Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte vildkatten her den anden dag, og selvom det kun var mit andet besøg så fornemmede jeg en vis gensynsglæde.

ja jeg har prøvet at skrive til hende udenfor hendes åbningstider for at lave en aftale uden svar, men denne gang gjorde jeg indenfor den regulære tid og der var bid.

Hun tog imod i en stramtsiddende sommerkjole som fremhævede hendes dejlige former og efter det obligatoriske bad skal jeg da lige love for at hun var med på den værste, vi kom hele vejen rundt 69 hvor jeg (desværre) kom men jeg fortsatte min del så skønheden gjorde det samme efter lidt aftørring, og da jeg var klar igen fortsatte hun med lidt pussy slide indtil jeg var helt på dupperne igen og fik lov til at udforske begge huller, dog uden at nå klimax anden gang…det var for varmt for os begge.

For pokker hvor er hun en dejlig pige/dame der gør alt i hendes magt for at gøre oplevelsen god.

 

for en god ordens skyld

https://annoncelight.dk/showad/296509

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Ja når der er bid - så skal jeg love for hun stadig leverer varen. Jeg var heldig for et par uger siden og hun svarede og tog imod i bagdøren til klinikken altså ;) og så skal jeg ellers lige love for jeg kom igennem en time med hende man sent glemmer. Man kunne gå hen og blive i tvivl om hvem der blev mest tilfredsstillet. 

Ten er bare en ren Ten’er på alle områder når man er heldig og får en aftale i hus. 
 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sku rigtigt, på et tidspukt tænkte jeg ved mig selv gad vide om jeg var den der burde blive betalt her sådan som hun laver lyde og grimasser.

Hvorom alting er så er det guld værd som kunde at opleve dén form for indlevelse i selve akten som hun i dén grad mestrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er så dejlig fræk, når hun slipper tøjlerne. Det skal opleves når hun er i det humør. I har beskrevet det godt begge to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det må du gerne. Er du heldig at få aftale er det som regel en dag hun er i godt humør og så elsker hin pik og sperm. Så kom alt det du kan :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved det ikke, men hun har været aktiv i mange år. Startede i Aarhus. Ved ikke hvad hun kaldte sig tidligere…. Har kun kendt hende som Ten :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 16 timer siden:

Nogen der ved om det er hende som engang var hos HengHeng i Vejle og kaldte sig Jenny?

Jeg ved hun har været forbi HengHeng, og som jeg husker det stod hun for stedet i en periode. Vist nok samme periode som Jenny var der så både hende og Ten var på stedet samtidigt. Jeg erindrer nemlig der var noget forvirring om hvem der var hvem dengang for dem der ikke var 'hardcore kendere' af Ten ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) så fik jeg appelsinen i turbanen!!! skrev med hende fredag aften (ingen annonce på) frem og tilbage, om en tid lørdag kl.10.00.

regnet nok ikke med den blev til noget, men jo og til tiden og hun var klar på det frække må jeg sige wow:wub:

har ikke sexet med hende siden orkidemassage i Århus, der var hun ung og fræk, hun stadig fræk:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, for 7 timer siden:

har ikke sexet med hende siden orkidemassage i Århus, der var hun ung og fræk, hun stadig fræk:P

Noget dæmrer her. Var det klinikken på hjørnet i den øverste, nordre, del af Langelandsgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 2 timer siden:

Noget dæmrer her. Var det klinikken på hjørnet i den øverste, nordre, del af Langelandsgade?

nemlig ja;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 8.7.2021 at 08:53:

Nogen der ved om det er hende som engang var hos HengHeng i Vejle og kaldte sig Jenny?

Nej det er det desværre ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deling af private oplysninger, herunder børn, er en klokkeklar overtrædelse af forums retningslinier 1.2. 
 

Jeg rydder op i tråden og adskillige kan forvente at modtage advarsel. 
 

Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 8.7.2021 at 08:53:

Nogen der ved om det er hende som engang var hos HengHeng i Vejle og kaldte sig Jenny?

Nej Jenny og Ten er den samme. Jeg savner Jenny (og egentlig også Ten). Jenny har jeg ikke kunnet finde siden HengHeng. Har en svag erindring om at stedet blev udsat for razzia, men er ikke sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 9 timer siden:

Nej Jenny og Ten er den samme. Jeg savner Jenny (og egentlig også Ten). Jenny har jeg ikke kunnet finde siden HengHeng. Har en svag erindring om at stedet blev udsat for razzia, men er ikke sikker

Jenny og Ten er den samme......og du savner begge to????

Det forstod jeg ikke :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Jenny og Ten er den samme......og du savner begge to????

Det forstod jeg ikke :-) 

Ups- der mangler lige et ikke. Beklager. Der skulle have stået "Jenny og Ten er IKKE den samme. Forståeligt at du ikke forstod det

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 7.8.2021 at 10:22:

Ups- der mangler lige et ikke. Beklager. Der skulle have stået "Jenny og Ten er IKKE den samme. Forståeligt at du ikke forstod det

Takker! Så giver det mening :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Ten 3 gange, og haft ret gode oplevelser, Men sidste gang(den 3) kravlede i Top 5 gennem mine efterhåndeden mange besøg ved diverese Thai Kvinder ...Hold da nu fast det var godt, ordet vildkat er det helt rette. Følte virkeligt hun bare ville have den!  Fantastisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86

Så lykkedes det mig endelig at møde Ten. Havde et par aftaler før sommerferien som blev aflyst på dagen, da hun var syg.

Denne gang lykkedes det heldigvis og hvilken time. Modtaget af en smilende Ten i en sommerkjole, så hendes pæne former ikke kunne skjules.

Jeg ville starte med b2b og sex inden en afsluttende massage, men Ten insisterede på det modsatte. Efter et kvarters massage kunne jeg ikke holde fingrene fra hende og hun forstod heldigvis en hentydning og afklædte sig. 
En dejlig 69’er inden hun vender sig rundt, så vi kan tungekysse imens hun rider mig. Derefter flere stillinger igennem flere gange. En svedende Ten forundres over jeg ikke kan komme flere gange, men heldigvis opnår jeg klimaks med 10 minutter tilbage inden vi putter lidt hvor besøget derefter afsluttes med bad og en kold cola.

Hun gør det sgu godt og glad for jeg endelig fik afprøvet hende - hun lever bestemt op til sit gode ry, når først man får en aftale i stand. Dette skal helt sikkert gentages i nærmeste fremtid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen har været væk nogle dage. Jeg så så den var aktiv igen i formiddags, men har forgæves prøvet at komme i kontakt med hende i løbet af dagen. Nu kan jeg så se at annoncen er væk igen ... Er der nogen der ved hvad der sker? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 7 timer siden:

Annoncen har været væk nogle dage. Jeg så så den var aktiv igen i formiddags, men har forgæves prøvet at komme i kontakt med hende i løbet af dagen. Nu kan jeg så se at annoncen er væk igen ... Er der nogen der ved hvad der sker? 

Menstruation. Snakkede med hende igår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...