Hop til indhold
Thai-mesteren

Når kondomet ryger!

Recommended Posts

Thai-mesteren skrev, den 4.12.2021 at 03:14:

Tak for alle svarende. 

Ja, jeg ved godt at hvis jeg er nervøs osv og vil undgå min nervøsitet kan jeg jo bare holde kondomet på, men det er sgu svært i selve situationen. 

Når hun sidder oven på en og kører frem og tilbage i en pussyslide inden kondomet skal på, er det sgu svært at stoppe hvis den ryger ind, det er både psykisk og fysisk, det er alt for frækt i situationen. Det giver så ikke nogen mening at tage kondom på efterfølgende og knalde videre og så til sidst tage kondom af for at komme ud over hende (hvor dem i øvrigt også kommer lidt ind igen inden afslutning) 

Jeg var bare nysgerrig på om folk nogensinde har fået en kønssygdom med hjem fra en thaiklinik. Det lyder ik sådan.

nej men et kilo letter i kuglerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-mesteren skrev, den 4.12.2021 at 03:14:

Jeg var bare nysgerrig på om folk nogensinde har fået en kønssygdom med hjem fra en thaiklinik. Det lyder ik sådan.

Hvor får du den idé om at hos en thai skulle der være større risiko for og få "noget" med hjem ?

Dem jeg kender og kender til, passer rigtig godt på dem det burde du vide når du kalder dig Thai-mesteren ;-)

Tror risikoen er større, jo billigere du finder dem. Prisen trækker ofte de "kedelige" typer frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 5.12.2021 at 10:21:

Ja ja. Amagerbrogade. Hun spurgte selv om det var okey at hun suttede uden da hun var træt af smagen af gummi....og godtog hendes ønske dog om fuld tømming i munden som modtræk og det fik en bonus da hun slugte klatten. Derefter bollede hun også uden mod mere pris som hun tilbød og jeg spurgte frem til hvormange der sagde ja..." no body they are affraid of sickness" svarede hun med nedlandende blik i øjet hvor jeg sagde i want that today...og hendes smil fløj op i ansigtet. Da hun var ret liderlig fik jeg også fuld tømning i missen. Det er klart en ting mange nyder incl FP uden gummi...men pas nu på.

Lyder dejligt.

Kommer os til en  der spørger om jeg skal bruge beskyttelse   siger nej   får et dejligt smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 7.12.2021 at 21:50:

Når kondomet ryger

Glasuren fyger 

og skødet smyger

i lunkne byger

 

 

:ph34r: tankerne bevæger sig indimellem i underlige baner. 

 

Når gummiet ryger

fissesaften pikken nyder

pikken pumper afsted

snart skal spermen afsted

 pikken mærker den stramme varme

snart skal den vise si arme

snart den gør sprøjte klar

fissen er modtage klar

følesen af fisse varme

pikken sender en kæmpe strålevarme.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-mesteren skrev, den 4.12.2021 at 03:14:

Tak for alle svarende. 

Ja, jeg ved godt at hvis jeg er nervøs osv og vil undgå min nervøsitet kan jeg jo bare holde kondomet på, men det er sgu svært i selve situationen. 

Når hun sidder oven på en og kører frem og tilbage i en pussyslide inden kondomet skal på, er det sgu svært at stoppe hvis den ryger ind, det er både psykisk og fysisk, det er alt for frækt i situationen. Det giver så ikke nogen mening at tage kondom på efterfølgende og knalde videre og så til sidst tage kondom af for at komme ud over hende (hvor dem i øvrigt også kommer lidt ind igen inden afslutning) 

Jeg var bare nysgerrig på om folk nogensinde har fået en kønssygdom med hjem fra en thaiklinik. Det lyder ik sådan.

Næh    kun positivt at gå fra en thai  og ladet hende selv styre legen    så har vi jo haft det super godt begge   når hun af sig selv bare lader sig glide ned over en    til sidste dråbe  ja.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, den 18.6.2023 at 15:16:

Når gummiet ryger

fissesaften pikken nyder

pikken pumper afsted

snart skal spermen afsted

 pikken mærker den stramme varme

snart skal den vise si arme

snart den gør sprøjte klar

fissen er modtage klar

følesen af fisse varme

pikken sender en kæmpe strålevarme.

 

@salla123 Tak for at illustrere hvad der ville ske hvis de grå sider mødte Vita Andersen ;)

 

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet det med en Thai pige i København for nogle år siden , jeg skulle spille pik til jeg kom og ramme fissen hun holdt åben med sine finger  , der må været komme noget saft ind i fissen på hende , det var fordi hun vil have jeg komme igen en anden dag ... kneppe hende med kondom , slutte af med at komme på fissen 

Redigeret af Stenbukken4700

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...