Hop til indhold
Liv

Advarsel til piger på Fyn!

Recommended Posts

Hvis nogen kan håndtere sådan noget, så er det dig, Liv. Uanset hvor erfarne vi end er og bliver, så kan man bare ikke undgå dårlige oplevelser - sådan 100% med vandtætte skodder og det hele, uanset hvad vi gør.

For hvis vi helt skulle undgå det, så skulle vi også selv blive mega usympatiske og iskolde, og du er alt andet.

Det er risikoen ved jobbet, så alt der er tilbage er at sige tak for, at du tog dig tiden til at sørge for, at andre kan undgå samme oplevelse <3

#FanAfLiv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der huserer en i Odense, der kunne finde på sådan noget. Var det en spinkel mand sidst i 20'erne med sort spidst langt skæg? Og ringede han fra 2 forskellige telefoner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, for 6 timer siden:

Der huserer en i Odense, der kunne finde på sådan noget. Var det en spinkel mand sidst i 20'erne med sort spidst langt skæg? Og ringede han fra 2 forskellige telefoner?

Nej, det var det ikke.

Redigeret af Liv
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 6.11.2021 at 22:49:

Du har ret og alt er godt igen, men jeg vil være ked af, hvis det gik ud over en yngre eller mere sårbar kollega. 

At sådan et indlæg, så også giver anledning til at nogen sender en privat e-mail og fryder sig over, hvad der er sket, siger lidt om hvilket afskum der sidder rundt omkring i landet.

Det indlæg skal både have et like for det første du skriver, og en sørgelig smiley for det sidste  

Der sidder åbenbart nogle ufattelig usle mennesker herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 6.11.2021 at 14:54:


Dette er ikke et oplæg til debat, blot en advarsel til andre arbejdede piger på Fyn. I kan kontakte mig for kendetegn.

Jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse med en kunde i Nyborg i dag. Grænseoverskridende adfærd og snyd med mobilepay, jeg er muligvis også blevet filmet. Han gik selv efter en halv time, havde betalt for en time, eller det havde han så ikke….. Ja, jeg skulle ha stoppet det længe før, og ja, jeg skulle ha tjekket kvitteringen på mobilepay.

Jeg er ok og har efterfølgende haft en af de rigtig gode og dejlige gæster, så alt er fint igen.

Tak for du hjælper os kollega og håber du er ok tak for din omsorg vh caya 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...