Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Peter.den.store

Tak for din anmeldelse @1955 Har selv gået med tanken om at besøge hende. Men bliver lidt betænksom da hun har fået meget blandet feedback. Er dog glad for at du har haft en god oplevelse. Måske hun bare fortrækker at være aktiv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter.den.store skrev, for 4 timer siden:

Tak for din anmeldelse @1955 Har selv gået med tanken om at besøge hende. Men bliver lidt betænksom da hun har fået meget blandet feedback. Er dog glad for at du har haft en god oplevelse. Måske hun bare fortrækker at være aktiv.. 

De første 5 minutter var jeg også i tvivl, da hun virkede noget "hoven", men løste dog rimeligt hurtigt op og smilet og venlighed trådte frem, hvilket gjorde mig mere afslappet. Aftalte først 45 min og betalte 1.200, men mærkede !! :-) ret hurtigt, at der måtte 1 time til (hvis hun ville komme) og det lovede hun og levede også op til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jambajamba skrev, for 57 minutter siden:

Så er hun squ i Odense,  most wanted

Du kan godt glæde dig, hun er efter min mening fantastisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lobo66

Damn jeg glæder mig til at besøge Tammy , med de anmeldelser bliver hun min første :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lobo66 skrev, den 23.6.2022 at 18:32:

Damn jeg glæder mig til at besøge Tammy , med de anmeldelser bliver hun min første :P

Hmmmm har været der flere gange. Hun kan som en af brødrene herinde engang skrev være lidt af en lottoseddel. Smuk som fanden men lidt bipolar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lobo66
Jambajamba skrev, den 29.8.2022 at 20:24:

Fik du besøgt ?

Jeg besøger hende i næste uge hun er lige kommet til København 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher

Besøgte skønheden idag og fik en rigtig god gang massage hvor hun går til den og bruger knæ og albuer for at komme i dybden på ens muskulære krop - masser af kys og sex bagefter... 10/10.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende selv igår. 
Havde egentlig en aftale med en anden shemale igår, men hun fucked aftalen op, hvor jeg efter en halv times venten måtte opgive.  
Skrev akut til Tammy om hun havde tid, hvilket hun svarede hurtigt på, at det havde hun.

Det var lidt en ørkenvandring at finde en pengeautomat nær hendes tilholdssted. Jeg burde i bagklogskabens klare lys ha opfattet det som et hint at jeg burde ha sparet pengene væk. 
 
Måske vi begge var trætte / mangel på kemi. Min oplevelse var i hvert fald der ikke var tilbud om hverken bad før eller efter, andet end vådservietter da hun skulle sutte min pik. Efterfulgt kneppede hun mig i missionær imens hun spillede mig af indtil jeg kom. Efterfølgende hoppede hun selv i bad imens jeg pakkede sammen, da det ikke lå i luften at der skulle ske mere. 
Fra jeg kom ind til jeg stod ude på gaden igen var der gået 22 min, hvortil jeg havde betalt for 30 min. 
Så opsummeret: en af de der “dumme penge” oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Tammy en del gange efterhånden, og for mig bliver det bedre hver gang:)

Vi har en rigtig god kemi, og hun bliver glad for at se mig hver gang jeg kommer ;)

Jeg er for det meste kun passiv med transer, og Tammy leverer til fulde en god oplevelse til mig hver gang:biggrin:

Mvh Runner

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tammy er absolut den allerbedst cd jeg har oplevet. Har mødt fire før, og på nær en enkelt har det været skuffende. Men Tammy er både tilpas feminin, flot, lækker og både sød og fræk. Hun kan lide at kysse, slikke og kæle, og dejligt når hun beder en om at lige på ryggen med vidtspredte ben, og hun så stille og roligt trænger op i en, og efterhånden bare knepper dejligt mens hun kærtegner en, så vi kommer nærmest samtidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Tammy flere gange og er gået derfra med et veltilfreds smil hver gang. Meget imødekommende, smilende og leverer det der er aftalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en meget tilfreds kunde ved flere lejligheder. Jeg ønsker at være passiv og Tammy tilbyder det rigtige niveau af styring og dominans. Jeg vælger altid en time for at være sikker på, at der er nok tid (dels tager det længere tid at komme med alderen og dels nyder jeg det bare meget :)).

Hun går op i renlighed, hvilket jeg sætter pris på - og ved at hun sætter pris på at kunden er ren og velplejet. Hun er efter min mening super lækker og hendes pik passer perfekt til mig - ikke for stor og altid stiv ;)

Jeg håber hun snart er tilbage i København!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...