplysninger om dårlige kunder, så de kan advare hinanden. Men dette her er ikke okay, det kunne eventuelt sætte TS (kunden) i en vel af problemer. Jeg prøvede det for 1,5 år siden, hvor en GP'er som jeg tidligere havde skrevet med om et møde. Ud af det blå, skrev en Whatsapp besked om jeg kunne hjælpe med at finanser hendes flybillet til DK, så ville jeg få modydelse til gengæld. Må tilstå, at det var meget surrealistisk og mærkeligt, at få sådan en besked. Men jeg takkede pænt nej, da jeg aldrig havde mødet hende IRL. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 10. December, 2021 (edited) Bananas skrev, for 9 timer siden: Selvfølgelig er det grenseoverskridende, men er det ikke alpha og omega for den her verden - det er jo derfor vi er her? Det er grenseoverskridende - på godt og ondt. Man kan ikke nyde det ukontrollerede og på samme gang prøve at kontrollere det. Den dag GP-verden bliver lige så struktueret og regleret som det almindelige liv - så ophører charmen med det. I hvert fald for mig. I den her junglen har man sin egen kompas, dannet af erfaring, sundt fornuft og lyst at finde det som ikke findes andre steder - det der som måske et sekund eller en dag forhøjer værdiet i at leve. Helt forkert! Præmissen er jo du skal kunne foretage dig noget grænseoverskrivende på måder som du kan have kontrol over. Som en en gang klogt skrev, når de besøger glædespiger så betaler du ikke for at komme, men for at gå! Præmissen er derfor selvfølgelig at det er kunden der henvender sig på eget initiativ igen, hvis han ønsker at gøre det. Uopfordret og uønsket at modtage henvendelser fra piger i 1, 2 eller 3 led hvor man ikke har forhåndsaftaler om at det er i orden, det er på ingen måde ok. For de flest handler det om at kunne kontrollere sin egen færden, bevare sin diskretion og at kunne kontrollere sin kommunikation. De præmisser har ingen glædespiger ret til at bryde med på eget initiativ. Det forekommer mig at være mere udbredt i thai segmentet, end indenfor andre segmenter? Hvor forståelsen for visse principper for omgang med kunder, nok ikke altid er hvad den burde være. Det nytter ikke noget hvis en kontakt information til en kunde, der har været i huset en gang før. Bliver betragtet som et økonomisk aktiv til uopfordret at bede gæsten komme igen, og måske at komme igen igen. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 10. December, 2021 af Rejsenetværk Kan slet ikke redigere, får ikke teksten :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 10. December, 2021 Sidelining skrev, for 10 timer siden: Hej, Jeg ved ikke om GP'erne mangler kunder, men jeg er begyndt at blive kontaktet af GP'ere som jeg ikke har været hos før, hvor de skriver at de har snakket med én af de piger jeg har besøgt - og gerne vil tilbyde sig til mig. Det skal siges at det indtil videre kun har været igennem de piger jeg har besøgt flere gange hvor der har været en god kemi imellem os... Ved ikke lige hvad jeg skal tænke - og om det er ok eller ej, men har andre prøvet det samme ?? Det er absolut ikke ok! DISKRETION går begge veje, og skal være 100% i orden Nu skriver du ikke om det er danske eller udenlandske GP’er, men min tanke henledes på, at det er piger der er styret af en bagmand, og derfor er dit nummer kendt af en anden en selve pigen. Hun “ejer” vel næppe sin egen telefon. Og kan - din kendte - GP ikke performe, så må en anden træde til …… for penge skal DE jo tjene 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 10. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 16 minutter siden: Helt forkert! Præmissen er jo du skal kunne foretage dig noget grænseoverskrivende på måder som du kan have kontrol over. Som en en gang klogt skrev, når de besøger glædespiger så betaler du ikke for at komme, men for at gå! Præmissen er derfor selvfølgelig at det er kunden der henvender sig på eget initiativ igen, hvis han ønsker at gøre det. Uopfordret og uønsket at modtage henvendelser fra piger i 1, 2 eller 3 led hvor man ikke har forhåndsaftaler om at det er i orden, det er på ingen måde ok. For de flest handler det om at kunne kontrollere sin egen færden, bevare sin diskretion og at kunne kontrollere sin kommunikation. De præmisser har ingen glædespiger ret til at bryde med på eget initiativ. Det forekommer mig at være mere udbredt i thai segmentet, end indenfor andre segmenter? Hvor forståelsen for visse principper for omgang med kunder, nok ikke altid er hvad den burde være. Det nytter ikke noget hvis en kontakt information til en kunde, der har været i huset en gang før. Bliver betragtet som et økonomisk aktiv til uopfordret at bede gæsten komme igen, og måske at komme igen igen. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg er i princippet enig med dig Rejse. Men min pointe er at dette ER en ukontrolleret verden. Man måtte selv foranstalte om ikke at blive afslørret; om at diskretionen fungerer selv om pigen den ene eller anden gang ikke var diskret; om at ikke en ev kone får noget at vide etc. Hvis man tror noget andet så er man i den forkerte verden. Her på EG har man skrevet en hel masse om den sk "selfie-mafiaen", som kræver en masse personlig information om dig, information som mange åbenbart ikke er blege for at overgive. Jeg prøver at sige at her findes alle slags - kvinder og mænd - og at man ikke kan stole på nogen anden end sig selv. Regelsætet er ikke på plads - og kommer sandsynligt aldrig at være det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 10. December, 2021 Det kan jo udgøre en mulighed at målrette sit forbrug Danske Massageklinikker, med eller uden egne teledamer, og danske piger Privat Diskret med eget sted. Jeg er med på at det muligvis ikke er dem den enkelte har præference for. Men udbuddet her er også stor nok til, at det kunne udgøre en mulighed, skiftende at besøge piger indenfor dette segment. Som forebyggelse af at komme ud for oplevelser, som den oplevelse tråd starter har oplevet, tror jeg at det vil kunne udgøre en god præventiv forholdsregel. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 10. December, 2021 Sidelining skrev, for 11 timer siden: Hej, Jeg ved ikke om GP'erne mangler kunder, men jeg er begyndt at blive kontaktet af GP'ere som jeg ikke har været hos før, hvor de skriver at de har snakket med én af de piger jeg har besøgt - og gerne vil tilbyde sig til mig. Det skal siges at det indtil videre kun har været igennem de piger jeg har besøgt flere gange hvor der har været en god kemi imellem os... Ved ikke lige hvad jeg skal tænke - og om det er ok eller ej, men har andre prøvet det samme ?? Jeg har svært ved at forestille mig at en GP skulle begynde at udlevere telefonnumre på hendes gæster til kolleger, Det vil jo bare ødelægge dels hendes indtjening og ry Jeg har dog fantasi nok til at forestille mig at en pimp i det udenlandske segment sagtens kunne finde på den slags. Det kunne der sikkert være flere grunde til. Et forsøg på at skabe besøg for nye kvinder eller kvinder der har for få gæster Når eksempelvis en forholdsvis populær kvinder har ferie eller er taget tilbage til sit hjemland, vil der jo sikkert typisk være kvinder i landet styrret af samme pimp Det forudsætter jo at pimpen har fuld kontrol over kvinders telefoner. Det har de sikkert også. Så, udover at føle at der er tale om brud på diskretion, Jeg ville nok droppe det segment hvor den slags forekommer. Har meget svært ved at forene det med at disse kvinder skulle være selvstændige 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 10. December, 2021 Hvis det var mig der fik sådan en henvendelse, vil jeg svare tilbage med, hvor meget jeg tager for et besøg. Du må jo kunne noget, de er interesseret i og derfor også må betale for. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. December, 2021 Sidelining skrev, for 14 timer siden: og om det er ok eller ej, Afhænger delvist af kanalen - telefon eller sms er komplet tabu. Men generelt er det dårlig stil. Hvis jeg fik en rabat, ville jeg måske se med mildere øjne på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg