Hop til indhold
Guest Carabella

Hvorfor udenlandske?

Recommended Posts

Guest Carabella
Gh0st skrev, for 4 timer siden:

Personligt foretrækker jeg danske (skandinaviske) piger, fordi det er lettere at kommunikere med dem, jeg er til det skandinaviske 'look', risikoen for at støtte øst mafiaen er langt mindre og så er der lige det med at 'være en god samfundsborger' som JenniferRomantica  skriver.

Bevares: der er helt sikkert selvstændige Østpiger med ben i næsen, der sagtens kan sammenlignes med de velfungerende danske GP'er.

Men vildt billige priser, 24 timers vagter osv. ? lyder ikke som et godt liv.

 

Mht. billeder:

Vi kan ikke forlange ansigtsbilleder så længe erhvervet er så ildeset blandt 'almindelige mennesker'.

Men jeg vil opfordre danske piger og klinikker til at bruge nye og vellignende og knapt så  over retoucherede fotos.

Jennifers amatør skud er ganske fine: what you see is what you get' 

Jeg giver dig helt ret i at billederne kan være alt for retoucherede hos nogle. Det er ærgerligt , for så vender gæsterne måske så bare om i døren. Spild af tid for begge parter. 
 

Ift amatør skud er der ingen tvivl om at det faktisk er det mest ægte , men nej som du siger , så længe vi lever i et samfund hvor erhvervet er ilde set er det urealistisk at reklamere på den måde :( hvorimod at mange af de udenlandske udnytter den mulighed , og det er da helt klart gavnende for deres forretning, men også gæsterne :D jeg havde selv gjort det samme hvis jeg ville arbejde i et andet land. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
issen skrev, for 13 timer siden:

Men der er sørme heller ikke mange DK piger tilbage nu om dage 

Hmm tror det afhænger af hvor man bor søde ? Jeg synes der er en del i kbh. men når man kigger på annoncesider , er det klart de udenlandske der dominerer. Men tror det handler om at der kommer flere og flere af dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg skal på grissebasse stien, så kikker jeg på 2 ting.

1. Prisen. Hård sat op, så er det jo et spørgsmål om, at få fedtet rotten og resultatet er jo det samme om man har betalt 500 eller 2000 kr for fornøjelsen :) 

2: Billeder. Jeg mindes mine unge dag - den gang hvor det kun var de trykte annoncer i Ekstra Bladet man kunne søge på. Jeg havde valgt en sød pige, men kommer ind til en ikke så sød pige. Hun var ikke så køn og kun ved at lukke øjnene kunne jeg gennemføre det jeg var kommet efter.

3. Jeg kommer til at tænke lidt på de gamle dage, hvor der stod i narkopige på hvert gadehjørne på vesterbro. Der var også mænd, som valgte dem, som var så skæve at de dårligt kunne stavre hen til bilen. Jeg fik forklaringen fra en pige derinde, som fortalte, at man kunne få lov til alt med disse piger. Det er jo lidt det samme med de udenlandske piger i dag. Fransk ude, Dansk uden, Græsk uden. Kom i mund eller ansigt. sluge klatten osv. Det er der nok ikke mange danske piger, som går med til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det indledende spørgsmål går på hvorfor vi mænd foretrækker udenlandske piger. Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg foretrækker ikke udenlandske piger. Jeg foretrækker piger som er lækre og giver en god oplevelse. 

Når jeg vælger så er det selvfølgelig af og til for at prøve noget nyt eller en ny spændende pige. Jeg må dog sige at jeg oftest går efter piger med gode anmeldelser og ærlige billeder af flotte kroppe (helst ikke prof fotograf).

Jeg foretrækker at besøge glade piger der virker veloplagte på velrenomerede klinikker hvor jeg tror på at der er orden i sagerne.  Hvis jeg skal være helt ærlig så foretrækker jeg danske piger når de er bedst og frækkest. Det betyder dog ikke at jeg ikke af og til bliver fristet af en udenlandsk pige.

Jeg tror reelt blot at de mange mange udenlandske piger (mange flere end danske)  giver det indtryk at mænd foretrækker udenlandske piger.

Jeg glæder mig til Carabella åbner med lutter lækre danske piger ;-)

K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er primært udenlandske piger jeg besøger. En ting er det udvidede menukort - jeg elsker superfransk og megafransk - og en anden ting er udvalget i mit område. Når man kommer tilpas langt væk fra de store byer, er der ikke mange danske piger, og slet ikke yngre modeller. Jeg huserer i det sydjyske og besøger til tider Vojensdream, men heller ikke her er der mange piger som lige rammer min smag. 

Jeg er overbevist om, at på trods af at de danske piger som regel ikke sutter uden gummi, ville jeg besøge en del flere danske piger, hvis jeg boede i København. For der er godt nok mange smukke på klinikkerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JanK

Kemien er den vigtigste. Jeg har mødt både danske og udenlandske hvor alt bare passede, men jeg har også mødt både danske og udenlandske hvor det bare slet ikke virkede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Kanon1 skrev, for 6 timer siden:

Det indledende spørgsmål går på hvorfor vi mænd foretrækker udenlandske piger. Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg foretrækker ikke udenlandske piger. Jeg foretrækker piger som er lækre og giver en god oplevelse. 

Når jeg vælger så er det selvfølgelig af og til for at prøve noget nyt eller en ny spændende pige. Jeg må dog sige at jeg oftest går efter piger med gode anmeldelser og ærlige billeder af flotte kroppe (helst ikke prof fotograf).

Jeg foretrækker at besøge glade piger der virker veloplagte på velrenomerede klinikker hvor jeg tror på at der er orden i sagerne.  Hvis jeg skal være helt ærlig så foretrækker jeg danske piger når de er bedst og frækkest. Det betyder dog ikke at jeg ikke af og til bliver fristet af en udenlandsk pige.

Jeg tror reelt blot at de mange mange udenlandske piger (mange flere end danske)  giver det indtryk at mænd foretrækker udenlandske piger.

Jeg glæder mig til Carabella åbner med lutter lækre danske piger ;-)

K

Tak for dit input min søde , vi glæder os til at byde dig velkommen inden længe  ;)<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har indtil videre kun besøgt danske piger på nær min sexuelle debut i udlandet for mange år siden. Den første gang var klart den dårligste oplevelse som jeg nogensinde har haft. 
Jeg er da fristet af de mange annoncer for udenlandske glædes piger. Håber på at flere danske piger kommer på banen efter genåbningen. Hvad holder mig tilbage med de udenlandske?

1) Frygten for at pigerne er handlede og der er skumle bagmænd bag dem. Jeg ønsker ikke at bidrage til organiseret kriminalitet. Synes det var skræmmende at lytte til DR podcast om det brændende bordel

2) Dårlige og uhygiejniske forhold og omgivelser

3) Udenlandske piger i DK bliver ikke testet for sygdomme (kønssygdomme og Corona) som de danske piger

4) Sproget især hvis det viser sig at pigen slet ikke snakker engelsk

5) Falske billeder

Jeg skal være ærlig og sige at punkterne oven for måske bygger mere på min fordomme end fakta. 
Jeg erkender at der er mange som har gode oplevelser hos de udenlandske piger. Hvis jeg skulle kaste mig ud i et besøg af en udenlandsk pige, så ville jeg læse anmeldelser herinde grundigt og måske kontakte en af anmelderne herinde på pb for lige at være sikker  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Hanshj skrev, for 7 timer siden:

Jeg har indtil videre kun besøgt danske piger på nær min sexuelle debut i udlandet for mange år siden. Den første gang var klart den dårligste oplevelse som jeg nogensinde har haft. 
Jeg er da fristet af de mange annoncer for udenlandske glædes piger. Håber på at flere danske piger kommer på banen efter genåbningen. Hvad holder mig tilbage med de udenlandske?

1) Frygten for at pigerne er handlede og der er skumle bagmænd bag dem. Jeg ønsker ikke at bidrage til organiseret kriminalitet. Synes det var skræmmende at lytte til DR podcast om det brændende bordel

2) Dårlige og uhygiejniske forhold og omgivelser

3) Udenlandske piger i DK bliver ikke testet for sygdomme (kønssygdomme og Corona) som de danske piger

4) Sproget især hvis det viser sig at pigen slet ikke snakker engelsk

5) Falske billeder

Jeg skal være ærlig og sige at punkterne oven for måske bygger mere på min fordomme end fakta. 
Jeg erkender at der er mange som har gode oplevelser hos de udenlandske piger. Hvis jeg skulle kaste mig ud i et besøg af en udenlandsk pige, så ville jeg læse anmeldelser herinde grundigt og måske kontakte en af anmelderne herinde på pb for lige at være sikker  

 

Fornuftigt indslag. måske mit spørgsmål også er dannet mere udfra mine egne fordomme, end reelle fakta :) og ja anmeldelserne herinde er virkelig gode at anvende til at navigere rundt i hvad der er godt og hvad der ikke er!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder mig langt væk fra udenlandske GP’er fordi der altid vil være en risiko for pigen ikke er her frivilligt el der er tale om trafficking

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobrofyr skrev, for 1 time siden:

Jeg holder mig langt væk fra udenlandske GP’er fordi der altid vil være en risiko for pigen ikke er her frivilligt el der er tale om trafficking

Er faktisk også sikker på, at man vil kunne finde danske piger, der laver dette her på grund af et udefra pres. Feks økonomisk, pres fra en partner, pres fra grupperinger. 
Så blot ved at sige man vælger udelukkende dansk, fordi man ikke vil støtte piger der udsættes for pression, så tror jeg faktisk du burde helt afholde dig fra købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 16 minutter siden:

Er faktisk også sikker på, at man vil kunne finde danske piger, der laver dette her på grund af et udefra pres. Feks økonomisk, pres fra en partner, pres fra grupperinger. 
Så blot ved at sige man vælger udelukkende dansk, fordi man ikke vil støtte piger der udsættes for pression, så tror jeg faktisk du burde helt afholde dig fra købesex. 

Ku sagtens frygte du har ret:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Hobrofyr skrev, for 1 time siden:

Jeg holder mig langt væk fra udenlandske GP’er fordi der altid vil være en risiko for pigen ikke er her frivilligt el der er tale om trafficking

Der er flere udenlandske offentlige fruentimmere, der er kommet her igennem flere år, eksempelvis Græske Emilly, der er på sit 6. år, hun har ret godt styr på hvad hun laver.

Det er såmænd ikke så vanskeligt at "fornemme" om kvinderne, er selvstændige eller under tvang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i min karriere som kunde næsten altid besøgt danske piger - og hende jeg har besøgt mest vil jeg også betegne som dansk, da hun har boet i Danmark i over 25 år, er dansk gift men kommer fra et af de baltiske lande.

Når jeg køber sex, så er det gerne 1-2 timer GFE, kysse, kramme og nusse - og selvfølgelig sex. Når jeg betaler ½ million for 2 timers sex og hygge, så skal hun altså ikke verfe mig ud efter ½ time. Får stress over at tænke på de piger hvor standardydelsen er 15 minutters sex, sådan fungerer jeg ikke.

Man kan sikkert finde udenlandske kvinder der er ærlige og tilbyder ægte timer med GFE, men livet er bare for kort til at lede efter dem, så hellere gå efter det sikre. Selvfølgelig kan der være smuttere men de er godt nok sjældne.

Danske piger skal overleve på kvalitet og overlade maskinknaldene til de udenlandske.

Fordomme - måske, men sådan er jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 21 timer siden:

1. Prisen. Hård sat op, så er det jo et spørgsmål om, at få fedtet rotten og resultatet er jo det samme om man har betalt 500 eller 2000 kr for fornøjelsen :) 

Her er vi to nok ret forskellige. Jeg kan udmærket selv "fedte rotten" med håndkraft, og gør det gerne 2-3 gange dagligt. Når jeg er på pigebesøg er det for at opleve alle de andre ting jeg nyder ved sex. Pigens sind, hendes skønhed, følelsen af hendes varme krop, smag og duft, bevidstheden om at vi gør frække ting sammen og alt det lækre ved at tænde hinanden. Det giver jeg gerne 2500 for en time af, og er lykkelig for de gange jeg har gjort det. Havde jeg betalt 500 for at måtte bruge en trist og uengageret østpige i søstjerne stillingen ville jeg have det dårligt med det, og i øvrigt føle jeg havde givet 500 for noget jeg kunne have gjort selv gratis. 

tja66 skrev, for 22 minutter siden:

Når jeg køber sex, så er det gerne 1-2 timer GFE, kysse, kramme og nusse - og selvfølgelig sex. Når jeg betaler ½ million for 2 timers sex og hygge, så skal hun altså ikke verfe mig ud efter ½ time. Får stress over at tænke på de piger hvor standardydelsen er 15 minutters sex, sådan fungerer jeg ikke.

Man kan sikkert finde udenlandske kvinder der er ærlige og tilbyder ægte timer med GFE, men livet er bare for kort til at lede efter dem, så hellere gå efter det sikre. Selvfølgelig kan der være smuttere men de er godt nok sjældne.

De to jeg var sammen med i november sidste år er ikke danske, men bestemt i den kategori du søger. De var ikke svære at finde (de er dog ikke i landet lige pt.), og der er en del andre hvis du leder lidt i anmeldelserne. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/129583-lækker-sex-intimitet-og-hygge-med-sweet-katrynaaa/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/129262-improviseret-og-kærlig-sex-uden-ord-med-magnolie/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger oftest udenlandske piger, primært pga prisen som generelt ligger lidt under de danske og så er ydelserne typist lidt mere fleksible. Franks uden, kys og anal incl i en fornuftig timepris. 
Jeg undgår i reglen piger med alt for mange tillægsydelser 300+ for dit og dat - det står jeg bare af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg besøger Thai, fordi jeg vil have massage først, synes ikke de danske piger skriver at de giver massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel
Carabella skrev, den 22.3.2021 at 22:03:

Efter at være blevet en aktiv bruger herinde, er det gået op for mig hvor ekstremt mange mænd som efterhånden foretrækker udenlandske piger i stedet for danske. Det gør mig lidt nysgerrig på hvorfor? Vi ved jo allesammen at de er billigere, men er det dét som hovedsageligt lokker? I min verden er dansk bedst, uanset om det er agurker, kød, musik eller kvinder der er tale om :P;):D god aften til jer alle, knus 

-Og argumentet for at Hvadsomhelst, fra agurker over kultur og mennesker,  skulle være bedre fordi det er dansk er jo som bekendt.......???

Du kan godt selv høre det, ikk'....?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, 1 time siden:

Jeg besøger oftest udenlandske piger, primært pga prisen som generelt ligger lidt under de danske og så er ydelserne typist lidt mere fleksible. Franks uden, kys og anal incl i en fornuftig timepris. 
Jeg undgår i reglen piger med alt for mange tillægsydelser 300+ for dit og dat - det står jeg bare af.

Jeg undgår i reglen piger med alt for mange tillægsydelser 300+ for dit og dat - det står jeg bare af.

Så er dit søgefelt også skrænket ind til en lille gruppe piger. 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
SchnitzelGebitzel skrev, for 5 timer siden:

-Og argumentet for at Hvadsomhelst, fra agurker over kultur og mennesker,  skulle være bedre fordi det er dansk er jo som bekendt.......???

Du kan godt selv høre det, ikk'....?;)

Ironi kan forekomme . Deraf smileyerne :)  Men kvinderne i den her branche er jeg nu dybt seriøse omkring er det bedste ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Den flittige skrev, for 6 timer siden:

Jeg besøger Thai, fordi jeg vil have massage først, synes ikke de danske piger skriver at de giver massage.

Sandt , de fleste tilbyder det sikkert dog , men så er det nok langt fra god massage :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Æ´Synderjyde skrev, for 9 timer siden:

Er faktisk også sikker på, at man vil kunne finde danske piger, der laver dette her på grund af et udefra pres. Feks økonomisk, pres fra en partner, pres fra grupperinger. 
Så blot ved at sige man vælger udelukkende dansk, fordi man ikke vil støtte piger der udsættes for pression, så tror jeg faktisk du burde helt afholde dig fra købesex. 

Hmm jeg har været i branchen i 10 år både på Sjælland , i Jylland og København og ALDRIG oplevet nogle som var påvirket af rockere mm. Sådan et land er Danmark ikke. Pres fra partner , muligvis men tør æde min gamle hat på at 99 % af danske piger er i erhvervet fordi de selv vil :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Æ´Synderjyde skrev, for 9 timer siden:

Er faktisk også sikker på, at man vil kunne finde danske piger, der laver dette her på grund af et udefra pres. Feks økonomisk, pres fra en partner, pres fra grupperinger. 
Så blot ved at sige man vælger udelukkende dansk, fordi man ikke vil støtte piger der udsættes for pression, så tror jeg faktisk du burde helt afholde dig fra købesex. 

Hov , økonomisk pres havde jeg ikke set du havde skrevet , dem er der selvfølgelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Jeg undgår i reglen piger med alt for mange tillægsydelser 300+ for dit og dat - det står jeg bare af.

Så er dit søgefelt også skrænket ind til en lille gruppe piger. 

Det synes jeg ikke det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhhh.. det er så svært at forklare. Måske er det kun for mig.

Jeg søger "realationen" og den fede oplevelse. Ikke bare at få kørt banditten af.

Jeg har besøgt både danske og udenlandske. 

Jeg har besøgt PD og etablerede steder. Jeg har besøgt de højt anmeldte kvinder af alle afstamninger, og jeg har taget chancen selv. 

Og i dag mærker jeg så efter, fordi det er længe siden, jeg har besøgt en dansk GP' er (omend jeg har skrevet og forespurgt, stukket fingeren i jorden og forsøgt at få det til at ske hos de skønneste :wub:), så er jeg  efterhånden mere tilbøjelig til at tro på en udenlandsk GP, end en dansk. Jeg synes der er SÅ mange falske danske annoncer efterhånden (Skynder mig at sige, at jeg ikke har kendskab til nogen, der skriver herinde). 

Så udover ydelser såsom SF og MF, så er det for mig noget med tiltro. Danske pigers annoncer er tit noget ala "En sexgudinde, der kan få dig til stønne på 12 sprog, mens hun vrikker med måsen så sengen ryster. Hun kan få dig til at glemme tid men ikke sted, suge lakken af et ikeamøbel på 2 meters afstand, og kan faktisk godt lide at give et kys"

Alt sex med kondom. 

Og hvad fanden betyder det så IRL? Sex er det samleje? Eller også fransk? Udenlandske piger er mere 

Dit 200

dat 300

dittenDatten 300

Så ved man hvad hun tilbyder.

Sorry - blev en længere smørre. 

Elsker kvinder - og især de danske. De 2 bedste oplevelser jeg har haft med købesex har været med skønne, danske kvinder. 

Nogen af de værste, rutinemæssige oplevelser har været med højt besungne danske Gp' ere.

Og præcis det samme gælder for de udenlandske :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...