Hop til indhold

Jailak Lucernevej

Featured Replies

Skrevet

Er nong tilbage ? :)

• Svar 116
  • Visninger 87.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Så blev det tid til et besøg hos Nong har ikke været der længe hun mente vi skulle lege i 60 min da hun ikke havde travlt og ikke havde haft kunder idag. Hold da op en omgang ja det tog næsten pusten

• Nå så havde jeg endelig tid til et besøg hos Nong. Det blev det så ikke da der var en ny pige som jeg tænkte skulle prøves da hun så indbydende ud.  Hun er ikke en lille fiks sag men en lidt høje

• Her er en annonce fra 03-06-2021 https://annoncelight.dk/showad/244788                     Mvh.

Skrevet
Muxx skrev, for 15 minutter siden:

Er nong tilbage ? :)

jeps

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

jeps

Dejligt :D tak for svar ! 

Skrevet
  • Author

Lige lidt info. 

Da jeg skulle bestille tid idag fik jeg at vide at der er kommet ny pige hos jailak er der nogen som har været der?

Redigeret af dickens

Skrevet
dickens skrev, for 4 minutter siden:

er der nogen som har været der?

JA,det har du om 3 timer :lol:

Skrevet
  • Author

Nope det kunne ikke rigtig passes ind 

Skrevet
dickens skrev, for 1 minut siden:

Nope det kunne ikke rigtig passes ind 

Nong er jo også et sikkert kort

Skrevet
  • Author
Bosse1910 skrev, for 10 timer siden:

Hvad har Nong egentlig på menuen

Tænker hun er med på det meste pånær kloakarb. 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Nå så havde jeg endelig tid til et besøg hos Nong. Det blev det så ikke da der var en ny pige som jeg tænkte skulle prøves da hun så indbydende ud. 

Hun er ikke en lille fiks sag men en lidt højere thai ikke tynd heller ikke buttet med super siliboobs en lækker sag syntes jeg. 

Startede med ret god sex incl bj uden derefter faktisk super massage hvor det til slut lykkedes hende og få liv i banditten igen så ja det var et ret godt besøg. 

• 2 weeks later...
Skrevet
dickens skrev, den 27.1.2023 at 15:33:

Nå så havde jeg endelig tid til et besøg hos Nong. Det blev det så ikke da der var en ny pige som jeg tænkte skulle prøves da hun så indbydende ud. 

Hun er ikke en lille fiks sag men en lidt højere thai ikke tynd heller ikke buttet med super siliboobs en lækker sag syntes jeg. 

Startede med ret god sex incl bj uden derefter faktisk super massage hvor det til slut lykkedes hende og få liv i banditten igen så ja det var et ret godt besøg. 

Hmm, så har der vidst været udskiftningen siden mit seneste besøg hos nong, der var en tynd/slank kvinde uden nogle større attributter, nærmere ikke eksisterende :) var der i start/midt januar. Tror da vidst liiiige jeg skal forbi og se det nye inventar :razz:

Skrevet
  • Author
Ukendt territorie skrev, for 14 timer siden:

Hmm, så har der vidst været udskiftningen siden mit seneste besøg hos nong, der var en tynd/slank kvinde uden nogle større attributter, nærmere ikke eksisterende :) var der i start/midt januar. Tror da vidst liiiige jeg skal forbi og se det nye inventar :razz:

Mener hun startede sidst i januar så det er en ny pige. 

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Så var det tid til et besøg hos Nong.  

Lang tid siden jeg har leget med hende så det var godt og besøge hende igen og er du vimmer jeg fik den store tur hun var totalt tændt og gav den bare gas hun levere altså varen hver gang og så er det skønt at massagen er tiptop også. 

Stor tumps op herfra. 

Skrevet
dickens skrev, for 33 minutter siden:

Stor tumps op herfra. 

Me too

Skrevet

Har også haft fornøjelsen. Og virkelig et fint besøg. Jeg havde ikke så meget tid men vil helt sikkert prioritere et besøg af længere varighed næste gang. 

Nøgleord: Smil, fræk, stram, liderlig

• 3 months later...
Skrevet
  • Author

Så var det tid til et besøg hos Nong efter lang tids fravær. 

Kan bare sige at det er stadig fantastisk den service hun byder på og sexen er også i top. Faktisk endnu bedre når der er lang tid imellem besøgene. 

Skrevet
dickens skrev, 1 time siden:

Så var det tid til et besøg hos Nong efter lang tids fravær. 

Kan bare sige at det er stadig fantastisk den service hun byder på og sexen er også i top. Faktisk endnu bedre når der er lang tid imellem besøgene. 

Hvor ville jeg gerne se den kvinde :rolleyes:

Skrevet
Big3lover skrev, for 36 minutter siden:

Hvor ville jeg gerne se den kvinde :rolleyes:

Du skriver blot til hende. Er lige kommet hjem fra et  besøg hos hende. Hun er smuk, glad og varm og giver dig en virkelig god service. 

Skrevet

Er det kun Nong der er på adressen nu?

Skrevet
mikky skrev, for 15 minutter siden:

Er det kun Nong der er på adressen nu?

jep

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 29.6.2023 at 12:44:

Du skriver blot til hende. Er lige kommet hjem fra et  besøg hos hende. Hun er smuk, glad og varm og giver dig en virkelig god service. 

Ja, det var nu mere et billede jeg tænkte på i første omgang ;-) 

Skrevet
Big3lover skrev, for 58 minutter siden:

Ja, det var nu mere et billede jeg tænkte på i første omgang ;-) 

Dem er der ingen i cirkulation af 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Nå så var jeg lige forbi Nong idag til den helt store tur og det var som altid supergodt ligesom at hun er voldsomt tændt efter hun har været på ferie for hun var dælme klar og red mig med en fantastisk energy og det lykkedes hende også og få mig til afslutning 2 gange hvilket er sjældent for mig:)

Hun præsentere mig for en sød ung ja måske omkring de 30 år pige som åbenbart skal arb der et stykke tid men ville lege med Nong idag og det var super som sædvanligt. 

Men hun så sød nok ud til hun snart skal have besøg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.