Hop til indhold
Guest Nemtøs

Grænselandet - diskretion

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  er  spændt  på  at  høre  jeres  meninger  i forhold  til  hvor  grænsen  går  til, når  det  gælder  diskretion. 

Jeg  sidder tilbage med  en  underlig  fornemmelse,  har  været  i dialog  med  en  mand. Fik  aftalt  et  set-up  og  et  møde  frem  i tiden  blev  fast lagt.  Har modtaget  en  besked  fra  ham  om  at  hans  ægtefælle ( de  har  et  åbent  forhold), er  bekendt  med  aftalen  og hun  ønsker  at  deltage. 

Jeg  vægter  diskretion  højt  begge  veje,  og  ønsker  ikke  at  andre  inddrages  i  evt  aftaler/samtaler  uden  at  jeg  ligesom er  informeret  og  har  accepteret  det. 

Det  der  skrives  mellem  2 mennesker  ønsker  jeg  forbliver  mellem  de  2, medmindre  andet  er  aftalt. 

Og  ja  I mænd  er  jo  I jeres  gode  ret  til  at  skrive  anmeldelser  af  jeres  oplevelser. 

Hvor  går  jeres  grænse   for  hvad  der  er  ok  at  dele  med  andre uden  den  andens  accept? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 20 minutter siden:

Jeg  er  spændt  på  at  høre  jeres  meninger  i forhold  til  hvor  grænsen  går  til, når  det  gælder  diskretion. 

Jeg  sidder tilbage med  en  underlig  fornemmelse,  har  været  i dialog  med  en  mand. Fik  aftalt  et  set-up  og  et  møde  frem  i tiden  blev  fast lagt.  Har modtaget  en  besked  fra  ham  om  at  hans  ægtefælle ( de  har  et  åbent  forhold), er  bekendt  med  aftalen  og hun  ønsker  at  deltage. 

Jeg  vægter  diskretion  højt  begge  veje,  og  ønsker  ikke  at  andre  inddrages  i  evt  aftaler/samtaler  uden  at  jeg  ligesom er  informeret  og  har  accepteret  det. 

Det  der  skrives  mellem  2 mennesker  ønsker  jeg  forbliver  mellem  de  2, medmindre  andet  er  aftalt. 

Og  ja  I mænd  er  jo  I jeres  gode  ret  til  at  skrive  anmeldelser  af  jeres  oplevelser. 

Hvor  går  jeres  grænse   for  hvad  der  er  ok  at  dele  med  andre uden  den  andens  accept? 

Ja nu er jeg jo nok gammeldags, men en aftale er en aftale.

Så hvis der skal ændres i en aftale, skal alle da være informeret samt være indforstået med det.

Nu ved jeg ikke hvornår du blev informeret af denne herre. Men er forespørgsel til dig havde nok været på sin plads, inden han vil ændre noget.

Du har jo lavet aftalen ud fra de forudsætninger han først har opgivet.

Men du har da lov til at sige nej, det er helt op til dig.

Håber du kan bruge det her til et eller andet, det er min mening om dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 16 minutter siden:

Jeg  er  spændt  på  at  høre  jeres  meninger  i forhold  til  hvor  grænsen  går  til, når  det  gælder  diskretion. 

Jeg  sidder tilbage med  en  underlig  fornemmelse,  har  været  i dialog  med  en  mand. Fik  aftalt  et  set-up  og  et  møde  frem  i tiden  blev  fast lagt.  Har modtaget  en  besked  fra  ham  om  at  hans  ægtefælle ( de  har  et  åbent  forhold), er  bekendt  med  aftalen  og hun  ønsker  at  deltage. 

Jeg  vægter  diskretion  højt  begge  veje,  og  ønsker  ikke  at  andre  inddrages  i  evt  aftaler/samtaler  uden  at  jeg  ligesom er  informeret  og  har  accepteret  det. 

Det  der  skrives  mellem  2 mennesker  ønsker  jeg  forbliver  mellem  de  2, medmindre  andet  er  aftalt. 

Og  ja  I mænd  er  jo  I jeres  gode  ret  til  at  skrive  anmeldelser  af  jeres  oplevelser. 

Hvor  går  jeres  grænse   for  hvad  der  er  ok  at  dele  med  andre uden  den  andens  accept? 

Hvis du føler, at det er grænseoverskridende, så er det dét. Længere er den ikke. Det er nok fordi, vedkommende ser dig som en GP mere end det du netop søger. Jeg har den samme respekt for kvinder, uanset erhverv, så det må ikke misforståes. Men visse mænd har bare ikke den samme respekt for kvinder. Så det handler langt mere om respekt end om accept. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm - jeg ville droppe ud hvis jeg var dig.

Man laver en aftale under visse forudsætninger, og ændrer de sig til noget der ligger ud over aftalen, som man "ikke føler er rigtigt", ville jeg droppe det....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Randers_Borger skrev, Lige nu:

Hmm - jeg ville droppe ud hvis jeg var dig.

Man laver en aftale under visse forudsætninger, og ændrer de sig til noget der ligger ud over aftalen, som man "ikke føler er rigtigt", ville jeg droppe det....

 

Selvfølgelig  har jeg  takket  nej  tak,  det var  ikke  en svær  beslutning. Dels  at  når  det  handler  om  kvinder  vil jeg  selv  vælge,  men  mere  det  at  den  diskretion  som  jeg  troede  der  var  i vores  skriv  blev  mellem  os,  og  ikke  blev  delt  med  andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Selvfølgelig  har jeg  takket  nej  tak,  det var  ikke  en svær  beslutning. Dels  at  når  det  handler  om  kvinder  vil jeg  selv  vælge,  men  mere  det  at  den  diskretion  som  jeg  troede  der  var  i vores  skriv  blev  mellem  os,  og  ikke  blev  delt  med  andre. 

God beslutning. Når du føler det "forkert", skal du sige fra.

Kan du have en rigtig dejlig aften @Nemtøs ;)

Redigeret af Randers_Borger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
udinaturen skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du føler, at det er grænseoverskridende, så er det dét. Længere er den ikke. Det er nok fordi, vedkommende ser dig som en GP mere end det du netop søger. Jeg har den samme respekt for kvinder, uanset erhverv, så det må ikke misforståes. Men visse mænd har bare ikke den samme respekt for kvinder. Så det handler langt mere om respekt end om accept. 

Grænseoverskridende  virker  voldsom, men  ja  den  diskretion  som  jeg  troede  var  indforstået  i  ikke  at  dele  en  aftale  og  lade  andre  læse  om  mine  lyster,  er  ikke  overholdt.  Jeg  vil  respekteres af  andre,  også  når  jeg  agere  som  gp, ligesom  jeg  giver  respekten  og  diskretionen  den  anden  vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Grænseoverskridende  virker  voldsom, men  ja  den  diskretion  som  jeg  troede  var  indforstået  i  ikke  at  dele  en  aftale  og  lade  andre  læse  om  mine  lyster,  er  ikke  overholdt.  Jeg  vil  respekteres af  andre,  også  når  jeg  agere  som  gp, ligesom  jeg  giver  respekten  og  diskretionen  den  anden  vej. 

Det kan vist ikke udtrykkes bedre end du nu har gjort @Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mister12 skrev, for 14 minutter siden:

Ja nu er jeg jo nok gammeldags, men en aftale er en aftale.

Så hvis der skal ændres i en aftale, skal alle da være informeret samt være indforstået med det.

Nu ved jeg ikke hvornår du blev informeret af denne herre. Men er forespørgsel til dig havde nok været på sin plads, inden han vil ændre noget.

Du har jo lavet aftalen ud fra de forudsætninger han først har opgivet.

Men du har da lov til at sige nej, det er helt op til dig.

Håber du kan bruge det her til et eller andet, det er min mening om dette.

Tak,  jeg  er  også  gammeldags  når  det  handler  om  aftaler.  Jeg  har  selvfølgelig  sagt  nej. 

Hvis  du  havde  skrevet  med  en  gp  og  udvekslet  dine  fantasier og  senere  kan  konstatere  at  hun  har  delt  det  med  andre.  Vil du  være  ligeglad med  det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Tak,  jeg  er  også  gammeldags  når  det  handler  om  aftaler.  Jeg  har  selvfølgelig  sagt  nej. 

Hvis  du  havde  skrevet  med  en  gp  og  udvekslet  dine  fantasier og  senere  kan  konstatere  at  hun  har  delt  det  med  andre.  Vil du  være  ligeglad med  det?

Nej selvfølgelig går respekten da begge veje.

Det gælder da for alle mennesker, man skal have respekt for alle.

En aftale/ideer lyster er da som her, mellem to mennesker ikke andre.

Men som sagt er gammeldags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han har helt klart overskredet den usynlige grænse.

Det handler om gensidig tillid og respekt. og det formåede han ikke at holde.

Så tænker at du har truffet den rigtige beslutning,  ved at takke nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Nu skal man passe på med at tolke på ander mennesker, men sådan som jeg forstår det, så er det ikke problemet at konen måske vil deltage, men mere at han har svigtet din tillid, ved at dele JERES brevveksling, og ja jeg skriver JERES og jeg mener at når andet ikke er aftalt så er det noget som forgår mellem jer to, og jeg skriver også at han har svigtet din tillid, så dermed har jeg givet dig mit svar, ud af vagten med ham.

jeg ved godt det ikke er det samme , men når jeg snakker i mobil mens jeg køre, håndfri, siger jeg altid, som det første, i samtalen, hvem der er bilen, hvis der er andre med, da de også  kan høre med på samtalen, og det SKAL man da informer modparten om, da de ikke kan vide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Har modtaget  en  besked  fra  ham  om  at  hans  ægtefælle ( de  har  et  åbent  forhold), er  bekendt  med  aftalen  og hun  ønsker  at  deltage. 

Skal det forstås som at du føler at han har brudt jeres diskretion ved at snakke med sin kone, som evt gerne ville deltage, omkring jeres aftale.? 

 

Hvis det er forstået korrekt så må jeg sige min grænse gå et helt andet sted.. Når mine gæster finder mig på diverse sociale medier osv så føler jeg det grænseoverskridende.. Havde jeg været manden ville jeg nok have undret mig over hvordan mit forslag kunne være et brud på diskretionen.. Jeg modtager mange opkald eller Sms'er hvor de lige sidder med deres makker og overvejer en fed oplevelse og der ville jeg heller ikke føle det var et brud på diskretionen hvis han fortæller sin kammerat hvad vi skrev om.. 

Heldigvis har vi alle hver vores grænser:biggrin:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg deler personligt aldrig nogen information jeg har fået i fortrolighed, heller ikke med min kone.

mvh amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Madame Illona skrev, for 6 timer siden:

@Nemes Han har ikke bare i bund og grund efterspurgt om hans kone måtte komme med til besøget hos dig. ... Eller hvad ? 
 

Vi  havde  lavet  en  aftale,  der  var  intet  nævnt  om  at  de  ville  komme  som  par. Så  kunne  jeg  have  takket  nej  der,  da  jeg  ikke  tilbyder  mig  selv til  par,  medmindre  jeg  ved  hvordan  kvinden  ser  ud  og  har  været  i dialog  med  hende. 

Jeg  modtager  en  besked om  at  konen  har  opdaget  vores  aftale  og  hun  ønsker  at  deltage. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Skal det forstås som at du føler at han har brudt jeres diskretion ved at snakke med sin kone, som evt gerne ville deltage, omkring jeres aftale.? 

 

Hvis det er forstået korrekt så må jeg sige min grænse gå et helt andet sted.. Når mine gæster finder mig på diverse sociale medier osv så føler jeg det grænseoverskridende.. Havde jeg været manden ville jeg nok have undret mig over hvordan mit forslag kunne være et brud på diskretionen.. Jeg modtager mange opkald eller Sms'er hvor de lige sidder med deres makker og overvejer en fed oplevelse og der ville jeg heller ikke føle det var et brud på diskretionen hvis han fortæller sin kammerat hvad vi skrev om.. 

Heldigvis har vi alle hver vores grænser:biggrin:.. 

Ja  heldigvis  er  vores  grænser  forskellige,  jeg  tilbyder  ikke  mig  selv  til  par.  At  den  del  så  kommer  efter  vi  har  lavet  en  aftale,  gør  at  jeg  takker  nej  tak  til  at  mødes  med  ham. 

Så  du  har  det  fint  med  at  det  du  aftaler,  og  der  spørges  ind  til  forskellige  grænser  deles  med  andre? 

Mindes  at  kunne  huske  at  du  også  tager  imod  fulde/narko påvirket  mænd,  der  har  jeg  også  en  grænse  som  hedder  nej  tak. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har ikke samme grænse. For mig handler diskretion om at man ikke prøver at finde mig, og skulle man besidde nogen personlig info om mig så holde den for sig selv - men ligesom med alt andet i branchen mener jeg, at det er helt fint at vi har forskellige grænser og at vores grænser hver især skal overholdes. 

I dit tilfælde er det måske en idé eksplicit at udtrykke denne grænse. Mange har nok helt naturligt samme grænse som dig, men det kan man ikke gå ud fra. 

Jeg har faktisk haft en lignende oplevelse med en gæst, som fortalte sin kone om vores leg. Det synes jeg var fedt! Fordi jeg syntes, at det sagde noget rigtig godt om deres forhold, at de kunne dele den slags, og jeg inviterede konen med som tilskuer næste gang. 

Sådan er vi jo så forskellige og det skal der være plads til. Som med alt andet her, er det farligt at gå ud fra, at andre har samme udgangspunkt som en selv, så det er rigtig godt at italesætte hvad man mener med fx ord som diskretion. 

Som en sidenote, kan de selvfølgelig ikke forvente at konen kan komme med, når det ikke var aftalen, selv hvis du havde været ok med, at han delte jeres planer med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 59 minutter siden:

Så  du  har  det  fint  med  at  det  du  aftaler,  og  der  spørges  ind  til  forskellige  grænser  deles  med  andre? 

Mindes  at  kunne  huske  at  du  også  tager  imod  fulde/narko påvirket  mænd,  der  har  jeg  også  en  grænse  som  hedder  nej  tak. 

Ja og ja.. Jeg dømmer sku ikke folk:biggrin:.. Og har 7, 9, 13 endnu ikke oplevet noget ubehageligt i mine snart 7 år.. 

Har tilgengæld mødt en masse festglade og positive mennesker og fået en hulens masse gode grin:P.. 

Og igen så kan det virkelig ikke pisse mig af eller få mig til at føle at mine grænser er overtrådt.. Generelt så skriver jeg ikke ting jeg ikke kan står ved.. Heller ikke til gæsterne så jeg ville ikke flove mig over noget der.. Eller føle jeg var blevet "outed".. Der synes jeg beskeder omkring usikker sex osv KLART overtræder flere grænser hos mig.. Nu hvor du selv bringer andre grænser ind i debatten;).. Men ja.. Vi er gudske tak og lov alle forskellige.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har ikke samme grænse. For mig handler diskretion om at man ikke prøver at finde mig, og skulle man besidde nogen personlig info om mig så holde den for sig selv - men ligesom med alt andet i branchen mener jeg, at det er helt fint at vi har forskellige grænser og at vores grænser hver især skal overholdes. 

I dit tilfælde er det måske en idé eksplicit at udtrykke denne grænse. Mange har nok helt naturligt samme grænse som dig, men det kan man ikke gå ud fra. 

Jeg har faktisk haft en lignende oplevelse med en gæst, som fortalte sin kone om vores leg. Det synes jeg var fedt! Fordi jeg syntes, at det sagde noget rigtig godt om deres forhold, at de kunne dele den slags, og jeg inviterede konen med som tilskuer næste gang. 

Sådan er vi jo så forskellige og det skal der være plads til. Som med alt andet her, er det farligt at gå ud fra, at andre har samme udgangspunkt som en selv, så det er rigtig godt at italesætte hvad man mener med fx ord som diskretion. 

Som en sidenote, kan de selvfølgelig ikke forvente at konen kan komme med, når det ikke var aftalen, selv hvis du havde været ok med, at han delte jeres planer med hende. 

Min  største  udfordring  er  nok  at konen  opdagede  vores  skriveri dvs  at  han  i min  verden ikke  var  diskret  nok  til  at  værne  om  vores  "samtale ", at  hun  så  ønskede  at  deltage  er  en  anden  snak. 

Jeg  mødes  med  en  mand  fra  Aalborg  engang  imellem,  han  deler med  stolthed  oplevelserne  med  mig  i hans  lille mandegruppe.  Det  tænder  mig  helt  vildt og  ja  jeg  har  sendt  billeder  til  ham  mens  de  har  siddet  sammen  for  at  gejle  dem  op.  Det  er  en  helt  anden  snak. 

Vi  tænder  forskelligt,  og  jeg  vil  med  én kvinde  have  et  kendskab  til  hende,  inden  jeg  beslutter  om  hun  skal  leges  med. 

 

Og ja  diskretion  ift  personlige  oplysninger,  er  vi  helt  enige  om. Det  var  grænselandet  jeg  er  nysgerrig  på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, Lige nu:

Min  største  udfordring  er  nok  at konen  opdagede  vores  skriveri dvs  at  han  i min  verden ikke  var  diskret  nok  til  at  værne  om  vores  "samtale ", at  hun  så  ønskede  at  deltage  er  en  anden  snak. 

Jeg  mødes  med  en  mand  fra  Aalborg  engang  imellem,  han  deler med  stolthed  oplevelserne  med  mig  i hans  lille mandegruppe.  Det  tænder  mig  helt  vildt og  ja  jeg  har  sendt  billeder  til  ham  mens  de  har  siddet  sammen  for  at  gejle  dem  op.  Det  er  en  helt  anden  snak. 

Vi  tænder  forskelligt,  og  jeg  vil  med  én kvinde  have  et  kendskab  til  hende,  inden  jeg  beslutter  om  hun  skal  leges  med. 

 

Og ja  diskretion  ift  personlige  oplysninger,  er  vi  helt  enige  om. Det  var  grænselandet  jeg  er  nysgerrig  på. 

Hvis hun har opdaget det uden at det var hans intention.. ja så handler det vel mest om at han er virkelig dårlig til at være diskret (eller at hun er grænseoverskridende, afhængigt af hvordan hun opdagede det), og mindre om at I har haft forskellige ideer om hvad diskretion er. Jeg kan godt følge dig i, at det er træls, at han ikke kunne finde ud af at holde det privat, hvis det var det han/I egentlig gik efter. 

Det er nok godt, at de har et åbent forhold, for han ville tydeligvis ikke være i stand til at holde utroskab hemmeligt.

 Det med mandegruppen lyder vildt pirrende - for alle parter. Det er sådan noget der ville sende mig i gang med at fantasere om at joine en af deres sammenkomster som en party favour. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

 

 Det med mandegruppen lyder vildt pirrende - for alle parter. Det er sådan noget der ville sende mig i gang med at fantasere om at joine en af deres sammenkomster som en party favour. 

Tro mig,  jeg  fantasere  en  del  om  at  blive  inviteret  med. 

Har  hilst  på  hans  kammerat  2 gange  hvor  jeg  er  blevet  udlånt efter  han  var  "færdig" med  mig. Fuck  jeg  elsker  det.  

Håber  snart  at  kunne  mødes  med  ham  igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

At man ikke videregiver nogle former for personfølsomme oplysninger til andre og ej benytter sig af de personfølsomme oplysninger man har om andre, altså finder frem til hvor den anden part bor og sådan noget, finder frem til private telefonnumre og begynder at skriver der i stedet for. 
 

Alt sådan noget skal man lade være med. Har et par gange fundet GP’er lidt tilfældigt på Facebook og det er da fedt at se nogle andre billeder af dem, men kunne aldrig drømme om, at videregive den information til andre, ej heller tilføje dem som venner eller skrive private beskeder til dem derigennem. 
 

Det samme med billeder der sendes gennem private beskeder herinde. Gem dem. De er sendt speciel til dig og skal ikke videresendes til andre. 
 

Det er den respekt man skal have for hinanden, og det er sindsygt vigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Jeg  er  spændt  på  at  høre  jeres  meninger  i forhold  til  hvor  grænsen  går  til, når  det  gælder  diskretion. 

Jeg  sidder tilbage med  en  underlig  fornemmelse,  har  været  i dialog  med  en  mand. Fik  aftalt  et  set-up  og  et  møde  frem  i tiden  blev  fast lagt.  Har modtaget  en  besked  fra  ham  om  at  hans  ægtefælle ( de  har  et  åbent  forhold), er  bekendt  med  aftalen  og hun  ønsker  at  deltage. 

Jeg  vægter  diskretion  højt  begge  veje,  og  ønsker  ikke  at  andre  inddrages  i  evt  aftaler/samtaler  uden  at  jeg  ligesom er  informeret  og  har  accepteret  det. 

Det  der  skrives  mellem  2 mennesker  ønsker  jeg  forbliver  mellem  de  2, medmindre  andet  er  aftalt. 

Og  ja  I mænd  er  jo  I jeres  gode  ret  til  at  skrive  anmeldelser  af  jeres  oplevelser. 

Hvor  går  jeres  grænse   for  hvad  der  er  ok  at  dele  med  andre uden  den  andens  accept? 

Der er ikke meget diskretion over at sætte problemet på forsiden herinde! Han kan jo være mig !! som bliver vasket godt og grundigt

ikke hel fin stil syntes jeg ! Men har været swinger i ti år, med kæreste i 5, som deltog, det var da stort at dele sex med andre som man ikke kender.

Pas godt på derude. Go påske! JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
jp skrev, 1 time siden:

Der er ikke meget diskretion over at sætte problemet på forsiden herinde! Han kan jo være mig !! som bliver vasket godt og grundigt

ikke hel fin stil syntes jeg ! Men har været swinger i ti år, med kæreste i 5, som deltog, det var da stort at dele sex med andre som man ikke kender.

Pas godt på derude. Go påske! JP

Jeg  ønsker at  høre  andres  holdninger  til  hvor  diskretionsgrænsen går  hos  dem. 

Om  det  er  ufint  at  oprette  en  tråd  med  det  emne  er  din  holdning, som  du  har  din  fulde  ret  til  at  have.

Så  er det  jo  bare  at  hoppe  videre,  når  det  ikke  er  din  kop  te  at  drøfte  hvor  grænserne  går 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...