Hop til indhold

Grænselandet - diskretion

Featured Replies

Skrevet
Nemtøs skrev, den ‎31‎-‎03‎-‎2021 at 16:03:

Jeg  er  ked  af  at  der  skal  hakkes  så  meget  rundt  i  det  eksempel  som  jeg  har  nævnt.  Det  var  ikke  intentionen  med  mit  indlæg,  men  derimod  at  skitsere  nogen  gråzoner  

Hun  har  opdaget  aftalen,  og  ønsker  at  deltage. 

Og det er der kun et svar på, og det er NEJ.

Som du jo også gjorde.

• Svar 50
  • Visninger 7.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvis du føler, at det er grænseoverskridende, så er det dét. Længere er den ikke. Det er nok fordi, vedkommende ser dig som en GP mere end det du netop søger. Jeg har den samme respekt for kvinder, ua

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Skal det forstås som at du føler at han har brudt jeres diskretion ved at snakke med sin kone, som evt gerne ville deltage, omkring jeres aftale.?    Hvis det er forstået korrekt så må jeg s

• General debat/holdninger er for mig  er at man udveksler synspunkter om en specifikt emne. Der vil altid komme forskellige synspunkter fra dem der debatterer, sådan er en debat. Man kan så s

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.