Hop til indhold
Guest Nemtøs

Grænselandet - diskretion

Recommended Posts

General debat/holdninger er for mig  er at man udveksler synspunkter om en specifikt emne.

Der vil altid komme forskellige synspunkter fra dem der debatterer, sådan er en debat.

Man kan så se hvad andre har af synspunkter,  så må man da vælge det udsagn/holdninger der passer til sit eget.

Ingen siger at man skal være enig, men man bliver aldrig dummere ved at lytte til standpunkter, man måske ikke er enig i.

Man får måske forståelse for andres synspunkter man ikke er enig i. 

Det er debat/holdninger efter min mening.

Vi er alle forskellige, det er bare så dejligt at vi er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Ja og ja.. Jeg dømmer sku ikke folk:biggrin:.. Og har 7, 9, 13 endnu ikke oplevet noget ubehageligt i mine snart 7 år.. 

Har tilgengæld mødt en masse festglade og positive mennesker og fået en hulens masse gode grin:P.. 

Og igen så kan det virkelig ikke pisse mig af eller få mig til at føle at mine grænser er overtrådt.. Generelt så skriver jeg ikke ting jeg ikke kan står ved.. Heller ikke til gæsterne så jeg ville ikke flove mig over noget der.. Eller føle jeg var blevet "outed".. Der synes jeg beskeder omkring usikker sex osv KLART overtræder flere grænser hos mig.. Nu hvor du selv bringer andre grænser ind i debatten;).. Men ja.. Vi er gudske tak og lov alle forskellige.. 

Jeg vægter  diskretion  højere  end  dig,  og  som  du  skriver  skal  der  være  plads  til  forskellighed.  

Nu  søger  jeg  oplevelser  af  seksuel  karakter  og  ikke  mennesker  som  jeg  skal/kan  feste  med. 

At  når  oplysninger som  jeg  oplever  som  rimelig intime  bliver  delt  med  en  anden,  så  synes  jeg  ikke  diskretionen  er  på  plads.  Det  handler  ikke  om  at  jeg  skammer  mig  eller  ikke  vil  stå  ved  mine  lyster.  For  mig  handler  det  om  at  jeg  ønsker  at  det  forbliver  mellem  2 personer. 

Jeg  kan  derimod  ikke  blive  provokeret  af  en  der  spørger  om  usikker  sex,  det  er  ganske  nemt  at  svare  på.

 Jeg  er  pænt  meget  afklaret  med  både  mine  lyster,  grænser og  mine  ønsker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  ønsker at  høre  andres  holdninger  til  hvor  diskretionsgrænsen går  hos  dem. 

Om  det  er  ufint  at  oprette  en  tråd  med  det  emne  er  din  holdning, som  du  har  din  fulde  ret  til  at  have.

Så  er det  jo  bare  at  hoppe  videre,  når  det  ikke  er  din  kop  te  at  drøfte  hvor  grænserne  går 

Ok hvis jeg ikke er enig med dig må jeg ikke deltage i din tråd! 

Jeg skriver du er gået over min grænse af diskretion og vel også dine hr og fru gæst!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
jp skrev, for 7 minutter siden:

Ok hvis jeg ikke er enig med dig må jeg ikke deltage i din tråd! 

Jeg skriver du er gået over min grænse af diskretion og vel også dine hr og fru gæst!

Så  jeg  har  overtrådt  din  grænse  ift  diskretion,  ved  at  oprette  en  tråd  om  emnet  hvor jeg  efterlyser andres  grænser  ift  diskretion.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt problemet, sorry. 
Jeg syntes ikke han går over nogen grænse når det er hans hustru han har talt med omkring bestilte møde. De lever i et åbent forhold og den mest fortrolige person bør da netop være ens kæreste/kone. Hvis han derimod havde talt med alle mulige andre kunne jeg forstå din harme. 
Og ja, det er jo et “servicefag” du bevæger dig i, men jeg mener da at der skal være yderst diskretion inden for dette “fag”, meeen vi taler om hans kone!!

Rigtig god dag til dig Nemtøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Dam skrev, for 5 minutter siden:

Jeg forstår ikke helt problemet, sorry. 
Jeg syntes ikke han går over nogen grænse når det er hans hustru han har talt med omkring bestilte møde. De lever i et åbent forhold og den mest fortrolige person bør da netop være ens kæreste/kone. Hvis han derimod havde talt med alle mulige andre kunne jeg forstå din harme. 
Og ja, det er jo et “servicefag” du bevæger dig i, men jeg mener da at der skal være yderst diskretion inden for dette “fag”, meeen vi taler om hans kone!!

Rigtig god dag til dig Nemtøs. 

Jeg  kan  sagtens  følge  dig,  og  fedt  de  har  et  åbent  forhold.  Min  udfordring  går  på,  at  hun  opdager  hans  aftale,  dvs  at  hun  må  have  læst  vores  korrespondance.   Jeg  vil  godt  gerne  vide  hvor  mange  mine  mails/pb  bliver  delt  med.  Går  ud  fra  de  bliver  mellem  de  2 personer  der  skriver  sammen,  medmindre  der  aftales  andet. 

Hun  kan  jo  set  mit  navn  og  havde havde de  ikke  haft  et  åbent  forhold,  kunne  hun  have  røget  direkte  i flæsket  på  mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  kan  sagtens  følge  dig,  og  fedt  de  har  et  åbent  forhold.  Min  udfordring  går  på,  at  hun  opdager  hans  aftale,  dvs  at  hun  må  have  læst  vores  korrespondance.   Jeg  vil  godt  gerne  vide  hvor  mange  mine  mails/pb  bliver  delt  med.  Går  ud  fra  de  bliver  mellem  de  2 personer  der  skriver  sammen,  medmindre  der  aftales  andet. 

Hun  kan  jo  set  mit  navn  og  havde havde de  ikke  haft  et  åbent  forhold,  kunne  hun  have  røget  direkte  i flæsket  på  mig.  

Risikoen for at en eller andens kone ryger i flæsket på en GP’er er der jo. 
Men det er ikke det der er præmissen her. Det er hans kone der gerne vil være med og du har sagt nej tak, og det syntes jeg er helt ok. Syntes ikke nogen grænser er overtrådt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Dam skrev, for 1 minut siden:

Risikoen for at en eller andens kone ryger i flæsket på en GP’er er der jo. 
Men det er ikke det der er præmissen her. Det er hans kone der gerne vil være med og du har sagt nej tak, og det syntes jeg er helt ok. Syntes ikke nogen grænser er overtrådt. 

Mine  grænser  bliver  overtrådt  når  jeg  skriver  privat  med  en,  og  at  denne  private  samtale  ikke  værnes  om,  og  bliver  delt  med  en  anden  som  kan  læse  hvad  jeg  har  skrevet. Det  er  for  mig  ikke  diskretion. 

Men  vi  har  alle  vores  forskellige  grænser. Jeg  blev  selv  overrasket  over  at  jeg  fandt  det  ubehageligt  at  hun  havde  læst  alle  mine  svar.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Mine  grænser  bliver  overtrådt  når  jeg  skriver  privat  med  en,  og  at  denne  private  samtale  ikke  værnes  om,  og  bliver  delt  med  en  anden  som  kan  læse  hvad  jeg  har  skrevet. Det  er  for  mig  ikke  diskretion. 

Men  vi  har  alle  vores  forskellige  grænser. Jeg  blev  selv  overrasket  over  at  jeg  fandt  det  ubehageligt  at  hun  havde  læst  alle  mine  svar.  

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i. 
Jeg reflekterede på indlægget fordi jeg for år tilbage selv levede i et åbent forhold. 
Da vi blev enige om et åbent forhold blev der lavet en helt klar aftale: ingen hemmeligheder over for hinanden. 
Og nej forholdet mellem hende og jeg holdt ikke, men det var en spændende periode. Tror sgu ikke lige jeg vil foreslå det i mit nye forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Jeg kan sagtens følge dig Nemtøs.

Næste gang du skriver private ting med en " fremmede " så ha i mente at vi i bund og grund kun kan stole 100 procent på os selv.

Du er jo en pige/kvinde som gir meget af dig selv når du går ind i noget, så forstår godt at det ikke er skide behageligt hvis hun har læst intime detaljerede detaljer som du har skrevet, kommer jo ikke hende ved !

Videre og ud med ham og pas bedre på dig selv næste gang, har selv brændt nallerene adskillige gange, er lige blevet taget i røven af en sugarbabe som spillede falsk forelsket og glad for mig og var sku naiv nok til at tro på det, det var en helt anden historie, skal selv være bedre til ikke at stole på andre DESVÆRRE ;-(

Kram fra mig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody

Jeg kan enlig godt forstå at du ikke har det godt med at konen har læst med.

Nu ved jeg selvfølig ikke hvor detaljeret i har skrevet om hvad der skal ske.

Men hvis jeg skrev med en kunde jeg ikke kendte om noget vi skulle lave til et møde og han fortalte at andre havde læst det. Så ville jeg også blive irriteret.

Det er ko netop noget privat og diskret i snakker om. Som kun involerer jer 2.

Og det er et svigt på tilliden at han så siger at andre har læst det.

Hvis han derimod havde sprugt om han kone måtte læse det, fordi han gerne vil have hende med i det. Var det lidt noget andet. Da han i det mindste spørger om lov. Og mit svar ville også være et simpel nej da jeg ikke tænder på kvinder:)

Jeg syns kvinder er smukke, men jeg kan bare ikke tænde på dem.

Hvad jeg generelt finder grænseoverskridende i forhold til diskretion er

1) hvis folk prøver at finde mig på facebook og skriver der.

2) hvis en kunde ser mig i byen og tropper op og begynder at snakke med mig.

3)hvis en kunde giver mit nr ud til vennerne eller evt nogle billeder. Den person vile blive blokeret fra starten. Eller fortæller præcis hvor vi var sammen henne.

4) ved ikke om det her er unormal for en gp. Men den sidste er at være sammen med gifte mænd, eller familiemedlemmer til eks kærester. Det føles grænseoverskridende fordi jeg er bange for at der er større sandsynlighed for at konen, eller eksen vil finde ud af det og det gider jeg ikke.

 

 

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
BlackStockings skrev, for 52 minutter siden:

Jeg kan sagtens følge dig Nemtøs.

Næste gang du skriver private ting med en " fremmede " så ha i mente at vi i bund og grund kun kan stole 100 procent på os selv.

Du er jo en pige/kvinde som gir meget af dig selv når du går ind i noget, så forstår godt at det ikke er skide behageligt hvis hun har læst intime detaljerede detaljer som du har skrevet, kommer jo ikke hende ved !

Videre og ud med ham og pas bedre på dig selv næste gang, har selv brændt nallerene adskillige gange, er lige blevet taget i røven af en sugarbabe som spillede falsk forelsket og glad for mig og var sku naiv nok til at tro på det, det var en helt anden historie, skal selv være bedre til ikke at stole på andre DESVÆRRE ;-(

Kram fra mig .

Tak  - Jeg  vil  gerne  kunne  stole  og  tro på  andre  mennesker. Har  den  tilgang  til  andre  at  de  er  til  at  stole  på  og  ikke  ønsker  mig  noget  ondt. 

Ligesom  dig,  har  jeg  gang  på  gang  fået  lussinger.  Jeg  bryder  mig  ikke  om  at  jeg  særligt  i denne  her  verden  skal  have  mistillid  til  andre,  og  at  jeg  har  fået  den  "skade " at  jeg  har  svært  ved  at  tro  på  at  nye  mænd  vil  mig  noget  godt  og  er  seriøse. 

Men  ja  du  har  ret,  vi  skal  sørge  for  at  passe  på  os  selv,  ingen  andre  gør  det.  Følelsesspil  er  sku  ækelt  og  unfair  for  den  det  går  udover 

Corona frit kram  retur 

Op  på  hesten  igen  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min mening er meget ukompliceret. Man holder sin kæft - også når man bare længes efter at fortælle - om følsomme ting som man ikke har aftalet det er ok at dele. Desværre klarer de fleste ikke at holde sin kæft i denne snakkesalige digitale tid, og derfor er det altid en risiko at dele følsomme ting. 


Hvis jeg var ham, havde jeg spurgt dig først. Meget simpelt. Men i den her verden er vel respekt en mangelvare?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 29.3.2021 at 23:22:

Hvor  går  jeres  grænse   for  hvad  der  er  ok  at  dele  med  andre uden  den  andens  accept? 

Jeg har sådant set ingen grænse.  Jeg fortæller ikke gud og hver mand alt i mit liv, men modsat har jeg sådant set ej heller noget unikt behov for, at holde alt hemmelig.  Hvis jeg i udganspunktet føler at folk kan håndere viden om mig,  det som mange nok betragter som noget der er sagt i fortrolighed,  så  behøver de sådant set ikke at sprøge mig, om denne viden må indgå i relevante samtaler med andre om noget beslægtet.  De kan sikkert godt selv vurdere om der er relevant eller om det er ok.  Jeg kan alligevel ikke styre det

Hvis der er noget som jeg aldrig vil have smasket i hovedet igen, så holder jeg det for mig selv.  Hvorfor så det ?  Prøv eksempelvis at lave et kryds, som symbolicere dig selv.  Tegn derefter en cikel rund om krydset.  Denne cikel skal symboliseres der mennesker der betyder mest for en.  Tegne derefter yderligere en cikel rundt om krydset og rundt om den første cirkel.  Det symbolisere folk der betyder noget for en, men mindre end det første cikelt (lidt ligesom planeternes kredsløb)   Man kan så foresætte indtil man ligesom har fået alle en relationer og mennesker man kender placeret i cirkelsystemet.   

Man kan eksempelvis også forsøge at gøre det for andre.   Hvad kan det så bruges til ? tegninger og illustrationer har det med simplificere nogle problemstillinger men samtidigt også rette fokus at noget mere synligt, der kan skabe klarhed.   Helt konkret har man delt noget eller hørt noget  folk der i cirkelsystemet er langt fra ens centrum, så er der meget stor sandsynlighed for at dette deles med folk der er tættere på ens centrum. Det samme gør sig gældende for modparten,

Et eller andet sted ville det nok også være lidt naivt at tro,  at meget nære relationer ikke "trumfer" periferiske relationer.  Lidt humorisk sagt, uden at der ligger nogen fordømmelse i disse "naturmekanisker," så har jeg aldrig haft en kæreste, der ikke har fortalt største parten af de fortroligheder hun er kommet i besiddelse af når der har været slyngveninde-kom-sammen med ostbord og rødvin  Det samme gælder  også mine bedste mandlige venner.    Det går selvfølelig højest sandsynligt også den anden vej,.  Jeg har ofte i sjov sagt til mine kærester. "hm jeg tror faktisk ikke jeg har lyst til at høre hvad du så har sagt til veninderne om mig, for man får nok ikke den slags informationer uden at skulle levere noget den anden vej".  Selvfølgelig får man prompte svaret "Amen skat jeg har da selvfølgelig ikke sagt noget skidt eller noget som de ville have det skidt med"   Ja i teorien skal det såmænd nok være menneskes intention, men i praksis NEJ.   Iøvrigt er ciklerne jo ikke stadionære, Folk kan hurtig skifte "bane",  komme tættere på eller længere væk.   

For mange mennesker har fortrolighed jo også en slags "udløbsdato".  Det er jo lang tid siden nu, eller vi er ikkke venner, kærester mere osv osv.   Eller den klasiske "jamen nu ved alle det jo, fordi Peter, Lisse osv har røbet det .  "Ja, men du bryder jo alligevel  fortroligheden"  Den bliver jo ikke ophævet af, at andre bryder fortroligheden, Vel ? ;)

Jamen er det egentligt så forfærdeligt at folk ikke kan holde kæft eller sladre om dit og dat ?  Faktum er nok bare, at hvis der ikke blev sladret og delt alverdens fortroligheder, så kunne mennesket ikke finde ud  hvor de stod i forhold til andre mennesker.  

Konklusion:  Når jeg fortæller noget meget personligt til en GB, så antager jeg, at vis det er interessant nok,  så deles det med andre i miljøet (dem som indgår i de cirkler som er langt tættere på centrum en mig)  Det har jeg intet problem med,  da jeg blot antager at således er det bare.  Man kan så sige "du har et lavt syn på andre".  "Man kunne så svare, tja fordelen er nok, at man sjældet bliver ked af det, skuffet osv, så hvem er det egentligt der burde justere lidt på deres menneskesyn ?  Dem derr ofte oplever skuffelser indenfor området diskretion og fortrolighed eller dem der bare trækker på skylderen og siger, tja og hvad så, det er ikke verdens undergang  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Nemtøs skrev, den ‎30‎-‎03‎-‎2021 at 06:54:

Vi  havde  lavet  en  aftale,  der  var  intet  nævnt  om  at  de  ville  komme  som  par. Så  kunne  jeg  have  takket  nej  der,  da  jeg  ikke  tilbyder  mig  selv til  par,  medmindre  jeg  ved  hvordan  kvinden  ser  ud  og  har  været  i dialog  med  hende. 

Jeg  modtager  en  besked om  at  konen  har  opdaget  vores  aftale  og  hun  ønsker  at  deltage. 

 

Nu er jeg lidt forvirret, er konen bekendt med aftalen, eller har hun opdaget aftalen.

Det er ikke helt det samme.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Den flittige skrev, for 8 timer siden:

Nu er jeg lidt forvirret, er konen bekendt med aftalen, eller har hun opdaget aftalen.

Det er ikke helt det samme.

 

Jeg  er  ked  af  at  der  skal  hakkes  så  meget  rundt  i  det  eksempel  som  jeg  har  nævnt.  Det  var  ikke  intentionen  med  mit  indlæg,  men  derimod  at  skitsere  nogen  gråzoner  

Hun  har  opdaget  aftalen,  og  ønsker  at  deltage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 29.3.2021 at 23:22:

hvor  grænsen  går  til, når  det  gælder  diskretion.

Jeg forstod først dit spørgsmål efter jeg havde læst det andre skriver. Derfra tolker jeg, at du føler, at din tillids grænser er overskredet, fordi en mands kone får kendskab til en dialog, du har haft med ham om et setup med dig som GP?

Jeg kan slet ikke følge det rationelt set. Særligt ikke, når du synes det er fint at en anden mand deler ud af sin relation til dig som gp over for andre mænd.

Hvis du i dialogen med førstnævnte mand har gjort det klart, at han ikke må fortælle om jeres aftale, så er det en anden sag. det samme selvfølgelig hvis det er som privat og ikke som gp - så er det helt uhørt. Men så hører det ikke til i denne gruppe.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Advarsel skrev, for 12 minutter siden:

Jeg forstod først dit spørgsmål efter jeg havde læst det andre skriver. Derfra tolker jeg, at du føler, at din tillids grænser er overskredet, fordi en mands kone får kendskab til en dialog, du har haft med ham om et setup med dig som GP?

Jeg kan slet ikke følge det rationelt set. Særligt ikke, når du synes det er fint at en anden mand deler ud af sin relation til dig som gp over for andre mænd.

Hvis du i dialogen med førstnævnte mand har gjort det klart, at han ikke må fortælle om jeres aftale, så er det en anden sag. det samme selvfølgelig hvis det er som privat og ikke som gp - så er det helt uhørt. Men så hører det ikke til i denne gruppe.

Ud  fra  flere svar  herinde,  kan  jeg  forstå at  både  gp'er  og  mænd  findes  det  helt  naturligt  at  dele  de  aftaler de  laver  og  det  ikke  skal  opfattes  som  en  intim  aftale  mellem 2 mennesker. 

Så  lærte  jeg  noget  nyt  igen  i  dag,  og  må  fremover  sikre  mig  at  de  aftaler  jeg  laver  forbliver  mellem  manden  og  mig.  Jeg  synes  ikke  det  kommer  andre  ved  hvad  jeg  aftaler  og  fortæller,  heller  ikke  når  jeg  laver  aftaler  for  penge.  

Der  er  en  væsentlig  forskel  på  at  jeg  er  indforstået  med  at  ham  jeg  nævnte  fortæller  om  oplevelser  med  mig   og  jeg  sender  et  billede,  da  jeg  er  informeret  og  indforstået.  Til  at  det  jeg  opfatter  som  en  privat samtale  læses  af  andre.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

at  dele  de  aftaler de  laver 

Hvis ikke andet er aftalt: Ja. Det er en serviceydelse, solgt på et marked. Man kan vælge som serviceudbyder at bede om diskretion om indholdet, men det er ikke standardforudsætningen. Standard er kun at holde privatidentiteten skjult.

Hvis det for dig er intimt, så fremstår du "uprofessionel" i bogstavelig forstand. Det er ikke ment som kritik - tværtimod kan det jo være charmerende. Men som udgangspunkt vil jeg selv som kunde forvente, at en gp ser på aftalen som noget professionelt (dvs. relativt "upersonligt").

Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Jeg  synes  ikke  det  kommer  andre  ved  hvad  jeg  aftaler  og  fortæller,  heller  ikke  når  jeg  laver  aftaler  for  penge.  

Men hvorfor er det så okay med Ålborgfyren, der taler med vennerne? Det du skriver, fremstår selvmodsigende og det undrer mig du ikke selv reflekterer over det? Er der detaljer om det, du ikke har fortalt - fx at Ålborgfyren på forhånd har aftalt det med dig?

 

Sådan som du selv har beskrevet det hidtil, så virker det som om det springende punkt for dig er, at det er en kvinde der har fået indblik i aftalen. Jeg kan godt se, hvordan det kan være en personlig grænse for dig, men det er jo svært at vide for andre, hvis du ikke siger det direkte eller indirekte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Advarsel skrev, 1 time siden:

Hvis ikke andet er aftalt: Ja. Det er en serviceydelse, solgt på et marked. Man kan vælge som serviceudbyder at bede om diskretion om indholdet, men det er ikke standardforudsætningen. Standard er kun at holde privatidentiteten skjult.

Hvis det for dig er intimt, så fremstår du "uprofessionel" i bogstavelig forstand. Det er ikke ment som kritik - tværtimod kan det jo være charmerende. Men som udgangspunkt vil jeg selv som kunde forvente, at en gp ser på aftalen som noget professionelt (dvs. relativt "upersonligt").

Men hvorfor er det så okay med Ålborgfyren, der taler med vennerne? Det du skriver, fremstår selvmodsigende og det undrer mig du ikke selv reflekterer over det? Er der detaljer om det, du ikke har fortalt - fx at Ålborgfyren på forhånd har aftalt det med dig?

 

Sådan som du selv har beskrevet det hidtil, så virker det som om det springende punkt for dig er, at det er en kvinde der har fået indblik i aftalen. Jeg kan godt se, hvordan det kan være en personlig grænse for dig, men det er jo svært at vide for andre, hvis du ikke siger det direkte eller indirekte.

Når  jeg  skriver  indforstået,  så  mener  jeg  at  deling  af  de  billeder  jeg  har  sendt  til  ham, har  han  spurgt om  han  måtte  vise  til  sine  venner.  Den  lir  jeg  og  han  har  deler  han  ikke.  Han  fortæller  om  sine  oplevelser med  mig.. det  svarer  til  at  der  bliver skrevet  en  anmeldelse  herinde. 

Kald  mig  bare  uprofessionel,  når jeg  ikke  finder  det  okay  at  mit  intime  skriveri  deles  med  andre  uden  min  godkendelse/accept.  Og  ja  min  præference er  klart  mænd og  kan  ikke  købes  til  at  skulle  dyrke  sex  med  en  kvinde  som jeg  ikke  har  et  kendskab  til.  Jeg  gør  intet  som jeg  ikke  har  lyst til,  og  det  er  jeg  i min  fulde  ret  til  i  et  bierhverv  som  selvstændig  erhvervsdrivende,  også  selvom  du  kalder  det  et  servicefag.  

Jeg  bryder  mig  ikke  om  dit  forsøg  på  at  komme  mig  ned  i  en  kasse,  fordi  hovedparten  af  gp'er  agere  på  en  bestemt  måde,  det  er  ikke  ens  betydende  med  at  jeg  er  forkert  på  den,  fordi  jeg  har  andre  rammer  og  et  andet  koncept.  Man  kan  ikke  hos  mig  vælge  mellem  forskellige  menuer  til  xx antal  kr.  Jeg  har  fået  henvendelser  fra  mænd  som  har  skrevet  at  de  gerne  vil  have  samme  tur  som  den  anmeldelse  fra  Ikea,  som  jeg  har  takket  nej  til,  da  jeg  ikke  sælger  pakker som  udgangspunkt   

Jeg  ser  mig   heller  ikke  selv  som  en  professionel  gp,  hvor  jeg  skal  drive  en  forretning og  have  den  del  i højfokus.

Jeg  vægter  derimod få individuelle aftaler,  som  er  baseret  på  fælles  lyster og  nydelse.  Afgørende  for  mig  er  diskretion og  respekt  som  er  gensidig.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er forvirret og undrer mig over præmissen i oplægget du har lavet. 
Ja det handler om diskretion. 
Hvis du i korrespondancen med vedkommende har oplyst dit rigtige navn, adresse osv, kan jeg forstå det. Hvis ikke, forstår jeg det ikke. Du har skrevet med en mand og aftalt i detaljer om et setup for et frækt møde for penge, som jeg forstår det. 
Han lever i et åbent forhold, hun læser så mail eller hvad i nu har skrevet på, hun bliver interesseret i at være med. Så er det vel bare at takke nej og så er den vel ikke længere. 
Forstår så ikke at han må tale med og vise billeder til en mandlig ven!

Og hvad I har aftalt af setup, tja han må gerne anmelde oplevelsen og ligge den ud herinde med detaljer, det er i min optik da heller ikke diskretion, vel ikke mere end hvad der bliver aftalt på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 29.3.2021 at 23:22:

Jeg  er  spændt  på  at  høre  jeres  meninger  i forhold  til  hvor  grænsen  går  til, når  det  gælder  diskretion. 

Jeg  sidder tilbage med  en  underlig  fornemmelse,  har  været  i dialog  med  en  mand. Fik  aftalt  et  set-up  og  et  møde  frem  i tiden  blev  fast lagt.  Har modtaget  en  besked  fra  ham  om  at  hans  ægtefælle ( de  har  et  åbent  forhold), er  bekendt  med  aftalen  og hun  ønsker  at  deltage. 

Jeg  vægter  diskretion  højt  begge  veje,  og  ønsker  ikke  at  andre  inddrages  i  evt  aftaler/samtaler  uden  at  jeg  ligesom er  informeret  og  har  accepteret  det. 

Det  der  skrives  mellem  2 mennesker  ønsker  jeg  forbliver  mellem  de  2, medmindre  andet  er  aftalt. 

Og  ja  I mænd  er  jo  I jeres  gode  ret  til  at  skrive  anmeldelser  af  jeres  oplevelser. 

Hvor  går  jeres  grænse   for  hvad  der  er  ok  at  dele  med  andre uden  den  andens  accept? 

Kære Nemtøs

Diskretion er en æressag.

I disse kredse, er det fundamentalt for tilliden, at begge parter udviser et decorum, herunder forstået at diskretion hverken kan eller bør gradbøjes. 

/DenSidsteKavaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Jeg  bryder  mig  ikke  om  dit  forsøg  på  at  komme  mig  ned  i  en  kasse, 

Jeg putter dig ikke i en kasse og meget af det du svarer mig er irrelevant, for du forudsætter jeg mener noget jeg ikke har skrevet (fx hvad du ikke er i din ret til). Jeg forklarer dig bare, hvordan du fremstår set uskyldigt udefra. Jeg pointerer altså at du som GP  befinder dig i en kasse, indtil du selv bryder ud af den, ved at sige noget, der bryder med kassens rammer. Det ved jeg af gode grunde ikke om du har gjort i den chat, som dit opslag refererer til.

Den mand, der frivilligt eller ufrivilligt har delt sin "chat" med dig med sin kone har muligvis betragtet jeres chat som en forhandling om serviceydelser, som du i kraft af din status som GP, der annoncerer for dine serviceydelser, forholder dig professionelt til i betydningen "upersonligt". Jeg er helt med på, at seksuelle serviceydelser også for udbyder har personlige aspekter i mange tilfælde, men det er ikke normen, at forhandlingerne skal holdes fortrolige. Du henviser selv til anmeldelser, som du finder okay, men deri ses også ofte, at forhandlingerne forud selve ydelsen refereres.

Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Jeg  ser  mig   heller  ikke  selv  som  en  professionel  gp,  hvor  jeg  skal  drive  en  forretning og  have  den  del  i højfokus.

Fuld respekt for det. Måske var manden ikke klar over det? Som du netop selv skriver, får du henvendelser fra andre, som vil købe "en pakke" og det er en misforståelse for dig. Men fra disse forbrugeres synspunkt, så agerer de "normalt" på markedet for købesex. Der er nogle grundlæggende spilleregler, som de følger. Du ønsker ikke at spille efter de regler, så min pointe er blot, at det nok er nødvendigt at du gør det meget tydeligt over for hver enkelt ny forbruger, der henvender sig. Jeg prøver altså blot at se det fra den gennemsnitlige købesex-forbrugers synspunkt for at forstå, hvorfra misforståelsen imellem jer kommer fra. Ingen kritik af dig i det, men sådan set heller ikke af kunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Advarsel skrev, for 4 minutter siden:

Jeg putter dig ikke i en kasse og meget af det du svarer mig er irrelevant, for du forudsætter jeg mener noget jeg ikke har skrevet (fx hvad du ikke er i din ret til). Jeg forklarer dig bare, hvordan du fremstår set uskyldigt udefra. Jeg pointerer altså at du som GP  befinder dig i en kasse, indtil du selv bryder ud af den, ved at sige noget, der bryder med kassens rammer. Det ved jeg af gode grunde ikke om du har gjort i den chat, som dit opslag refererer til.

Den mand, der frivilligt eller ufrivilligt har delt sin "chat" med dig med sin kone har muligvis betragtet jeres chat som en forhandling om serviceydelser, som du i kraft af din status som GP, der annoncerer for dine serviceydelser, forholder dig professionelt til i betydningen "upersonligt". Jeg er helt med på, at seksuelle serviceydelser også for udbyder har personlige aspekter i mange tilfælde, men det er ikke normen, at forhandlingerne skal holdes fortrolige. Du henviser selv til anmeldelser, som du finder okay, men deri ses også ofte, at forhandlingerne forud selve ydelsen refereres.

Fuld respekt for det. Måske var manden ikke klar over det? Som du netop selv skriver, får du henvendelser fra andre, som vil købe "en pakke" og det er en misforståelse for dig. Men fra disse forbrugeres synspunkt, så agerer de "normalt" på markedet for købesex. Der er nogle grundlæggende spilleregler, som de følger. Du ønsker ikke at spille efter de regler, så min pointe er blot, at det nok er nødvendigt at du gør det meget tydeligt over for hver enkelt ny forbruger, der henvender sig. Jeg prøver altså blot at se det fra den gennemsnitlige købesex-forbrugers synspunkt for at forstå, hvorfra misforståelsen imellem jer kommer fra. Ingen kritik af dig i det, men sådan set heller ikke af kunden.

Fair  og  forståelse  for  dit  synspunkt. 

Jeg  annoncere  ikke,  og laver  derfor  ikke  reklame  med  mine  serviceydelser.  De  få  mænd  som  alligevel finder vej  til  mig  og  spørger  efter  de  berygtede  menu  planer,  henviser  jeg  videre  til  de  gp'er  som  tilbyder  det. 

Summa  summarum,  den  omtalte  mand  var  klar  over  at  vi  lavede  en  meget  personlig aftale,  som  ikke  bare  var  "30 min. sex  i forskellige  stillinger  til  xx antal  kr. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...