Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Pensions alder for pigerne?

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Nogle piger/kvinder har en evne til at arbejde rigtig meget og lukke af for dem selv og ikke mærke efter. De er nok i stor risiko for at ende i et misbrug af en eller anden art.

Er du psykolog eller psykiater:).? 

Og hvor lang tid har du været i branchen.? Altså på klinik.. Jeg tænker det er her du må have din viden fra omkring hvad nogle piger gør:D.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Er du psykolog eller psykiater:).? 

Og hvor lang tid har du været i branchen.? Altså på klinik.. Jeg tænker det er her du må have din viden fra omkring hvad nogle piger gør:D.? 

Man  behøver  vist  hverken  at  være  psykolog  eller  psykiater,  for  at  kunne  læse  de  anmeldelser der  i tidens  løb  er  blevet  lavet  herinde,  hvor  at gp'en  har  arbejdet  over  evne  i et  godt  stykke  tid. Disse  "sørgelige" anmeldelser  bakker  Idas holdning  op,  og  det  er  da  simpel  logik  for  burhøns.  Ida  nævner  intet  om  det  er  gp  som  er  på  klinik  eller  ikke, men  du  har  jo  været  på  klinik,  og  er  alt kun  lykkeligt  og  godt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Man  behøver  vist  hverken  at  være  psykolog  eller  psykiater,  for  at  kunne  læse  de  anmeldelser der  i tidens  løb  er  blevet  lavet  herinde,  hvor  at gp'en  har  arbejdet  over  evne  i et  godt  stykke  tid. Disse  "sørgelige" anmeldelser  bakker  Idas holdning  op,  og  det  er  da  simpel  logik  for  burhøns.  Ida  nævner  intet  om  det  er  gp  som  er  på  klinik  eller  ikke, men  du  har  jo  været  på  klinik,  og  er  alt kun  lykkeligt  og  godt? 

Men det jo ikke kun i denne branche at folk har arbejdet for meget, for længe eller overtrådt deres egne grænser.. Jeg kunne også lave en sørgelig beretning omkring hvordan socialrådgivere brænder ud osv men det gør det jo ikke til den absolutte sandhed.. Det gør det ej heller at en mand, eller for den sags skyld 20 mænd, fortæller det efter et 20 minutters besøg ved en pige.. Disse mænd kender heller ikke pigernes fortid eller tidligere forbrug.. Det kan jo tænkes, ligesom i mange andre lande (især amerika), at man vælger branchen fordi man skal betale et forbrug af stoffer man i forvejen har og det er nemme, hurtige penge.. 

Vi må heller ikke glemme at det er en nem branche at komme ind i som ufaglært med en evt psykisk sygdom fordi der ikke er nogle krav som sådan til alder, psykiske helbred, uddannelsesniveau, tidligere ansættelser eller lignende.. Så måske nogle af de her sørgelige skæbner bare sletter aldrig skulle have været på arbejdsmarkedet i det hele taget.. Og især ikke i en branche der kræver en del selvindsigt, stålfasthed og et godt selvværd.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Men det jo ikke kun i denne branche at folk har arbejdet for meget, for længe eller overtrådt deres egne grænser.. Jeg kunne også lave en sørgelig beretning omkring hvordan socialrådgivere brænder ud osv men det gør det jo ikke til den absolutte sandhed.. Det gør det ej heller af at en mand, eller for den sags skyld 20 mænd, fortæller det efter et 20 minutters besøg.. Disse mænd kender heller ikke pigernes fortid eller tidligere forbrug.. Det kan jo tænkes, ligesom i mange andre lande (især amerika), at man vælger branchen fordi man skal betale et forbrug af stoffer man i forvejen har og det er nemme, hurtige penge.. 

Jeg  har  ikke  tilvalgt branchen på  hobbyplan fordi  jeg  har et  forbrug af  stoffer eller  alkohol.  Er  det  grunden  til  at  du  er  i branchen? Eller  kender  du  nogen hvor  det  er  tilfældet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Jeg  har  ikke  tilvalgt branchen på  hobbyplan fordi  jeg  har et  forbrug af  stoffer eller  alkohol.  Er  det  grunden  til  at  du  er  i branchen? Eller  kender  du  nogen hvor  det  er  tilfældet? 

Nej jeg kender faktisk slet ikke nogen i branchen med et misbrug.. Derfor undre det mig at der bliver snakket om det:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Hvis du har været i den i 29 år og stadig figurerer så tænker jeg også at jeg kan klarer den.. Jeg synes ikke engang branchen er hård:ph34r:.. Heller ikke her snart 7 år efter jeg startede.. 

Du er jo heller ikke som alle andre. Det må vi jo ikke glemme vel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Nej det er jeg bestemt ikke.. Jeg er mit eget helt unikke snefnug.. Ligesom jeg håber du er:D.. 

Hahahahah åhhh det var god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hvad "det" var "god":lol:.? Jeg vil bare gerne være med på joken her i denne seriøse debat:ph34r:.. 

Åhhh  nej - lad nu være med at være så provokerende i debatterne, det få jo ikke det bedste frem i jer, og ej heller i debatten og det gavner bestemt heller ikke stemningen her på eroguide. 
 

Vær’ nu bare enige om, at I ikke er enige og lad det ligge der, tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Nej jeg kender faktisk slet ikke nogen i branchen med et misbrug.. Derfor undre det mig at der bliver snakket om det:D.. 

Seriøst??  Så  du  har  ikke  læst  en  del  anmeldelser  hvor  gp'en  er  påvirket  eller  læst  annoncer  hvor  der  tilbydes  diverse  stoffer.  Enten  er  det  da  naiv  tilgang  eller  også  er  du  fantastisk  god  til  at  lukke  øjnene  for  de  "mørke sider " af  branchen.  Eller  har  du  også  den  tilgang  til  gp'er  som  er  påvirket  at  de  blot  er  festglade  ligesom  de  kunder  du  har  mødt  som  er  påvirket. 

Jeg  opfatter  enhver  form  for  misbrug  som  et  problem,  så  nok  derfor  vi  har  meget  forskellig  tilgang  til  dette  emne  også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Seriøst??  Så  du  har  ikke  læst  en  del  anmeldelser  hvor  gp'en  er  påvirket  eller  læst  annoncer  hvor  der  tilbydes  diverse  stoffer.  Enten  er  det  da  naiv  tilgang  eller  også  er  du  fantastisk  god  til  at  lukke  øjnene  for  de  "mørke sider " af  branchen.  Eller  har  du  også  den  tilgang  til  gp'er  som  er  påvirket  at  de  blot  er  festglade  ligesom  de  kunder  du  har  mødt  som  er  påvirket. 

Jeg  opfatter  enhver  form  for  misbrug  som  et  problem,  så  nok  derfor  vi  har  meget  forskellig  tilgang  til  dette  emne  også. 

Nu spurgte du til mig selv eller dem jeg kender ikke.. Og det svarede jeg på.. Jeg kan udemærket læse så selvfølgelig har jeg da det.. Men det ændre stadig ikke på at ingen aner om problemerne var der før branchen eller kom i branchen.. Hvilket var det jeg skrev.. Så var der en der svarede på det med at jeg måske selv havde et problem eller kendte nogle med et problem.. Hvilket jeg så svarede på.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 22 minutter siden:

Åhhh  nej - lad nu være med at være så provokerende i debatterne, det få jo ikke det bedste frem i jer, og ej heller i debatten og det gavner bestemt heller ikke stemningen her på eroguide. 
 

Vær’ nu bare enige om, at I ikke er enige og lad det ligge der, tak! 

Jeg vil da gerne vide hvad det var der var sjovt ved mit seriøse indlæg.. I en seriøs debat hvor den lige pludselig skulle gøres personlig af andre med en ironisk kommentar.. Så lad lige være med at citerer min kommentar som om den var provokerende fordi det var den altså ikke.. I hvertfald ikke ment sådan.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Er det ikke lidt som med en mure.

ham på 65, som har arbejdet i 45 år, uden en sygedag, og frisk og ingen skavanker, og så ham på 32 som har arbejdet i 4 år, ødelagt ryg ondt i arme mm, hvorfor, ja sådan er mennesker jo så forskellige, og sådan er det nok også for GP`er, nogle kan blive ved og ved andre forlader branchen hurtig, om det så er på grund af ændret behov (penge, familie, forhold, uddannelse, job mm) eller på grund af “nedslidning/udbrændt” er lige fedt.

bare man husker at slutte inden det er for sent. Har selv skiftet branche, på grund af nedslidning, og det var efter kun 6 år, midt 20’erne, men fik stoppet i tide, og idag er det altså snart 30 år siden jeg blev tilbudt en førtidspension, men sagde nej, og skiftede branche, det var hvad der skulle til for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 2 minutter siden:

Er det ikke lidt som med en mure.

ham på 65, som har arbejdet i 45 år, uden en sygedag, og frisk og ingen skavanker, og så ham på 32 som har arbejdet i 4 år, ødelagt ryg ondt i arme mm, hvorfor, ja sådan er mennesker jo så forskellige, og sådan er det nok også for GP`er, nogle kan blive ved og ved andre forlader branchen hurtig, om det så er på grund af ændret behov (penge, familie, forhold, uddannelse, job mm) eller på grund af “nedslidning/udbrændt” er lige fedt.

bare man husker at slutte inden det er for sent. Har selv skiftet branche, på grund af nedslidning, og det var efter kun 6 år, midt 20’erne, men fik stoppet i tide, og idag er det altså snart 30 år siden jeg blev tilbudt en førtidspension, men sagde nej, og skiftede branche, det var hvad der skulle til for mig.

Jeg tror du har helt ret.. I "gamle dage" var det normalt at stille en øl ud til skraldemanden og jeg har da hørt at det skulle være ganske normalt i håndværksbranchen at anvende opkvikkende stoffer for at klare lange arbejdsdage men det gør da stadig ikke at det er særegen for de brancherne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Jeg vil da gerne vide hvad det var der var sjovt ved mit seriøse indlæg.. I en seriøs debat hvor den lige pludselig skulle gøres personlig af andre med en ironisk kommentar.. Så lad lige være med at citerer min kommentar som om den var provokerende fordi det var den altså ikke.. I hvertfald ikke ment sådan.. 

Hvis ikke du har fanget den så er det faktisk dig der starter med en personlig tilgang . Lidt personlig indsigt kunne nok være tiltrængt i dit tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Er du psykolog eller psykiater:).? 

Og hvor lang tid har du været i branchen.? Altså på klinik.. Jeg tænker det er her du må have din viden fra omkring hvad nogle piger gør:D.? 

Ja jeg har været on and off på klinikker forskellige steder de første 4-5 år. Men min viden kommer også fra privat diskret. 
Jeg har været i branchen i dobbelt så lang tid som dig så mon ikke min viden er lidt større. 
 

Jeg mener at det er super vigtig at man har en sund tilgang og selvindsigt til branchen . At være naiv kommer kun til at bide en selv i bagen.

Man kan sgu da ikke sammenligne det at være alm lønslave med jobbet som gp. Vel kan presset være hårdt for en alm lønmodtager men det er de færreste der knalder deres klienter og skal høre på nogle sindssyge fantasier og gæster der bliver ubehagelige imens man er afklædt.

Plus det at 99 % lever på en løgn da det er de færreste der vil dele den del af ens privatliv med familien og venner. 
Det vedkommer ikke dem at ens mor/børn el veninder, ligger og sutter pik og får den i røven mod betaling. 
Det er for langt ude. 
Så er man ikke stærk nok til branchen så er en mulighed at stoppe eller ende i et misbrug. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 17 minutter siden:

Hvis ikke du har fanget den så er det faktisk dig der starter med en personlig tilgang . Lidt personlig indsigt kunne nok være tiltrængt i dit tilfælde.

Hvor er jeg personlig:ph34r:.? Så vil jeg bestemt gerne beklage..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om din viden er større end min men det er tydeligt at du mener det:biggrin:.. 

Hvad mener du så er en sund tilgang til branchen.? 

Jeg er skam helt enig i, som jeg også skrev, at man skal have en stålfasthed og et sundt selvværd.. Intet sted betvivler jeg at de sørgelige skæbner findes.. Det eneste jeg faktisk betvivler er at det ved størstedelen af disse skæbner skulle være branchen der gør det.. Jeg påstår derimod at det er en nem branche at komme ind i hvis man i forvejen har et psykisk problem og-eller et misbrug.. Intet du har skrevet har været henvendt til netop den påstand.. Og intet har ændret på at jeg stadig tror at størstedelen af de sørgelige skæbner havde et problem også før de gjorde bekendtskab med branchen.. Så kan du egentlig føle dig lige så bedrevidende som du vil og kalde mig naiv osv alt det du vil.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Hvor er jeg personlig:ph34r:.? Så vil jeg bestemt gerne beklage..

Hvis ikke du mener at det er personligt at kommentere på mit indlæg som ikke var skrevet til dig, om jeg er uddannet psykolog eller psykiater da jeg ytre min erfaring så ved jeg ikke hvad du vil kalde det. Eller at der skal gøres grin med et manglende n fremfor et t. 

Det er en nedlade attitude du bringer frem for dagen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 17 timer siden:

Kære cocky- - - - - - -2 :)

Det tror jeg er meget svært at finde ud af uanset hvilke piger:wub: du tænker på , - hvem - hvornår - hvordan  - hvorledes - - - 

Mange hilsner

Nye tider

-----------------

Svarene bliver nok noget i retning af en sang skrevet af Amerikanske Bob Dylan i begyndelsen af 1960  -   "Blowing in the wind"  -  omkvædet : The answer my friend is blowing in the wind.

Her en coverversion med unge Kina Grannis

 https://www.youtube.com/watch?v=u2cBQkqFmY

 

Smukt svaret for jeg tror det er individuelt såvidt jeg ved er heden (Cherie) stadig aktiv og Dorrit fra Vanløse Valby østerbo stoppede efter mange mange år i branchen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

Hvis ikke du mener at det er personligt at kommentere på mit indlæg som ikke var skrevet til dig, om jeg er uddannet psykolog eller psykiater da jeg ytre min erfaring så ved jeg ikke hvad du vil kalde det. Eller at der skal gøres grin med et manglende n fremfor et t. 

Det er en nedlade attitude du bringer frem for dagen .

Jeg spørger dig af ganske almindelig interesse.. Det kunne godt være du var psykolog eller psykiater og derfor havde indgående viden.. 

Jeg gør ikke grin med dit manglende noget som helst.. Jeg citerer dig med citationstegn endda fordi jeg gerne vil vide hvorfor du griner af min kommentar netop fordi jeg fandt det dybt nedladende i en seriøs debat at først komme med en TYDELIGT ironisk kommentar og så grine af svaret på den kommentar.. Tag lige de der fordømmende briller af og læs en gang til.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Jeg spørger dig af ganske almindelig interesse.. Det kunne godt være du var psykolog eller psykiater og derfor havde indgående viden.. 

Jeg gør ikke grin med dit manglende noget som helst.. Jeg citerer dig med citationstegn endda fordi jeg gerne vil vide hvorfor du griner af min kommentar netop fordi jeg fandt det dybt nedladende i en seriøs debat at først komme med en TYDELIGT ironisk kommentar og så grine af svaret på den kommentar.. Tag lige de der fordømmende briller af og læs en gang til.. 

En  af  de  bedste  aprilsnar  i  år  - tak  for  et  godt  grin 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

En  af  de  bedste  aprilsnar  i  år  - tak  for  et  godt  grin 

Det var da utroligt.. Du mener simpelthen du ved bedre end jeg selv, hvad jeg mente.? 

Ingen af os ved hvad den anden part laver til dagligt.. Jeg har læst blandt andet psykologi så jeg kunne på ingen måder vide om det var samme i Idas tilfælde.. Og jeg indsatte netop en smiley for at påpege at det var venlig ment.. 

Jeg kan simpelthen ikke debattere med folk der mener du kender mine egne tanker og (påståede) bagtanker bedre end jeg selv gør.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
cockycockysuckysucky2 skrev, for 18 timer siden:

Og til de få kvinder som faktisk er alene om tingene og som taler dansk, hvornår trækker i jer tilbage fra denne branche? 

Selv  om  det  jeg  tilbyder  er  på  hobby  plan,  så  fortsætter  jeg  så  længe  at  det  er  lysten  der  er  drivkraften  for  mig. Der  skal  selvfølgelig  også  være  mænd  som  efterspørger  det  jeg  tilbyder. 

Så  lyst  og  efterspørgsel  skal  være  tilstede.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...