Hop til indhold
Liv

Advarsel til piger på Fyn!

Recommended Posts


Dette er ikke et oplæg til debat, blot en advarsel til andre arbejdede piger på Fyn. I kan kontakte mig for kendetegn.

Jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse med en kunde i Nyborg i dag. Grænseoverskridende adfærd og snyd med mobilepay, jeg er muligvis også blevet filmet. Han gik selv efter en halv time, havde betalt for en time, eller det havde han så ikke….. Ja, jeg skulle ha stoppet det længe før, og ja, jeg skulle ha tjekket kvitteringen på mobilepay.

Jeg er ok og har efterfølgende haft en af de rigtig gode og dejlige gæster, så alt er fint igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

øv øv...og hvad gjorde at du ikke fik det stoppet??...inden det åbenbart udviklede sig til noget ubehageligt, du plejer da ellers at have styr på alt...eller:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

øv øv...og hvad gjorde at du ikke fik det stoppet??...inden det åbenbart udviklede sig til noget ubehageligt, du plejer da ellers at have styr på alt...eller:huh:

Det var ikke et oplæg til diskussion, man kan altid være bagklog, men måske man strækker sig lidt for at få det bedste ud af situationen, når man står med en mand der er mere end dobbelt så stor som en selv….. Du kan roligt regne med, at jeg sagde fra fra begyndelsen, det var så bare ikke nok. Ring hvis du vil snakke.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 32 minutter siden:


Dette er ikke et oplæg til debat, blot en advarsel til andre arbejdede piger på Fyn. I kan kontakte mig for kendetegn.

Jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse med en kunde i Nyborg i dag. Grænseoverskridende adfærd og snyd med mobilepay, jeg er muligvis også blevet filmet. Han gik selv efter en halv time, havde betalt for en time, eller det havde han så ikke….. Ja, jeg skulle ha stoppet det længe før, og ja, jeg skulle ha tjekket kvitteringen på mobilepay.

Jeg er ok og har efterfølgende haft en af de rigtig gode og dejlige gæster, så alt er fint igen.

Bedste tænker her fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Liv skrev, for 34 minutter siden:


Dette er ikke et oplæg til debat, blot en advarsel til andre arbejdede piger på Fyn. I kan kontakte mig for kendetegn.

Jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse med en kunde i Nyborg i dag. Grænseoverskridende adfærd og snyd med mobilepay, jeg er muligvis også blevet filmet. Han gik selv efter en halv time, havde betalt for en time, eller det havde han så ikke….. Ja, jeg skulle ha stoppet det længe før, og ja, jeg skulle ha tjekket kvitteringen på mobilepay.

Jeg er ok og har efterfølgende haft en af de rigtig gode og dejlige gæster, så alt er fint igen.

Det gør mig ondt, at du har haft sådan en Røvbanan på besøg. 
 

Har sendt dig en PM.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CR90 skrev, for 1 time siden:

Lyder som en "Coulter's Law" situation..
Hvorfor ikke bare sige det som det er?

 

Liv skrev, 1 time siden:

Hvad mener du?

Det han siger er at du må gerne sige det som det er(i følge hans overbevisning), og at manden du blev skæmt og snydt af, er udlænding(af den ikke hvide slags)

Coulter´s Law

Redigeret af Mr. T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
CR90 skrev, for 2 timer siden:

Coulter's Law" situation.

hvad mener du 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:


Dette er ikke et oplæg til debat, blot en advarsel til andre arbejdede piger på Fyn. I kan kontakte mig for kendetegn.

Jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse med en kunde i Nyborg i dag. Grænseoverskridende adfærd og snyd med mobilepay, jeg er muligvis også blevet filmet. Han gik selv efter en halv time, havde betalt for en time, eller det havde han så ikke….. Ja, jeg skulle ha stoppet det længe før, og ja, jeg skulle ha tjekket kvitteringen på mobilepay.

Jeg er ok og har efterfølgende haft en af de rigtig gode og dejlige gæster, så alt er fint igen.

Hej Liv 

Det er da en træls omgang for dig. Håber du er ok, helt og holdent. Det her er jo en for for psykisk vold og et overgreb på dig, isærogså hvis han har filmet.

og ikke mindst at han både får sex og ikke betaler. Sikken et røvhul. Skriv gerne privat, hvis der er noget jeg kan gøre.

Kig i øvrigt også efter falske 500 kr. sedler og 1000 kr. sedler der er en del i omløb pt. 

Knus til dig 

Samantha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. T skrev, for 2 timer siden:

 

Det han siger er at du må gerne sige det som det er(i følge hans overbevisning), og at manden du blev skæmt og snydt af, er udlænding(af den ikke hvide slags)

Coulter´s Law

Det sørgelige er at ingen her er i tvivl, men kun en har nosser til at sige det. Man hjælper ingen ved at ignorere og benægte problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:


Dette er ikke et oplæg til debat, blot en advarsel til andre arbejdede piger på Fyn. I kan kontakte mig for kendetegn.

Jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse med en kunde i Nyborg i dag. Grænseoverskridende adfærd og snyd med mobilepay, jeg er muligvis også blevet filmet. Han gik selv efter en halv time, havde betalt for en time, eller det havde han så ikke….. Ja, jeg skulle ha stoppet det længe før, og ja, jeg skulle ha tjekket kvitteringen på mobilepay.

Jeg er ok og har efterfølgende haft en af de rigtig gode og dejlige gæster, så alt er fint igen.

Kære Liv..... Du bliver nød til at komme til Vejle ;)  Her skal vi nok passe på dig :p 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

@Liv Det er jeg virkelig ked af at høre :(. det du har oplevet, skal Hverken du eller ingen anden glædespige udsættes for. Der findes godt nok nogle syge mennesker derude. Jeg håber du er okay trods alt, jeg er sgu forarget over hvordan nogle mennesker kan behandle jer :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er heldigvis et robust menneske med megen indsigt i den menneskelige psyke og i din egen person. Så naturligvis kan du klare en sådan situation, og komme videre, vel vidende at der er få idioter og mange gode mennesker. 

Det sagt, har jeg aldrig fattet at et menneske kan basere sit liv og økonomi på at være en dum skid, og en snydepels. Hvordan f...... kan et sådant menneske sove fredfyldt, vel vidende at han har gjort et andet menneske ondt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Du er heldigvis et robust menneske med megen indsigt i den menneskelige psyke og i din egen person. Så naturligvis kan du klare en sådan situation, og komme videre, vel vidende at der er få idioter og mange gode mennesker. 

Du har ret og alt er godt igen, men jeg vil være ked af, hvis det gik ud over en yngre eller mere sårbar kollega. 

At sådan et indlæg, så også giver anledning til at nogen sender en privat e-mail og fryder sig over, hvad der er sket, siger lidt om hvilket afskum der sidder rundt omkring i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Tak Samantha, jeg er helt okay :) 

Godt at høre. Jeg håber, hvis der overhovedet er nogen mulighed herfor, at du anmelder vedkommende til politiet for overgreb. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 6 minutter siden:

Godt at høre. Jeg håber, hvis der overhovedet er nogen mulighed herfor, at du anmelder vedkommende til politiet for overgreb. 

Tak for din omsorg. Jeg har været udsat for grænseoverskridende adfærd og snyd, men ikke et overgreb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Tak for din omsorg. Jeg har været udsat for grænseoverskridende adfærd og snyd, men ikke et overgreb. 

Nu kender jeg ikke detaljerne (og jeg forstår selvfølgelig, at du ikke har lyst til at opsummere den dårlige oplevelse her, og det bør du heller ikke), men jeg vil nu mene, at hvis en kunde har sex med en glædespige uden at betale det aftalte, og tillige udviser en seksuel adfærd, som falder uden for det, som der er givet samtykke til, så er der tale om seksuelt overgreb. Desuden kan han jo også anmeldes for snyd (hvis det ikke skaber større problemer for dig selv, selvfølgelig). 

Men det slet ikke for at starte en debat om emnet, det jo helt op til dig, hvordan du håndterer det, og det har jo intet med mig at gøre - det vigtigste er, at du har det godt. Det pisser mig bare oprigtigt så meget af, at sådanne personer render rundt derude og slipper afsted med den slags adfærd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lonewolf
Liv skrev, for 7 timer siden:

At sådan et indlæg, så også giver anledning til at nogen sender en privat e-mail og fryder sig over, hvad der er sket, siger lidt om hvilket afskum der sidder rundt omkring i landet.

ja, det er vildt nok hvad anonymiteten på internettet kan få frem i folk. jeg håber og tror at det heldigvis er en lille bitte minoritet og at hovedparten af dem ikke kommer frem i den virkelige verden, men kun er slemme når de er anonyme på nettet. langt de fleste mennesker i den virkelige verden er heldigvis gode mennesker.

<3 til dig og de andre søde piger, i er vigtige for os. tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 6.11.2021 at 22:49:



At sådan et indlæg, så også giver anledning til at nogen sender en privat e-mail og fryder sig over, hvad der er sket, siger lidt om hvilket afskum der sidder rundt omkring i landet.

:evil: Føj en ussel adfærd!!

:wub:KRAM til dig Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix
Liv skrev, den 6.11.2021 at 14:54:

Jeg er ok og har efterfølgende haft en af de rigtig gode og dejlige gæster, så alt er fint igen.

Dejligt at du er ovenpå igen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...