Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Pensions alder for pigerne?

Recommended Posts

Nogle der har en formodning om hvornår de UDENLANDSKE piger vælger at pensionere sig selv/ hvornår bagmændende ikke kan bruge dem mere? 

Og til de få kvinder som faktisk er alene om tingene og som taler dansk, hvornår trækker i jer tilbage fra denne branche? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, for 23 minutter siden:

 

Og til de få kvinder som faktisk er alene om tingene og som taler dansk, hvornår trækker i jer tilbage fra denne branche? 

Det er vel meget individuelt?

Mon ikke mange gør det når de er kommet godt igang med et studie og får mere travlt og måske får de bygget et forhold op fra en flirt til kæreste hvor der er dybere følelser indvolveret? 

Det er vist meget normalt at pigerne træder ind i starten/midten af tyverne. Måske som et sabbatår og efterfølgende når de får studieplads eller elevplads for at tjene ekstra til husleje, indskud på bolig og andre udgifter tænker jeg.

Når det hele spiller og det kører med studie/ jobbet og kæresten, mon ikke de fleste trækker stikket..?

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 minutter siden:

Det er vel meget individuelt?

Mon ikke mange gør det når de er kommet godt igang med et studie og får mere travlt og måske får de bygget et forhold op fra en flirt til kæreste hvor der er dybere følelser indvolveret? 

Det er vist meget normalt at pigerne træder ind i starten/midten af tyverne. Måske som et sabbatår og efterfølgende når de får studieplads eller elevplads for at tjene ekstra til husleje, indskud på bolig og andre udgifter tænker jeg.

Når det hele spiller og det kører med studie/ jobbet og kæresten, mon ikke de fleste trækker stikket..?

 

 

 

 

Jo det lyder meget fornuftigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære cocky- - - - - - -2 :)

Det tror jeg er meget svært at finde ud af uanset hvilke piger:wub: du tænker på , - hvem - hvornår - hvordan  - hvorledes - - - 

Mange hilsner

Nye tider

-----------------

Svarene bliver nok noget i retning af en sang skrevet af Amerikanske Bob Dylan i begyndelsen af 1960  -   "Blowing in the wind"  -  omkvædet : The answer my friend is blowing in the wind.

Her en coverversion med unge Kina Grannis

 https://www.youtube.com/watch?v=u2cBQkqFmY

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 2 minutter siden:

Kære cocky- - - - - - -2 :)

Det tror jeg er meget svært at finde ud af uanset hvilke piger:wub: du tænker på , og hvor - hvornår - hvordan  - hvorledes - - - 

Mange hilsner

Nye tider

-----------------

Svarene bliver nok noget i retning af en sang skrevet af Amerikanske Bob Dylan i begyndelsen af 1960  -   "Blowing in the wind"  -  omkvædet : The answer my friend is blowing in the wind

Jeg er vild med dit svar! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den kuriøse afdeling kan nævnes Gerontoprostituerede,  det er prostituerede der er 70+ år, dvs. Er aktive langt ud over pensionsalderen. Nogle mænd , faktisk ofte unge mænd tænder på meget gamle kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, for 2 timer siden:

Nogle der har en formodning om hvornår de UDENLANDSKE piger vælger at pensionere sig selv/ hvornår bagmændende ikke kan bruge dem mere? 

Og til de få kvinder som faktisk er alene om tingene og som taler dansk, hvornår trækker i jer tilbage fra denne branche? 

Am I allowed to comment in english? Preferably. 

Redigeret af Mia04

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 14 minutter siden:

I den kuriøse afdeling kan nævnes Gerontoprostituerede,  det er prostituerede der er 70+ år, dvs. Er aktive langt ud over pensionsalderen. Nogle mænd , faktisk ofte unge mænd tænder på meget gamle kvinder.

"Gerontoprostituerade" – det måste väl också förkortas GP! :lol: Skämt åsido så känner jag faktiskt till en prostituerad här i Sverige som snart fyller 70 år. Och vad gäller kunderna så berättade en GP på en tysk FKK med stolthet att hennes äldsta kund hade varit över 90 år gammal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Det er vel ligesom når burhøns, pensioneres, når de ikke lægger tilstrækkeligt med æg, men får de klippet deres negle, kommer ud i noget frisk luft, og får noget ordenligt at spise. Er der en del der øger produktiviteten igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 2 timer siden:

I den kuriøse afdeling kan nævnes Gerontoprostituerede,  det er prostituerede der er 70+ år, dvs. Er aktive langt ud over pensionsalderen. Nogle mænd , faktisk ofte unge mænd tænder på meget gamle kvinder.

Jeg er ikke selv en årsunge, men jeg havde i en periode stor fornøjelse af at besøge en buttet Q på 69 år. Jeg "mødte" hende på sugardaters.dk. Hun fortalte mig, at hun efter mandens død manglede både penge og sex, og heldigvis kunne jeg hjælpe hende med begge dele ;).

Redigeret af Casten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke det har noget med alder, at gøre -nogen helt unge kvinder -virker totalt udbrændte -og har ulyst/smerter ved det mindste put -andre modne damer kan blive ved og nyder det i fulde drag, når de får pik f.eks. helt i bund........ Nogen burde gå på pension/slet ikke arbejde med mænd/drenge... -da de slet ikke har det mindste lyst -men virker som om de ikke har noget valg... sørgeligt nok...

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, for 3 timer siden:

Nogle der har en formodning om hvornår de UDENLANDSKE piger vælger at pensionere sig selv/ hvornår bagmændende ikke kan bruge dem mere? 

Og til de få kvinder som faktisk er alene om tingene og som taler dansk, hvornår trækker i jer tilbage fra denne branche? 

Lidt overraskende spørgsmål fra dig, som er så velinformeret om pigernes arbejdsforhold ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 wrote, 2 hours ago:

As you wish :)

Thanks you. 
I asked your permission because it seemed that your question was not including the foreigners among independent ones. Or I misunderstood? If I did, mea culpa. 

Nevertheless, in my opinion, the retirement age is depending on a multitude of factors, internal and external. Education, family background, studies, professional experience (if existing / not related to sex industry), financial expectations, self developing, goals, marital status if is an option, fears, entourage. Also it has a major importance how early or late the women starts activating in this industry, if she knows exactly the main purpose of choosing this option.

There was a joke on the internet regarding the answers of philosophers and other influential personalities when they have been asked something.

From a funny perspective, their answers about this topic (age retirement) would have been: 

Hypocrates  - As long as we are healthy.

Vivaldi - Depends on the season.

Newton - Right on time!

Oedipus - Your question is complex.

Socrates - I do not know. 

:):)

 

Redigeret af Mia04
grammar mistakes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mia04 skrev, for 19 minutter siden:

Thanks you. 
I asked your permission because it seemed that your question was not including the foreigners among independent ones. Or I misunderstood? If I did, mea culpa. 

Nevertheless, in my opinion, the retirement age is depending on a multitude of factors, internal and external. Education, family background, studies, professional experience (if existing / not related to sex industry), financial expectations, self developing, goals, marital status if is an option, fears, entourage. Also it has a major importance how early or late the women starts activating in this industry, if she knows exactly the main purpose of choosing this option.

There was a joke on the internet regarding the answers of philosophers and other influential personalities when they have been asked something.

From a funny perspective, their answers about this topic (age retirement) would have been: 

Hypocrates  - As long as we are healthy.

Vivaldi - Depends on the season.

Newton - Right on time!

Oedipus - Your question is complex.

Socrates - I do not know. 

:):)

 

Satre - To be is to be

Platon - life is to be

Frank Sinatra - doobee doobee doo...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 28 minutter siden:

Satre - To be is to be

Platon - life is to be

Frank Sinatra - doobee doobee doo...

Descartes havde sagt til Platon at tænke er at være:P.. Og Shakespeare var noget mere usikker i sin påstand om at være:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på jeg for evigt vil være at finde et eller andet sted i branchen.. Som jeg før har sagt så det her min hylde i det her fantastiske og alsidige skab vi alle befinder os i:P.. 

Så om en 20-30 år kan jeg vel tage en kop kaffe med mine tidligere stamgæster på enten mit eget sted eller som tele:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg er sikker på jeg for evigt vil være at finde et eller andet sted i branchen.. Som jeg før har sagt så det her min hylde i det her fantastiske og alsidige skab vi alle befinder os i:P.. 

Så om en 20-30 år kan jeg vel tage en kop kaffe med mine tidligere stamgæster på enten mit eget sted eller som tele:lol:.. 

Denne branche er hård .... Tro mig jeg har været i den i 29 år ...Tror du ændre mening 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 34 minutter siden:

Denne branche er hård .... Tro mig jeg har været i den i 29 år ...Tror du ændre mening 
 

Hvis du har været i den i 29 år og stadig figurerer så tænker jeg også at jeg kan klarer den.. Jeg synes ikke engang branchen er hård:ph34r:.. Heller ikke her snart 7 år efter jeg startede.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe jeg selv er med i legen og holder fast i mine grænser og har lysten bliver jeg ved. Jeg gik ikke ind i branchen ned en idé om at det var for en kort periode. Men så længe jeg havde lyst ville jeg blive ved.

Idag i en alder af 48 har jeg meget mere at lave end da jeg startede for 13 -14 år siden. 

Det sidste år har jeg skruet ned og arbejder ikke i samme udstrækning som før, det har jeg haft brug for og godt af.

Og jo det er fysisk og psykisk hårdt. Det kræver at man mærker efter i sig selv .

Nogle piger/kvinder har en evne til at arbejde rigtig meget og lukke af for dem selv og ikke mærke efter. De er nok i stor risiko for at ende i et misbrug af en eller anden art.

Det vigtigste er at lysten følger med.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...