Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos Tammy, da hun var i København sidst. 

Det var varmt og kom fra stranden og var i den der tilstand, hvor jeg bare måtte have en tid - kender I den?

Jeg fik kontakt til hende og var der 5 min. efter ;)

Ved første indtryk virkede hun en smule reserveret, men da jeg lå på madrassen og overgav mig til hendes behandling, kunne jeg mærke, at hun virkelig investerede sig selv i det hun lavede.

Det var vildt fedt at opleve. Jeg er ret uerfaren, så det føltes samtidigt virkelig trygt at være der. 

Efterhånden som hun fik tændt godt og grundigt op under mig og  hun både lod mig smage hendes spyt og sutte hendes pik kunne jeg ikke vente længere på udløsningen. Jeg ønskede egentlig kun et HJ - uerfaren - I know, men hold nu kæft hvor var det lækkert at have hende der med hendes stive pik på mod mit røvhul (uden at penetrere det helt) mens hun blidt gav min pik en dejlig omgang - nogle gange skiftede hun stilling og vi var i en 69. Det var intet hastværk over det og hun var vildt meget tilstede - smagte endda noget precum undervejs, hvilket gjorde mig endnu mere liderlig. 

Hvad angår det seksuelle, så skal jeg helt sikkert besøge hende igen, når hun er hjemme i Kbh. igen, men også hvad angår tilstedeværelse og sødme og masser af liderlighed og professionalisme så var det en suveræn oplevelse. Hun fik mig virkelig overbevist om, at hun selv tændte vildt meget på det. 

Jeg har ikke tænkt på andet end hende den sidste måned - kan så varmt anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Viggomanz skrev, for 3 minutter siden:

Var på besøg hos Tammy, da hun var i København sidst. 

Det var varmt og kom fra stranden og var i den der tilstand, hvor jeg bare måtte have en tid - kender I den?

Jeg fik kontakt til hende og var der 5 min. efter ;)

Ved første indtryk virkede hun en smule reserveret, men da jeg lå på madrassen og overgav mig til hendes behandling, kunne jeg mærke, at hun virkelig investerede sig selv i det hun lavede.

Det var vildt fedt at opleve. Jeg er ret uerfaren, så det føltes samtidigt virkelig trygt at være der. 

Efterhånden som hun fik tændt godt og grundigt op under mig og  hun både lod mig smage hendes spyt og sutte hendes pik kunne jeg ikke vente længere på udløsningen. Jeg ønskede egentlig kun et HJ - uerfaren - I know, men hold nu kæft hvor var det lækkert at have hende der med hendes stive pik på mod mit røvhul (uden at penetrere det helt) mens hun blidt gav min pik en dejlig omgang - nogle gange skiftede hun stilling og vi var i en 69. Det var intet hastværk over det og hun var vildt meget tilstede - smagte endda noget precum undervejs, hvilket gjorde mig endnu mere liderlig. 

Hvad angår det seksuelle, så skal jeg helt sikkert besøge hende igen, når hun er hjemme i Kbh. igen, men også hvad angår tilstedeværelse og sødme og masser af liderlighed og professionalisme så var det en suveræn oplevelse. Hun fik mig virkelig overbevist om, at hun selv tændte vildt meget på det. 

Jeg har ikke tænkt på andet end hende den sidste måned - kan så varmt anbefales

Har du evt er link til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
Viggomanz skrev, for 3 minutter siden:

Trans Tammy hed hun sidst hun var her. Hun er vist i Sverige nu, men kommer tilbage d. 22/8

Så det er rent faktisk Tommy :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi

Vil blot advare at hun er vild med Bareback og tiggede og bad mig om at kneppe uden gumme, både som aktiv og passiv, men ellers er hun en fræk liderlig pige som helt sikkert gir hele sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, den 9.8.2021 at 14:16:

Vil blot advare at hun er vild med Bareback og tiggede og bad mig om at kneppe uden gumme, både som aktiv og passiv, men ellers er hun en fræk liderlig pige som helt sikkert gir hele sig selv.

Nu må du ikke få indtryk af, at jeg siger du lyver - for jeg tror bestemt på, hvad du skriver.

Men i hendes annonce står der at hun beder sine kunder respektere, at sex skal være med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
Havemand skrev, for 10 timer siden:

Nu må du ikke få indtryk af, at jeg siger du lyver - for jeg tror bestemt på, hvad du skriver.

Men i hendes annonce står der at hun beder sine kunder respektere, at sex skal være med kondom.

prøv hende og du bliver klogere, hun er bestemt fræk- bevars, men det med gummi, nyder hun bedst uden .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sød og fræk, bestemt et besøg værd, og det med gummi kan jeg ikke lige genkende, hun havde gummi på da jeg fik en tur og omvendt da hun fik den :-)

men dermed ikke at hun ikke kunne finde på at gør det uden !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ksm skrev, den 24.8.2021 at 08:54:

Hun sød og fræk, bestemt et besøg værd, og det med gummi kan jeg ikke lige genkende, hun havde gummi på da jeg fik en tur og omvendt da hun fik den

Kommer lige fra besøg hos dejlige frække Tammy. Om det var kemien eller hun havde en rigtig go dag, eller begge dele, ved jeg ikke, men hold da op hvor var hun dejlig, fræk og på hele tiden. Først massage / tantra på bagsiden, hvor jeg tydeligt  mærkede, at hun var tændt :-) blev vendt om, og hun stod nu foran mig med sin meget stive flotte pik ud foran min mund. Hun "beordrede" mig til at sutte den - jeg adlød lydigt. Hun kunne vist li det, så jeg måtte stoppe op et par gange. Nu ville hun kneppe mig - på med gummiet og så ellers meget stille igang, med stigende dybde og hastighed. Hun knoklede i 20 minutters tid, og vi svedte begge ret meget. Hun foreslog at vi fortsatte i badet, og der blev jeg skiftesvist kneppet, jeg suttede og vi kyssede heftigt, og det endte med, at hun kom i munden på mig, præcist som ønsket :-) Det var den fedeste oplevelse, og efter lidt hyggesnak og lidt drikke og et æble, forlod jeg hende med et stort smil om læben. Hun står allerøverst på min gentagelses liste til hun kommer tilbage til februar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 30 minutter siden:

ja eller bare vest for Storebælt 

Mener hun sagde at sidste uge i denne omgang er i Aarhus sidste uge i november, derefter tar hun til Thailand indtil februar næste år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
1955 skrev, for 15 minutter siden:

Mener hun sagde at sidste uge i denne omgang er i Aarhus sidste uge i november, derefter tar hun til Thailand indtil februar næste år

og nu Østerbro :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 1 minut siden:

og nu Østerbro :-)

Fremgår af hendes annonce og min destination idag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...