Hop til indhold
½angel

Må man skrive dette i en anmeldelse?

Recommended Posts

Kære brødre.
Jeg har et spørgsmål om hvad man kan/må skrive i en anmeldelse, eller måske hellere om I ville skrive det i en anmeldelse.

Sagen er jeg har lige besøgt en GP og er 85% sikker på at hun er det som nogle herinde kalder en ombyg, så ja, hun er nok Transkønnet, fik mistanken med det samme, men tænkte 'fuck  it, man skal prøve noget nyt nogle gange. Det skal siges at det ikke står i hendes annonce, og tror ikke hun vil have det frem. Men hendes stemme, højde, kropsbygning og især hænder har gjort mig 85% sikker. Jeg er ikke ude på at ødelægge noget for hende, men igen har folk krav på at vide det i en anmeldelse?

Det skal lige siges at det ikke vil være en dårlig anmeldelse af hende, for der var gode ting ved besøget, ikke at det var et godt besøg, men det faldt vist på ren og skær kemi i mellem parterne og der vil jeg være en sjuft, kun at give hende skylden.

Det er ikke sikkert at jeg kommer til at skrive en anmeldelse, det afhænger af kommentarerne/holdningen herinde, bare så I ikke pr. automatik regner med at den næste anmeldelse, jeg skriver herinde omhandler hende.

Så hvad siger I, do or don't? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du ikke ved det, så lad være. Vil du gerne anmelde hende, så gør det så neutralt som muligt. Nævn at hun er høj, og hvordan du ellers kan beskrive det, der har vakt din mistanke uden at skrive det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke ved noget, men blot tror noget - så ville jeg lade være.

85% lyder ikke særligt sikkert i min verden. Vær objektiv. Beskriv hende som du oplever hende.

Hvis din eneste grund til at lave en anmeldelse er at skrive om netop det, så lad være med at lave nogle anmeldelser. Din anmeldelse skal handle om den service du har oplevet og naturligvis hvordan hun ser ud.

Du siger at du har haft en god oplevelse med god kemi - så forstår jeg ikke hvorfor du er forbeholden for at lave en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser det som at servere svinekød for en muslim, uden at oplyse det først. 

Der er simpelthen helt utilgiveligt! Jeg og sikkert også mange andre ønsker IKKE at være sammen med en trans - Jeg er sikker på at jeg ville få min første dom hvis det skulle ske og det ville blive en voldsdom !

Det er på INGEN måde okay at en trans forsøger at snyde sig til sex med en heteroseksuel mand. Så selvfølgelig skal der advares når det er  en trans.

Hver deres lyst - så længe jeg ikke skal deltage ufrivilligt i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 29 minutter siden:

Så selvfølgelig skal der advares når det er  en trans.

manden skriver jo at han er i tvivl. Jeg er enig i, at det ikke er OK at en trans snyder. Men vi taler IKKE om en trans så længe vi ikke VED. Hvis du ikke bryder dig om kvinder med store hænder, så vælger du det jo fra, når hans anmeldelse fortæller at han synes at hun havde rigeligt store hænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 33 minutter siden:Jeg er sikker på at jeg ville få min første dom hvis det skulle ske og det ville blive en voldsdom !

 

Vold er aldrig en løsning! Det siger mere om voldsmanden, end det siger om ofret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg set eroguides retningslinjer igennem, og det jeg kan udlede af dem er, at så længe din konkrete anmeldelse er saglig, og ikke krænker den anmeldte persons privatliv, vil den være i overensstemmelse med retningslinjerne. 
 

Jeg synes du bør lave en anmeldelse. Fortæl om oplevelsen, og så kan du komme ind på de momenter, der gav dig anledning til at tro, at personen kunne være trans.

Jeg er ikke tilhænger af falske påstande m.v., men et besøg hos en GP er et subjektivt forhold, og så længe du ikke er nedladende eller lignende, ser jeg ikke det store problem. 
Forummet er vel også tilvejebragt med henblik på sådanne oplevelser, og hvis dine tanker om vedkommende er helt forkerte, kan andre brugere træde til og vice versa.

Indrømmet det er en gråzone, og jeg er nok påvirket af, at jeg selv er stor modstander af, at transer udgiver sig for at være kvinder uden at nævne dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
warmgun skrev, for 9 minutter siden:

Vold er aldrig en løsning! Det siger mere om voldsmanden, end det siger om ofret. 

Jeg er egentlig enig med @lille_peter, minus voldsdelen. Og du har selvfølgelig ret i, at vold ikke er løsningen.

Hvis en trans, opretter en sexannonce, hvor personen udgiver sig for at være kvinde, uden at nævne “ombygningen”, så er det problematisk i mine øjne.

For jeg har ikke samtykket til at have sex med en biologisk mand/trans, da mine forudsætninger for aftalen var, at der var tale om en biologisk kvinde.

Der jeg vil hen er, at jeg godt forstår, at det kan sætte nogle følelser igang hos folk. Og lad mig blot fastslå, at det her kun drejer sig om situationen vedrørende salg af sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
½angel skrev, for 3 timer siden:

Kære brødre.
Jeg har et spørgsmål om hvad man kan/må skrive i en anmeldelse, eller måske hellere om I ville skrive det i en anmeldelse.

Sagen er jeg har lige besøgt en GP og er 85% sikker på at hun er det som nogle herinde kalder en ombyg, så ja, hun er nok Transkønnet, fik mistanken med det samme, men tænkte 'fuck  it, man skal prøve noget nyt nogle gange. Det skal siges at det ikke står i hendes annonce, og tror ikke hun vil have det frem. Men hendes stemme, højde, kropsbygning og især hænder har gjort mig 85% sikker. Jeg er ikke ude på at ødelægge noget for hende, men igen har folk krav på at vide det i en anmeldelse?

Det skal lige siges at det ikke vil være en dårlig anmeldelse af hende, for der var gode ting ved besøget, ikke at det var et godt besøg, men det faldt vist på ren og skær kemi i mellem parterne og der vil jeg være en sjuft, kun at give hende skylden.

Det er ikke sikkert at jeg kommer til at skrive en anmeldelse, det afhænger af kommentarerne/holdningen herinde, bare så I ikke pr. automatik regner med at den næste anmeldelse, jeg skriver herinde omhandler hende.

Så hvad siger I, do or don't? 

hvordan kan du være i tvivl ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forholder mig ikke til hvorvidt der skal skrives en anmeldelse eller ej, eller hvad der skal/må/bør/osv. skrives i en sådan.
Men jeg føler mig nødsaget til at skrive noget langt om emnet overordnet set. Jeg er med på at det her formentlig er et emne der skiller folk i flere grupper. 
Har man læst andre ting jeg har skrevet herinde, så er man nok allerede klar over at jeg sætter STOR pris på at vi alle giver vores synsvinkel og deler vores erfaringer og viden, og at det ikke er ret interessant for de fleste hvad man synes, men er ret relevant og interessant hvad folk har oplevet eller ved. 
Jeg kan sagtens "like" et indlæg herinde uden at være rørende enig i alt. Mangfoldigheden længe leve - HURRA!

I løbet af årene har jeg haft en del kolleger i branchen, der er blevet beskyldt for at være "ombyggere" som nogle kalder det. Altså mænd der har fået fjernet penis operativt og fået lavet bryster og fået hormonbehandlinger. 
I nogle tilfælde var det sandt og kvinden var ikke hemmelig med det internt blandt kolleger. I andre tilfælde var det onde rygter og misundelse. Og i nogle tilfælde var det sandt, men hun skammede sig over at være født som mand og ønskede at skabe distance mellem sig selv og sin gamle krop. I de resterende tilfælde var det "blandet, diverse".

Fakta er at hvis man er født som mand og føler sig som kvinde, og det er lykkedes i en forholdsvis ung alder at komme hele vejen "i mål", eller tæt på mål, med både vellykkede operationer og hormonbehandlinger, så er der RIGTIGT MANGE af disse nye kvinder der har haft så mange års ubalance i deres seksuelle identitet at de ganske enkelt er nødt til på den ene eller den anden måde at "få nogle kilometer kørt gennem dåsen" for at de mentalt, fysisk, praktisk, spirituelt, identitetsmæssigt osv. osv. osv. ligesom har indhentet deres egen "indre alder" så der er en eller anden form for fornemmelse af synergi og balance mellem krops-identitet, seksuel identitet og identitet i det hele taget. 
Og hvor går en kvinde hen for at få opfyldt sin "kvota" for kvantitet og mange kilometer i dåsen? 
Hun går til denne branche selvfølgelig. 
Måske kan det for nogle af dise ny-kvinder også handle om at der skal betales af på dyre lån der har været brugt på diverse kosmetiske behandlinger, nyt tøj osv. så det økonomiske aspekt er en faktor. 
Min vurdering er dog at det i langt langt højere grad handler om at hver eneste gang disse ny-kvinder bliver bollet som kvinder, jo mere lykkelige bliver de fordi de i så mange år har savnet at føle sig som kvinde hele vejen igennem. 

Hvad betyder det hvad der har været en gang? 

Lev i nu'et og vær til stede i det du gør. 
Er du sammen med en kvinde - hvad f..... betyder det så at hun ikke altid har været det? 

Der er mange af os mennesker i det hele taget der ikke længere er dem vi var da vi blev født eller fra dertil og hertil hvor vi er nu. Jeg mener her ikke forandringer fra mand til kvinde eller fra kvinde til mand, men i det hele taget. Hvorfor er det at køns-identitet er tabu? 
Hvis jeg kysseboller med en mand (eller en kvinde!) der engang har kørt nogen ihjel eller røvet en bank eller tabt en million i poker, eller reddet det meste af regnskoven i Amazonas eller reddet livet på en hel skoleklasse der farede vild på indlandsisen i Grønland.... hvem boller jeg så med? Og hvad betyder det så nu?  Ikke en hujende fis. Det er mødet mellem sexkøber og sexarbejder i nu'et der tæller. Det er min fulde overbevisning.

Hvis du som sexkøber fornemmer at noget ikke er som du ønsker det, så TAL MED SEXARBEJDEREN OM DET. Hvis de lyver for meget og du ikke har lyst til at blive, så går du da bare igen. 
Det gælder for al falsk markedsføring. Hvis varedeklarationen er for skæv, så har du lov til at gå igen. Har du ikke selv sørget for at forventningsafstemme med sexarbejderen, så har du lært noget til næste gang. 

En af landets mest kendte Dominaer fik ofte "skudt i skoen" at hun da havde været en mand.
Hun har stadig en dyb - og suuuuper sexet stemme - og har lidt kraftige øjenbryn og er tæt bygget. Hun har den mest fantastiske røv i mine øjne. 
Jeg har set hende være gravid og hun har flere børn af egen avl. 
Selv så mange år efter hun er stoppet i branchen, er der STADIG folk der kommenterer på det "Jamen XXXXXX var da ombygger"... ih guder! Øh nej... SÅ meget kan ingen sgu bygges om - endnu. 

Fakta er at nogle af de objektivt set smukkeste kvinder i denne branche er kvinder der er født som drenge og er blevet mere og mere kvinder med hjælp fra alle de kunder de har gjort glade som kvinder. Se at få knaldet med nogle flere af dem og hjælp et andet menneske samtidigt med at du får en fantastisk oplevelse selv. What's not to like? 

Valget er dit eget. Gå hvis du ikke ønsker at blive. Bliv selvom du ville ønske at du havde lyst til at gå ;)

Min nu gamle mor sagde da jeg var meget ung og havde tanker om at få min seksuelle debut. 
Mig: "Moar... hvornår er man gammel nok til at gå i seng med en dreng?"
Moar: "Det skal jeg lige tænke over. Jeg svarer om et par dage".
Et par dage senere: 
Moar: "Kan du huske at du spurgte hvornår man er gammel nok til at have sex?" 
Mig: "Ja!"
Moar: "Det er du når du har mere lyst end du er bange".


Dette fantastiske råd er det eneste rigtige svar på dét spørgsmål, efter min mening. 
Og det kan bruges i rigtigt rigtigt rigtigt mange situationer omskrevet med et eller to ord i stedet for "lyst" og "bange".

Jeg skriver dette fordi det er noget ny-kvinder lever i hver eneste dag indtil balancen er nået og det resten af livet blot er "vedligehold" fuldstændigt ligesom alle andre mennesker og deres køns- og seksuelle identitet. 

Har du mere lyst til at blive hos hende end du er bange/nervøs/skamfuld/alt-muligt-andet? 
Hvis ikke, så er jeg sikker på at kvinden er forberedt på din afvisning, og har været udskammet så mange gange at hun sagtens kan tåle en høflig afvisning. Hvis ikke, så har hun været mere bange end hun havde lyst, og så havde hun måske slet ikke forsøgt sig med dig i første omgang ;) 

Brug det til hvad I vil - jeg har ikke ret i en skid som ikke har noget med mig selv at gøre alligevel. Jeg har blot en holdning og vil gerne dele min vinkel.

Jeg er i øvrigt mor til en mand der sommetider godt kan li' at klæde sig som kvinde, og hvis seksuelle identitet svinger mellem både feminin og maskulin. En overgang var der tale om operation og hormonbehandlinger, men hannen i hende valgte at forsøge at finde balancen uden. Det er lykkedes. 
Gæt hvad jeg sagde da min elskede dreng "sprang ud" overfor mig (som naturligvis havde vidst det længe før han/hun selv var klar til at indse det) og han spurgte mig hvad jeg syntes om ideen om at han skulle blive "bygget om"? 
"Det skal du kun gøre hvis du har mere lyst end du er bange".

I bedste mening og med kærlig hilsen, 
Eva <3
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 6 timer siden:

Kære brødre.
Jeg har et spørgsmål om hvad man kan/må skrive i en anmeldelse, eller måske hellere om I ville skrive det i en anmeldelse.

Sagen er jeg har lige besøgt en GP og er 85% sikker på at hun er det som nogle herinde kalder en ombyg, så ja, hun er nok Transkønnet, fik mistanken med det samme, men tænkte 'fuck  it, man skal prøve noget nyt nogle gange. Det skal siges at det ikke står i hendes annonce, og tror ikke hun vil have det frem. Men hendes stemme, højde, kropsbygning og især hænder har gjort mig 85% sikker. Jeg er ikke ude på at ødelægge noget for hende, men igen har folk krav på at vide det i en anmeldelse?

Det skal lige siges at det ikke vil være en dårlig anmeldelse af hende, for der var gode ting ved besøget, ikke at det var et godt besøg, men det faldt vist på ren og skær kemi i mellem parterne og der vil jeg være en sjuft, kun at give hende skylden.

Det er ikke sikkert at jeg kommer til at skrive en anmeldelse, det afhænger af kommentarerne/holdningen herinde, bare så I ikke pr. automatik regner med at den næste anmeldelse, jeg skriver herinde omhandler hende.

Så hvad siger I, do or don't? 

Når du ikke er 100% sikker, som i hun har fortalt dig det, så lad være med at skriv det. Hvis du synes hun virkede maskulin, kan du jo skrive det. 
Det er en del thaier der gennem tiden, her på EG, har fået ødelagt deres forretning fordi småhomofobe gæster har fremført deres mistanke som om det var fakta. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 34 minutter siden:

Jeg forholder mig ikke til hvorvidt der skal skrives en anmeldelse eller ej, eller hvad der skal/må/bør/osv. skrives i en sådan.

.....................


"Det skal du kun gøre hvis du har mere lyst end du er bange".

I bedste mening og med kærlig hilsen, 
Eva <3
 

Du giver da EG en glans man ikke er vant til. Tak for endnu et indsigtsfuldt, intelligent og begavet indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd er et godt eksempel på, at en velovervejet start på tråden kan føre til flere gode input, så tak for det til trådstarter.

Som bruger af EG ville jeg sætte pris på, hvis en anmeldelse indeholdt informationer om træk, som kunne virke maskuline. Jeg ligger derfor på linje med de fleste af ovenstående indlæg i, at du godt kan lave en anmeldelse, hvor du på en ikke-nedladende måde skriver lidt om, hvad du måske ikke tændte helt på.

Sutteålen skrev, for 5 timer siden:

jeg selv er stor modstander af, at transer udgiver sig for at være kvinder uden at nævne dette.

Paradokset er vel, at ny-kvinden har et inderligt ønske om at blive betragtet som en kvinde på linje med andre kvinder, og derfor vil hun ikke selv gøre opmærksom på hendes mandlige fortid, da den i hendes optik er ligegyldig. Derimod vil mange mænd se hende som “kvinden, der engang var mand” og derfor ønske, at hun ville gøre opmærksom på dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden:

 

Paradokset er vel, at ny-kvinden har et inderligt ønske om at blive betragtet som en kvinde på linje med andre kvinder, og derfor vil hun ikke selv gøre opmærksom på hendes mandlige fortid, da den i hendes optik er ligegyldig. Derimod vil mange mænd se hende som “kvinden, der engang var mand” og derfor ønske, at hun ville gøre opmærksom på dette.

Jeg er helt med på, at vi befinder os i en gråzone.

Men min pointe er, at det i forbindelse med salg af sex, er en subjektivt holdning om hvorvidt en tidligere mand nu er en kvinde.

I min optik, er en person, der biologisk er født som en mand, en mand, uanset navn, påklædning, operationer, hormonbehandlinger m.v. Det ville overskride min sexuelle grænse, hvis jeg havde sex med en mand, eller tidligere mand. Jeg tænder simpelthen ikke på det. Når jeg køber sex af en kvinde, så er det efter min opfattelse, en forudsætning, at kvinden er født som kvinde. Jeg samtykker til sex med en biologisk kvinde, ikke en tidligere mand, uanset hvordan vedkommende selv opfatter sig.

Vedkommende kan skrive det i sin annonce, og jeg tror ikke det vil ændre så meget på salget, da der vel stadig er mange kunder, som intet problem har med det.

Lad mig blot slå fast igen, at jeg kun omtaler det særlige forhold, hvor en transkønnet sælger sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 15 minutter siden:

min pointe er, at det i forbindelse med salg af sex, er en subjektivt holdning om hvorvidt en tidligere mand nu er en kvinde.

Helt enig, selvom ny-kvinden nok er ked af, at  det forholder sig sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja hvis du ikke 100% sikkert kan bevise at det er en “ombygning” ville jeg intet skrive om ombygning, men jeg ville beskrive mit besøg og hvad der var godt ved besøget og om jeg blev tilfredsstillet (fik den ydelse og tid jeg betalte for) og jeg ville muligvis skrive om en høj kvinde med “store fødder og hænder og adams æble”  og hvis du havde et godt besøg så huske det og lad din tvivl forsvinde - andre kan have en helt anden oplevelse og er det den person jeg tænker på du har været hos har jeg for ti år siden besøgt hende og anmeldt på andet forum uden at nævne “maskuline træk” og det blev så det ene besøg dengang - ydelsen var fin for mig dengang . Siden har jeg ikke skænket besøget en tanke.

Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 8 timer siden:

hvordan kan du være i tvivl ?

Er der ikke altid lidt tvivl, hvis personen ikke selv har fortalt det.

Altså jeg har været sammen med høje kvinder før, og en af dem på 1.85 cm, havde jeg kendt fra vi var 11 år, så tager ikke bare højde som et udslagsgivende resultat.

Men hænder, fysik, stemmen har gjort mig sikker, men igen hvis personen ikke har sagt det, kan man så sige at man er 100%.

Jeg har skrevet 85%, selvom det måske er lavt sat, fra min side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Du giver da EG en glans man ikke er vant til. Tak for endnu et indsigtsfuldt, intelligent og begavet indlæg.

@Eva Nadine

du har tilfort dette forum en kvalitet som er yderst sjaelden set:) dine indlaeg er I den grad berigende og laesevaerdige.. tak for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for alle, jeres svar og råd.

De 85% er måske lidt lavt sat fra min side, for er ret sikker i min sag, men er aldrig 100% før jeg har fået det bekræftet af personen selv.

 

Jeg har det sådan at folk enten er mænd eller kvinder som personlighed(altså det indre), og så kan denne personlighed være født i den forkerte krop. Som så i dag kan ændres så køn og personlige passer sammen. Jeg har det lidt svært ved at skrive at hun havde maskuline træk, da de transkønnet jeg har mødt, er meget feminine i deres væremåde, nogen gange mere end dem født kvinder.  

 

Men igen tak for alle jeres svar, jeg svinger mellem at skrive en anmeldelse hvor det ikke nævnes, udover de fysiske ting og så at droppe det.

Men giver det lige noget tid, så beslutningen tages køligt, og andre kan melde deres holdninger ind i denne tråd, samt hvis der er spørgsmål til tråden. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, 1 time siden:

Er der ikke altid lidt tvivl, hvis personen ikke selv har fortalt det.

Altså jeg har været sammen med høje kvinder før, og en af dem på 1.85 cm, havde jeg kendt fra vi var 11 år, så tager ikke bare højde som et udslagsgivende resultat.

Men hænder, fysik, stemmen har gjort mig sikker, men igen hvis personen ikke har sagt det, kan man så sige at man er 100%.

Jeg har skrevet 85%, selvom det måske er lavt sat, fra min side. 

Hvis nu kvinden skrev en anmeldelse af dig, så ville det vel ikke være rart, hvis hun satte spørgsmålstegn ved et eller andet meget personligt ved dig ud fra en fornemmelse, tænker jeg. 

Der synes jeg at man skal være sikker på sine facts. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
½angel skrev, for 1 time siden:

Er der ikke altid lidt tvivl, hvis personen ikke selv har fortalt det.

Altså jeg har været sammen med høje kvinder før, og en af dem på 1.85 cm, havde jeg kendt fra vi var 11 år, så tager ikke bare højde som et udslagsgivende resultat.

Men hænder, fysik, stemmen har gjort mig sikker, men igen hvis personen ikke har sagt det, kan man så sige at man er 100%.

Jeg har skrevet 85%, selvom det måske er lavt sat, fra min side. 

var der en tissemand ? en post-up trans er en sjældenhed på vores breddegrader...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
½angel skrev, for 18 timer siden:

Men hendes stemme, højde, kropsbygning og især hænder har gjort mig 85% sikker. 

Min bedste veninde er 190 høj, hun træner til at være kvindelig bodybuilder og hun har rimelig store hænder og fødder. 

Og

Hendes stemme er rimelig mørk det har den altid været.

Hvis nogen spurgte om hun var han eller hun køn skulle de løbe hurtig væk igen, for hun har et kæmpe temprament :lol:

Skriver det fordi der findes kvinder der har de ting du skriv.

Da du havde sex med hende går jeg ud fra hun havde en fisse.

Var der noget adamsæble?

du kan Godt skrive en ameldelse om hende, men syns helt klart at du skal udelukke det om at hun kan være en mand:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 20 timer siden:

Men igen tak for alle jeres svar, jeg svinger mellem at skrive en anmeldelse hvor det ikke nævnes, udover de fysiske ting og så at droppe det.

Bare til din overvejelse: Hvis du skriver en anmeldelse, vil mange jo nok kunne lægge to og to sammen med denne tråd. :)

Min holdning: Saglig oplysning er altid okay. For nogle er det en dealbreaker, hvis sexsælger ikke "født pige". Anmeldelser der nævner det, hvor oplysningen ikke er officiel, men kun anmeldelsers "analyse", løber altid af sporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til alle for jeres input.

Jeg er kommet frem til at det er mest fair at droppe anmeldelsen.

På den måde skriver jeg ikke noget om min antagelse eller om de ting der var godt ved mødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...