Hop til indhold
pacer

Bekendelser fra branchen.

Recommended Posts

Jeg synes godt nok der er en del fordomme.. Puha da.. Jeg ville slet ikke bryde mig om at dømme andre på den måde.. Det egentlig vildt at hun kan sidde med de samme fordomme som almene mennesker imens hun selv er i branchen.. Mit indtryk er fuldstændig anderledes end hendes da.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hun er velovervejet og rammer meget rigtigt især omkring ubeskyttet sex og sugardating. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Jeg er ikke prostitueret, men det med stoffer og coke, ved jeg af egen erfaring/kendskab at det er meget udbredt blandt pigerne desværre.

Dermed sagt er der selvfølgelig også nogen som ikke tar det, men det er meget mere udbredt en vi aner .

Jeg selv stoppede med at være sugardaddy for 2 piger uafhængig af hinanden som var stor forbruger af coke og ville ikke være med til at finansere deres misbrug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 31 minutter siden:

Jeg er ikke prostitueret, men det med stoffer og coke, ved jeg af egen erfaring/kendskab at det er meget udbredt blandt pigerne desværre.

Dermed sagt er der selvfølgelig også nogen som ikke tar det, men det er meget mere udbredt en vi aner .

Jeg selv stoppede med at være sugardaddy for 2 piger uafhængig af hinanden som var stor forbruger af coke og ville ikke være med til at finansere deres misbrug.

Min erfaring siger mig noget helt andet.. 

Men måske det også er en definitionssag fordi jeg ved da at der var 2-3 piger i saunaens samlede pige stab der kunne finde på det hvis de havde en gæst i mange timer der gjorde det.. Jeg betegner bare ikke måske 5-6 gang om året som et misbrug.. Så har hele Danmarks samlede ungdom et narkomisbrug i hvertfald.. Men da jeg var på klinik havde jeg kendskab til 2 piger der eftersigende havde hvad jeg ville betegne som et misbrug.. Det var ikke piger jeg personligt kendte eller sad med så jeg skal ikke kunne sige om der er hold i rygterne.. Så det jeg personligt har mødt i branchen er det før omtalte tilfælde med pigerne i saunaen.. Ud af de måske 75 forskellige piger jeg er stødt på i branchen og har kendt forholdsvis godt og på et personligt plan har 2-3 piger anvendt stoffer under festlige omstændigheder.. 

Det så selvfølgelig bare min personlige erfaring..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero

Anvender  man  stoffer  er  man  misbruger,  så  er  det  sku  ligemeget om  det  sker  1 gang  om  ugen, eller  5 gange om  året.  Alt  andet  er  fornægtelse. 

Det  er  sku  ligesom  at  sælger  man  sex/seksuelle  ydelser  er  det  prostitution.

Godt  indlæg  der  viser  reelle sider af  denne  her  branche.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 20 minutter siden:

Anvender  man  stoffer  er  man  misbruger,  så  er  det  sku  ligemeget om  det  sker  1 gang  om  ugen, eller  5 gange om  året.  Alt  andet  er  fornægtelse. 

 

Anvender man alkohol er man alkoholiker, så er det sku ligemeget om det sker 1 gang om ugen, eller 5 gange om året. Alt andet er fornægtelse.

Uanset, så glæder jeg mig rigtig meget til at se klippet - det lyder spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fulgt Inksculldoll på twitter et stykke tid, og i ret mange af hendes videoer fjoller hun rundt med en joint i hånden. Det har jeg som sådan ikke noget imod, men det er da muligt at det skal med som en del af perspektivet. Hvis jeg bare skal udtale mig ud fra mit eget begrænsede erfaringsgrundlag er jeg slet ikke til "uden" (oral er for mig på pigens præmis), og selvom der er et par fortalere for alt uden her på siden har jeg ikke indtryk af at der gøres så meget uden som hun siger, eller at vi gæster er så meget rundt omkring hos forskellige piger. Hvad angår "smiley-ordning" synes jeg da siden her med anmeldelser, advarsler og debatter fungerer så godt som det nu kunne lade sig gøre. Jeg tror dem der ville snyde med en form for mærkning ville gøre det hvis det var mindre vidtgående end de regler som de "offentlige fruentimmere" var underlagt i København i 1800-tallet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 1 time siden:

Anvender  man  stoffer  er  man  misbruger,  så  er  det  sku  ligemeget om  det  sker  1 gang  om  ugen, eller  5 gange om  året.  Alt  andet  er  fornægtelse. 

Det  er  sku  ligesom  at  sælger  man  sex/seksuelle  ydelser  er  det  prostitution.

Godt  indlæg  der  viser  reelle sider af  denne  her  branche.

 

Det svarer til at påstå at hvis man drikker en øl så er man alkoholiker.

 

Naturligvis er der forskel på at være bruger og være misbruger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Zero skrev, for 2 timer siden:

Anvender  man  stoffer  er  man  misbruger,  så  er  det  sku  ligemeget om  det  sker  1 gang  om  ugen, eller  5 gange om  året.  Alt  andet  er  fornægtelse. 

Det  er  sku  ligesom  at  sælger  man  sex/seksuelle  ydelser  er  det  prostitution.

Godt  indlæg  der  viser  reelle sider af  denne  her  branche.

 

Et  forbrug  af  stoffer  betegnes  som  et misbrug  af  professionelle  fagfolk  i  Danmark.  

Der  er  forskel  på at  have  et  forbrug  af  stoffer  og  have  et  forbrug  af  alkohol.  Så  lad  være  med  at  definere  at  fordi  man  drikker  alkohol  er  man  alkoholiker.  Håber  sku  at  I der  har  lavet  den  konklusion  er  klogere  end  det  skrevne  ord. 

At  flere  af  jer  har  et  lempeligt forhold  til  stoffer  er  jeres  valg,  og  at  I finder  det  fornøjeligt  at  kneppe  med  misbrugere  som  er  påvirket  fatter  jeg  ikke og at I smider jeres mønter hos dem.  Slet  ikke  hvis  de  har  et  misbrug  for  at  kunne  tage  imod  kunder.   Det er  lidt  for  sørgeligt  efter  min  mening. 

Her  er  lidt  fakta  bag  om  ordet  stof-misbrug 

https://min.medicin.dk/sygdomme/sygdom/188

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/psyke/sygdomme/narkotiske-stoffer/stofmisbrug-og-afhaengighed/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 30 minutter siden:

Et  forbrug  af  stoffer  betegnes  som  et misbrug  af  professionelle  fagfolk  i  Danmark.  

Der  er  forskel  på at  have  et  forbrug  af  stoffer  og  have  et  forbrug  af  alkohol.  Så  lad  være  med  at  definere  at  fordi  man  drikker  alkohol  er  man  alkoholiker.  Håber  sku  at  I der  har  lavet  den  konklusion  er  klogere  end  det  skrevne  ord. 

At  flere  af  jer  har  et  lempeligt forhold  til  stoffer  er  jeres  valg,  og  at  I finder  det  fornøjeligt  at  kneppe  med  misbrugere  som  er  påvirket  fatter  jeg  ikke og at I smider jeres mønter hos dem.  Slet  ikke  hvis  de  har  et  misbrug  for  at  kunne  tage  imod  kunder.   Det er  lidt  for  sørgeligt  efter  min  mening. 

Her  er  lidt  fakta  bag  om  ordet  stof-misbrug 

https://min.medicin.dk/sygdomme/sygdom/188

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/psyke/sygdomme/narkotiske-stoffer/stofmisbrug-og-afhaengighed/

“Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer.”

Alkohol er et kemisk stof, som kan være til skade for dig… Rygning er mange kemiske stoffer!

Den definition er næsten pinligt upræcis, når den udsættes for detaljerytteri, som vi er ude i her. Så må den i hvert fald også omfatte alkohol og cigaretter…
Misbrugsdefinitionen, som @Zeroanvender den, følger jo bare lovgivningen, som er mere eller mindre tilfældig og politisk bestemt. Noget er ulovligt, og dermed misbrug, andet er ikke og dermed bare, ja, brug.

Det ødelægger altså nuancerne i debatten om skadelighed at være så ensporet:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Svendsenaalborg skrev, for 27 minutter siden:

“Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer.”

Alkohol er et kemisk stof, som kan være til skade for dig… Rygning er mange kemiske stoffer!

Den definition er næsten pinligt upræcis, når den udsættes for detaljerytteri, som vi er ude i her. Så må den i hvert fald også omfatte alkohol og cigaretter…
Misbrugsdefinitionen, som @Zeroanvender den, følger jo bare lovgivningen, som er mere eller mindre tilfældig og politisk bestemt. Noget er ulovligt, og dermed misbrug, andet er ikke og dermed bare, ja, brug.

Det ødelægger altså nuancerne i debatten om skadelighed at være så ensporet:mellow:

Kald  mig  bare  ensporet  fordi  jeg ikke  er  tilhænger  af  stoffer  (læs  brug  af  ulovlige  rusmidler i Danmark). 

Fordi andre  mener  det  er  fedt  og  det  ikke  skader  engang  imellem,  får  mig  ikke  til  at ændre  personlig  holdning. 

Jeg  har  set  for  mange  mennesker  med  varige  alvorlige  men, til  at tage  let  på  den  del. 

At brugere  vælger  at  tage  pis  på  definition  af  stofmisbrug og  sammenligne  det  med  at det  at  indtage  alkohol,  betyder  man  er  alkoholiker,  er  der  vist  ikke  mange  der  kan  tage  det  seriøst. De  mennesker  som  har  haft  en  alkoholiker  i  familien  må  græmmes  ved  den  sammenligning. 

Hvad I vælger  at  gøre og  mene  er  jeres  valg,  men  lad  mig  have  lov  til  at  tage  stærk  afstand til  denne laissez faire holdning  der  er  til  stofmisbrug herinde. Der  er  brug  for  professionel  hjælp  og  indsats,  hvilket  der  også  er  med  alkoholikere.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 38 minutter siden:

Kald  mig  bare  ensporet  fordi  jeg ikke  er  tilhænger  af  stoffer  (læs  brug  af  ulovlige  rusmidler i Danmark). 

Fordi andre  mener  det  er  fedt  og  det  ikke  skader  engang  imellem,  får  mig  ikke  til  at ændre  personlig  holdning. 

Jeg  har  set  for  mange  mennesker  med  varige  alvorlige  men, til  at tage  let  på  den  del. 

At brugere  vælger  at  tage  pis  på  definition  af  stofmisbrug og  sammenligne  det  med  at det  at  indtage  alkohol,  betyder  man  er  alkoholiker,  er  der  vist  ikke  mange  der  kan  tage  det  seriøst. De  mennesker  som  har  haft  en  alkoholiker  i  familien  må  græmmes  ved  den  sammenligning. 

Hvad I vælger  at  gøre og  mene  er  jeres  valg,  men  lad  mig  have  lov  til  at  tage  stærk  afstand til  denne laissez faire holdning  der  er  til  stofmisbrug herinde. Der  er  brug  for  professionel  hjælp  og  indsats,  hvilket  der  også  er  med  alkoholikere.  

 

Rolig nu. Der er vist ikke nogen, der tager pis på andre; det er en alvorlig sag det her. 
Men du nævner jo udtrykkeligt selv “ulovlige rusmidler”. Alkohol er lovligt i ubegrænsede mængder; det er næsten til at græmmes over, at cigaretter er lovlige…

Hvis hash bliver lovligt, vil det så ændre dit syn på det? Det vil ændre mit; så stor tiltro har jeg til de eksperter, som vejleder vores lovgivere:)

Jeg synes omvendt, at du stempler de mennesker, der har et meget lille for-/misbrug af forskellige, måske ulovlige, stoffer for voldsomt ved at definere dem som misbrugere. Når vi nu er i gang med de personlige anekdoter, så kender jeg fx flere velfungerende kvartalsstof(mis)brugere end velfungerende kvartalsdrankere.

Det hjælper ikke noget at fare ud med bål og brand og stemple eksempelvis de unge, der har prøvet lidt stoffer, som misbrugere. 

Jeg kaldte dig bestemt ikke ensporet pga din holdning til, om vi skal have adgang til den slags eller ej; jeg skrev, at det er en ensporet tilgang til debatten, at man per definition er misbruger, hvis man har et meget lille forbrug. 
Du har en meget stærk holdning til spørgsmålet, men min holdning er ikke laissez faire; den er bare mere nuanceret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 2 timer siden:

Et  forbrug  af  stoffer  betegnes  som  et misbrug  af  professionelle  fagfolk  i  Danmark.  

Der  er  forskel  på at  have  et  forbrug  af  stoffer  og  have  et  forbrug  af  alkohol.  Så  lad  være  med  at  definere  at  fordi  man  drikker  alkohol  er  man  alkoholiker.  Håber  sku  at  I der  har  lavet  den  konklusion  er  klogere  end  det  skrevne  ord. 

At  flere  af  jer  har  et  lempeligt forhold  til  stoffer  er  jeres  valg,  og  at  I finder  det  fornøjeligt  at  kneppe  med  misbrugere  som  er  påvirket  fatter  jeg  ikke og at I smider jeres mønter hos dem.  Slet  ikke  hvis  de  har  et  misbrug  for  at  kunne  tage  imod  kunder.   Det er  lidt  for  sørgeligt  efter  min  mening. 

Her  er  lidt  fakta  bag  om  ordet  stof-misbrug 

https://min.medicin.dk/sygdomme/sygdom/188

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/psyke/sygdomme/narkotiske-stoffer/stofmisbrug-og-afhaengighed/

Det er simpelthen noget vrøvl

 

Du kan her læse hvordan misbrug defineres ifølge det internationale diagnose system.

 

https://rusmiddelbehandling.kk.dk/indhold/hvad-er-et-misbrug

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Øbo skrev, for 3 minutter siden:

Det er simpelthen noget vrøvl

 

Du kan her læse hvordan misbrug defineres ifølge det internationale diagnose system.

 

https://rusmiddelbehandling.kk.dk/indhold/hvad-er-et-misbrug

Dette  kunne  være  rart  at  du  ville  læse  hvad  jeg  forholder  mig  til. 

Jeg  forholder  mig  til  stofmisbrug,  det  du  har  linket  til  er  misbrug  generelt  (både  alkohol  og  stoffer), hvor  WHO definere hvad  et  misbrug er. 

I dit  link  henvises  der  til  det  link  jeg  henviste  til omkring  stofmisbrug på  sundhed.dk

Jeg  pensler  det  lige  ud  for  dig 

"Hvad er stofmisbrug?

Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer.

Ruseffekt eller afhængighed (abstinenser) er de mest almindelige motiver for at tage stoffet"

 

At  du  vælger  at indtage  stoffer  eller  besøge  gp'er  der  tager  stoffer er  dit  valg. 

Jeg  er  ikke  tilhænger og  bliver  det  aldrig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 19 minutter siden:

Dette  kunne  være  rart  at  du  ville  læse  hvad  jeg  forholder  mig  til. 

Jeg  forholder  mig  til  stofmisbrug,  det  du  har  linket  til  er  misbrug  generelt  (både  alkohol  og  stoffer), hvor  WHO definere hvad  et  misbrug er. 

I dit  link  henvises  der  til  det  link  jeg  henviste  til omkring  stofmisbrug på  sundhed.dk

Jeg  pensler  det  lige  ud  for  dig 

"Hvad er stofmisbrug?

Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer.

Ruseffekt eller afhængighed (abstinenser) er de mest almindelige motiver for at tage stoffet"

 

At  du  vælger  at indtage  stoffer  eller  besøge  gp'er  der  tager  stoffer er  dit  valg. 

Jeg  er  ikke  tilhænger og  bliver  det  aldrig.  

Altså for lige at forstå det helt rigtigt: du mener ikke, at man kan tale om et “forbrug” af ulovlige stoffer, men at ethvert brug er “misbrug”? Det er ikke i overensstemmelse med WHO, som jeg læser dem, men igen: hvem skal definere det? Sundhed.dk’s definition er mere i tråd med din.

Jeg kan ikke se den principielle forskel i at bruge (for det mener jeg godt, man kan tale om) ulovlige stoffer ctr. at bruge alkohol. Vi har som samfund valgt at forbyde nogle stoffer, fordi de erfaringsmæssigt kan være meget afhængighedsskabende og derfor svære at styre for mange; det er en afvejning, for der er mange, det vil kunne bruge dem uden de skadelige (jf fx WHO’s “harmful use”) konsekvenser.

Det betyder altså, at en del mennesker går glip af fornøjelsen (i mangel af bedre ord), fordi mange (andre) mennesker ikke kan styre noget tilsvarende. 
Fair nok; sådan er så mange ting afvejninger i et samfund. Det betyder også bare, at på det personlige plan giver det ikke mening for mange mennesker, at de godt må drikke sig i hegnet, men ikke ryge sig skæve eller blive høje.

Hvis vi nu som samfund en dag bliver enige om, at mennesket generelt er blevet mere fornuftigt, så ændres denne afvejning måske. Vi er nødt til at kunne diskutere tingene uden den stempling, der ligger i strenge sproglige definitioner. De potentielle skader er de samme, uanset om det er lovligt eller ej.  
 

Ift. selve det at bruge stoffer, så kan jeg heller ikke se, at det skulle være mindre ok at nyde stoffer end at nyde rusen fra alkohol. Vi mennesker er sgu da nydelsessyge og driftsstyrede; se bare det forum, vi diskuterer i:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis alkohol - eller nikotin - blev opdaget idag, så ville det blive fordbudt qua afhængighedspotentialen. Uden noget som helst tvivl. Måske også sukker, som mange er rigtigt afhængige af og som ødelægger lige så mange som alkohol - lige derfor at det ikke betragtes som misbrug. 

Meen, der er mennesker som er mere tilbøjelige at blive afhængige af det ene eller det andet - og der er mennesker som ikke bliver det. Man snakker om afhængighedsgener. Mennesker der bruger alkohol, coke, hasch etc kontrolleret og uden overdrifter, kan man ikke diagnosticere som misbrugere i medicinsk bemærkelse. Et ædrueligt menneske mener sikkert at alt brug er misbrug, ligesom veganen mener at kødspisere er misbrugere. Og det er jo rigtigt måske fra en personligt filosofisk vinkel, men ikke fra en rationelt medicinsk.

Så er der stoffer man altså ikke skal prøve sig på . Heroin og morfin f.eks. Og de nye opioidpreparaterne er rigtigt farlige. Det "sjove" med dem er at rigtigt mange er blevet opioidmisbrugere via sundhedssystemerne som altså ikke så det komme.

Misbrugere er man når man ikke kan kontrollere sit brug; når det påvirker livet, arbejdet og hverdagen på en destruktiv måde. Uanset hvad det er man bruger.

På den anden side kan man jo næppe som kunde hos en GP afgøre hvis hun er misbruger eller ikke - i hvert fald ikke inden man har mødt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, for 2 timer siden:

Dette  kunne  være  rart  at  du  ville  læse  hvad  jeg  forholder  mig  til. 

Jeg  forholder  mig  til  stofmisbrug,  det  du  har  linket  til  er  misbrug  generelt  (både  alkohol  og  stoffer), hvor  WHO definere hvad  et  misbrug er. 

I dit  link  henvises  der  til  det  link  jeg  henviste  til omkring  stofmisbrug på  sundhed.dk

Jeg  pensler  det  lige  ud  for  dig 

"Hvad er stofmisbrug?

Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer.

Ruseffekt eller afhængighed (abstinenser) er de mest almindelige motiver for at tage stoffet"

 

At  du  vælger  at indtage  stoffer  eller  besøge  gp'er  der  tager  stoffer er  dit  valg. 

Jeg  er  ikke  tilhænger og  bliver  det  aldrig.  

Jeg henholder mig til den videnskabelige definition på misbrug der dækker alle rusmidler. 

 

Det her handler ikke om at være tilhænger eller modstander det handler om videnskab.

 

Hvilke rusmidler der er lovlige og hvilke der er ulovlige er fuldstændig tilfældige og alene kulterelt bestemt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror stofmisbrug er meget udbredt, det var ihvertfald det et par meget erfarne danske piger fortalte mig for en 20 år siden eller noget. Ved så ikke hvad thaierne gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, den 26.6.2021 at 19:45:

Tror stofmisbrug er meget udbredt, det var ihvertfald det et par meget erfarne danske piger fortalte mig for en 20 år siden eller noget. Ved så ikke hvad thaierne gør.

Det heldigvis også sket en masse i branchen på 20 år.. Jeg påpeger bare lige igen at jeg ikke har kendt nogle narkomaner i branchen.. Igennem mine snart 7 år.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Jonze skrev, den 26.6.2021 at 19:45:

Tror stofmisbrug er meget udbredt, det var ihvertfald det et par meget erfarne danske piger fortalte mig for en 20 år siden eller noget. Ved så ikke hvad thaierne gør.

Enig,  det  ses  ud  af  flere  tråde  dels  at  der  tilbydes  stoffer  og  flere  kunder også  er  påvirket  når  de  besøger  goer.

Den  der  påstår  der  ikke  er  stoffer,  er  enten  blinde  eller  benægter. Jeg  påstår  ikke  at  der  er  stofmisbrug  hos  alle  gp'er,  men  det  findes.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, 1 time siden:

Enig,  det  ses  ud  af  flere  tråde  dels  at  der  tilbydes  stoffer  og  flere  kunder også  er  påvirket  når  de  besøger  goer.

Den  der  påstår  der  ikke  er  stoffer,  er  enten  blinde  eller  benægter. Jeg  påstår  ikke  at  der  er  stofmisbrug  hos  alle  gp'er,  men  det  findes.  

Men omvendt virker det da til, at antallet af annoncer, hvor der tilbydes “White party” er aftaget? Ud fra egne begrænsede erfaringer i GP- og thaimiljøet hælder jeg umiddelbart til at give @JenniferRomantica ret i, at det i hvert fald ikke er “meget udbredt” med stofferne. Men selvfølgelig findes der nogen, som enten en gang imellem eller rimelig fast tager stoffer, både blandt pigerne og os kunder. Det er vel egentlig også din pointe, @Zero, selvom du måske mener, stofferne er mere udbredt end hvad jeg gætter på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...