Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Pensions alder for pigerne?

Recommended Posts

Jeg synes sku det er lidt sjovt at mange andre kan fortælle de vil være i branchen for evigt uden at få kommentarer som "det er en hård branche så du skifter nok mening" eller "og jo det er en hård branche".. Der ikke engang nogen der har fortalt dem "at de bliver klogere":lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Jeg synes sku det er lidt sjovt at mange andre kan fortælle de vil være i branchen for evigt uden at få kommentarer som "det er en hård branche så du skifter nok mening" eller "og jo det er en hård branche".. Der ikke engang nogen der har fortalt dem "at de bliver klogere":lol:..

Det er vel fordi nogle er lidt mere fornuftige at høre på end andre. Bare en tanke herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 58 minutter siden:

Det er vel fordi nogle er lidt mere fornuftige at høre på end andre. Bare en tanke herfra.

Tænk jeg har det faktisk på samme måde:biggrin:.. 

Dog tænker jeg også at branchen vel ikke kun er hård for dem man ikke kan lide:lol:.. Og jeg kan lige godt ikke se hvordan min første kommentar er mere eller mindre fornuftigt end andre der siger stortset det samme som mig.. Altså at de vil fortsætte i branchen så længe som muligt.. Men du må da gerne forklarer mig det.. 

Nu indeholde din første kommentar jo en hentydning til min kommentar om at jeg ikke synes branchen er hård hvilket bare virker "mærkeligt" at diskuterer når det er min personlige holdning.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Det er vel fordi nogle er lidt mere fornuftige at høre på end andre. Bare en tanke herfra.

Spot  on !  - nok  fordi  der  er  brugere  som  ikke  er  lydhøre  og  kun  deres  opfattelse  er  den  eneste  rigtige. 

God  påske  Ida  - glæder  mig  iøvrigt til  vores  fælles  dag.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

God  påske  Ida  - glæder  mig  iøvrigt til  vores  fælles  dag.  

Ja hvem der bare havde modet til at møde to dejlige damer på engang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes sku det er lidt sjovt at mange andre kan fortælle de vil være i branchen for evigt uden at få kommentarer som "det er en hård branche så du skifter nok mening" eller "og jo det er en hård branche".. Der ikke engang nogen der har fortalt dem "at de bliver klogere":lol:..

Jeg tror det er fordi, når de skriver det til dig, så er det fordi, de mener du er værd at kæmpe for, og de vil gerne “redde” dig fra det frygtelige liv i synd :lol:. Tag det som et kompliment. :D
rigtig god påske til dig og alle på den side.<3:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Spot  on !  - nok  fordi  der  er  brugere  som  ikke  er  lydhøre  og  kun  deres  opfattelse  er  den  eneste  rigtige. 

God  påske  Ida  - glæder  mig  iøvrigt til  vores  fælles  dag.  

Og det er jo præcis dem man skal diskuterer med:lol:.. De andre som siger stortset det samme som den ikke lydhøre person skal man ikke fortælle bliver klogere eller:lol:.? Nu nævnte jeg jo kun min egen personlige holdning, følelser og meninger.. Uden at fortælle andre hvad de skulle føle eller hvad branchen er eller ikke er.. Den kan man vel ikke diskuterer eller debatterer.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Og det er jo præcis dem man skal diskuterer med:lol:.. De andre som siger stortset det samme som den ikke lydhøre person skal man ikke fortælle bliver klogere eller:lol:.? Nu nævnte jeg jo kun min egen personlige holdning, følelser og meninger.. Uden at fortælle andre hvad de skulle føle eller hvad branchen er eller ikke er.. Den kan man vel ikke diskuterer eller debatterer.. 

Hvor  vil  du  hen  med  din  kommentar?  Jeg  forstår  ikke  hvad  du  skriver  i denne  her  sætning  "De andre som siger stortset det samme som den ikke lydhøre person skal man ikke fortælle bliver klogere eller:lol:?"  Har  læst  det  flere  gange  uden  at  blive  klog  på  hvad  du  skriver.  Men  nok  lidt  underordnet, hvad  der  egentligt  står. 

Du  har  lov  til  at  have  dine  personlige  holdninger, følelser  og  meninger,  men  husk  blot,  fordi  du  har  det  sådan  er  det  ikke  ensbetydende  med  at  alle andre  har  det  på  samme  måde  som  dig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Spot  on !  - nok  fordi  der  er  brugere  som  ikke  er  lydhøre  og  kun  deres  opfattelse  er  den  eneste  rigtige. 

God  påske  Ida  - glæder  mig  iøvrigt til  vores  fælles  dag.  

I lige måde smukke. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Hvor  vil  du  hen  med  din  kommentar?  Jeg  forstår  ikke  hvad  du  skriver  i denne  her  sætning  "De andre som siger stortset det samme som den ikke lydhøre person skal man ikke fortælle bliver klogere eller:lol:?"  Har  læst  det  flere  gange  uden  at  blive  klog  på  hvad  du  skriver.  Men  nok  lidt  underordnet, hvad  der  egentligt  står. 

Du  har  lov  til  at  have  dine  personlige  holdninger, følelser  og  meninger,  men  husk  blot,  fordi  du  har  det  sådan  er  det  ikke  ensbetydende  med  at  alle andre  har  det  på  samme  måde  som  dig. 

 

Der jo andre end mig der har skrevet de ville fortsætte så længe de kunne.. Lidt ligesom det jeg skrev i min første kommentar.. Hvor en skulle kommenterer på at det er en hård branche så jeg nok blev klogere.. Så skrev jeg til den person at jeg ikke følte at den var hård hvor Ida så kommenterede "og jov det er hårdt mentalt osv" eller noget lignende, hvilket jeg var uenig i (egen personlig holdning hun mente hun kunne "bestemme" over).. Jeg skrev så at jeg fandt det sjovt at andre skriver det samme uden kommentarer hvor Ida så citerede min kommentar med noget omkring lydhør"hed" hvilket du gav hende ret i.. Jeg gå så udfra det er mig i begge hentyder til når min kommentar citeres.. Altså kort fortalt, som jeg startede med, forstår jeg ikke hvorfor man ikke kommenterer på de andres kommentarer omkring at fortsætte i branchen.. Skal jeg forklarer den mere eller er du med igen:biggrin:.? 

Jeg har intet sagt omkring hvordan andre havde det eller skulle have det.. Jeg gav udtryk for min mening og mine følelser omkring branchen.. Andre mente så de skulle belærer mig omkring at jeg nok blev klogere eller at det da bestemt er en hård branche.. Det skal hverken dig eller Ida bestemme tænker jeg:rolleyes:.. Man skal lade være med at smide med sten når man bor i et glashus.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Der jo andre end mig der har skrevet de ville fortsætte så længe de kunne.. Lidt ligesom det jeg skrev i min første kommentar.. Hvor en skulle kommenterer på at det er en hård branche så jeg nok blev klogere.. Så skrev jeg til den person at jeg ikke følte at den var hård hvor Ida så kommenterede "og jov det er hårdt mentalt osv" hvilket jeg var uenig i (egen personlig holdning hun mente hun kunne "bestemme" over) eller noget lignende.. Jeg skriver så at jeg finder det sjovt at andre skriver det samme uden kommentarer hvor Ida så citerede min kommentar med noget omkring lydhør"hed" hvilket du gav hende ret i.. Jeg gå så udfra det er mig i begge hentyder til når min kommentar citeres.. Altså kort fortalt, som jeg startede med, forstår jeg ikke hvorfor man ikke kommenterer på de andres kommentarer omkring at fortsætte i branchen.. Skal jeg forklarer den mere eller er du med igen:biggrin:.? 

Jeg har intet sagt omkring hvordan andre havde det eller skulle have det.. Jeg gav udtryk for min mening og mine følelser omkring branchen.. Andre mente så de skulle belærer mig omkring at jeg nok blev klogere eller at det da bestemt er en hård branche.. Det skal hverken dig eller Ida bestemme tænker jeg:rolleyes:.. Man skal lade være med at smide med sten når man bor i et glashus.. 

Hold da op du giver en hovedpinen med dit evige kværuleren. 

Prøv at slap af. Det skulle være sundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Der jo andre end mig der har skrevet de ville fortsætte så længe de kunne.. Lidt ligesom det jeg skrev i min første kommentar.. Hvor en skulle kommenterer på at det er en hård branche så jeg nok blev klogere.. Så skrev jeg til den person at jeg ikke følte at den var hård hvor Ida så kommenterede "og jov det er hårdt mentalt osv" hvilket jeg var uenig i (egen personlig holdning hun mente hun kunne "bestemme" over) eller noget lignende.. Jeg skriver så at jeg finder det sjovt at andre skriver det samme uden kommentarer hvor Ida så citerede min kommentar med noget omkring lydhør"hed" hvilket du gav hende ret i.. Jeg gå så udfra det er mig i begge hentyder til når min kommentar citeres.. Altså kort fortalt, som jeg startede med, forstår jeg ikke hvorfor man ikke kommenterer på de andres kommentarer omkring at fortsætte i branchen.. Skal jeg forklarer den mere eller er du med igen:biggrin:.? 

Jeg har intet sagt omkring hvordan andre havde det eller skulle have det.. Jeg gav udtryk for min mening og mine følelser omkring branchen.. Andre mente så de skulle belærer mig omkring at jeg nok blev klogere eller at det da bestemt er en hård branche.. Det skal hverken dig eller Ida bestemme tænker jeg:rolleyes:.. Man skal lade være med at smide med sten når man bor i et glashus.. 

Jeg  kommenterede  på  Idas kommentar,  hun  havde  ikke  nævnt  dig  og  jeg  har  heller  ikke  nævnt  dig,. Beklager  men  mit indlæg som  du  valgte  at  kommentere på  var  ikke  møntet  på  dig. Hele  verden  drejer  sig  ikke  om  dig,  og  når  jeg  skriver  generelt herinde  med  min  holdning,  er  det  ikke  specifik  rettet  mod  dig. 

Så  lad  være  med  at  forsøge at  fedte  mig  ind  i  noget  som  jeg  ikke  er  en  del  af. 

Hvis  du  læser  mine  indlæg  vil  du  ikke  kunne  finde  nogen  steder,  hvor  jeg  har  givet  udtryk  for  at  man  ikke  må  have  sin  egen  holdning.  At  du  kun  oplever  det  at  være  gp  som  rosenrødt  uden  bagside, er  jo  bare  fantastisk for  dig. 

Jeg  er  ikke  enig  med  dig, da  jeg  har  oplevet  trælse  ting  og  ja  har  læst  en  del trælse  anmeldelser  også.  Derudover  er  der  generelt på  verdensplan en  vis  udstødelse af  gp'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

Hold da op du giver en hovedpinen med dit evige kværuleren. 

Prøv at slap af. Det skulle være sundt.

 

“Hvorfor ikke stikke piben ind mester. Der skal være plads til alle slags mennesker og dit syn på den pågældende pige bidrager kun til at du fremstår som en .....” 

Et udemærket råd ud af kostens egen mund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  kommenterede  på  Idas kommentar,  hun  havde  ikke  nævnt  dig  og  jeg  har  heller  ikke  nævnt  dig,. Beklager  men  mit indlæg som  du  valgte  at  kommentere på  var  ikke  møntet  på  dig. Hele  verden  drejer  sig  ikke  om  dig,  og  når  jeg  skriver  generelt herinde  med  min  holdning,  er  det  ikke  specifik  rettet  mod  dig. 

Men hvorfor skriver man så "Og jo det er fysisk og psykisk hårdt. " så havde man vel bare skrevet "det er en hård branche så jeg ved godt jeg måske ikke er i den for evigt".. 

 

"Jeg er ikke enig med dig, da jeg har oplevet trælse ting og ja har læst en del trælse anmeldelser også. Derudover er der generelt på verdensplan en vis udstødelse af gp'er." 

Du kan ikke være uenig med mig i at jeg synes det er rosenrødt.. Du kan kun selv mene at du ikke synes den er rosenrød.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Hold da op du giver en hovedpinen med dit evige kværuleren. 

Prøv at slap af. Det skulle være sundt.

Nu var det dig selv der bød op til dans med din "Og jo det er fysisk og psykisk hårdt." kommentar lige efter Madame Illona og jeg havde snakket om det.. At du ikke direkte har citeret mig gør jo ikke at den ikke var møntet på mit svar hvor jeg som den eneste har sagt jeg ikke synes den var hård.. Endda hvor jeg havde dækket min egen røv ind ved at sige at JEG ikke synes den var hård..

Og ja så citerede jeg dig og spurgte om du havde psykologisk evidens for dine udtalelser om andre pigers psyke og deres evne til at lukke ned og derved ende i et misbrug fordi det virkede som noget af en påstand men det kunne jo godt være du faktisk havde baggrund til at kunne udtale dig om denne påstand.. Du misfortolkede det som værende næsvist hvilket vi så har etableret det ikke var ment som (deraf den smilende smiley og ikke grinende eller andet provokerende)..

Nu vi så endt ved at du tager den lige skridtet videre og bliver direkte personlig, i stedet for indirekte.. Jeg tror godt du kunne trænge til et kursus i korrekt debattering og hvordan man undgår ad hominem argumenter.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Jeg synes sku det er lidt sjovt at mange andre kan fortælle de vil være i branchen for evigt uden at få kommentarer som "det er en hård branche så du skifter nok mening" eller "og jo det er en hård branche".. Der ikke engang nogen der har fortalt dem "at de bliver klogere":lol:..

Måske tænker de det bare for sig selv ;) 
Eller nogle af os er så skrappe-dullede eller rappenskraldede at de ikke orker at tage kampen op.
Eller også synes de at du er for sød/fin/dejlig og er skideligeglad med os andre :P 
Eller alle mulige andre årsager. Jeg tror ikke det er noget personligt.
Men vi ved det ik'.

<3 Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Eva Nadine skrev, for 11 minutter siden:

Måske tænker de det bare for sig selv ;) 
Eller nogle af os er så skrappe-dullede eller rappenskraldede at de ikke orker at tage kampen op.
Eller også synes de at du er for sød/fin/dejlig og er skideligeglad med os andre :P 
Eller alle mulige andre årsager. Jeg tror ikke det er noget personligt.
Men vi ved det ik'.

<3 Eva

Jennifer er både sød/dejlig med en masse humor og aldeles ikke bleg for at sige sin mening og absolut ikke for fin .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...