Hop til indhold
Guest Carabella

Hvorfor udenlandske?

Recommended Posts

Guest Carabella

Efter at være blevet en aktiv bruger herinde, er det gået op for mig hvor ekstremt mange mænd som efterhånden foretrækker udenlandske piger i stedet for danske. Det gør mig lidt nysgerrig på hvorfor? Vi ved jo allesammen at de er billigere, men er det dét som hovedsageligt lokker? I min verden er dansk bedst, uanset om det er agurker, kød, musik eller kvinder der er tale om :P;):D god aften til jer alle, knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carabella skrev, for 5 minutter siden:

Efter at være blevet en aktiv bruger herinde, er det gået op for mig hvor ekstremt mange mænd som efterhånden foretrækker udenlandske piger i stedet for danske. Det gør mig lidt nysgerrig på hvorfor? Vi ved jo allesammen at de er billigere, men er det dét som hovedsageligt lokker? I min verden er dansk bedst, uanset om det er agurker, kød, musik eller kvinder der er tale om :P;):D god aften til jer alle, knus 

Hej

jeg har besøgt mange gp, igennem flere år - i Danmark og rundt omkring i verden...

jeg besøger næsten kun udlandske piger  nu - de piger jeg søger skal være  tynde piger, og gerne med langt sort hår og yngre piger - derved bliver det lidt svært at finde danske piger - de fleste danske piger i mit område er milfèr - og lidt for store damer for mig...

da jeg er rimelig aktiv seksuelt og gerne vil have sex-oplevelser 5-6 gange om måneden, spiller økonomien også ind - men jeg vælger normalt ikke de billigste ydelser som 15 min

jeg kommer meget i syd Europa, de udlandske piger syntes jeg godt om, de er lidt mere hidsige, en de danske - de udlandske falder jeg åbenbart godt i det med - de fleste får jeg altid en god kemi med 

så det er mit input - hvorfor jeg vælger dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange sagt at jeg ærligt godt forstår mænderne.. Deres priser er bedre og de leverer services som de danske klinikpiger som regel ikke gør.. De er som regel unge og nye og friske.. Der sikkert mange andre grunde men det bare de åbenlyse jeg kunne se hvis jeg var en mand:lol:.. Spørgsmålet er vel egentlig mere hvorfor man skulle vælge dansk bare fordi de er danske.. En tissekone er en tissekone og de danske kan ikke andre eller flere tricks end de udenlandske.. 

Skulle jeg så se på det med egne øjne så stiller jeg mig kritisk overfor pigernes ønske til at være i branchen og deres andel af pengene osv.. Dette blandt andet ud fra hvad jeg selv med egne øjne og ører har set og hørt på et dansk hostel.. Lige der ville jeg føle en tryghed ved at vælge dansk.. Men det er jo bare heller ikke altid man tænker på at være en god samfundsborger.. Det gør jeg ærligt heller ikke selv altid.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 13 minutter siden:

fisse er vel fisse, vi taler ikke med dem ;-) 

Jeg synes at pillowtalk er en skøn og vigtig del af et besøg. En pige der ikke kan dansk og lige knap engelsk, og som ikke er interesseret i at sludre fordi næste pik er på vej op ad trappen er nok ikke den bedste pillowtalker. Jeg har dog været hos både en polsk og en schweizisk pige der var lige så varme og dejlige som de danske jeg har mødt (og havde samme prisniveau), så det gælder selvfølgelig ikke alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har personligt ikke noget mod danske. Tværtimod , jeg har derimod en kammerat der heller vil besøge udlandske han siger det gør ham mindre genert B)

Redigeret af Tyren37

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et langt liv hvor jeg virkelig har prøvet at forstå, og brugt alle empatiske tricks jeg kunnet finde på, kan jeg bare konstatere at alle kvinder er udenlandske - uanset nationalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbudet hos de udenlandske passer langt bedre til det jeg søger. Yngre, flotte og meget gerne petite modeller. Desuden tilbyder de som regel et lidt større menukort end de danske. 
Så må indrømme, der er langt imellem mine besøg hos danske piger, så dog med undtagelse af nogle få PD’ere jeg har kendt længe og så SB som til dels, opfylder de samme kriterier jeg beskrev om de udenlandske. 
Jeg kigger meget sjældent på pris, betaler det som pigerne forlanger, og betaler også gerne et højere gennemsnit end mange danske tager, hvis pigen er ung, flot og petit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt mange GP både danske og udenlandske. Men det jeg som oftest søger er bare en del lettere at finde blandt de udenlandske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg har flere gange sagt at jeg ærligt godt forstår mænderne.. Deres priser er bedre og de leverer services som de danske klinikpiger som regel ikke gør.. De er som regel unge og nye og friske.. Der sikkert mange andre grunde men det bare de åbenlyse jeg kunne se hvis jeg var en mand:lol:.. Spørgsmålet er vel egentlig mere hvorfor man skulle vælge dansk bare fordi de er danske.. En tissekone er en tissekone og de danske kan ikke andre eller flere tricks end de udenlandske.. 

Skulle jeg så se på det med egne øjne så stiller jeg mig kritisk overfor pigernes ønske til at være i branchen og deres andel af pengene osv.. Dette blandt andet ud fra hvad jeg selv med egne øjne og ører har set og hørt på et dansk hostel.. Lige der ville jeg føle en tryghed ved at vælge dansk.. Men det er jo bare heller ikke altid man tænker på at være en god samfundsborger.. Det gør jeg ærligt heller ikke selv altid.. 

Jennifer rammer ret godt plet i forhold til hvorfor jeg typisk vælger udenlandske piger. En anden faktor er at næsten ingen af de danske piger annoncerer med ansigtsbilleder. Og det er bare en kæmpe faktor for om jeg tænder på en pige. Betyder langt mere end kroppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Hej

jeg har besøgt mange gp, igennem flere år - i Danmark og rundt omkring i verden...

jeg besøger næsten kun udlandske piger  nu - de piger jeg søger skal være  tynde piger, og gerne med langt sort hår og yngre piger - derved bliver det lidt svært at finde danske piger - de fleste danske piger i mit område er milfèr - og lidt for store damer for mig...

da jeg er rimelig aktiv seksuelt og gerne vil have sex-oplevelser 5-6 gange om måneden, spiller økonomien også ind - men jeg vælger normalt ikke de billigste ydelser som 15 min

så det er mit input - hvorfor jeg vælger dem

den er jeg enig i, samt jeg pt ikke har mødt en der ikke taler sådan nogenlunde engelsk. er man flink og høflig er de fleste af dem også super søde, samtidig med de leverer perfekt service.

billiger pris, kønnere unge piger min oplevelse fint service.. selvfølgelig er der en tør kartoffel ind i mellem, men det gælder nu også de danske piger

er det de lidt ældre, jeg besøger er jeg nok mere til de danske, ved ikke hvorfor, men der kommer kemi nok mere en udseende, samt jeg har en ide om at de udenlanske milf er mere trætte i det ?? nok bare en ide jeg har ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hkohko skrev, for 23 minutter siden:

En anden faktor er at næsten ingen af de danske piger annoncerer med ansigtsbilleder. Og det er bare en kæmpe faktor for om jeg tænder på en pige.

Det tror jeg faktisk betyder en del for mange.. Eller det er min erfaring efter jeg selv puttede ansigtsbilled på min annonce.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Tror sagtens Jennifer kan konkurrerer med de udenlandske piger, da priserne pt er de samme og hun virker som om hun har sig selv med, sød og frisk pige ! 

Jeg personligt går ikke op i om pigen er dansk el udenlandsk, blot hun er sød og serviceminded og ikke handlende og uden indlevelse som nogle desværre er ved vi.

Så har jeg en personlig grænse og det er at jeg maks vil give 1000 kr for 30 min, ikke fordi jeg ikke har råd for mere, men også kunne se mig selv i spejlet bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Jeg har flere gange sagt at jeg ærligt godt forstår mænderne.. Deres priser er bedre og de leverer services som de danske klinikpiger som regel ikke gør.. De er som regel unge og nye og friske.. Der sikkert mange andre grunde men det bare de åbenlyse jeg kunne se hvis jeg var en mand:lol:.. Spørgsmålet er vel egentlig mere hvorfor man skulle vælge dansk bare fordi de er danske.. En tissekone er en tissekone og de danske kan ikke andre eller flere tricks end de udenlandske.. 

Skulle jeg så se på det med egne øjne så stiller jeg mig kritisk overfor pigernes ønske til at være i branchen og deres andel af pengene osv.. Dette blandt andet ud fra hvad jeg selv med egne øjne og ører har set og hørt på et dansk hostel.. Lige der ville jeg føle en tryghed ved at vælge dansk.. Men det er jo bare heller ikke altid man tænker på at være en god samfundsborger.. Det gør jeg ærligt heller ikke selv altid.. 

Jeg er enig. til gengæld synes jeg også bare man læser om MANGE udenlandske herinde som enten snyder med falske billeder, service eller, som du siger, rent faktisk intet ønske har om at være i branchen. Nu har jeg selv lige overtaget et sted og hold nu op hvor var der uhumsk , jeg har aldrig set noget lignende :s På de punkter mener jeg at vi danskere gør det bedre. Men det er måske et forældet synspunkt. 
 

og er det fordi man har en vis type , er det jo så en ret legit grund kan man sige ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det altafgørende for mig, er at pigens udseende passer overens, med mit ønske til kvinden den dag, så er der ydelserne, og de to vigtigste ønsker skal opfyldes, prisen er ikke det vigtigste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ellers jeg kan kommunikere med pigen, så er det eneste der taler for at besøge danske, er at de temmelig sikkert kan besøges igen næste måned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carabella skrev, for 1 minut siden:

Jeg er enig. til gengæld synes jeg også bare man læser om MANGE udenlandske herinde som enten snyder med falske billeder, service eller, som du siger, rent faktisk intet ønske har om at være i branchen. Nu har jeg selv lige overtaget et sted og hold nu op hvor var der uhumsk , jeg har aldrig set noget lignende :s På de punkter mener jeg at vi danskere gør det bedre. Men det er måske et forældet synspunkt. 
 

og er det fordi man har en vis type , er det jo så en ret legit grund kan man sige ;)  

Men der mener mænderne jo at de danske klinikkers "forskønnelse af billeder" er mindst lige så slemt som dem der anvender andres billeder.. I hvertfald da jeg spurgte i en debat:ph34r:..

Plus det jo stadig ikke ændre på oral uden beskyttelse som standart osv.. Hvilket jeg liiidt fornemmer var grunden til at de bedre kunne accepterer misvisende billeder fra de udenlandske.. Det måske også derfor de kære mænder har liiidt svært ved at vende om i døren fordi selvom det måske ikke er pigen fra billederne så de som regel pæne alligevel og de kan jo altid bare få en guffer uden.. 

Ooog der er ikke mange tråde hvor det faktisk bliver accepteret at menneskehandel og ufrivillig anbringelse i branchen er en del af sex markedet herhjemme.. Den er jo ikke fed at have på samvittigheden.. Som forskellige dokumenterer fortæller så har dem der arbejder i Danmark for det meste "Okay" lønninger og en masse frihed som de måske ikke få i andre lande.. Dette tror jeg tildels kan tilskrives at det ikke er ulovligt i Danmark så bagmændene ved at pigerne kan søge hjælp uden at det "koster" pigen andet end en hjemrejse.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 49 minutter siden:

Tror sagtens Jennifer kan konkurrerer med de udenlandske piger, da priserne pt er de samme og hun virker som om hun har sig selv med, sød og frisk pige

Jeg kunne helt sikkert konkurrerer bedre med dem hvis jeg tilbød ting uden kondom:lol:.. Det faktum at jeg ikke gør det, gør at min pris stadig reelt set er højere end de udenlandske pigers fordi det som regel er med som standart og jeg slet ikke gør det.. Men min pris er sat efter mit liv og forbrug i Danmark hvor de udenlandske sætter deres efter deres liv og forbrug i deres hjemland.. Det er nok mest grunden til prisforskellen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt foretrækker jeg danske (skandinaviske) piger, fordi det er lettere at kommunikere med dem, jeg er til det skandinaviske 'look', risikoen for at støtte øst mafiaen er langt mindre og så er der lige det med at 'være en god samfundsborger' som JenniferRomantica  skriver.

Bevares: der er helt sikkert selvstændige Østpiger med ben i næsen, der sagtens kan sammenlignes med de velfungerende danske GP'er.

Men vildt billige priser, 24 timers vagter osv. ? lyder ikke som et godt liv.

 

Mht. billeder:

Vi kan ikke forlange ansigtsbilleder så længe erhvervet er så ildeset blandt 'almindelige mennesker'.

Men jeg vil opfordre danske piger og klinikker til at bruge nye og vellignende og knapt så  over retoucherede fotos.

Jennifers amatør skud er ganske fine: what you see is what you get' 

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Efter et langt liv hvor jeg virkelig har prøvet at forstå, og brugt alle empatiske tricks jeg kunnet finde på, kan jeg bare konstatere at alle kvinder er udenlandske - uanset nationalitet.

Well ssaid - They might as well be from another planet  !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke som sådan en forkærlighed for de udenlandske piger, men alligevel vil jeg mene at 95% af mine besøg er hos udenlandske piger.
Det er der flere grunde til....
1. Priserne - Jeg synes at mange danske piger er totalt urealistiske med deres priser. Faldt over en annonce forleden der egentlig tiltalte mig, indtil jeg nåede til prisen.... 2000kr for 30 min. Det er jo helt på månen. Inden denne her omgang Corona nedluk havde jeg en aftale med en ikke dansk pige om en times omgang for 1300,- og der var absolut ingen restriktioner... alt var tilladt og alt blev prøvet, og hun er en flot pige...

2. Arrogante - Jeg har oplevet flere danske piger være direkte arrogante. Det være sig både i deres annoncer, men også direkte “live”.... Kundeservicen er bare på et generelt højere niveau. Særligt når man bliver fast kunde.
Jeg kan flere sprog til husbehov og det hjælper selvfølgelig oftest på situationen.
Men der er sq flere danske piger der bør oppe sig en smule...

3. Udbudet - Ja, mulighederne er jo bare flere hvis man ikke kun går efter dansk.
Tror sq der er lige så mange fakes på begge sider, det drejer sig om at holde hovedet koldt og have erfaringen til at gennemskue annoncerne.
Ansigtsbilleder gør selvfølgelig en forskel....

Jeg nyder gerne danske piger... men dem niver jeg lige så nemt fra div datingsider... og det er heldigvis ganske gratis:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Personligt foretrækker jeg danske (skandinaviske) piger, fordi det er lettere at kommunikere med dem, jeg er til det skandinaviske 'look', risikoen for at støtte øst mafiaen er langt mindre og så er der lige det med at 'være en god samfundsborger' som JenniferRomantica  skriver.

Bevares: der er helt sikkert selvstændige Østpiger med ben i næsen, der sagtens kan sammenlignes med de velfungerende danske GP'er.

Men vildt billige priser, 24 timers vagter osv. ? lyder ikke som et godt liv.

 

Mht. billeder:

Vi kan ikke forlange ansigtsbilleder så længe erhvervet er så ildeset blandt 'almindelige mennesker'.

Men jeg vil opfordre danske piger og klinikker til at bruge nye og vellignende og knapt så  over retoucherede fotos.

Jennifers amatør skud er ganske fine: what you see is what you get' 

Her er jeg enig, hold fotos forholdsvis nye og ikke retoucheret foruden tatoveringer hvis de afslører noget og så kan gp'ere ikke blive ved med at være 23 ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Kubrick skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ikke som sådan en forkærlighed for de udenlandske piger, men alligevel vil jeg mene at 95% af mine besøg er hos udenlandske piger.
Det er der flere grunde til....
1. Priserne - Jeg synes at mange danske piger er totalt urealistiske med deres priser. Faldt over en annonce forleden der egentlig tiltalte mig, indtil jeg nåede til prisen.... 2000kr for 30 min. Det er jo helt på månen. Inden denne her omgang Corona nedluk havde jeg en aftale med en ikke dansk pige om en times omgang for 1300,- og der var absolut ingen restriktioner... alt var tilladt og alt blev prøvet, og hun er en flot pige...

2. Arrogante - Jeg har oplevet flere danske piger være direkte arrogante. Det være sig både i deres annoncer, men også direkte “live”.... Kundeservicen er bare på et generelt højere niveau. Særligt når man bliver fast kunde.
Jeg kan flere sprog til husbehov og det hjælper selvfølgelig oftest på situationen.
Men der er sq flere danske piger der bør oppe sig en smule...

3. Udbudet - Ja, mulighederne er jo bare flere hvis man ikke kun går efter dansk.
Tror sq der er lige så mange fakes på begge sider, det drejer sig om at holde hovedet koldt og have erfaringen til at gennemskue annoncerne.
Ansigtsbilleder gør selvfølgelig en forskel....

Jeg nyder gerne danske piger... men dem niver jeg lige så nemt fra div datingsider... og det er heldigvis ganske gratis:D

2000 for en halv time er jo også helt vildt , medmindre det er hård slavepige eller noget a la det niveau :o det kan jeg godt forstå man ikke vil betale ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...