Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Pensions alder for pigerne?

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 26 minutter siden:

Selv  om  det  jeg  tilbyder  er  på  hobby  plan,  så  fortsætter  jeg  så  længe  at  det  er  lysten  der  er  drivkraften  for  mig. Der  skal  selvfølgelig  også  være  mænd  som  efterspørger  det  jeg  tilbyder. 

Så  lyst  og  efterspørgsel  skal  være  tilstede.  

Jeg syntes du har en dejlig hobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg er ked af at sige det, og gør det ike for at fornærme nogen som helst.

men jeg behøver ikke at kigge i aviser for at få et godt grin idag 1/4 , det får jeg så rigeligt af at læse de indlæg som kommer her, CATFIGHT, det er sku sjovt, tak for det.

PLEAS lad være med at komme efter mig, jeg ved godt at nogen nok føler sig ramt, det er ikke meningen. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er ked af at sige det, og gør det ike for at fornærme nogen som helst.

men jeg behøver ikke at kigge i aviser for at få et godt grin idag 1/4 , det får jeg så rigeligt af at læse de indlæg som kommer her, CATFIGHT, det er sku sjovt, tak for det.

PLEAS lad være med at komme efter mig, jeg ved godt at nogen nok føler sig ramt, det er ikke meningen. :biggrin:

Jeg er for øjeblikket i Facebookfængsel sååååå.. Jeg har intet bedre sted at være:P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror alle de dejlige damer, trænger til at komme ud og møde os dejlige mænd igen:lol:

Hvis i ikke søger dette så undskyld, men vi er klar til at besøge de damer igen.

Vi glæder os så meget, så gem lidt energi til os, vi har masser til jer<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mia04 skrev, for 14 timer siden:

[...].

There was a joke on the internet regarding the answers of philosophers and other influential personalities when they have been asked something.

From a funny perspective, their answers about this topic (age retirement) would have been: 

Hypocrates  - As long as we are healthy.

Vivaldi - Depends on the season.

Newton - Right on time!

Oedipus - Your question is complex.

Socrates - I do not know. 

:):)

 

Wonderful wordplay :-D

Humorous people with the gift of applying clever wordplay are often considered to be very intelligent. 

/DenSidsteKavaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror alle de dejlige damer, trænger til at komme ud og møde os dejlige mænd igen:lol:

Hvis i ikke søger dette så undskyld, men vi er klar til at besøge de damer igen.

Vi glæder os så meget, så gem lidt energi til os, vi har masser til jer<3

Du sagde det Mister12. Helt enig med dig.

I øvrigt, hvem gemmer på fredspiben? Lad den lige passere rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Hvis du har været i den i 29 år og stadig figurerer så tænker jeg også at jeg kan klarer den.. Jeg synes ikke engang branchen er hård:ph34r:.. Heller ikke her snart 7 år efter jeg startede.. 

Der er også væsentlig forskel på 7 og 29 år, lad os høre din mening om 10 år, meget kan ske :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 23 minutter siden:

Der er også væsentlig forskel på 7 og 29 år, lad os høre din mening om 10 år, meget kan ske :lol:

Jaja det nævnte jeg intet om.. Men der findes nu altså kvinder der har været i branchen i mange år og lever ganske udemærket uden at ligge som en våd tvebakke i et hjørne.. Og realiteten er at jeg stadig ikke, efter snart 7 år, synes at branchen er hård.. Selvom du måske mener jeg har skiftet mening om 10 år..

 

Men jeg vender da bare tilbage om 10 år når jeg har noget at sige i debatten;).. Og åbenbart har optjent "ret til at udtale sig om egne meninger" mærket:lol:.. Alt sammen sagt med et smil så ens udtalelser ikke misfortolkes.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jaja det nævnte jeg intet om.. Men der findes nu altså kvinder der har været i branchen i mange år og lever ganske udemærket uden at ligge som en våd tvebakke i et hjørne.. Og realiteten er at jeg stadig ikke, efter snart 7 år, synes at branchen er hård.. Selvom du måske mener jeg har skiftet mening om 10 år..

 

Men jeg vender da bare tilbage om 10 år når jeg har noget at sige i debatten;).. Og åbenbart har optjent "ret til at udtale sig om egne meninger" mærket:lol:.. Alt sammen sagt med et smil så ens udtalelser ikke misfortolkes.. 

Har tidl nævnt at jeg er vild med din humor, så forstår godt at det var med et smil på læben.

Jeg fornemmer også at du elsker dit job og det er super dejligt :P Men man skal aldrig sige aldrig .

Jeg siger ikke du gør det, men har kendskab til en tidl GP som også elskede sit job, men også ubevidst levede i en form for benægetelse af, at alle gæster/kunder ikke var lige lækre/appetitlige, kært barn har mange navne, men det resulterede i at hun fra den ene til den anden dag begyndte at få angst anfald, da hun ubevidst havde fået sine grænser overtrådt ...  

Vi mennesker er mere skrøbelige en vi selv ved af ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 1 minut siden:

Jeg siger ikke du gør det, men har kendskab til en tidl GP som også elskede sit job, men også ubevidst levede i en form for benægetelse af, at alle gæster/kunder ikke var lige lækre/appetitlige, kært barn har mange navne, men det resulterede i at hun fra den ene til den anden dag begyndte at få angst anfald, da hun ubevidst havde fået sine grænser overtrådt

Jeg siger skam heller aldrig.. Jeg har selv en veninde der efter 14 dage fandt ud af at hun havde borderline hvilket blev trigget af hendes indgang i branchen så jeg ved godt at den ikke er for alle.. Jeg tror bare at det som oftest er problemer der stammer tilbage til noget før ens opstart i branchen.. 

Jeg føler selv at en del af det der gør at jeg har egnet mig til denne branche er at jeg ikke behøver en fysiologisk tiltrækning for at blive tændt på en person.. Og så føler jeg personligt at jeg er hammer god til at sporer mig ind på den lille ting ved den person der, for mig, skaber en gnist.. Og ellers så jeg skide god til at tage pis på situationen og alligevel få det ud af det.. Eller tænke "Okay det var en god workout" hvis omgangen har givet mig absolut intet andet:lol:.. Det skal man heller ikke kimse af:P..

Hvis branchen har gjort noget for mig så er det at den har lært mig at sige fra.. Den har lært mig at jeg har ret til at kræve tilfredsstillelse seksuelt og den har lært mig at hvile mere i min egen krop end jeg gjorde før jeg startede.. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med alderen men jeg vælger at tilskrive det en kombination:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Jeg siger skam heller aldrig.. Jeg har selv en veninde der efter 14 dage fandt ud af at hun havde borderline hvilket blev trigget af hendes indgang i branchen så jeg ved godt at den ikke er for alle.. Jeg tror bare at det som oftest er problemer der stammer tilbage til noget før ens opstart i branchen.. 

Jeg føler selv at en del af det der gør at jeg har egnet mig til denne branche er at jeg ikke behøver en fysiologisk tiltrækning for at blive tændt på en person.. Og så føler jeg personligt at jeg er hammer god til at sporer mig ind på den lille ting ved den person der, for mig, skaber en gnist.. Og ellers så jeg skide god til at tage pis på situationen og alligevel få det ud af det.. Eller tænke "Okay det var en god workout" hvis omgangen har givet mig absolut intet andet:lol:.. Det skal man heller ikke kimse af:P..

Hvis branchen har gjort noget for mig så er det at den har lært mig at sige fra.. Den har lært mig at jeg har ret til at kræve tilfredsstillelse seksuelt og den har lært mig at hvile mere i min egen krop end jeg gjorde før jeg startede.. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med alderen men jeg vælger at tilskrive det en kombination:D.. 

Syntes ihvertfald du virker spændende og interesant, og gentager lige mig selv, det er tydeligt for enhver at du kan lide det du laver, så du er nok på rette hylde :P:lol::D 

Redigeret af BlackStockings

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Tjaaaa. . . Personligt regner jeg med at gå på efterløn, når jeg bliver 64 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden:

Tjaaaa. . . Personligt regner jeg med at gå på efterløn, når jeg bliver 64 :D

Så er der da håb endnu for at møde dig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Tjaaaa. . . Personligt regner jeg med at gå på efterløn, når jeg bliver 64 :D

Det er altid dejligt at se en optimistisk person :D

nu kender jeg ikke din alder, men du ser meget ung ud:rolleyes:, så din pensions alder er nok lidt mere, 71-72 vil jeg gætte på. :P

efterløn er en død sild i løbet af få år.

jeg går på pension når jeg bliver 60, om ca 8 år, og har selv sparet op, og regner ikke med en bøjet femøre fra staten, men kan klare mig med hvad jeg selv har, i Thailand, det er på skinner det hele, og jeg glæder mig. Hvis staten så syntes jeg fortjener noget af min skat tilbage så tager jeg da imod med kyshånd, men forventer intet, så bliver jeg ikke skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg siger skam heller aldrig.. Jeg har selv en veninde der efter 14 dage fandt ud af at hun havde borderline hvilket blev trigget af hendes indgang i branchen så jeg ved godt at den ikke er for alle.. Jeg tror bare at det som oftest er problemer der stammer tilbage til noget før ens opstart i branchen.. 

Jeg føler selv at en del af det der gør at jeg har egnet mig til denne branche er at jeg ikke behøver en fysiologisk tiltrækning for at blive tændt på en person.. Og så føler jeg personligt at jeg er hammer god til at sporer mig ind på den lille ting ved den person der, for mig, skaber en gnist.. Og ellers så jeg skide god til at tage pis på situationen og alligevel få det ud af det.. Eller tænke "Okay det var en god workout" hvis omgangen har givet mig absolut intet andet:lol:.. Det skal man heller ikke kimse af:P..

Hvis branchen har gjort noget for mig så er det at den har lært mig at sige fra.. Den har lært mig at jeg har ret til at kræve tilfredsstillelse seksuelt og den har lært mig at hvile mere i min egen krop end jeg gjorde før jeg startede.. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med alderen men jeg vælger at tilskrive det en kombination:D.. 

simpelt spørgsmål om udbud og efterspørgsel... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mister12 skrev, 1 time siden:

Så er der da håb endnu for at møde dig:)

Med lidt held burde det kunne lykkes indenfor de næste 34 år :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Grydeskeen skrev, 1 time siden:

Det er altid dejligt at se en optimistisk person :D

nu kender jeg ikke din alder, men du ser meget ung ud:rolleyes:, så din pensions alder er nok lidt mere, 71-72 vil jeg gætte på. :P

efterløn er en død sild i løbet af få år.

jeg går på pension når jeg bliver 60, om ca 8 år, og har selv sparet op, og regner ikke med en bøjet femøre fra staten, men kan klare mig med hvad jeg selv har, i Thailand, det er på skinner det hele, og jeg glæder mig. Hvis staten så syntes jeg fortjener noget af min skat tilbage så tager jeg da imod med kyshånd, men forventer intet, så bliver jeg ikke skuffet.

Det kan godt være at balancen mellem det ene og det andet arbejde skifter lidt med tiden ;) Og du har helt ret, efterløn er nok længe afskaffet til den tid, meeeen det tror jeg lige jeg venter lidt med at bekymre mig om. 

En tidlig pension i Thailand lyder heller ikke som det værste man kunne forestille sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er selvfølgelig forskel på de individuelle piger, og at (næsten) alle pigerne lyver om deres alder, men generelt, så ser man ikke så mange udenlandske piger (thai'erne exkluderet) over 31-32. Generelt  sælger thai'erne sex til de er i slutningen af trediverne/starten af fyrrene, og omsadler til kun at massere når de er i midtfyrrene og ældre, hvis de ikke er taget hjem til Thailand, inden de når den alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
cockycockysuckysucky2 skrev, den 31.3.2021 at 17:53:

Nogle der har en formodning om hvornår de UDENLANDSKE piger vælger at pensionere sig selv/ hvornår bagmændende ikke kan bruge dem mere? 

Og til de få kvinder som faktisk er alene om tingene og som taler dansk, hvornår trækker i jer tilbage fra denne branche? 

Nu er jeg ikke den typiske unge pige. Jeg har ud fra livets erfaringer valgt ikke at skulle i er fast forhold igen. Så for mit vedkommende bliver det, den dag sexlysten forsvinder. Eller den dag mændene ikke finder mig interesant mere og jeg til sidst ingen kunder har. Har dog mange jævnaldrende kunder og ældre end mig. Så tror nu mest min målgruppe bare ændrer sig. Der vil altid være ældre mænd som er skilt eller blevet enkemand, som stadig har er behov og hvor det ikke nødvendigvis skal være en ung pige med silikone patter. 
Men vil være forskelligt fra pige til pige, både ud fra hvorfor man er GP og ja hvornår evt. bagmænd ikke kan bruge en mere?? Ingen der er en kundegruppe til alle piger. Så hvis de deler ægte billeder og dermed ikke rygtes som fakes og mister kunderne. Tror jeg heller ikke der er en aldersgrænse. Men måske pigerne også bliver ældre og mentalt stærke nok til at få sagt fra og komme ud af kløerne på dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Grydeskeen skrev, den 1/4/2021 at 17:26:

Det er altid dejligt at se en optimistisk person :D

nu kender jeg ikke din alder, men du ser meget ung ud:rolleyes:, så din pensions alder er nok lidt mere, 71-72 vil jeg gætte på. :P

efterløn er en død sild i løbet af få år.

jeg går på pension når jeg bliver 60, om ca 8 år, og har selv sparet op, og regner ikke med en bøjet femøre fra staten, men kan klare mig med hvad jeg selv har, i Thailand, det er på skinner det hele, og jeg glæder mig. Hvis staten så syntes jeg fortjener noget af min skat tilbage så tager jeg da imod med kyshånd, men forventer intet, så bliver jeg ikke skuffet.

Hvor i Thiland og har du været der mange gange siden du vil bosætte dig der ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
BlackStockings skrev, for 18 minutter siden:

Hvor i Thiland og har du været der mange gange siden du vil bosætte dig der ? 

+15 gange over de sidste 20 år, og det er inde i landet jeg bosætter mig, et sted hvor en hvid mand stadig er et sjældent syn. Jeg gider ikke alle turist/sex stederne, det siger mig intet, men har været der, og det VAR sjovt engang, men er blevet for gammel til den slags nu, og prioritet dejlig vejr, god mad, søde mennesker, rolige omgivelser og bare at slappe af og være pensionist.

er det noget du selv går med tanker om ? @BlackStockings

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er alt for mange faktorer der er alt for forskellige fra den ene sexarbejder til den anden, til at man kan lave statistikker på det. Det vil være "if then else" i een uendelighed hvis man skulle analysere det. 

For mit eget vedkommende kan jeg sige at jeg gik på pension eller del-pension for både 15, 10 og 5 år siden. Jeg savner det for meget efter en stund, selvom jeg både har været "faldet i grøften" ved at gifte mig og alt muligt skørt. Og mere end een gang! Jeg har sågar levet i monogami i et helt år ad gangen i et ikke-åbent forhold. Tosserierne i min fortid kender ingen grænser!
Nu har jeg efter mere end 20 år on/off langt om længe erkendt at jeg ikke kan undvære det ultimativt uforpligtende knald som det er eller kan være når der er penge mellem parterne.
Alt andet er (for mig) at nøjes med mindre.
Det uforpligtende, og intenst intime gælder (igen; for mig) både sexkøber og sexsælger. Uanset hvad vej pengene vender. 
Jeg er ganske enkelt holdt op med at bilde mig selv ind at der findes noget som helst der er bedre end en "All-you-can-eat Fuck Buffet" hvor jeg kan vælge og vrage som jeg vil, og få en klækkelig sum penge med når jeg forlader "restauranten". What's not to like?

Jeg vil glæde mig til at når jeg som 108-årig sidder og hviler mig på min rollator eller 3-hjulede el-scooter, og en eller anden travl og uopdragen ungersvend råber:
"MOVE! Fuck you old lady!"
så råber jeg stadig tilbage:
"Anytime, anywhere! You just bring the money, Honey"
:wub:

Olde-bolle-kolle er stadig et projekt jeg har i skuffen, hvis ingen gider betale for det længere :D

Jeg har også kig på den tomme byggegrund på hjørnet lige dér hvor motorvejen starter for enden af Folehaven. Hvis jeg køber dén og bygger et cykelskur til rollatoren og den 3-hjulede elscoter, med adgang til bad og te-køkken og en lille ældrebolig ved siden af så er der sikkert nogle guttermænd der vil gi' 300kr for et tandløst blowjob med undertryk indtil jeg bliver hentet af den sidste taxa til det nærmeste luksus-hospice. Stick around... hold øje med annoncen om et par årtier eller tre!

<3 Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Grydeskeen skrev, for 12 timer siden:

+15 gange over de sidste 20 år, og det er inde i landet jeg bosætter mig, et sted hvor en hvid mand stadig er et sjældent syn. Jeg gider ikke alle turist/sex stederne, det siger mig intet, men har været der, og det VAR sjovt engang, men er blevet for gammel til den slags nu, og prioritet dejlig vejr, god mad, søde mennesker, rolige omgivelser og bare at slappe af og være pensionist.

er det noget du selv går med tanker om ? @BlackStockings

Det ville være en drøm, men er ikke bare noget man lige gør når man er mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er desværre allerede gået på semi pension efter 5 år- fik konstateret gigt i hoften forrig år og har af samme grund måtte drosle lidt ned for de sjove aktiviteter, men satme ikke med min gode vilje!! 
Jeg kamp elsker det og vil lige som de andre nok altid bevæge mig i faget indtil den dag jeg vitterligt ikke kan mere!! Og nej- jeg har heller ikke misbrug af nogen arter! Er husmor og med mand og lever et helt normalt stille liv ;) Bare lige en side bemærkning til nogen af de andre kommentar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 5 timer siden:

Jeg er desværre allerede gået på semi pension efter 5 år- fik konstateret gigt i hoften forrig år og har af samme grund måtte drosle lidt ned for de sjove aktiviteter, men satme ikke med min gode vilje!! 
Jeg kamp elsker det og vil lige som de andre nok altid bevæge mig i faget indtil den dag jeg vitterligt ikke kan mere!! Og nej- jeg har heller ikke misbrug af nogen arter! Er husmor og med mand og lever et helt normalt stille liv ;) Bare lige en side bemærkning til nogen af de andre kommentar 

Du må få nogen til at konstruere en hofte-aflastnings-sexgynge eller noget. Hvor der er vilje er der vej. Der er nok ikke nogen perfekt løsning på problemet, men måske med hjælpemidler og alternativ tankegang, kan du tilpasse omgivelser og omstændigheder til dig og ikke omvendt? 
Det er så ærgerligt at nøjes med mindre hvis du stadig har arbejdsglæden. 

Hvis du mangler en produktudvikler med sexarbejder-erfaring så skriver du bare en privat besked. For sådan een kender jeg :ph34r:

<3 Eva

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...