Hop til indhold
Thai-mesteren

Når kondomet ryger!

Recommended Posts

Hej 

Jeg har et spørgsmål som sikkert er svært at svare på.

Men har besøgt den samme unge thai pige her i København en del gange nu, og her på det seneste er det sket at "den" er røget ind uden kondom på, det er mega frækt i situationen og det virker også til hun nyder det for hun stopper det ikke, den får lov til at kører en del gange ind og ud, så kommer kondomet på, og så til sidst inden jeg skal komme kommer kondomet af hvor den os lige får lov til at komme ind i varmen et par gange og jeg kommer så ud over hende. 

Er det normalt for thai piger at tilbyde dette ? Jeg har ikke betalt noget ekstra eller andet, der har heller ikke været aftalt det er bare sket. 

Af en eller anden grund er jeg begyndt at blive bange for hvis hun skulle blive gravid eller at hun måske har en kønssygdom.

Ved i om thai pigerne tager prævention ? 

Mvh

Den lidt nervøse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle generelle spørgsmål som du stiller, som jeg bliver nødt til at svare specifikt.

min erfaring er at der er dem hvor det altid er kategorisk nej og så er det de andre.

Jeg har selv erfaret et par steder, at når der over tid har opbygget en vis tillid så forventes der ikke kondom, det er sket ligesom helt naturligt i situationen. Lidt det samme med kys. Der har jeg været udsat for at nogle bestemt ikke ville, men over tid så virker det bare naturligt.

Om "de tager prævention" er lige så generelt som at spørge om kvinder er rødhårede. Jeg har oplevet begge dele.  At du holder det på i starten, for efterfølgende at tage det af giver ingen mening overhovedet. Det reducerer ikke sandsynligheden for noget som helst. Så tillykke, farmand :-)

Det er jo et delt ansvar og den del har altid voldt mig lidt hovedpine, for hvordan spørger man lige. Der hvor jeg oplevede det fik jeg at vide at hun bare ville tage en fortrydelsespille.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke det så ualmindelig kondomet mangler, tror så ikke pigen gør det af lyst, men mere et salgstrick for at du kommer igen.

Selvfølgelig bruger pigerne prævention. Angående kønssygdomme, så tager både pigen og gæsten en chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai piger ved godt hvad prævention er. De er normalt heller ikke interesseret i at blive gravide, men man ved aldrig. Du kan jo spørge pigen neste gang.

Vedrørende kønssygdomme, så er risikoen større uden kondom end med kondom.  Dermed betyder det ikke at risikoen er stor. Jeg har også været sammen med thaipiger uden at bruge kondom og jeg har ikke fået nogle ubehageligheder med hjem.  Ingen tvivl om hvornår fornøjelsen er størst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-mesteren skrev, for 4 timer siden:

Ved i om thai pigerne tager prævention ? 

De fleste gør nok. Men det svar kan du jo ikke rigtigt bruge til noget.

Vi kender jo ikke den pågældende piges baggrund for at være i Danmark. Er det for at tjene en stak penge i en periode, eller kunne hun måske tænke sig (eller bare acceptere chancen for) at blive gravid med en sød dansk mand for dermed at håbe på at kunne forblive i Danmark? Det ved vi ikke, og det virker det til, at du heller ikke gør.

Om fornøjelsen ved at kneppe uden kondom opvejer risikoen for eventuelle følger heraf, er en individuel vurdering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv oplevet lignende situationer nogle gange, her det seneste halve år. Frækkerten har taget om minitimeren og ført den helt tæt på. Ofte med et meget frækt glimt i øjet og det er da fristende at give det lille ekstra stød, så den ryger indenfor. Jeg insisterer dog altid på kondomet, men har da også undret mig. Det er sket både hos thaier og andre PD'er. Jeg oprettede faktisk en tråd, hvor jeg netop spurgte om, det er en ny tendens.

Selv vil jeg aldrig stikke minitimeren i en fisse (medmindre fissen sidder på FruTimeren), det er skønt at kneppe uden, men jeg vil ikke løbe risikoen.

Motiverne for dette kender jeg ikke, men de er helt sikkert penge involveret (up-price, komme tilbage) jeg tvivler på at de synes det er fedt at kneppe mig på den intime måde. Graviditet tænker jeg slet ikke på, jeg har fået klippet sædstrengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Thai-mesteren skrev, for 5 timer siden:

Hej 

Jeg har et spørgsmål som sikkert er svært at svare på.

Men har besøgt den samme unge thai pige her i København en del gange nu, og her på det seneste er det sket at "den" er røget ind uden kondom på, det er mega frækt i situationen og det virker også til hun nyder det for hun stopper det ikke, den får lov til at kører en del gange ind og ud, så kommer kondomet på, og så til sidst inden jeg skal komme kommer kondomet af hvor den os lige får lov til at komme ind i varmen et par gange og jeg kommer så ud over hende. 

Er det normalt for thai piger at tilbyde dette ? Jeg har ikke betalt noget ekstra eller andet, der har heller ikke været aftalt det er bare sket. 

Af en eller anden grund er jeg begyndt at blive bange for hvis hun skulle blive gravid eller at hun måske har en kønssygdom.

Ved i om thai pigerne tager prævention ? 

Mvh

Den lidt nervøse 

Du kunne jo kontakte hende og høre, om hun har eller ved om hun har kønssygdomme, men måske ved hun det ikke, hvis hun ikke bliver tjekket løbende, efter at have sex uden og ikke mindst, de kunder hun har besøg af, om de er smittet eller har smittet hende, tror der er nogle kunder der går rundt og er smittet uden at vide det, men det er kun jeg jeg tror.

Angående prævention, det tror jeg at de gør, men man kan altid spørge, de skal da være åben og ikke lyve om det. Jeg har en gang besøgt en gp,thai pige, som spurgte, om hun måtte tage gummiet af og jeg kunne komme op i hende, jeg svarede nej, da jeg tror at hun ville gøres gravid.

Men har du et link til hende du snakker, omtaler, så andre bruger ved hvem du snakker om..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Thai-mesteren skrev, 1 time siden:

Tak for alle svarene. 

Ville i mene at der er en stor risiko for kønssygdomme med en thai, hvor nok de fleste/alle ikke får lov at komme ind uden ? 

Det er der da ingen der kan svare på, bliv testet i stedet for, for at få ro i sjælen, i stedet for at lege gætteleg i et forum som dette .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-mesteren skrev, for 7 timer siden:

Hej 

Jeg har et spørgsmål som sikkert er svært at svare på.

Men har besøgt den samme unge thai pige her i København en del gange nu, og her på det seneste er det sket at "den" er røget ind uden kondom på, det er mega frækt i situationen og det virker også til hun nyder det for hun stopper det ikke, den får lov til at kører en del gange ind og ud, så kommer kondomet på, og så til sidst inden jeg skal komme kommer kondomet af hvor den os lige får lov til at komme ind i varmen et par gange og jeg kommer så ud over hende. 

Er det normalt for thai piger at tilbyde dette ? Jeg har ikke betalt noget ekstra eller andet, der har heller ikke været aftalt det er bare sket. 

Af en eller anden grund er jeg begyndt at blive bange for hvis hun skulle blive gravid eller at hun måske har en kønssygdom.

Ved i om thai pigerne tager prævention ? 

Mvh

Den lidt nervøse 

Hej @Thai-mesteren som det anføres af flere andre her på sitet, så søger du specifikke svar på generelle spørgsmål. Risikoen for graviditet og/eller kønssygdom er generelt lav, men afhænger af så mange faktorer at det er umuligt at give et svar du kan bruge til noget. Få lavet en test og få afklaret med dig selv om du kan leve med risikoen/usikkerheden vad at være sammen med hende uden kondom. Jeg håber iøvrigt at du bruger en burner-phone til at lave aftaler med hende så du ikke kan spores hvis hun skulle være interesseret i at blive gravid med en gæst for at kunne blive i Danmark...:shock:

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

Motiverne for dette kender jeg ikke, men de er helt sikkert penge involveret (up-price, komme tilbage) jeg tvivler på at de synes det er fedt at kneppe mig på den intime måde. Graviditet tænker jeg slet ikke på, jeg har fået klippet sædstrengene.

Det er nok det almindelige skred i parametrene.

Da prisen efterhånden er svær at konkurrere på med den fremmede invasion, må man finde på noget nyt. Der var jo også en tid, hvor BJ normalt var med gummi, men her er det mit indtryk, at det almindeligste efterhånden er uden. Og næste skridt ..........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Thai-mesteren skrev, for 10 timer siden:

Hej 

Jeg har et spørgsmål som sikkert er svært at svare på.

Men har besøgt den samme unge thai pige her i København en del gange nu, og her på det seneste er det sket at "den" er røget ind uden kondom på, det er mega frækt i situationen og det virker også til hun nyder det for hun stopper det ikke, den får lov til at kører en del gange ind og ud, så kommer kondomet på, og så til sidst inden jeg skal komme kommer kondomet af hvor den os lige får lov til at komme ind i varmen et par gange og jeg kommer så ud over hende. 

Er det normalt for thai piger at tilbyde dette ? Jeg har ikke betalt noget ekstra eller andet, der har heller ikke været aftalt det er bare sket. 

Af en eller anden grund er jeg begyndt at blive bange for hvis hun skulle blive gravid eller at hun måske har en kønssygdom.

Ved i om thai pigerne tager prævention ? 

Mvh

Den lidt nervøse 

Det virker til at der bliver brugt meget tid på og tage kondom på og af hele tiden, var det ikke en ide og få det afklaret inden start.

Du er bange for en pigen bliver gravid, og du er bange for at få en kønssygdom, begge dele kan undgås ved at du bruger kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-mesteren skrev, for 17 timer siden:

Hej 

Jeg har et spørgsmål som sikkert er svært at svare på.

Men har besøgt den samme unge thai pige her i København en del gange nu, og her på det seneste er det sket at "den" er røget ind uden kondom på, det er mega frækt i situationen og det virker også til hun nyder det for hun stopper det ikke, den får lov til at kører en del gange ind og ud, så kommer kondomet på, og så til sidst inden jeg skal komme kommer kondomet af hvor den os lige får lov til at komme ind i varmen et par gange og jeg kommer så ud over hende. 

Er det normalt for thai piger at tilbyde dette ? Jeg har ikke betalt noget ekstra eller andet, der har heller ikke været aftalt det er bare sket. 

Af en eller anden grund er jeg begyndt at blive bange for hvis hun skulle blive gravid eller at hun måske har en kønssygdom.

Ved i om thai pigerne tager prævention ? 

Mvh

Den lidt nervøse 

Jag har många gånger varit med om att en GP bara låtit den glida in utan att kondomen är på eller att hon börjat rida mig utan kondom på och bara förutsatt att jag gärna knullar utan. Men det har mest varit med svenska eller finska GP (och har aldrig betalat något extra). Med asiatiska eller östeuropeiska GP i Danmark eller i Tyskland har det varit uppgjort i förväg att samlaget skulle vara gummifritt och då har jag i regel fått betala lite extra. Jag har aldrig varit med om att kondomen åkt på och sedan av igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thai-mesteren skrev, for 23 timer siden:

Tak for alle svarene. 

Ville i mene at der er en stor risiko for kønssygdomme med en thai, hvor nok de fleste/alle ikke får lov at komme ind uden ? 

 

AmagerStang skrev, for 22 timer siden:

Det er der da ingen der kan svare på, bliv testet i stedet for, for at få ro i sjælen, i stedet for at lege gætteleg i et forum som dette .

Der findes masser af statistikker på hvor stor risikoen er for at blive smittet hvis man har ubeskyttet sex med en som har en kønssygdom i smittestadiet. Risikoen størst ved ubeskyttet anal sex. Her er den under 10% får den mest smitsomme kønssygdom. Ved ubeskyttet vaginal sex er risikoen ca. det halve.

Om det er en risiko man er villig til at løbe må man selv afgøre men hvis man sammenligner med corona som vi jo alle er udsat for dagligt pt. så er risikoen for at blive dø eller blive ramt af corona senfølger langt højre end risikoen for at få en kønssygdom ved ubeskyttet sex. Dertil kommer at de værste konsekvenser ved en kønssygdom idag er barnløshed eller livsvarigt medicinering. Corona senfølger medføre derimod ofte langvarige problemer med kronisk træthed, manglende lugte eller smagssans m.m. Og tro mig. Jeg vil heller have HIV end lide af kronisk træthed eller manglende lugte eller smagssans.

Hvis i ikke tror på ovenstående, så tage en snak med jeres læge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 55 minutter siden:

Dertil kommer at de værste konsekvenser ved en kønssygdom idag er barnløshed eller livsvarigt medicinering.

En ting er kønssygdommen i sig selv. Et andet aspekt er, at den bedre halvdel vil undre sig over, hvordan man er blevet smittet (hvis det ikke lykkes at hemmeligholde, at man har raget noget til sig). Et tredje aspekt er, at man i værste fald kan risikere at smitte sin bedre halvdel, førend man selv bliver klar over, at der er noget galt. Mon ikke aspekt to og tre i mange tilfælde vil føre til parforholdets ophør med alt hvad det medfører af udfordringer (børn, økonomi mm)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Observer1980
Harran skrev, den 1.12.2021 at 03:43:

Det er nogle generelle spørgsmål som du stiller, som jeg bliver nødt til at svare specifikt.

min erfaring er at der er dem hvor det altid er kategorisk nej og så er det de andre.

Jeg har selv erfaret et par steder, at når der over tid har opbygget en vis tillid så forventes der ikke kondom, det er sket ligesom helt naturligt i situationen. Lidt det samme med kys. Der har jeg været udsat for at nogle bestemt ikke ville, men over tid så virker det bare naturligt.

Om "de tager prævention" er lige så generelt som at spørge om kvinder er rødhårede. Jeg har oplevet begge dele.  At du holder det på i starten, for efterfølgende at tage det af giver ingen mening overhovedet. Det reducerer ikke sandsynligheden for noget som helst. Så tillykke, farmand :-)

Det er jo et delt ansvar og den del har altid voldt mig lidt hovedpine, for hvordan spørger man lige. Der hvor jeg oplevede det fik jeg at vide at hun bare ville tage en fortrydelsespille.

Jeg har selv oplevet at kondomet er smuttet nogle enkelte gange i de efterhånden 10 år jeg har frekventeret diverse thai-klinikker. Heldigvis har jeg aldrig fået en kønssygdom (7-9-13) selvom jeg godt nok var nervøs for testresultatet. 

Situationen kan som du selv nævner opstå, hvis man er stamkunde og har besøgt samme pige flere gange og udviklet en god kemi. Hos mig skete "uheldet" via b2b og pussy slide, hvor en hed massage pludselig udviklede sig med både kortvarig penetrering og decideret sex med udløsning i pigen. I alle situationer var det noget som skete spontant og har aldrig fået skældud af hverken pigen eller mutter efterfølgende. Men selvfølgelig skal man være forsigtig og sikre sig samtykke da konsekvenserne kan være drastiske for begge parter. Tror de færreste har lyst til at gøre en thai-pige gravid ved en uheld :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
nørden skrev, for 6 timer siden:

 

Der findes masser af statistikker på hvor stor risikoen er for at blive smittet hvis man har ubeskyttet sex med en som har en kønssygdom i smittestadiet. Risikoen størst ved ubeskyttet anal sex. Her er den under 10% får den mest smitsomme kønssygdom. Ved ubeskyttet vaginal sex er risikoen ca. det halve.

Om det er en risiko man er villig til at løbe må man selv afgøre men hvis man sammenligner med corona som vi jo alle er udsat for dagligt pt. så er risikoen for at blive dø eller blive ramt af corona senfølger langt højre end risikoen for at få en kønssygdom ved ubeskyttet sex. Dertil kommer at de værste konsekvenser ved en kønssygdom idag er barnløshed eller livsvarigt medicinering. Corona senfølger medføre derimod ofte langvarige problemer med kronisk træthed, manglende lugte eller smagssans m.m. Og tro mig. Jeg vil heller have HIV end lide af kronisk træthed eller manglende lugte eller smagssans.

Hvis i ikke tror på ovenstående, så tage en snak med jeres læge.

øhh, hvorfor skriver du det til mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

En ting er kønssygdommen i sig selv. Et andet aspekt er, at den bedre halvdel vil undre sig over, hvordan man er blevet smittet (hvis det ikke lykkes at hemmeligholde, at man har raget noget til sig). Et tredje aspekt er, at man i værste fald kan risikere at smitte sin bedre halvdel, førend man selv bliver klar over, at der er noget galt. Mon ikke aspekt to og tre i mange tilfælde vil føre til parforholdets ophør med alt hvad det medfører af udfordringer (børn, økonomi mm)?

Sikkert, men hvis du knalder udenom så det lidt ligegyldigt om du bruger gummi eller ej. Sandsynligheden for at du bliver opdaget er kun marginalt laver hvis du knalder med gummi.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmagerStang skrev, for 38 minutter siden:

øhh, hvorfor skriver du det til mig ?

Fordi du skrev

AmagerStang skrev, den 1.12.2021 at 09:23:

Det er der da ingen der kan svare på

Som jeg skrev er der masser af statistikker på hvor stor risikoen er for at blive smittet hvis man har ubeskyttet sex med en som har en kønssygdom i smitte stadiet. Eftersom smitte risikoen selv i det værste scenarie er relativ lille, er det er derfor relativt let at svare på hvor stor risikoen er for at smittet hvis du har ubeskyttet sex med en GP.

Bortset fra det var det et svar til både dig og Thai-Mesteren.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
nørden skrev, for 1 time siden:

Fordi du skrev

Som jeg skrev er der masser af statistikker på hvor stor risikoen er for at blive smittet hvis man har ubeskyttet sex med en som har en kønssygdom i smitte stadiet. Eftersom smitte risikoen selv i det værste scenarie er relativ lille, er det er derfor relativt let at svare på hvor stor risikoen er for at smittet hvis du har ubeskyttet sex med en GP.

Bortset fra det var det et svar til både dig og Thai-Mesteren.

Tak, tak Dr. phil , stadigvæk er det mig fuldstændigt ligegyldigt det du skriver, da det ikke er mig som har oprettet tråden samt spørgsmålet.

Dine statikker kan du proppe skråt op i røven, har man haft ubeskyttet sex, er det en god ide at lade sig teste uanset dine statikker .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 1 time siden:

Tak, tak Dr. phil , stadigvæk er det mig fuldstændigt ligegyldigt det du skriver, da det ikke er mig som har oprettet tråden samt spørgsmålet.

Dine statikker kan du proppe skråt op i røven, har man haft ubeskyttet sex, er det en god ide at lade sig teste uanset dine statikker .

Om man frekvent knullar GP, med eller utan gummi, så kan det vara en god idé att testa sig någorlunda regelbundet. Det ligger inget motstridighet i att man bör testa sig då och då och i att det är ganska riskfritt (men inte helt riskfritt!) att knulla utan kondom. Inte heller kondom ger 100% skydd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 2.12.2021 at 08:27:

Der findes masser af statistikker på hvor stor risikoen er for at blive smittet hvis man har ubeskyttet sex med en som har en kønssygdom i smittestadiet. Risikoen størst ved ubeskyttet anal sex. Her er den under 10% får den mest smitsomme kønssygdom. Ved ubeskyttet vaginal sex er risikoen ca. det halve.

Om det er en risiko man er villig til at løbe må man selv afgøre men hvis man sammenligner med corona som vi jo alle er udsat for dagligt pt. så er risikoen for at blive dø eller blive ramt af corona senfølger langt højre end risikoen for at få en kønssygdom ved ubeskyttet sex. Dertil kommer at de værste konsekvenser ved en kønssygdom idag er barnløshed eller livsvarigt medicinering. Corona senfølger medføre derimod ofte langvarige problemer med kronisk træthed, manglende lugte eller smagssans m.m. Og tro mig. Jeg vil heller have HIV end lide af kronisk træthed eller manglende lugte eller smagssans.

Hvis i ikke tror på ovenstående, så tage en snak med jeres læge.

Jøsses! Det er helt korrekt at der findes en masse statistik på området -dine påstande viser så at du enten ikke har læst dem eller ikke helt forstår dem, der er signifikant større risiko for smitte ved ubeskyttet samleje end ved samleje med kondom. Hvordan du også lige formår at blande corona smitte og senfølger sammen med smitte med kønssygdomme er mig en gåde, corona er en virus med luftbåren smitte, kønssygdomme smitter ved kontakt eller er blodbåren, din riskovurdering er taget ud af den blå luft og senfølger går væk igen -det gør f.eks HIV ikke. Hvis du ikke tror på ovenstående, så snak med en læge ;)

Iøvrigt tillykke med at få afsporet tråden -skal vi komme tilbage til den nu? 

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle svarende. 

Ja, jeg ved godt at hvis jeg er nervøs osv og vil undgå min nervøsitet kan jeg jo bare holde kondomet på, men det er sgu svært i selve situationen. 

Når hun sidder oven på en og kører frem og tilbage i en pussyslide inden kondomet skal på, er det sgu svært at stoppe hvis den ryger ind, det er både psykisk og fysisk, det er alt for frækt i situationen. Det giver så ikke nogen mening at tage kondom på efterfølgende og knalde videre og så til sidst tage kondom af for at komme ud over hende (hvor dem i øvrigt også kommer lidt ind igen inden afslutning) 

Jeg var bare nysgerrig på om folk nogensinde har fået en kønssygdom med hjem fra en thaiklinik. Det lyder ik sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 2.12.2021 at 08:27:

Her er den under 10% får den mest smitsomme kønssygdom. Ved ubeskyttet vaginal sex er risikoen ca. det halve.

og igen, @Thai-mesteren. Statistik er taknemligt. Blot fordi at sandsynligheden for noget er sket er det ikke det samme som at DIN sandsynlighed i samme situation er den samme. Så at sige: Sandsynligheden for noget er lav, så derfor kan jeg regne med er helt skævt. Statistik kan kun anvendes til at beskrive en given population og ikke det enkelte individ i den samme population. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...