Hop til indhold
Rejsenetværk

Liste med 16 steder med danske piger

Recommended Posts

Guest Lasselas

Jeg ved ikke lige, om dette hører til i denne tråd, men er der nogen, der har kendskab til "private steder" med danske piger på Sjælland.

Privat/diskret kaldes det vist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 16 minutter siden:

Jeg ved ikke lige, om dette hører til i denne tråd, men er der nogen, der har kendskab til "private steder" med danske piger på Sjælland.

Privat/diskret kaldes det vist.

Jeg ved vi har et dejligt sted i Slagelse^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 14 minutter siden:

Jeg ved ikke lige, om dette hører til i denne tråd, men er der nogen, der har kendskab til "private steder" med danske piger på Sjælland.

Privat/diskret kaldes det vist.

Eh, hvis man udbasunerer adresserne på et forum som dette, er det nok ret begrænset hvor privat og diskret det forbliver.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Eh, hvis man udbasunerer adresserne på et forum som dette, er det nok ret begrænset hvor privat og diskret det forbliver.......

Der kunne jo være tale om et link. På den måde vises ikke mere, end pigen selv ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ved vi har et dejligt sted i Slagelse^_^.. 

Når du skriver vi, hvor mange er I så? Og har det karakter af klinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 minut siden:

Der kunne jo være tale om et link. På den måde vises ikke mere, end pigen selv ønsker.

Ah, så det er et link på en pige, og ikke STEDET (som du skrev indledningsvis) du mener?

Det kunne du jo bare have skrevet.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Når du skriver vi, hvor mange er I så? Og har det karakter af klinik?

Det aner jeg faktisk ikke.. Vi (det royale vi) støder kun en gang i mellem på andre piger.. Og nej så havde jeg jo ikke kaldt det privat diskret:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Det aner jeg faktisk ikke.. Vi (det royale vi) støder kun en gang i mellem på andre piger.. Og nej så havde jeg jo ikke kaldt det privat diskret:P.. 

Jeg har nogle gange undret mig over at I ikke på een eller anden måde annoncerer i fællesskab ... 
For eksempel med en webside (det kan godt gøres enkelt), lidt lissom Sukkerpigerne gjorde (det er vist døende, nu)
Har indtryk af at der er er en del af de steder rundt omkring, bl. a. stedet i Nyborg.
Fælles annoncering ville hjælpe på overblikket, for os som gæster.
Annoncelight er helt håbløs.
I behøver jo ikke at angive adresse på stederne, bare at der er et 'fællesskab' ... 

Men forskellen på privat / diskret og klinikker er vel, at klinikkerne typisk har telefondame, bookingkalender og faste vagter?
Og i Privat-Diskret har I netop ikke faste vagter.
Det gør det selvfølgelig lidt svært at annoncere i fællesskab ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, 1 time siden:

Jeg har nogle gange undret mig over at I ikke på een eller anden måde annoncerer i fællesskab ... 
For eksempel med en webside (det kan godt gøres enkelt), lidt lissom Sukkerpigerne gjorde (det er vist døende, nu)
Har indtryk af at der er er en del af de steder rundt omkring, bl. a. stedet i Nyborg.
Fælles annoncering ville hjælpe på overblikket, for os som gæster.
Annoncelight er helt håbløs.
I behøver jo ikke at angive adresse på stederne, bare at der er et 'fællesskab' ... 

Men forskellen på privat / diskret og klinikker er vel, at klinikkerne typisk har telefondame, bookingkalender og faste vagter?
Og i Privat-Diskret har I netop ikke faste vagter.
Det gør det selvfølgelig lidt svært at annoncere i fællesskab ... 

Ingen fælles annoncer, da det netop ikke er en klinik. Hver pige lejer sig ind som på et hotel, driver sin egen forretning og har ikke noget med de andre piger at gøre. Der kan være en pige på adressen eller 18 fordelt over måneden, det ved hverken du eller jeg. Der kan være piger der har faste vagter, andre der ikke har. Så i stedet for at tænke på stedet (du skal alligevel ha en aftale først). kan du søge på byen og finde den pige du vil besøge. På AL er der annonce på dagen, det burde give fint overblik :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 34 minutter siden:

Ingen fælles annoncer, da det netop ikke er en klinik. Hver pige lejer sig ind som på et hotel, driver sin egen forretning og har ikke noget med de andre piger at gøre. Der kan være en pige på adressen eller 18 fordelt over måneden, det ved hverken du eller jeg. Der kan være piger der har faste vagter, andre der ikke har. Så i stedet for at tænke på stedet (du skal alligevel ha en aftale først). kan du søge på byen og finde den pige du vil besøge. På AL er der annonce på dagen, det burde give fint overblik :) 

@Liv
Tak .. ja, det var også min fornemmelse, at det er sådan det fungerer,
For mig 'slører' det bare, at der faktisk er en del både steder og danske piger ...
Og så er der noget med tryghed begge veje, som gør, at jeg helst foretrækker klinikker,
Med mindre jeg kender pigen godt.
Men det er jo mit problem, og et mindre problem ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 5 minutter siden:

@Liv
Tak .. ja, det var også min fornemmelse, at det er sådan det fungerer,
For mig 'slører' det bare, at der faktisk er en del både steder og danske piger ... men det er jo mit problem, og et mindre problem ... 

Hvis du finder den pige, du ønsker at besøge skal hun nok fortælle dig hvor det er. Pigen finder du på en af annoncesiderne, herinde fx eller AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
tvr skrev, for 4 timer siden:

Ah, så det er et link på en pige, og ikke STEDET (som du skrev indledningsvis) du mener?

Det kunne du jo bare have skrevet.....

Ja, måske min fejl.

Jeg er bare ikke til de der bordelsteder, men vil hellere aflægge besøg private steder.

Dig ingen regel uden undtagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du finder den pige, du ønsker at besøge skal hun nok fortælle dig hvor det er. Pigen finder du på en af annoncesiderne, herinde fx eller AL.

Det har jeg skam gjort, flere gange .. jeg har (rent tilfældigt) kun brugt privat / diskret her efter Corona .. men tak alligevel
Og jja, det er netop piger herindefra jeg har besøgt.

Det var bare en 'strøtanke' jeg lige ville lufte ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...