Hop til indhold

Recommended Posts

Max Power skrev, den 3.7.2021 at 14:20:

Jeg besøgte vildkatten her den anden dag, og selvom det kun var mit andet besøg så fornemmede jeg en vis gensynsglæde.

ja jeg har prøvet at skrive til hende udenfor hendes åbningstider for at lave en aftale uden svar, men denne gang gjorde jeg indenfor den regulære tid og der var bid.

Hun tog imod i en stramtsiddende sommerkjole som fremhævede hendes dejlige former og efter det obligatoriske bad skal jeg da lige love for at hun var med på den værste, vi kom hele vejen rundt 69 hvor jeg (desværre) kom men jeg fortsatte min del så skønheden gjorde det samme efter lidt aftørring, og da jeg var klar igen fortsatte hun med lidt pussy slide indtil jeg var helt på dupperne igen og fik lov til at udforske begge huller, dog uden at nå klimax anden gang…det var for varmt for os begge.

For pokker hvor er hun en dejlig pige/dame der gør alt i hendes magt for at gøre oplevelsen god.

 

for en god ordens skyld

https://annoncelight.dk/showad/296509

hvor i Vejle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 3.7.2021 at 14:20:

Jeg besøgte vildkatten her den anden dag, og selvom det kun var mit andet besøg så fornemmede jeg en vis gensynsglæde.

ja jeg har prøvet at skrive til hende udenfor hendes åbningstider for at lave en aftale uden svar, men denne gang gjorde jeg indenfor den regulære tid og der var bid.

Hun tog imod i en stramtsiddende sommerkjole som fremhævede hendes dejlige former og efter det obligatoriske bad skal jeg da lige love for at hun var med på den værste, vi kom hele vejen rundt 69 hvor jeg (desværre) kom men jeg fortsatte min del så skønheden gjorde det samme efter lidt aftørring, og da jeg var klar igen fortsatte hun med lidt pussy slide indtil jeg var helt på dupperne igen og fik lov til at udforske begge huller, dog uden at nå klimax anden gang…det var for varmt for os begge.

For pokker hvor er hun en dejlig pige/dame der gør alt i hendes magt for at gøre oplevelsen god.

 

for en god ordens skyld

https://annoncelight.dk/showad/296509

hvor i Vejle holder hun til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fuksvans skrev, for 37 minutter siden:

hvor i Vejle holder hun til

I stedet for at stille det samme spørgsmål tre gange så kunne du have brugt tiden på at søgefunktionen herinde og se om det ikke var nævnt i tidligere anmeldelser af hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 1 minut siden:

I stedet for at stille det samme spørgsmål tre gange så kunne du have brugt tiden på at søgefunktionen herinde og se om det ikke var nævnt i tidligere anmeldelser af hende.

 

du ved det altså ikke møgsvin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fuksvans skrev, for 3 minutter siden:

du ved det altså ikke møgsvin

Jo, jeg ved udmærket hvor hun holder til, men for det første så kan du ikke få en præcis adresse da reglementet ret klart forbyder at nævne adresser hvis de ikke er nævnt i annoncen. For det andet, som jeg skrev før så havde du selv kunnet nå at finde svar på hvor i byen hun holder til via søgefunktionen på den tid der er gået fra du spørger første gang til du spørger tredje gang, hvis du altså ellers gad gøre lidt selv ... 

Redigeret af møgsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jo, jeg ved udmærket hvor hun holder til, men for det første så kan du ikke få en præcis adresse da reglementet ret klart forbyder at nævne adresser hvis de ikke er nævnt i annoncen. For det andet, som jeg skrev før så havde du selv kunnet nå at finde svar på hvor i byen hun holder til via søgefunktionen på den tid der er gået fra du spørger første gang til du spørger tredje gang, hvis du altså ellers gad gøre lidt selv ... 

 

møgsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jo, jeg ved udmærket hvor hun holder til, men for det første så kan du ikke få en præcis adresse da reglementet ret klart forbyder at nævne adresser hvis de ikke er nævnt i annoncen. For det andet, som jeg skrev før så havde du selv kunnet nå at finde svar på hvor i byen hun holder til via søgefunktionen på den tid der er gået fra du spørger første gang til du spørger tredje gang, hvis du altså ellers gad gøre lidt selv ... 

 

møgsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jo, jeg ved udmærket hvor hun holder til, men for det første så kan du ikke få en præcis adresse da reglementet ret klart forbyder at nævne adresser hvis de ikke er nævnt i annoncen. For det andet, som jeg skrev før så havde du selv kunnet nå at finde svar på hvor i byen hun holder til via søgefunktionen på den tid der er gået fra du spørger første gang til du spørger tredje gang, hvis du altså ellers gad gøre lidt selv ... 

 

møgsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jo, jeg ved udmærket hvor hun holder til, men for det første så kan du ikke få en præcis adresse da reglementet ret klart forbyder at nævne adresser hvis de ikke er nævnt i annoncen. For det andet, som jeg skrev før så havde du selv kunnet nå at finde svar på hvor i byen hun holder til via søgefunktionen på den tid der er gået fra du spørger første gang til du spørger tredje gang, hvis du altså ellers gad gøre lidt selv ... 

nej møgsvin, for så havde jeg fundet det, har jo læst tråden, tænk dig nu om og giv mig gadenavnet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fuksvans skrev, for 1 minut siden:

 

 

 

nej møgsvin, for så havde jeg fundet det, har jo læst tråden, tænk dig nu om og giv mig gadenavnet

Måske du selv skulle tænke dig lidt om. Jeg er godt klar over det ikke står i denne tråd ... jeg skrev brug søgefunktionen. Og hvis du tænkte dig om så ville du forhåbentlig også kunne regne ud at et vejnavn er lidt for konkret en angivelse i henhold til det reglement jeg også nævnte før ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne besøge Ten, men er der nogen der kan fortælle hvor høj hun er?

Rart at vide, så man ikke møder en skøn person som slet ikke ser ud som man har forestillet sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 3 timer siden:

Vil gerne besøge Ten, men er der nogen der kan fortælle hvor høj hun er?

Rart at vide, så man ikke møder en skøn person som slet ikke ser ud som man har forestillet sig.

Hun er forholdsvis høj af en Thai at være ... jeg vil tro hun er ca 165-170 høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt vildkatten i lørdags. Hun er noget ustabil ift at lave aftale, men når først aftalen er i hus og hun lukker dig ind i varmen, er hun vild og liderlig som få. Hold da op en omgang. Sex i alle mulige stillinger og i alle huller. 
Lang tid siden jeg havde besøgt hende, men hun tog villigt imod. Første udløsning i fissen, så det nærmest løb ud af hende. 2.skud blev i munden og hun slugte med stor lyst. Som hun sagde “fresh not old “

Ten kan anbefales, men vær obs på manglende brug af kondom, hvis det har betydning. Netop derfor kysser jeg ikke med hende eller slikker fissen før jeg selv er kommet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, den 4.10.2021 at 17:58:

Fik besøgt vildkatten i lørdags. Hun er noget ustabil ift at lave aftale, men når først aftalen er i hus og hun lukker dig ind i varmen, er hun vild og liderlig som få. Hold da op en omgang. Sex i alle mulige stillinger og i alle huller. 
Lang tid siden jeg havde besøgt hende, men hun tog villigt imod. Første udløsning i fissen, så det nærmest løb ud af hende. 2.skud blev i munden og hun slugte med stor lyst. Som hun sagde “fresh not old “

Ten kan anbefales, men vær obs på manglende brug af kondom, hvis det har betydning. Netop derfor kysser jeg ikke med hende eller slikker fissen før jeg selv er kommet :-) 

Hej 

Kan se annoncen er nede igen,hvad måtte du give for sådan en god omgang

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 14.10.2021 at 09:51:

Hej. 
 

jeg er nysgerrig på pris lejet for en gang massage plus lidt ekstra med Ten? Er der nogen der kan hjælpe mig med det :-) 

skriv gerne i pb

 

Det er alm Vejle/Fredericia priser. Kontakt en af dem så har du prisen. Det kommer lidt an på hvad du mener med lidt ekstra… Tens priser er absolut rimelige og får du en aftale og hun er i hopla så får du fuld valuta for pengene :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...