Hop til indhold
Rejsenetværk

Liste med 16 steder med danske piger

Recommended Posts

Chock Dims skrev, for 43 minutter siden:

På hvilken måde var det en succes?

Det var en succes på den måde, at vi i starten blev omtalt som en nyhed i både skrevne medier, som i radioen.

Plus at vi efterfølgende opnåede mange annoncer, både annoncer som efterlyste, og som tilbød lejemål.

Men det gik op for os efter nogle måneder, at mange af de annoncer som vi stadig havde, og som vi troede var aktive annoncer, absolut ikke var det.

Fordi annoncerne var gratis til en start, så gad annoncørerne ikke slette dem da de ikke længere havde brug for dem.

Det gav os længe et forkert indtryk af, hvor mange annoncer vi reelt havde.

Da vi så foretog en  hovedrengøring og slettede annoncer an mas, og indførte bruger betaling, en meget beskeden betaling. 

Så stod vi tilbage med meget få betalende annoncører.

Derfor valgte vi at opgive betalings annoncer og genindføre gratis annoncer.

Jeg har så valgt på grund af at det er meget billigt at opretholde siden, at drive Diskretudlejning.dk videre som et gratis tilbud.

Jeg er imidlertid overbevist om at der har været vindere, både blandt udlejere og blandt lejere på at Diskretudlejning.dk blev lanceret, og på at jeg har valgt ikke at lukke siden.

Hvis vi lige som airnbnb, havde opnået procenter af udlejernes lejeindtægter, er jeg overbevist om at vi i dag, ville have haft et overskud på de annoncer vi havde, og som jeg stadig har.

Men vi ville ikke, og jeg vil ikke tjene penge på at booke udlejning, for jeg vil kun tjene penge på annoncer, hvis det bliver muligt!

Jeg tog kæmpe fejl på et eneste paramter!

Jeg troede at udlejere ville ønske sig, og ville opleve et skiftende behov for nye lejere.

På samme måde som at massageklinikker, og glædespiger annoncerer løbende for at holde på eksisterende kunder, og for at få nye kunder.

I stedet tror jeg at  udlejerne opnåede nye faste lejere, som de har tjent godt på siden, og de derfor ikke havde brug for at blive ved med at annoncere på Diskretudlejning.dk

Uanset at jeg/vi har tabt penge på siden, og at alle andre end vi selv formentlig har tjent godt på, at kunne benytte siden, så fortryder jeg intet!

Formålet var, og formålet er stadig at bidrage til at udbuddet af lejemål til diskrete formål, vil blive øget. 

I håbet om at prisen for at leje, vil falde til gunst for dem som har behovet for et lejemål til diskrete formål.

Alt for længe har markedet for udlejning til diskrete formål, været domineret af alt for få udlejere :(

Som kan kræve en højere leje, end de vil kunne hvis de var i konkurrence med flere udlejere, om alle lejerne.

Derfor vil jeg stadig opfordre alle interesserede lejere, og udlejere til at bruge Diskretudlejning.dk som det gratis tilbud siden stadig er.

Sidens nuværende fiasko, er kun til gavn for alle der profiterer af at udbuddet at lejemål til diskrete formål, er langt mindre end efterspørgslen efter samme.

Læs også gerne:

Brug os når I ikke må annoncere på Airbnb

https://diskretudlejning.dk/brug-os-naar-i-ikke-maa-annoncere-paa-airbnb/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 8 timer siden:

Jeg fravælger regulære bordeller og synes det er godt at der ikke er danske kvinder der ser sig nødsaget til at arbejde i dem og blive udnyttet af bagmænd og udlejere. Det er godt de lukker. Når jeg ser ejendommens tilstand på streetphoto så bliver jeg da trist til mode over at nogen er nødt til at arbejde et sted der ligner en losseplads. Det er meget sympatisk at bekymre sig om sine medmenneskers vel og vel frem i stedet for at være ligeglad og tænke i koncepter og andre mærkværdigheder.

Ser sig nødsaget til? Skal vi ikke lade dem der arbejder selv vurdere, hvor de ønsker at arbejde? Bordelkonceptet er et godt og trygt sted, især at begynde med, fremfor at sidde alene i en lejlighed uden nogen at sparre med. Det kan også være en fordel, hvis man kun har få vagter, da man ikke skal ha noget med, men bare møder op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Det var en succes på den måde, at vi i starten blev omtalt som en nyhed i både skrevne medier, som i radioen.

Plus at vi efterfølgende opnåede mange annoncer, både annoncer som efterlyste, og som tilbød lejemål.

Men det gik op for os efter nogle måneder, at mange af de annoncer som vi stadig havde, og som vi troede var aktive annoncer, absolut ikke var det.

Fordi annoncerne var gratis til en start, så gad annoncørerne ikke slette dem da de ikke længere havde brug for dem.

Det gav os længe et forkert indtryk af, hvor mange annoncer vi reelt havde.

Jeg opfattede og opfatter ikke konceptet som nogen succes. Bevares, du var ganske ferm til at skaffe omtale og det skal du roses for. Der har jo aldrig været noget rykind dvs. der er ingen behov for det i forsøger at levere (som i alligevel ikke kan levere)

 Hoteller, uden reception, til 600-700 pr nat, fjerner også behovet for decideret bordeller, hvor jeg forstår man betaler 800-1000kr. pr dag, og hvor der kun er 1 stk pige til stede.  

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 2 minutter siden:

Hoteller, uden reception, til 600-700 pr nat, fjerner også behovet for decideret bordeller hvor jeg forstår man betaler 800-1000kr. pr dag, og hvor der kun er 1 stk pige til stede.  

Det er ikke tilladt at drive prostitution fra hoteller. Desuden skal du have alt med selv; håndklæder, sengetæpper, vådservietter mv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Det er ikke tilladt at drive prostitution fra hoteller. Desuden skal du have alt med selv; håndklæder, sengetæpper, vådservietter mv. 

Jeg har besøgt både Ida og DinaG i Hadsten og Skørping uden problemer inden Corona krisen. Aner ikke om de har lavet om på det siden. Ida havde en sæk med håndklædder og vaskekludede eller vådservietter. Ingen problemer dengang.

Men tråden er ved at stikke af fra det oprindelige emne, så jeg forlader den. Hygge hejse til alle.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 1 time siden:

Jeg opfattede og opfatter ikke konceptet som nogen succes. Bevares, du var ganske ferm til at skaffe omtale og det skal du roses for. Der har jo aldrig været noget rykind dvs. der er ingen behov for det i forsøger at levere (som i alligevel ikke kan levere)

 Hoteller, uden reception, til 600-700 pr nat, fjerner også behovet for decideret bordeller, hvor jeg forstår man betaler 800-1000kr. pr dag, og hvor der kun er 1 stk pige til stede.  

Jeg erkender jo også at siden kun indledende var en succes, men den viste sig ikke at være en varigere succes.

Men siden var jo en succes for de udlejere og lejere, som fandt hinanden via siden, og dem som stadig gør det.

Desværre opstod der nok også et mørketal, hvor udlejere valgte at kontakte lejer annoncer, uden selv at oprette annoncer for de lejemål som de ville udleje.

På den måde havde siden værdi for udlejere og lejere, uden at det udbud af lejemål som der fandtes, nogensinde i fuldt omfang kom synligt til udtryk på siden.

Det var vi kede af, for vi havde jo brug for at vise så mange udlejnings annoncer som muligt, og der kunne have været flere synlige lejemål, end tilfældet var, og som nok stadig er tilfældet .

Så jo siden var, og siden er et aktiv som et værktøj til at bryde eventuelle karteller af udlejere, som de eneste til at leje ud til de behov som der er.

Men slet ikke i et så synligt et omfang som vi havde håbet.

Først og fremmest er siden økonomisk en fiasko for os, for resultatet berettiger ikke de udgifter vi har haft til siden, og som til nu bare er tabt.

På den baggrund vil jeg blot glæde mig over den gavn nogle udlejere, og nogle lejere har haft af siden, og som jeg håber at flere vil få øje for.

Siden opfylder sit formål, og derfor vil jeg helst at den skal forblive det tilbud som den er tænkt som.

Men jo set bagklogskabens klare lys, sådan som det er gået, så skulle vi aldrig have oprettet den side.

For det har været for dyrt i forhold til udbyttet.

Den første version blev lavet i dyre domme af et bureau til markedspris, og blev derfor alt for dyr.

Den nuværende version er lavet af en kammerat med interesse for IT, og på venne vilkår til en helt anden pris end den første version.

Den mulighed havde vi desværre ikke med version 1 :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, den 17.8.2021 at 14:15:

Tak for listen. Efter at have gennemgået websiderne og mere specifikt pigerne som er at finde derpå, for at se om der var noget som kunne friste, kan jeg sige at gensynsglæden er stor! Dejligt at se de fleste af de gamle steder lever i største velgående med stort set de samme piger som for 10år siden og de er endda ikke blevet bare 1 år ældre!  :D

Et blad som Alt for Damerne må kunne skrive nogle spændende artikler om det. "Tiden gik nærmest bare i stå, efter jeg begyndte at sælge sex. Jeg blev ligefrem yngre af det!" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer fra Helsingør og vi har citygirls.dk

MEN deal breakeren for mig er superfransk, jeg elsker et godt BJ og en gang mega er i top for mig.

Som der er nu hvis jeg kunne få mega i Helsingør for 7-800 kr. så ville jeg komme på besøg 2-3 gange om måneden, for der er super flotte piger men de tilbyder ikke hvad jeg er efter.

 

Jeg går ind får køb dansk, men hvis de ikke tilbyder hvad jeg søger så må jeg kigge andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
spaceman skrev, for 1 time siden:

Jeg kommer fra Helsingør og vi har citygirls.dk

MEN deal breakeren for mig er superfransk, jeg elsker et godt BJ og en gang mega er i top for mig.

Som der er nu hvis jeg kunne få mega i Helsingør for 7-800 kr. så ville jeg komme på besøg 2-3 gange om måneden, for der er super flotte piger men de tilbyder ikke hvad jeg er efter.

Jeg går ind får køb dansk, men hvis de ikke tilbyder hvad jeg søger så må jeg kigge andre steder.

I anden sammenhæng er jeg blevet gjort opmærksom på en ny hjemmeside  Danske Massagepiger måske kan du finde noget godt der.  Det er i al fald danske piger der er fokus på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 1 time siden:

I anden sammenhæng er jeg blevet gjort opmærksom på en ny hjemmeside  Danske Massagepiger måske kan du finde noget godt der.  Det er i al fald danske piger der er fokus på.

Kiggede på PG's side og flere skrev det tilbød superfransk, hvis det virkeligt er sandheden så vil jeg da klart overveje dem i fremtiden.

 

Redigeret af spaceman

Del dette indlæg


Link til indlæg
spaceman skrev, for 16 minutter siden:

Kiggede på PG's side og flere skrev det tilbød superfransk, hvis det virkeligt er sandheden så vil jeg da klart overveje dem i fremtiden.

Der har tidligere været tråde om, at danske glædespiger definerer superfransk som slik af skaften med kondom på toppen.
Altså ikke superfransk uden kondom, sådan som det i almindelighed menes.

Jeg vil derfor råde til at spørge ind til hvordan pigen fortolker ydelsen, inden et besøg.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Der har tidligere været tråde om, at danske glædespiger definerer superfransk som slik af skaften med kondom på toppen.
Altså ikke superfransk uden kondom, sådan som det i almindelighed menes.

Jeg vil derfor råde til at spørge ind til hvordan pigen fortolker ydelsen, inden et besøg.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Korrekt tænkte jeg ikke lige over

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Rejsenetværk skrev, for 23 timer siden:

Der har tidligere været tråde om, at danske glædespiger definerer superfransk som slik af skaften med kondom på toppen.
Altså ikke superfransk uden kondom, sådan som det i almindelighed menes.

Jeg vil derfor råde til at spørge ind til hvordan pigen fortolker ydelsen, inden et besøg.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Efter al den snak, skal vi så ikke bare sige tak til Rejsenetværk for hans ugennyttige og flittige arbejde til det fælles bedste?

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Rejsenetværk skrev, den 19.8.2021 at 21:42:

Der har tidligere været tråde om, at danske glædespiger definerer superfransk som slik af skaften med kondom på toppen.
Altså ikke superfransk uden kondom, sådan som det i almindelighed menes.

Jeg vil derfor råde til at spørge ind til hvordan pigen fortolker ydelsen, inden et besøg.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Og så er vi nogle som holder os helt fra at bruge termer som superfransk, megafransk osv., og bare kalder en spade for en spade, for at undgå al den forvirring og misforståelser ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden:

Og så er vi nogle som holder os helt fra at bruge termer som superfransk, megafransk osv., og bare kalder en spade for en spade, for at undgå al den forvirring og misforståelser ^_^

Hvis du kalder min for en spade er der risiko for at jeg bliver sur. Godt nok kan den grave dybt, men alligevel .... en spade...?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, Lige nu:

Hvis du kalder min for en spade er der risiko for at jeg bliver sur. Godt nok kan den grave dybt, men alligevel .... en spade...?!

Arh.. er man lidt sippet? :D

Det er da ultra sexet at ligge og stønne "kom nu, tag den lige et spadestik dybere!" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Og så er vi nogle som holder os helt fra at bruge termer som superfransk, megafransk osv., og bare kalder en spade for en spade, for at undgå al den forvirring og misforståelser ^_^

Som jeg ser det, så beror problemstillingen i, at piger som grundlæggende ikke mener at superfransk er en forsvarlig ydelse, de ser sig udfordret af en efterspørgsel efter samme.

De derfor ser et behov for at kunne tilbyde superfransk i en tillempet version, som de kan forsvare at yde.

Det ændrer imidlertid ikke ved, at efterspørgslen efter samme, har en konventionel forståelse af at superfransk er blow helt og holdent uden kondom.

Som jeg ser det gør piger sig selv en bjørnetjeneste, ved at forsøge på at give begrebet superfransk en anden betydning, end den ydelse der efterspørges som superfransk.

Det er derfor efter min mening det rigtigste at gøre, at undlade at reklamerer med superfransk, hvis ydelsen ikke ydes som blow rent uden kondom.

Som eksempelvis Jennifer_Romantica konsekvent understreger i hendes annoncer.

Det giver respekt, og det er ikke mit indtryk at hun mangler kunder af den grund.

Men jeg synes bestemt at piger bør reklamere rent og klart med en ydelse, der hedder slik af skaft uden kondom,  men med kondom på toppen!

Det giver vitterligt en merværdi i sammenligning med blow rent med kondom.

 Og derfor vil det udgøre et aktiv at tilbyde denne ydelser, som et alternativ både  til  blow rent med kondom, og blow rent uden kondom.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 5 minutter siden:

Arh.. er man lidt sippet? :D

Det er da ultra sexet at ligge og stønne "kom nu, tag den lige et spadestik dybere!" 

Så vil jeg være mere indstillet på en down to earth jyskt bondeoplevelse, snarere end et sofistikeret megafranskt "Oui oui mon cheri" , hvis jeg skal grave i din rabat.  Kun en lille advarsel: De svenske spader er verdensklasse; når de en gang er begyndt at grave går de næppe at stoppe. Det drejer sig om ædelt jern, helt uden plastiker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Så vil jeg være mere indstillet på en down to earth jyskt bondeoplevelse, snarere end et sofistikeret megafranskt "Oui oui mon cheri" , hvis jeg skal grave i din rabat.  Kun en lille advarsel: De svenske spader er verdensklasse; når de en gang er begyndt at grave går de næppe at stoppe. Det drejer sig om ædelt jern, helt uden plastiker. 

Hvis det gør dig glad, stønner jeg gerne "Oui oui mon bêche" så vi kan holde det høje sofistikationsniveau. Anything for you babe ^_^

Jamen altså, du lokker jo. Sådan en verdensklasse spade må da gerne "vende min muld", og skulle vi alligevel holde os på det jævne danske, vil jeg knæle ærbødigt for det ædle jern, når jeg polerer det, og huske at tiltale dem Deres Nåde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Som jeg ser det, så beror problemstillingen i, at piger som grundlæggende ikke mener at superfransk er en forsvarlig ydelse, de ser sig udfordret af en efterspørgsel efter samme.

De derfor ser et behov for at kunne tilbyde superfransk i en tillempet version, som de kan forsvare at yde.

Det ændrer imidlertid ikke ved, at efterspørgslen efter samme, har en konventionel forståelse af at superfransk er blow helt og holdent uden kondom.

Som jeg ser det gør piger sig selv en bjørnetjeneste, ved at forsøge på at give begrebet superfransk en anden betydning, end den ydelse der efterspørges som superfransk.

Det er derfor efter min mening det rigtigste at gøre, at undlade at reklamerer med superfransk, hvis ydelsen ikke ydes som blow rent uden kondom.

Som eksempelvis Jennifer_Romantica konsekvent understreger i hendes annoncer.

Det giver respekt, og det er ikke mit indtryk at hun mangler kunder af den grund.

Men jeg synes bestemt at piger bør reklamere rent og klart med en ydelse, der hedder slik af skaft uden kondom,  men med kondom på toppen!

Det giver vitterligt en merværdi i sammenligning med blow rent med kondom.

 Og derfor vil det udgøre et aktiv at tilbyde denne ydelser, som et alternativ både  til  blow rent med kondom, og blow rent uden kondom.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er meget enig. 

Det andet lægger op til skuffelser og sure miner, og næppe til mange gentagne besøg, så det er en lidt kortsigtet plan for at øge omsætningen, at blive kreativ med begreberne betydning.

Alligevel, selvom jeg tilbyder total traditionel superfransk, foretrækker jeg at skrive det konkret, at jeg sutter uden men ikke sluger eller tager sæd i munden, så jeg er 100% sikker på, at vi ikke går gal af hinanden. 

Måske handler det lige så meget om, at jeg selv finder begreberne upersonlige og standardiserede (som begreber jo er), og ikke vil forbinde dét med at besøge mig - men det er lidt en anden sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden:

Hvis det gør dig glad, stønner jeg gerne "Oui oui mon bêche" så vi kan holde det høje sofistikationsniveau. Anything for you babe ^_^

Jamen altså, du lokker jo. Sådan en verdensklasse spade må da gerne "vende min muld", og skulle vi alligevel holde os på det jævne danske, vil jeg knæle ærbødigt for det ædle jern, når jeg polerer det, og huske at tiltale dem Deres Nåde. 

Et après avoir creusè, vous devez arroser et fertiliser le parterre de fleurs. Très important.

Puis-je fertiliser votre parterre, Nanna chérie?

Ce serait megafrançais.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, den 21.8.2021 at 14:56:

Et après avoir creusè, vous devez arroser et fertiliser le parterre de fleurs. Très important.

Puis-je fertiliser votre parterre, Nanna chérie?

Ce serait megafrançais.

 

tu peux fertiliser mon visage, cher bêche, mais hélas, je ne suis que superfrench. 

(google translates ypperste fransk). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

 

tu peux fertiliser mon visage, cher bêche, mais hélas, je ne suis que superfrench. 

(google translates ypperste fransk). 

En spade som befrugter et ansigt.:-o Nu er vi ude på det dybe vand og har snart brug for noget redningsudstyr.

Har du eventuelt to bøje jeg kan holde fast i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, for 47 minutter siden:

En spade som befrugter et ansigt.:-o Nu er vi ude på det dybe vand og har snart brug for noget redningsudstyr.

Har du eventuelt to bøje jeg kan holde fast i?

jeg tænker, at det nok er ca. lige så effektivt at befrugte et ansigt, som det er at befrugte en hals... mon ikke? og glasur klæder mig nu engang så godt. 

Bøje, nej, men jeg har masser af reb :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...